Sivu 4 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456781454 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #61

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Tänään saapui lisää nesteitä. RY1 maistuu oudolle, ihan kuin voille(?), ei taida siitä lempparia tulla. Minttu on kokeilematta- pidän siitä tuoksuna ja makuna mutta minkälaista mahtaa olla höyrytettynä, saas nähdä. Huomaan että VG-pohjaisena lähtee enempi höyryä.

    Tänään olen pohtinut ja analysoinut kovasti omaa tupakanpolttoani. Tupakkaa polttaessani, vetelen nopeita sauhuja kuin olisi kiire jonnekin vaikkei olisikaan (paitsi silloin kun mutta onko silloin pakko laittaa palamaan?) Höyryttelyssä on opettelemista juuri tuossa; rauhallisempaan tahtiin. Nikotiininvaje täyttyy hieman viiveellä.
    Sorruin kahteen röökiin päivällä hermostuksissani koska jotenkin tuntui etten sähkäristä saa sitä olotilaa mitä kaipasin ja oli helpompaa laittaa tupakka tulille. Ensimmäinen tuntui "auttavan" mutta tovin päästä toisen poltettuani meinasi alkaa päätä jomottaa ja tuli sellainen tunkkainen olo, mitä en enää kaipaa ja kaduin jo koko repsahdusta.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Demondes Näytä viesti
    ^ Tuota olen haitoista nimenomaan miettinyt, että miten vaikuttaa hampaisiin? Ja mitenkäs muuten, oletteko alkaneet valkaista hampaita nyt tupakin lopettamisen jälkeen? Ja millä, ihan "valkaisevilla" hammastahnoilla, jollain tökötillä vai hamppilekurilla?

    Yksi huono oire on tullut nyt huomattua, kun on kolme viikkoa höyryttelyä takana... Ei toimi oikein suolisto ja syykin siihen on ehkä selvä: Ei kunnollista nesteytystä.
    Muistutetaan siis, että nämä litkut kuivattaa, käyttäkää aikaa ittenne nesteytykseen, muistakaa juoda!
    Huomasin myös sen että huulirasvaa on kulunut todella paljon nyt, tosin siihen on osasyynä myös flunssan aiheuttama niistäminen.
    Eipä tullut mieleenkään että höyrystely vaikuttaisi jotenkin haitallisesti hampaisiin? Ennemmin tavallisen tupakoinnin olen huomannut haittoja tekevän- ienraja vetäytyy ja hampaat kellastuu. Olisipa hyödyllistä kuulla hammashoidon ammattilaisen mielipide tähän asiaan. Vatsan toiminta nopeutuu tupakalla ja kupillisella kahvia omalla kohdallani, näin on tapahtunut aina- nyt täytyy etsiä toiset keinot normitoimintaan. Sen huomion tein minäkin viikon varrella että huulirasvaa täytyy olla lisäämässä alituiseen enkä pode minkäänlaista flunssaa tällä hetkellä!

    Parempi akku on nyt liitetty 510-vekottimeen ja hyvin toimii. En tiedä olisiko pitänyt ostaa toisenlainen atomisaattorikin mutta ei tuo vielä ainakaan ole lakannut toimimasta ja VGminttu on erittäin virkistävää

     
     
  2. #62
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Niin kuin Sibkin tuossa jo sanoikin, kannattaa siihen höyryttelytekniikkaan kiinnittää huomioita.. Itse käytän pelkästään VG-nesteitä jotta tulee kunnon höyryt .

    Töissä minulla oli alussa 24 mg nestettä, lähinnä halusin taata että saan tarpeeksi jykevän kurkkutuntuman kun tekniikka oli vielä vähän hakusessa.

    Töissähän kävi niin kun ekan kerran jälkeen vetelin normisavukkeita (pitihän ne taskussa olevat poltella pois), kaikki duunikaverit kyselivät "missä sähkörööki?". Nopeasti ihmiset tottuvat uusiin asioihin, ainakin meillä töissä ja noloahan olisi ollut se että en olisi jatkanut höyryttelyä .

    Tuosta haitallisuudesta on tuolla ainakin yksi ketju missä on näitä tutkimustuloksia koostettuna. Itse olen sitä mieltä että valitsen kahdesta pahasta pienemmän pahan jo pelkästään ajatellen muita ihmisiä-- ei passiivista "tupakointia".

    Zemppiä kaikille aloitteleville höyryttelijöille. Kyllä ne omat rutiinit tässäkin löytyvät.

     
     
  3. #63

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Luin sen ketjun ja olen plärännyt ulkomaisia ketjuja myös. Edelleen olen höyryttelyn kannalla kuitenkin. Lähinnä ajatteluttaa saako tästä jonkun muun kroonisen sairauden erilaisten nesteiden vaikutuksesta.

    Ensimmäistä kertaa tänä aamuna huomasin kurkun ei kipeytyneen mutta jotenkin aristavan kun aamulla eka savuille menin. Korjaan höyryille, tänään ei tähän asti yhtään analogista ole käryytelty (jei mikä saavutus!). Latasin eilen minttua patruunaan kun pari lasillista siideriä maistelin ja ehkä tavallista ahkerammin tuli parvekkeella vierailtua.
    En siis höyryttele sisällä koska kukaan muu ei polta enkä aio niin tehdä, paitsi ehkä sitten kun olen yksin kotona..
    Joku kertoi tykänneensä jostain suklaamausta kovasti, mistä sitä kannattaa ostaa? Entä vaniljaa?
    Mistähän saisi kunnon lakritsalitkua? Edelleen cokis potkii parhaiten, kuin appelsiinikolaa!

     
     
  4. #64

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Alkakaa ihmeessä laittamaan linkkeä uusista löydöistänne jokka varmasti kiinnostavat muitakin höryttelijättäriä varmasti http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7721 . Tuossa esimerkiksi löytyy erivärisiä akkuja 510 iin samoilta sivustoilla on muutakin kiinnostavaa ,kurkkailkaa

     
     
  5. #65
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    218

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Heip Minikkis.
    Lakritsin litkumakua löytyypi täältä: http://paradisevapeuk.vstore.ca/prod...ekang-flavours
    Itsehhän en ole maistanut, mutta tollaisen vinkin laittoi veljemme (olen siis mies : ja ilmeisesti hän myös ) Jurotus

     
     
  6. #66

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja f157 Näytä viesti
    Heip Minikkis.
    Lakritsin litkumakua löytyypi täältä: http://paradisevapeuk.vstore.ca/prod...ekang-flavours
    Itsehhän en ole maistanut, mutta tollaisen vinkin laittoi veljemme (olen siis mies : ja ilmeisesti hän myös ) Jurotus
    Heips vaan teille molemmille ja arvon höyryleideille

    Mieshän minä, ja koska minut täällä mainittiin niin uskalluin myös kirjoittamaan tähän neitosten omaan ketjuun.

    Olen itse metsästänyt täydellistä lakritsin tai salmiakin makuista nestettä, kovin se vain tuntuu olevan vaikeaa. Lähimpänä tällä hetkellä on Paradise Vapen lakritsi http://paradisevapeuk.vstore.ca/prod...weetie-counter . Omasta mielestäni tämäkin on ehkä hieman liian mieto suomalaisten makuun, mutta silti kokeilemistani lähimpänä oikeaa lakritsin makua. Kannattaa kokeilla.

    Myös tätä erään suomalaisen nettikaupan mainostamaa nikotiinitonta salmiakkia tuli tilattua pullo. Ihan neuvona muille, siihen ei kannata tuhlata rahojaan. Todella mautonta litkua, jolla ei ole salmiakin kanssa muuta tekemistä kuin nimi. Ja jos tästä vielä pitäisi sekoitella nikotiinillinen neste niin maku sen kun laimenee.

    Aika moni neste on maultaan ihan jotain muuta kuin mitä etiketissä lukee, ja ilman etikettiä olisi todella vaikeaa sanoa miltä sen pitäisi maistua. Luultavasti monessakin nesteessä se maku on muuttunut pelkästään höyryttelijän päässä etikettiin kirjoitetuksi mauksi. Ja vaikka minut tästä lynkattaisiinkin, niin minun suuhuni tuo paljon hypetty Jägerbombkaan ei tuo sitä makua mikä mallina olleessa "nesteessä" on. Uskon että aika harva senkään ilman etikettiä Jägermaisteriin yhdistäisi.

    Olen lähettänyt Paradise Vapen Jamesille näytteeksi salmiakkia, ja nyt sitten odotellaan jos saisimme oikealle salmiakille maistuvan nesteen.

     
     
  7. #67

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Kiva, odotellaan uutta salmarinestettä kehittyväksi
    Onpas hauskan värisiä akkuja tuolla healthcabinissa.. sieltä jouluksi punainen!

    Viikonloppu meni ihan ilman tupakkaa. Maistelin hillitysti paria alkoholijuomaa enkä ratkennut silloinkaan, paitsi höyryille. Viuna ja tupangit= pari, tähän asti. Aivan kuten kahvikin.
    Yksi inhosekoitus sattui syntymään kun tiputtelin vanuun entisten päälle RY1-nestettä; maku muistutti hajua joka lähtee kanin/marsun tms häkistä jossa purujen seassa tuoksahtaa papanat, jak.

     
     
  8. #68
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    85

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja minikkis Näytä viesti
    E-savukkeessa ärsyttävää; en tiedä osaanko imeä oikein koska joka imulla kuuluu ärsyttävä imutusvinkuääni. Malli on Genesiksen 510. Savua ts höyryä ei juuri tule, en tiennyt että se se olisi minulle niinkin merkittävää savuttelurituaaleissani. Milloin on vedetty tarpeeksi, paljonko on entinen tupakanmittainen tauko?
    Väärää sukupuolta, mutta ite tein töissä alussa niin että tiputin 2-3 tippaa 18mg nestetä suoraan atomisaattoriin ja höyryttelin ne pois, jonka jälkeen menin sisälle (en saanu lupaa käyttää sisällä missään). Eikä vaivannut nikotiini vajaus. Hieman siinä alussa veti kurkun karstaseksi kun yritti vanhaan tyyliin imasta siinä 1-2 minuutissa. Pikku hiljaa tottu siihen että menee se 5 minuuttia. Nyt kun tiputin nikotiinimäärän 11mg, niin menee se ~4 tippaa per tauko. Kotona meneekin sitten koko ajan.

     
     
  9. #69

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Whispering: siis, tiputat suoraan tavalliseen atomisaatoriin nestettä, laitatko siihen tyhjän vanupatruunan vai vanulla täytetyn päälle jonka kautta sitten imuttelet?

    Nyt on ilmeisesti tullut omalla kohdalla vaihe jossa uutuudenviehätys vapotteluun on hävinnyt ja houkutus tupakkaan kasvaa kaiken aikaa. Mielestäni saan nikotiinia (vahvuudet 6-18mg välillä, pikemminkin huolettaa se etten imuttelisi liikaa) tarpeeksi ja on tupakkaa imitoivia makuja sekä makeita, joista pidän, mutta tupakassa täytyy olla aine josta vierottautuminen tekee vaikeaa. En ilmeisesti kaipaa throat hittiä vaan enempi sitä (s)hittiä joka menee päähän kuten aamun ensi röökisavut. Tai pitkä läheinen suhteeni röökiin on niin vaikea katkaista. En osaa selittää :
    Olen ollut ilman tupakkaa muutamia päiviä, nytkö ne pahimmat viekkarit vasta alkaa ammoniakista, tervasta sun muusta?
    Onko täällä vertaistukithreadia erikseen, tukea tarvitaan nyt

     
     
  10. #70
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    85

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja minikkis Näytä viesti
    Whispering: siis, tiputat suoraan tavalliseen atomisaatoriin nestettä, laitatko siihen tyhjän vanupatruunan vai vanulla täytetyn päälle jonka kautta sitten imuttelet?
    Ei tarvi sitä vanupatruunaa. Se pelkkä muovi holkki mihin se patruuna laitetaan käy ihan hyvin. Prot käyttää sit erillistä drip tippiä (ks tämä kuva)

    Itellä teki ekat viikot mieli tupakalle ihan tavan takia (nykyään tulee vaan satunnaisesti etittyä sytkäriä). Ei tosin mitään kauheita pakkomielteitä. Mutta ite siirsin ne patruunat syrjään, ja tiputan aina suoraan atomisaattoriin sen pari tippaa kerrallaan. Ihan hyvin pärjänny ilman tupakkaa. Sulla on kans se että jos poltat koko ajan satunnaisesti, koet vain ne huonot puolet (nikotiini on tupakasta imiessä sen sekunnin osissa avoissa asti, kun taas sähkötupakassa hieman hitaampi vaikutus) mutta menetät ne hajuaistin, kunnon ym paranemiset. Tai et ainakaan koe niin voimakkaana.

    Suosittelen aluksi pitäytymään vahvemmissa litkuissa. Itellä oli eka viikko 24mg, 4 seuraavaa viikkoa 18mg, ja nyt 1-2 viimeistä oon käyttäny 11mg. Illalla jos enempi höyryttelee, niin miedompia voi olla jees. Mut töissä jos tauoilla otat jotain liian laimeeta niin et saa sitä määrää mihin oot tottunu, voi tulla vierotusoireet ihan senkin takia että tiputit "punaisesta ultra lighttiin".

     
     
  11. #71

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Tuon hapenottokyvyn ja hajuaistin paranemisen olen jo huomanut parantuneen enkä haluaisi menettää saavutettuja etuja nyt = aloittaa "sillontällön" -röökailua koska niin tasan tiedän edellisistä kokemuksista etten siihen pysty. Lenkillä käydessäni huomasin jo rekisteröiväni ikävän tupakansavun hajun jostain. Henki kulki paremmin, vaatteet ei haise, sormet ei haise, kynnet vaalenee, hampaat vaalenee, ei yskitä alituiseen... Niin monta syytä pysyä valitulla tiellä, mutta itsensä huijaaminen on niin helppoa.
    Mutta nyt kokeilin Libertyltä ostettua Choc Mint Creamia(?) ja se on aika mukavaa vapoteltavaa, ainakin tämä ilta on pelastettu.

     
     
  12. #72

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja minikkis Näytä viesti
    Tuon hapenottokyvyn ja hajuaistin paranemisen olen jo huomanut parantuneen enkä haluaisi menettää saavutettuja etuja nyt = aloittaa "sillontällön" -röökailua koska niin tasan tiedän edellisistä kokemuksista etten siihen pysty. Lenkillä käydessäni huomasin jo rekisteröiväni ikävän tupakansavun hajun jostain. Henki kulki paremmin, vaatteet ei haise, sormet ei haise, kynnet vaalenee, hampaat vaalenee, ei yskitä alituiseen... Niin monta syytä pysyä valitulla tiellä, mutta itsensä huijaaminen on niin helppoa.
    Mutta nyt kokeilin Libertyltä ostettua Choc Mint Creamia(?) ja se on aika mukavaa vapoteltavaa, ainakin tämä ilta on pelastettu.
    Tsempi tsemppiä sulle , kannataa vapotella tasaiseen tahtiin eikä niinkuin tupakkia silloin tällöin vaan niin pysyy ne nikkikset loitolla ja käsillä on kokoajan pikku touhua siinä samalla .Jos haluut nikkis paukun niin vedäppä sitä 18mg nestettä höyryttäen niin että vedät perä perään 3-4 henkoset keuhkoihin välillä hengittämättä ,siittä saa mielestäni aikas paukun jo ,kannattaa ainakin kokeilla ja jos ei auta sitten vain 24mg neste käyttöön pahimpien nikkiksien varalle.Mutta on hienoa kuulla että nuo myönteiset puolet alkaa jo tuntumaan noinkin hyvin sinulla kannattaa pitää pintansa ,se todella kannattaa 8) ps minulla ei ollut vieroitusoireita juuri nimeksikään lähinnä sellaista taskujen taputtelua kun käsi etsi röökiä ja stendaria

     
     
  13. #73

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Kiitos Holkki, nyt loppuillasta oli itse asiassa jo helpompaa tuon Choc mint creamin "löytämisen" jälkeen. Sekä drip tipin jonka olin näköjään tilannut "jos totakin vaikka tarttee" -tyyliin mutta pieni osanen kun on olin unohtanut sen olemassaolon. Aloin nimittäin inhota sen vanun kans puuhastelua koska tuntui, että just het kun neste loppuu seuraava maku on vanu. Se varmaan osansa teki innon laantumisessa mutta hyvä tietää että tyhjä patruunakin ajaa saman asian. Choc mint creamista jää samanlainen jälkimaku kun olis syönyt Pätkistä! Eikä minkäänlaista maitomaista makua onneksi, muuten jäis multa vapottelematta.
    Loppuillasta ramppasin ulkona tiuhaan tahtiin höyryjä vetelemässä ja ehkä olokin tasottui kun tekniikka pelasi ja nikkistaso pysyi riittävänä. Tästä uuteen aamuun.

    Ootte mahtavia kun jaksatte neuvoa ja tsempata!

     
     
  14. #74

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    kiva kuulla et taas on myötätuuli sinulla .Jos et ole huomannut niin meillä on oma kanavakin netissä missä saa pikaneuvoja ja tukea tarpeen mukaan ihan reaali-ajassa jos vain uskaltaa tulla mukaan juttuun 8) http://webchat.quakenet.org/ Eli nikki siihen ylimpään ja seuraavaan e-savuke ja sit klikkaat sitä join chat ja a´vot olet muiden höyryttelijöin kanssa juttusilla

     
     
  15. #75

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Tää alkaa olla mun yksinpuhelua koko ajan, koettakaa kestää - mutta pakko päivittää sen verran että nyt oli eka aamu jollonka ei oikeesti tehnyt yhtään mieli tupakkaa ja voitte uskoa että minulla on aina herättyäni savunnut alta kymmenen minuutin (paitsi muutaman viime päivinä vain höyrynnyt). Kaikki läheiseni tietävät että minä olen het aamusta rööki suussa ulkona vaikka pakkasta olisi kakskymmentä astetta tai sataisi kaatamalla.

    Menin kyllä höyryille mutta keittelin rauhassa kahvit ja latailin sähkärin nesteet jonka jälkeen kahvikupposen kera ulos höyryttelemään (sisällä en höyryttele).

    Ehkä eilinen oli ajatustyötä ja vierottautumista analogisesta (sekä oikean laitekokoonpanon löytämistä) ja vaikka niin tiukkaa kun se tekikin, olen tosi iloinen etten luovuttanut. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö repsahtamisia olisi edessä mutta nyt tiedän että voin olla ilman tupakkaa! Tämä oli valtava oivallus parikymmenvuotisen tupakoitsijan uran aikana.
    Toivon, että jos joku aloitteleva höyryttelijä lukee tätä tämä olisi avuksi ja kannustukseksi. Hang on, se vielä helpottaa

     
     
  16. #76
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Zemppiä minikkikselle! Älä anna periksi.

    Itse olen myös pitänyt muutamista "vanhoista" tavoista kiinni, mm. juuri tuon ulkona höyryttelyn. Itsellä teki tiukkaa kun LF vaihtoi nesteen valmistajaa ja siitä syystä mustikka ei enään maistunut samalta. Kesti tovi löytää vastaavaa tavaraa tilalle kun vielä höyryttelen VG-nesteitä.

    Kun itsellä oli muutama kuukausi höyryttelyä takana, testasin kaverin analogisesta henkoset ja voin sanoa että se maistui tuhkikselle. Se maku jäi aika ikävästi vielä suuhun pyörimään. En ole liiemmin sen jälkeen kaipaillut analogista :-[.

    Mielestäni tämä forum ajaa myös samalla vertaistukiryhmän asian .


     
     
  17. #77

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Hei Pulla!

    (nickistäsi tuli mieleen, että se on nyt muuten maistunut)

    Tämä foorumi on kyllä verraton vertaistuki. Harmittaa, kun itse kirjoittelee niin kökösti ja kyselee samoja asioita joita on just selitetty.

    Minä olen pitänyt höyryttelyn tupakointiin verrattavana asiana juuri niin, että harrastan sitä vain ulkona. Mutta enpä tiedä sitten pakkasilla.. toisaalta nyt ei aamuisin ole niin pakottava tarve päästä ensi töiksi parvekkeelle vaan malttaa syödä ja pukea rauhassa. Saatan höyrytellä autossa sitten. Ajatus "vapottelusta" tietokoneen äärellä istuen tuntuu vieraalta.

    Mulla on vielä matkaa siihen että uskaltaisin savuketta testata. Tupakansavu haisee nyt jo epämiellyttävälle, mutta en ole ikinä sen savun hajusta pitänytkään vaikka itse poltin. Nyt sen vaan haistaa jo kaukaa.
    Sitä piti vielä ihmetellä että keuhkot eivät tunnu erityisesti "putsaavan" itseään siitä huolimatta että polttaessani yskin jatkuvasti. Odotin että lima alkaisi irrota, ainoastaan yskä ja köhiminen on hävinnyt. Blokkaako höyryttely keuhkojen puhdistautumisen jotenkin?

    Noista e-nesteistä, vg ei minulla kutita ja hankaa kurkkua kuten pg. Omaksi suosikkimauksi on nyt jäänyt se choc mint cream LFltä. Salmiakkia en ole vielä tilannut, se pitäisi testata.

     
     
  18. #78
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Toisille maistuu juu . Makuaistin parannuttua olen joutunut jättämään muutaman lempiruuan kun maistuu nykyään ihan hirveelle :-[.

    En minä nyt sanoisi että sinulta niin hirveästi toistoa tulee . Sitä paitsi toisten kokemuksia/tuntemuksia lueskelee mielenkiinnolla ja ainahan se oma teksti tuntuu jotenkin kököltä . Itseäni harmittaa ettei tullut heti alusta pidettyä vaikk blogia aiheesta.

    Tuohan on jo parannusta jos aamulla pystyy olemaan höyryämättä autoon asti . Muistan joskus jonkun kyselyn nikotiiniriippuvuudesta ja siellä oli jota kuinkin tälläinen kysymys: Kuinka nopeasti herättyäsi poltat ensimmäisen savukkeen?
    Vastaukset tyyliin: 5 min-- paha riippuvuus, 30 min-- semi paha riippuvuus, jne.

    Eikä sitä analogista kannata kokeillakkaan jos repsahduksen vaara on olemassa. Tuo on kyllä hyvä jos kokee analogisen hajunkin epämiellyttäväksi, itsellä tuo on juuri päin vastoin. Toistaalta tuo maku kun on hyvin mielessä niin ei tule repsahdettua .

     
     
  19. #79

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    No- tänä aamuna menin aika ensimmäiseksi höyryille. Se on omalla kohdalla totuttelukysymys, riippuvuus on kova.
    Vaikka tupakan hajusta en ole ikinä pitänyt sen vaikutus parien henkosten jälkeen on iskenyt aina kuin tuhat volttia; se on menoa sitten. Kohta palaa toinen ja sitä rataa..

    Mielenkiintoinen asia on se että kuinka tupakoinnin yhdistää asiaankuuluviksi eri paikkoihin ja ihmisiin. Kävin pitkästä aikaa tuttavan luona joka polttaa sisällä ja aloin heti kaivella tupakointivehkeitä laittaakseni palamaan. Höyryttely tuntui ihan falskilta puuhalta siinä tilanteessa, mutta nyt oli vaan pidettävä päätös. Tupakointi on vahvasti leimannut eri tilanteita ja vaikka kotona sähkärin käyttö "kuuluu jo ihan kaavaan" niin joidenkin ihmisten seurassa tupakanpoltto vaan tuntuu vielä luontevimmalta. Sitten on vielä se tilanne kun seuraavan kerran "seurassa otetaan muutamat lasilliset", siihen täytyy valmistautua huolella, pahimpia tupakanhimohetkiä! Pari siideriä omassa seurassa kotosalla kokeiltu höyryttimen kera eikä siinä suurta ongelmaa.
    On se nerokas koukku, tuo tupakka

    Ainut asia mikä nyt vähän tökkii, on huonot akut ja imulaitteet, meinaa vähän turhauttaa noiden pillien imeskely, varmaan sama vaikka puhaltais. Uusia kovasti odottelen ettei hanke kaadu toimimattomiin vehkeisiin.

     
     
  20. #80
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Tärkeintä tosiaan on että laitteet pelittää. Pitää olla toimiva kokoonpano muuten ei hommasta tule mitään.

    Itse olen huomannut kaipaavani tupakoinnista sitä yhtä asiaa mitä höyryttely ei tarjoa, sytyttämistä . Ihan käsittämätön fiksaatio.

    Tupakointitilanteet taas menevät itsellä helposti höyryten. Esim. töissä en voisi kuvitellakkaan että lopettaisin siis kokonaan, niin kovasti on tapa mennä "tupakalle" iskostunut päähän. Ehkä nämä tilanteet ja paikat on helpompi käsitellä kun itse miellän höyryttelyn vaan päivitettynä tupakointina.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •