Sivu 51 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41474849505152535455 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,001 - 1,020 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #1001
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    211
    Taidan nyt rikkoa sääntöjä/etikettiä Saa nähdä, tuleeko "banaania" vai höyrypoliisin "pamppua", kun miehenä pistän tänne postin... Otan kuitenkin riskin...
    HappyNewYearGuy.jpg

     
     
  2. #1002
    Taisi kuva miellyttää sinunkin silmää? Vai otitko sen just��

    Sain tänään rättikaupassa ahaa-elämyksen sateenvarjoista. Pikkusontikoissa tulee aina se päällyspussi sateenvarjokankaasta. Eiköhän sellaisesta askartele jo pussukan tai pari kynämalliselle höyryttimelle. Kelpaiskohan tämä idea niksi-pirkkaan, jos käyttäis vaikka vuorina sukkahousuja?

    Hyvää uutta vuotta!

     
     
  3. #1003
    Höyrykonkari scania88's Avatar

    Liittynyt
    02/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    209
    http://ego2.pl/en/gift/434-futeral-1x-ego-mini.html

    Itsellä tuon tyyppinen nesteputeleille:
    http://ego2.pl/en/akcesoria-ego/8-et...o-brazowe.html

    Ihan kiva kun kovaa ainetta ettei tarrtte pelätä vaikka jäisi laukussa alimmaiseksi

     
     
  4. #1004
    Höyrähtänyt Heavenfang's Avatar

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    15
    Itse käytän taskulampuille tarkoitettua koteloa, mekaaniselle modille kun ei oikein tunnu löytyvän sopivaa koteloa. Leveys jos on sopiva niin pituus on aivan liian lyhyt.

     
     
  5. #1005
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Mulla on joku iänvanha gollan puhelin"sukka". Siihen mahtuu mekaaninekin hyvin, ja roikkuu vyölenkistä tai käsveskan hihnasta.

     
     
  6. #1006
    Semmonen kudottu joustava pussukka? Semmonen vois ollakin näppärä, nyt käytössä olevassa käsveskassa on onneton pikkutasku, ei siinä pysy puhelin, eikä modi. Tommonen pussukka vois olla bueno ratkaisu.
    edit. Laitoinpas sitten sukan tilaukseen.
    Viimeksi muokannut stolli; 05.01.15 kello 20:08.

     
     
  7. #1007
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Just sellanen

     
     
  8. #1008
    Unohtanut tänne kirjoitella, että se Gollan sukka saapui viime viikolla. On justiinsa passeli ainakin Diablo Onelle. Ja nytkin kun kuljen enemmän repun kuin käsilaukun kanssa, niin sopivasti saa repun pikkutaskuun sukattimen tuupattua ja vehjes pysyy paikoillaan. eBaysta tilattuna sille tuli hintaa huimasti viitisen euroa eli ihan ok investointi.

    Mulla alkaa nyt olla kolmisen kuukautta nikotiinitonta aikaa takana ja olen huomannut, että höyryttely on vähentynyt huomattavasti. Sinänsä erittäin hyvä, koska siirryin työelämästä takaisin koulupenkille ja höyryttelemässä ei voikaan rampata enää entiseen malliin. Kotonakin höyryttely on vähentynyt huomattavasti ja edelleen käyn ulkona. Tänään viimeksi olen käynyt vähän ennen kolmea. Tärkeimmät ja sitkeimmässä olevat höyryttelytuokiot on ne samat mitä oli röökatessakin eli aamukahvi, safka ja just ennen nukkumaanmenoa. Välillä kyllä tuntuu aika idarilta vedellä nollaniksallisia nesteitä ja joulun kunniaksi höyryttelinkin kyllä yhden tankillisen n. 3mg laimentamaani Long Bottom Leafia ja meinasi pistää yskimään mokoma.

     
     
  9. #1009
    Mä kyllä höyryttelen kodin ulkopuolellakin. Esim ostosreissulla kauppojen ulkopuolella. Mutta entiseen elämään poiketen, esim koirien kanssa lenkkeillessä en ota höyryttimiä edes mukaan. Talvella ne kyllä menis talvitakin taskuun, kesällä ei taskuja välttämättä ole. En mä erillistä pussukkaa ole niille jaksanut kehittää. Mulla oikeastaan yks laitteista vuotaa säännöllisesti, muut pahemmin ei.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  10. #1010
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Täällä taas. Mun viime kirjotuksesta taitaa olla aikaa yli vuosi. Välissä onkin ehtinyt tapahtua kaikennäköstä. Perheeseen tuli lisäystä 4 kk sitten ja toivuin siitä huonosti. Röökiä aloin vetää uudelleen, kun sairaalareissu ja stressi katkas maidon tulon. Kehitin röökiyskän ja aikani köhittyäni päätin kokeilla vieläkö egoista irtoaa virtaa. Näyttää irtoavan, vaikka yks tankeista on ruostunut sisältä ja nesteissä näyttää päiväykset olevan ummessa. Uusia leluja pitää siis pistää tilaukseen. Todennäköisesti en uusi laitteistoa sen kummemmin, modit ei edelleen hirveästi innosta. Lisää tankkeja, kartoja ja nesteitä ja sillä hyvä. Suosituksia hyviksi nesteiksi? Jotain karkkimakuja, lempineste mulla on pätkis (en kyl tiedä onko sitä enää myynnissä).

     
     
  11. #1011
    Minä en ole vieläkään edistynyt sen pussukan kanssa. Minigripillä edelleen. Nyt pakkasilla haasteita tuottaa sönköttää vapotin johonkin povariin, ettei se jäädy. Etenkin kun mulla on jalka niin kipeä (luultavasti marssimurtuma), että vauhti on hyvin hidas.

    Minä en ole kerennyt karkkimakuihin tutustua paitsi lakuun, nam. TervaLAKU ja LAKUnaru kyllä kiinnostavat Ihmettelen muuten sitä, että sekalaiset hedelmänesteet tuntuvat olevan hirveän suosittuja. Jotenkin yllättävää etenkin raavailta miehiltä. En ole itse mitään sellaistakaan vielä kokeillut, cherry cola on radikaaleinta käyttistä tähän mennessä.

    Edit: niin ja tsemppiä meikkupeikolle. Tämmöistä aaltoliikettähän tämä elo on; välillä sujuu, välillä ei.
    Viimeksi muokannut SVK; 22.01.15 kello 15:40.

     
     
  12. #1012
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Mulla on kai tota tervalakua nimellä Terve. Ostin sitä silloin, kun se eka kertaa tuli wizardille myyntiin ja se on kyllä namia. Se meneekin tilaukseen. Onhan se vähän hassua, kun isot miehet höyryää jotain kevyttä hedelmämakua, mutta sillon kun alotin, noi tupakkamaut oli ihan kuraa ja hedelmät edes siedettäviä. Ehkä siks noi hedelmämaut on jääneet suosituiksi.

     
     
  13. #1013
    Mä kokeilin alkuun kaiken maailman karkit ja hedelmät.. Nyt löytyy enää tupakkaa ja minttusuklaata valikoimasta eli Long Bottom Leaf, El Toron Puros Dark, Libertyn Super Highway ja poikkeuksena tosiaan Libertyn minttusuklaa. Rahaa meni luvattoman paljon nestekokeiluihin ja päätinkin tossa jo joku aika sitten, että mitäs sitä hyvää vaihtamaan. LBL uppoaa edelleen parhaiten ja sitä mulla onkin tankissa 99% ajasta, muita sitten tankillinen joskus tosi tosi harvoin. Hassua sinänsä koska vuosi sitten kun tätä aloittelin, niin ajattelin, että ei missään nimessä mitään tupakkimakuja.

     
     
  14. #1014
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Jatketaan pälinää tänne

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Saiccu Näytä viesti
    Ää kiitosta kehuista! ;w;
    Pitäisi päivitellä tuota blogia useammin. Välillä tulee sellasia taukoja, ettei vaan saa mitään kerrottavaa irti
    Eipä sitä kannata stressiä ottaa blogin päivittämisestä, inspiraation mukaan. Mutta mä ainakin odotan innolla uusia postauksia.

     
     
  15. #1015
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Mulle ei uppoo tupakkamaut mitenkään päin. Lempinesteitä oli tosiaan wizardin Pätkis, toi Terve, Juicy Vaporin Candy Cane Hot Cocoa (nimensä mukaan minttusuklaa), Black Licorice ja Bitchin Birdie (kuvauksen mukaan kermaa, mustikkaa ja mansikkaa). Kun löysin noi mun lempparit, ni melkosen tasasesti pysyin niissä ja Birdietä lukuunottamatta kaikkia löyty vielä varastosta. En oikein tiiä uskaltaako noita kokeilla, kun tosiaan noissa Juicy Vaporin nesteissä on päiväys ja näyttää menneen vanhaks jo vuosi sitten. Joskus tilailin pikkupulloja kokeiluun ja meinasin, että annan miiteissä eteenpäin ne, joista en ite niin piittaa. Noh, kun höyryttely jäi, niin jäi miitteilykin ja niinpä löysin tuolta kaapista pikkupulloja sellasiakin nesteitä, joiden muistelu toi lähinnä oksun suuhun.

    SVK, kiitos tsempeistä. Melko paukku oli joutua viikko pikkulikan syntymän jälkeen takasin sairaalaan, kun keisarinleikkaushaava repes auki. Siellä sit makasinkin viikon. Onneks mulla on hyvä mies, joka oli vauvan kanssa kotona. Stressi silloin ja sen jälkeen olikin sitten jotain aivan käsittämätöntä ja niinpä parin ekan päivän sairaalassa makaamisen jälkeen käskin mutsia tuomaan mulle tupakkaa. Ei tullu edes mieleen, et mulla olis ollu noi sähköröökikamat kaapissa ja hätätilassa mutsiltakin ois löytyny pari eGo-akkua. Puhumattakaan siitä, että Lahden sairaalasta ei hirveen pitkä matka ois nikotiinittomalle ollut... Nikotiini koukutti taas vanhan orjan saman tien ja sillä tiellä ollaan. Vihdoin tossa tänään 15 asteen pakkasessa julmassa tuulessa seistessä tuli mieleen, että olenkohan mä vähän tyhmä Sähköröökiin palaamisessa ei oo ku se ongelma, että aiemmin oon aina käyttäny koirat ulkona samalla, kun meen tupakalle ja nyt pitää sitten ruveta ihan lähtemään ulos viemään koiria.

     
     
  16. #1016
    Höyrykonkari Saiccu's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    138
    Tänne tungen muiden naisten seuraan! Hei vaan hei kanssahameväki!


    Eipä sitä kannata stressiä ottaa blogin päivittämisestä, inspiraation mukaan. Mutta mä ainakin odotan innolla uusia postauksia.


    Mulle tulee välillä semmonen "mitä mä keksin päivittää"-stressi blogissa, kun kuitenkin haluaisi sen olevan aktiivinen sarjisblogi. Toisaalta se on myös eräänlainen henkireikä, jossa voin valittaa kaikenmaailman paskoista epäkohdista XD

     
     
  17. #1017
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Saiccu Näytä viesti
    Mulle tulee välillä semmonen "mitä mä keksin päivittää"-stressi blogissa, kun kuitenkin haluaisi sen olevan aktiivinen sarjisblogi. Toisaalta se on myös eräänlainen henkireikä, jossa voin valittaa kaikenmaailman paskoista epäkohdista XD
    Ei kannata ottaa paineita mukavasta harrastuksesta. Mä olen tosi nirso blogien suhteen, seuraan oikeastaan vain paria blogia ennestään. Tuo sun tyyli sarjismuodossa kertoa kuulumisia on ihan loistava.

     
     
  18. #1018
    Höyrykonkari Saiccu's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    138
    Harrastus tuo periaatteessa onkin piirtämisen yhteydessä (oikeastaan puoliksi työkin, koska otan tilaustöitä vastaan digitaalisesti piirretyistä kuvista).
    Yritän yleensä tasata paineita tai rentoutua sarjisbloggaamisen yhteydessä :') Ja toisten sarjisblogeja on myös mukava lukea (mulla on ihan järkyttävä lista kirjanmerkeissä, joita käyn läpi vähintään kerran viikossa D).
    Ja ehkä kaksi tai kolme sellaista tekstipainotteista blogia mitä seuraan (niitä ei edes jaksa lukea aina).

    Mukava kuulla, että mun sarjisblogi on miellyttävää lukemista! :3 Yritän pitää sitä jossain määrin hieman kerronnan olevan sarkastista tai humoristista, ellei ole jostain vakavasta aiheesta kyse (kuten nämä mun paniikkioireilut sun muut henkiset kriiseilyt).

    On mulla myös tekstipainotteinenkin blogi: http://nakymattomatarvet.blogspot.fi/
    Sinne tosin tulee vielä harvemmin kirjoitettua, kun aiheena on koulukiusaaminen ja perusta siis omille kokemuksilleni ja ajatuksilleni siitä, mitä oon saanut käydä läpi. Ja joita joskus yhä käyn läpi.

     
     
  19. #1019
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Koulukiusaaminen on perseestä. Itsekin siitä kakarana kärsin. Olen ylpeä siitä, kuinka nykylapset hyväksyy paremmin erilaisuutta kuin mun ikäpolvi. Mun tyttärellä on puhevika, nyt vielä toisella luokalla puuttuu puheesta kirjaimia enemmänkin. Silti likka on säästynyt kiusaamiselta.

    Tuli tässä kauppoja selatessa mieleen, mitkä on teidän kriteerit tilaukseen? Hinta, ulkonäkö, nettikaupan sijaintimaa? Tää tuli mieleen, kun selasin ensin suomalaisten kauppojen valikoimaa eikä oikein mistään löytynyt sellasia uber-söpöjä juttuja. Euroopan kaupoilla oli jo vähän yritystä, mutta kaatui aina hintaan. Kiinan kaupassa läks sitten lapasesta. Siellä oli pinkkejä eGo-akkuja ja hintaa oli todella vähän. Mistään ei tunnu enää saavan tuollaista pinkkiä DCT tankkia, mutta voi pojat mitä kaikkee söpöö ihanaa löysinkään tilalle. Ja vielä halvalla! Näyttääkin menevän niin, että vaikka kuinka haluisin tukea kotimaista nettikauppaa, menee hinta ja ulkonäkö edelle.

     
     
  20. #1020
    Minä en ole paljoa edes tutustunut ulkomaan tarjontaan. Jotenkin on enemmän luottoa kotimaan kauppoihin, varsinkin jos kauppiaan edustaja oleilee tällä foorumilla. Mutta samaa kamaahan nämä varmaan myyvät. Jos vois valita, mieluummin ottaisin eurooppalaista tuotantoa kuin Aasian. Tähän asti tosin hirvein makukokemus on ollut kreikkalaisvalmisteinen kookoslitku....

    Muuten mulla menee tupakan makuja ja jotain karkki-/makeaosastoa. Varmaan nämä vielä muuttuvatkin, nyt näin.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •