Sivu 5 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567891555 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #81
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    15

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pulla Näytä viesti
    Ehkä nämä tilanteet ja paikat on helpompi käsitellä kun itse miellän höyryttelyn vaan päivitettynä tupakointina.
    Täällä sama. Tosin pistän höyryämään myös sellaisissa tilanteissa, joissa en missään nimessä tupakkaa olisi polttanut - esimerkiksi kotona tietokoneella istuessa (nytkin höyryää ). Analogisia versioita olen jokusen polttanut nytkin, lähinnä tilanteissa joissa olen jo siirtynyt tupakkapaikalle ja huomannut että kas, eihän mulla ole nestettä, mutta helvetin pahaltahan se on maistunut eikä ole tehnyt mieli sen enempää - jotenkin tää on mulle vaan nimenomaan sama asia kuin "oikea" tupakointi, siitä saa kaiken sen miksi poltti, eri muodossa vaan. Seurassa siirryn aina höyryttelemään sinne minne muut menee polttamaan, eli tupakkapaikalle/ulos..siis samoihin paikkoihin, mihin olisin mennyt aiemminkin samoissa tilanteissa.

     
     
  2. #82

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Hei vaan naiset! Ajattelin kirjoitella ekan höpötyksen tänne vasta sitten, kun sähkötupakki on kotiutunut Puolasta, mut malttamattomana akkana en sitten jaksanutkaan odotella. Maanantaina tilasin vehkeet Peleonilta ja odottelen niitä nyt sitten kuumeisesti saapuvaksi. Rööki maistuu jo valmiiksi tavallista p*skemmalle kun tietää, että kohta pääsee höyryttelyä harjoittamaan. Juu, tuu jo mamin luo musta eGo-T

     
     
  3. #83

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Heippa kaikille,

    Meillä Genesiksellä löytyy 510-kantorasia vaaleanpunaisena, täydellinen väri naisille!



    http://www.gecigarette.com/products/...arry-case.aspx
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Sincerely Shelley Pritchard Customer Service Genesis Friend - answered questions from the chat https://twitter.com/GenesisEsavuke

     
     
  4. #84
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Tervetuloa Forumille Vaporeon.

    Odottavan aika on pitkä. Itsekkin odotan 901 tankkimallista atoa saapuvaksi ja näyttää menevän ensi viikolle :P.

     
     
  5. #85

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Hei Vaporeon!

    Tervetuloa joukkoon!
    E-pötkylä on toisenlainen kuin tupakka mutta kunhan pääset kokeilemaan, irrottautuminen analogisesta on helpompaa. Itse olen parisen viikkoa ollut ilman tupakkaa ja välillä on tehnyt todella vaikeaakin, mutta höyryttely on pelastanut retkahduksilta. Jos tavoitteesi on päästä irti tupakasta tämä voi olla avuksi. Irrottautuminen nikotiinista on sitten toinen asia, mutta nesteen nikkismäärän voi laskea ihan minimiin, jos vaikka pelkkä höyryttely tyydyttää tapariippuvuutta ilman, että polttaa oikeasti/tarvitsee höyryttelyyn nikotiinia.

     
     
  6. #86

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Hei kiitokset tervetulleeksi toivotuksista! Opiskelin TAAS tänään tätä foorumia ja nyt alkoi jopa vähän harmittaa....... Siis se, että huomasin vasta nyt tuon ROK Star arvion tuolla, VAU, sellainenhan ois älyttömän hieno Ja tosiaan, oon aina ajatellut, ettei nuo ulkomuotoasiat oo mulle tärkeitä, kunhan väri on musta - heh. Ei tohdi sellasta nyt heti tilata, kun just laittoi kaiken liikenevän budjetista noihin tulossa oleviin härpäkkeisiin.

    Niin joo, oottelen sitä mustaa eGo-teetä kotio ja tavoitteena on saada edes tuota analogisen vetämistä vähennettyä. Uskon, et se onnistuu, mut sitä en tiiä miten pärjään tuon vehkeen kanssa sitten... Kuiteski on litkut suussa ihan nestemäisenä eikä höyrymuodossa

    Sain maistaa uudelta tutulta jokunen aika sitten yhdellä punkkikeikalla vaniljan makuisella nesteellä höyryttelyä ja siitä se sitten lähti...

     
     
  7. #87
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    5

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Uusi tyttö täällä :

    Mun ensimmäinen basic kitti saapui tänään Genesikseltä. Mukana oli kahvin-, omenan- ja kirsikanmakuista lientä sillä pienimmällä nikotiinimäärällä (mä ajattelin aloittaa varovasti) ja tää päivä on mennyt melkein kokonaan ilman tavallista tupakkaa. Kymmenen tunnin työvuoron jälkeen poltin kyllä puolikkaan, kun oli niin ankea olo ja väsy ja vesisade.

    Ensivaikutelmat on.. sekavat. Musta koko ajatus sähkötupakasta on ihana, ja nyt kun olen lueskellut juttuja eri makuvaihtoehdoista, tuntuu että koko maailma on auki. Mutta ekat henkoset kirsikanmakuista oli ällöttäviä, (olisko ato pitänyt puhdistaa ennen käyttöä, ehkä...) ja jotenkin saivat varpailleen heti alkuun. Omenanmakuinen oli parempaa, kahvia en oo vielä kokeillut.

    Tekisi mieli tilata heti lisää kaikenlaista mutta ehkä nyt kuitenkin totuttelen ensin noihin mitä mulla on.


    Yksi hassu yksityiskohta... miksi ihmeessä toi ledipää on sininen? Noloa! Jouduin bussipysäkillä höyryttämään käden suojassa ettei kukaan huomaisi ettei se olekaan röökiä...

     
     
  8. #88

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Mulla on punainen eGo akku lähes jatkuvassa käytössä Onkos se tyttöjuttu vai tosi miehekästä
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  9. #89
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    116

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Käytössä Joye 510 sekä eGon 1000mah akku, jolla höyryttelee kartoja kivasti ja kovasti. Tankkeja en ole enää käyttänyt kokeiltuani dual coil cartomizereita. 510 on musta ja eGo on violetti

    Aamuisin höyryttelen 24mg nesteitä: esim. Piña coladaa tai vaniljaomenaa. Iltapäivisin tarvitsen joko samaa 24mg, tai 16mg -riippuen siitä miten paljon olen ehtinyt vapotella. Iltaisin nikotiinitarpeen tyydytettyäni fiilisvapottelen 11mg tai 6mg nesteillä.

    Nesteitä löytyy nollana PGtä ja VGtä, sekä 24mg että 36mg basea. Makuja tuli tilattua tusinan verran joten jollei pulloista olisi pulaa niitä e-nesteitä olisi varmaan satoja. Nyt löytyy m.m. mustikka, mansikka, omena, päärynä, appelsiini, minttu, toffee, red bull, ananas, kookos, karhunvatukka jne jne. Niistä saa kaikenlaisia kivoja sekoituksia aikaiseksi (vanilja sopii melkeinpä mihin vaan antamaan lisämakeutta ja pehmeyttä). Eikä muuten tee mieli karkkia yhtä paljon kuin ennen!



     
     
  10. #90

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Makes70 Näytä viesti
    Mulla on punainen eGo akku lähes jatkuvassa käytössä Onkos se tyttöjuttu vai tosi miehekästä
    Ilman muuta miehekästä! Siitä ei ole epäilystäkään

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nina Näytä viesti
    Nesteitä löytyy nollana PGtä ja VGtä, sekä 24mg että 36mg basea. Makuja tuli tilattua tusinan verran joten jollei pulloista olisi pulaa niitä e-nesteitä olisi varmaan satoja. Nyt löytyy m.m. mustikka, mansikka, omena, päärynä, appelsiini, minttu, toffee, red bull, ananas, kookos, karhunvatukka jne jne. Niistä saa kaikenlaisia kivoja sekoituksia aikaiseksi (vanilja sopii melkeinpä mihin vaan antamaan lisämakeutta ja pehmeyttä). Eikä muuten tee mieli karkkia yhtä paljon kuin ennen!
    Vau mikä valikoima, mistä tilailet?

    Ja tervetuloa ani!

     
     
  11. #91
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    116

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Inaweralta tuli tuo isompi satsi. Viiden millilitran makupullo vähän päälle euron, kymmenen ml vajaalla kahdella eurolla. Baset nikotiinimäärästä riippuen pari euroa-vajaa 12 euroa/100ml. Toisin sanoen vajaan tupakkakartongin hinnalla pariksi kuukaudeksi höyryteltävää! VG eli glyseroli on apteekista.

     
     
  12. #92

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Hei kaikki ihaNaiset, täällä myös uusi höyryttelyyn tykästynyt ilmoittautuu!
    Nyt on 12 päivää menty 510-t suupielessä ja olo on mitä mahtavin! Kertaakaan ei ole kunnolla tupakkaa tehnyt mieli, jopa kosteasta ravintolaillasta selvittiin ilman röökiä

    Viime päivät ovat kuluneet tätä forumia lueskellessa. Myös nettikauppoja on kahlattu ahkerasti läpi, ja sen kyllä huomaa pankkitilin saldossakin : Osa ystävistäkin alkaa olemaan lopen kyllästyneitä tähän mun vouhottamiseen aiheesta, mutta muutaman olen onneksi saanut myös tästä asiasta innostumaan ja jopa tilaamaan itsellensä vapottelu vehkeet.

    Paljon tsemppiä teille kaikille, jotka olette löytäneet tämän mainion vekottimen ja päättäneet lopettaa analogisen polttamisen!

     
     
  13. #93

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nina Näytä viesti
    Inaweralta tuli tuo isompi satsi. Viiden millilitran makupullo vähän päälle euron, kymmenen ml vajaalla kahdella eurolla. Baset nikotiinimäärästä riippuen pari euroa-vajaa 12 euroa/100ml. Toisin sanoen vajaan tupakkakartongin hinnalla pariksi kuukaudeksi höyryteltävää! VG eli glyseroli on apteekista.
    Kiitti loistavasta vinkistä, en ollut tuollaista kauppaa edes ennen huomannut. Pitänee itsekin kokeilla litkujen itse nikotinointia Onkohan tulli miten kiinnostunut noista basepulloista? Jos apteekista saa glyserolia, niin mitenkähän olis sen propyleeniglykolin laita, saakohan sitäkin ostettua, jos PG litkuja haluaa. Onko ne maut muuten jotain oikein tiivisteitäkö? Niinku huomaat, niin en tiedä mitään diy-litkujen väsäilystä, mutta pitää ottaa selvää..... Helpointa vissiin ottaa niitä valmiitaa nolla-nesteitä ja lisätä nikotiini itse?

    Toivottavasti nyt se mun sähkötupakkisetti pian tulis jo...

    edit: typo

     
     
  14. #94
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    116

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vaporeon Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nina Näytä viesti
    Inaweralta tuli tuo isompi satsi. Viiden millilitran makupullo vähän päälle euron, kymmenen ml vajaalla kahdella eurolla. Baset nikotiinimäärästä riippuen pari euroa-vajaa 12 euroa/100ml. Toisin sanoen vajaan tupakkakartongin hinnalla pariksi kuukaudeksi höyryteltävää! VG eli glyseroli on apteekista.
    Kiitti loistavasta vinkistä, en ollut tuollaista kauppaa edes ennen huomannut. Pitänee itsekin kokeilla litkujen itse nikotinointia Onkohan tulli miten kiinnostunut noista basepulloista? Jos apteekista saa glyserolia, niin mitenkähän olis sen propyleeniglykolin laita, saakohan sitäkin ostettua, jos PG litkuja haluaa. Onko ne maut muuten jotain oikein tiivisteitäkö? Niinku huomaat, niin en tiedä mitään diy-litkujen väsäilystä, mutta pitää ottaa selvää..... Helpointa vissiin ottaa niitä valmiitaa nolla-nesteitä ja lisätä nikotiini itse?

    Toivottavasti nyt se mun sähkötupakkisetti pian tulis jo...

    edit: typo
    Periaatteessa saa tilata omaan tarpeeseen kolmeksi kuukaudeksi, mutta siinä oli joku nikotiiniraja per pullo johon tuo 100ml 38mg nico ei ihan laillisesti sovi. Täällä foorumilla pyörittyäni olen saanut sellaisen käsityksen ettei tullia niinkään kiinnosta EUsta tilattujen tavaroiden tarkistus. Minulla kyllä varmaan menee tuo tilaamani pullo kolmessa kuukaudessa, joten mene ja tiedä...

    Desilitran pullo PGtä tai VGtä Inaweralta ei vissiin maksanut edes kahta euroa, eli jos sellaisen saa samoilla postikuluilla tilaukseen, niin ei kannata apteekista hakea. Propyleeniglykolia en ole löytänyt apteekista. Soitin jopa yliopiston apteekin asiakaspalveluun, mutta "ei oo"ta tarjottiin.

    Maut ovat tiivisteitä, niitä lisätään oman maun mukaan noin 3%. Nopea laskutoimitus: 10ml makua (2€) + 100ml 38mg PGtä (11€) + 100ml 0mg PGtä (2€) = 21 kpl 10ml pullollista noin 18mg e-nestettä, eli noin 70 snt per pullo, vähemmällä nikotiinillä vieläkin halvempaa. Ai niin, postikulut päälle - mutta pointtina siis, että DIY-nesteiden tekeminen kannattaa. Kannattaa olla tarkkana tuon nikotiinin kanssa - teelusikallinen 38mg nikotiinia tappaa.

     
     
  15. #95
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    15

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Täälläkin yksi uusi höyrypää

    Olen itseasiassa höyrytellyt jo reilun kuukauden. Tosin iltasin ja siiderin kanssa olen polttanut analoogisia.
    Nyt sitten päätin ottaa härkää sarvista ja jättää siiderit kauppaan . Päätin, että Jouluun asti en juo mitään vettä tai kahvia vahvempaa. Siihen mennessä toivon mukan on myös tupakit historia.

    Nyt sitten jo neljä päivä ilman syöpäkääryleitä kokonaan. Ja koska höyryttely oli jo ennenstään tuttu juttu ja siideritkin on edellen kaupassa, ei ole lainkaan ongelmia sen suhteen. Hyvin pysyvät muutamat savukkeet laatikossa mitä on vielä jäljellä

    Käytössä mulla (ja myös miehellä) Liberron Starter Kit ja EGo-T. Liberro (automaatti) oli eka hankinta ja on eri kätsy esim. autossa. On myös tavallisen tupakin näköinen. Mies esim. kertoi, että bänditreeneissä tupakkitauolla jäbät ei lainkaan tajunneet, että toinen ei polta vaan höyryttelee

    Ego-t löytyy mystana ja Titanium värisenä. Atoja on seka A että B tyyppia. Peleonilta kun tilattiin niin sinne tuli kylkiäisenä vaikka mitä atoja ja kartoja. Ai niin, ja ihan pakko oli tietty tilata sellainen punainen kotelo mihin mahtuu mun egot, nesteet, atot ja vaikka laturikin vielä

    Makuja löytyy varmaan parikymmentä erillaista. Suosikkeitä tällä hetkellä on Mokka, Persikka, Mustikka, Juustokakku, Cola ja yllätys, yllätys UsaMix.

    Ollaan miehen kanssa melko hurahtaneitä, mutta onhan se paljon pienempi pahe kuin tupakka.
    Miehellä oli tupakkavuosia takana jo noin 35 ja minulla jotain 23-24. Oma terveyttä jo pikkasen miettii, mutta miehellä alkoi oikeesti ainakin aamuisin jo niin tukalat oltavat että. Sitä yskä oli ihan hirveetä kuunella sivusta. Hän on ollut kokonaan poltamatta nyt jotain kuusi viikkoa. Jatkuvan yskimisen, yhden keuhkoputken tulehduksen jälkeen alkaa viimein helpottamaan

    Rutiinit olemme pitänneet samana. Eli noin kerran tunnissa pihalle ja höyryttelemään. Toimii!!!

    Kiitos paljon myös tälle foorumille! Valtavasti tietoa ja paljon apua!

    Joten hyvin on mennyt mutta menköön 8)

     
     
  16. #96
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    15

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Ai niin.
    Ylläpidolle kysymys.
    Onko kuinka mahdoton ajatus jos tämän "Naisten ketju" siirettäis vaikka sinne missä on esim. "Alottelijän kokemuksia" ja muut jutut sähkötupakasta? On nimittäin vaikea löytää tätä ketjua ja muutenkin hassusti sellaisen topikin alla kuin "Aihe vapaa. Keskustele mistä tahansa mikä ei liity sähkötupakkaan" Naisten ketjussa kun kuitenkin jutellaan s-tupakista, höyryistä ja muusta

    Ihan vaan ehdotus

     
     
  17. #97
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Tervetuloa vaan Anille, ELeidille ja Anskulle.

     
     
  18. #98
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    4

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja marsu Näytä viesti
    Jee, tänään saapui libertyflightsin eGo-T. En malttanut ladata akkua loppuun (niitähän saa uusia ), vaan oli pakko päädtä heti testaamaan. Parit ekat höyryt olivat ihan hirveitä ja nestettä tuli suuhun. Pienien itkupotkuraivarien jälkeen uusi yritys ja nyt toimii hyvin. Ainut vaan, että mukana tullut neste maistuu aika järkyttävältä (tobacco 18mg), mutta onneksi tilattu muualta erimakuisia nesteitä. Näillä mennään ja katsotaan tarvitseeko analogisiin enää vaihtaa
    Pesitkö egon atomisaattorin?? Siel on monasti tehdasrasvat jotka maistuu höyryttäessä ja pilaavat litkujen maun. Pesun jälkeen ihan eri makuisia

     
     
  19. #99
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    4

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Olen kuukauden verran höyrytellyt ^-^ eikä paluuta ole entiseen, ärsyttää hieman tuo 'tervakeuhko' teksti tuossa kuvan yllä olen 25 ja tupakointia takana 12 vuotta.. katsoiko teistä naisista joku sen ylen ohjelman?? Täyttä peen jauhantaa ja annetaan ihmisille mahollisimman vääränlaien kuva höyryttelijöistä

     
     
  20. #100
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ansku Näytä viesti
    Onko kuinka mahdoton ajatus jos tämän "Naisten ketju" siirettäis vaikka sinne
    Ketju siirretty

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •