Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 39

Aihe: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

  1. #1

    Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)


    Tervehdys!

    Päätin ettei tämmösiä "eka kerta" threadeja voi olla ikinä liikaa niin päätinpä vähän kirjoitella..


    Elikkäs tossa pari viikkoa sitten tilailin sauhuton.fi:stä ylihinnoitellun eGo-T starter-kitin ja testiksi mangon makuisen nikotiinittoman Heaven Gifts e-nesteen. Odottelin pakettia seisomalla postilaatikon vieressä yöt ja päivät, ja kun parin päivän päästä se tuli niin äkkiä pistämään kamat kuntoon.

    Ensimmäiset höyryt tosiaan oli tota nikotiinitonta kamaa, niin kurkussa ei tuntunut yhtään mitään ja jos höyryt veti henkeen, ei tullut juuri mitään höyryä ulos. En silti pelästynyt koska kyseessä oli tosiaan nikotiiniton neste. Maku ihan ok. Höyryä tuli ihan kiitettävästi jos ei vetänyt mitään henkeen.

    Parin viikon odottelun jälkeen tuli laatikkoon vihdoin ECig Wizardilta Decadent Vaporsin 18mg "French Apple Tart". Kurkkutuntuma on tässä ihan eri luokkaa, mutta yllätyin että kurkussa tuntuu samanlainen "karvaisuus" kun mitä esim. nikotiini purkka aiheuttaa. Maku on todella jees! Oikeasti maistuu omenatortulta joka yllätti kovasti. Höyryä tulee jonkin verran jos imaisee oikein kunnolla, mutta taas jos vetää kaiken henkeen ei toisinaan tule kovinkaan paljon höyryä.. Tilaukseen on lähtenyt jo LR-Atomisaattori jonka pitäisi kuulemma tämä asia fiksata tehokkaasti.

    Nikotiinia tästähän ei saa ihan niin nopeasti kuin tupakasta tai ei ainakaan siltä tunnu. Pitää hyvä tovi imeskellä että fiilikset on samat kuin yhden analogisen savuttelemisen jälkeen, mutta uskon että siihen tottuu. Poltin tupakkaa n. 4-6 päivässä ennen tätä.

    Kaikenkaikkiaan siis positiiviset kokemukset anyway ja toivottavasti ei ollut liian sekavaa tekstiä..


     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Itellä on kanssa kuumeiset odottelut päällä. Lauantaina tilattu peleonilta ego T ja nesteitä, loppuviikosta pitäis päästä testaileen :P



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  3. #3

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Yea! Mulla kesti ton nesteen tuleminen tuolta ECig Wizardilta vissiin poikkeuksellisen kauan.. Yleensä kuulemma toimittaa ihan muutamassa päivässä. Kuulemma joskus kestänyt jopa 22 päivää toimittaa Suomeen.. Syynä luultavasti Suomen tulli tai jotain..

     
     
  4. #4
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Akakabuto Näytä viesti
    Yea! Mulla kesti ton nesteen tuleminen tuolta ECig Wizardilta vissiin poikkeuksellisen kauan.. Yleensä kuulemma toimittaa ihan muutamassa päivässä. Kuulemma joskus kestänyt jopa 22 päivää toimittaa Suomeen.. Syynä luultavasti Suomen tulli tai jotain..
    Itellä yleensä menny 4 tai 5 päivää... Joku onnellinen siitä kerto että oma wizin paketti kävi thaimaan kautta.. Aika harvoin tulli käy kurkkimassa pakettia..

     
     
  5. #5

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    No minulle tuli tänään tuollainen eGo Tank USB set ja erilaisia litkuja.

    Vaikka olen muutaman noita videoita katsellut ja aiheesta lukenut, niin kyllä siinä silti oli ihmettelemistä.

    Tankkiin tarkoitetut atomisaattorit ja tankit sain toimimaan per heti, jahka ensimmäinen akku latautui ja pääsin testaamaan. Sitten on vielä joku atomisaattori, missä on teräsvillaa, mutta täytyy myöntää, että sen merkitys on jäänyt hämäräksi.

    Kohtuu hyvin on homma pelittänyt. Pienenä miinuksena oli ekan tankin vuoto, mikäli spaddua piti rintataskussa imukeosa ylöspäin. Toista konstruktiota olen pitänyt imukeosa alaspäin, eli tankin reikä ylös ja litkut ovat pysyneet tankissa.

    PG:t, VG:t sun muut ovat täyttä hepreaa, mutta katsellaan nyt. Pari akkua pitää varmaan tilata lisää, jotta pidempikin kalareissu menee ja tietysti nesteitä ei varmaan koskaan voi olla liikaa.

     
     
  6. #6
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Josip Zugasvili Näytä viesti
    täyttä hepreaa
    jep, ja teretulemast!
    kannattaa lukea tätä foorumia jonkin päivän verran. kyllä se siitä aukeaa. ja jättää suosiolla pois alussa tee se itse ja muut guruaiheet.
    keskittyy sähkötupakka-osion kautta kaikkeen. ja sit kattoo käyttäjien arvosteluita.
    helpottaa kummasti tätä "viidakkoa". SiB77:lta kannattaa kattoa ne opetusvideot myös.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  7. #7

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)


    Nyt pari päivää tota nikotiininestettä höyrytellyt ja kurkussa tuntuu aina imaillessa itseasiassa aika epämiellyttävältä..

    Onko jotain mitä mihin pitää tosiaan tottua, vai onko nesteessä tai atomisaattorissa vika? Juuri tuo sama nikotiinipurkan karvaisuus.. Lisäksi höyryjen saamiseksi pitää toisinaan imeä oikeen henkensä edestä.. Akuissa hyvin virtaa..

     
     
  8. #8
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Liian vahva nikotiinimäärä. Koita pienemmällä mg määrällä. Atomisaattoreiden sivulla on ilmareikä, jos se ei ole tukossa niin itse olen kynsisaksilla avartanut niitä. Ja atomisaattorin voi jättää väljästi akkuun kiinni niin ilma kulkee.

     
     
  9. #9
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    86

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Jepjep, itselleni tämä eGo-T tuli myös tänään liberty-flightsilta, ainoa homma mikä mietityttää on tuo akku.
    Laitoin ensin lataukseen, näytti punaista ja vaihtui vihreään 10min myöhemmin. Päätin että kai siinä on sitä esilatausta ollut sitten tarpeeksi. No nyt savuttelin sillä jonkin aikaa, akku loppui - takaisin lataukseen ja sama juttu. Kai se pitää nyt loppuyöksi jättää latinkiin että alkaa pelittää kunnolla. Muuten ei mitään negatiivista :&#039 esitäytettyjä tankkejakin tyhjäsin tyhjään 5ml pulloon mikä oli tullut tuon welhon 510 kokeilupaketin mukana, että saisi muita makuja kokeiltua.

     
     
  10. #10
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Joskus akku ladatessa vilkuttelee punaista ja vihreää. Jotku nopeasti jotku todella hitaasti. Jätä yöksi laturiin niin varmasti on aamulla täynnä.

     
     
  11. #11

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)


    Kiitoksia pikaisista vastauksista!

    Pienempään nikotiinimäärään vaihtaminen arveluttaa koska nyt jo saa imutella about 15-30 min ennenkuin nikotiini tuntuu yhtään missään.. Tehnyt mieli käydä analogisella koska siinä nikotiinin vaikutuksen tuntee välittömästi.. Tosin oon aika varma että tää on tämmöstä noob-kärsimättömyyttä joka lähtee ajan kanssa pois..


     
     
  12. #12
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Tupakassa on aikamoinen läjä myrkkykemikaaleja tehostamassa nikotiinin vaikutusta. Sehän siinä koukuttaa. Nikotiinia saat varmasti tarpeeksi. 1-2 viikkoa ja alkaa keuhkot toimimaan ja hajuaisti palautuu, siitäkin jo pelkästään mieli virkistyy paljon.

     
     
  13. #13

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Tupakassa on aikamoinen läjä myrkkykemikaaleja tehostamassa nikotiinin vaikutusta. Sehän siinä koukuttaa. Nikotiinia saat varmasti tarpeeksi. 1-2 viikkoa ja alkaa keuhkot toimimaan ja hajuaisti palautuu, siitäkin jo pelkästään mieli virkistyy paljon.
    Näinhän se on. Oon pitäny röökistä semmosia pidempiäkin pausseja tossa välilllä ja vierotusoireetkin on tullut vasta todella myöhään, eli aivan varmasti tilanne tästä lähtee rullaamaan.

    Sähköröökin terveysvaikutuksethan on vielä täysin tutkimatta? Näin oon ainakin ymmärtänyt ja tältä foorumiltakaan en oo meinannu tietoa asiasta löytää..
    Veikkaan myös että puolueellisia tutkimuksia tulee aika paljon puolin ja toisin sitten kun tulee..

     
     
  14. #14

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Akakabuto Näytä viesti
    Sähköröökin terveysvaikutuksethan on vielä täysin tutkimatta? Näin oon ainakin ymmärtänyt ja tältä foorumiltakaan en oo meinannu tietoa asiasta löytää..
    Veikkaan myös että puolueellisia tutkimuksia tulee aika paljon puolin ja toisin sitten kun tulee..
    Tällä foorumilla ei niin paljon asiaa tuosta aiheesta, mutta esim. tuolta http://www.e-cigarette-forum.com/for...ety-e-smoking/ löytyy paljo keskustelua aiheesta.

    Tuossa http://www.hsph.harvard.edu/centers-...ticle.jphp.pdf linkki Berkeleyn yliopistossa tehtyyn tutkimukseen.

     
     
  15. #15

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Mikähän tuon mukana tulleen LR:n tarkoitus on? Eli siis atomisaattori, jossa on pohjalla se teräsvillan palanen?

     
     
  16. #16
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Josip Zugasvili Näytä viesti
    Mikähän tuon mukana tulleen LR:n tarkoitus on? Eli siis atomisaattori, jossa on pohjalla se teräsvillan palanen?
    siihen kuuluu vanutankit työntää sisään. jos se on sellanen lyhyt musta pötkylä. monella (minullakin) on tilattuna vahingossa tuota settiä,
    se kun on toki samoilla kierteillä kun oikea eGo-T LR-atomisaattori. kuvaa näkemättä näin arvelisin.

    sillä jos siellä ei ole sitä piikkiä sisällä, se ei ole tankeille tarkoitettu LR ollenkaan.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  17. #17

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Josip Zugasvili Näytä viesti
    Mikähän tuon mukana tulleen LR:n tarkoitus on? Eli siis atomisaattori, jossa on pohjalla se teräsvillan palanen?
    siihen kuuluu vanutankit työntää sisään. jos se on sellanen lyhyt musta pötkylä. monella (minullakin) on tilattuna vahingossa tuota settiä,
    se kun on toki samoilla kierteillä kun oikea eGo-T LR-atomisaattori. kuvaa näkemättä näin arvelisin.

    sillä jos siellä ei ole sitä piikkiä sisällä, se ei ole tankeille tarkoitettu LR ollenkaan.
    Joo, sellainen se on. Ja ne vanutankit ovat nimeltään? Voisin nimittäin kokeilla, kun ostoksille pitää mennä taas.

    Voiko tuolla muuten soveltaa suoratiputukseen, eli töötätä siihen teräsvillaan e-nestettä?

    BTW, minulle tämä meininki tuntuu sopivan. Nikotiini menee kuulaan hienovaraisemmin kuin röökissä. Vaikutus tuntuu hieman nuuskan vaikutukselta.

     
     
  18. #18

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Nonniin!

    Tuli postista Totally Wickedin M-Borough 18mg E-neste ja nikotiinin vaikutus ikäänkuin tuntuisi todella paljon paremmin kun ton

    Decadent Vaporsin French Apple Tart 18mg E-nesteen kanssa.. Mielenkiintoista.. Pitää nyt fiilistellä vielä molempia vähän aikaa

    etten pelkkää shittiä puhu.. Oon kyl lukenut että noissa resepteissä voi joskus olla aikamoisiakin eroja..


     
     
  19. #19
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Noniin! Tänään hain paketin postista ja noin puolentoista kahvikupin ajan höyrytelty. 1000 milliampeeritunnin akkua latailin noin tunnin ajan Androidin seinäplugin kanssa eli hiukan vajaa sen aikaa mitä puhelimen 1500 mAh akkua lataisin täyteen. Nesteeksi valitsin samplena tulleen 18mg Peachin ja on kyllä nannaa. Kurkkutuntuma on lähes sama mitä savukkeesta sain aikanaan (punainen Lucky Strike). Olen nyt ollut noin kuukauden enemmän tai vähemmän polttamatta. Verrattuna nikotiinipurkkaan tämä "menee päähän" hyvin, meinasi jo alkaa vähän huippaamaan Tuon toisen akun ajattelin jättää iltavuoron ajaksi latautumaan, vertaan illalla josko tämä eka akku kuitenkin jäi vähän vajaaksi. Höyrynmuodostus on siltikin samaa luokkaa kuin mitä tupakoidessa "normaalisti". Illalla jatketaan kirjoottelua ja niin päin pois. Happyhappy

    Edit: Pesin aton (vissiinkin A sr?) SiB77:n ohjeiden mukaisesti, enkä havainnut minkäännäköistä kitkeryyttä



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  20. #20

    Vs: Ensimmäiset kokemukset! (eGo-T)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mankeliPerkele Näytä viesti
    Kurkkutuntuma on lähes sama mitä savukkeesta sain aikanaan (punainen Lucky Strike). Olen nyt ollut noin kuukauden enemmän tai vähemmän polttamatta. Verrattuna nikotiinipurkkaan tämä "menee päähän" hyvin, meinasi jo alkaa vähän huippaamaan
    Minulla kävi eilen niin, että otin reservipulloksi duuniin 36mg mentholin. Pistin töistä lähtiessä siitä tankin täytettä ja kotimatkalla vedin kunnon henkosia. Kotiin päästessä oli melko kummallinen olotila, eikä moneen tuntiin tehnyt mieli nikotiinia. Veikkaisin, että lievä OD tuli hankittua. Vaikuttaisi hieman salakavalammalta tämä kuin kessusta tuleva nikotiini, jonka vaikutuksen huomaa per heti.

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •