Sivu 3 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345671353 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #41
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Muhos
    Viestit
    15

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Tsjaah, mulla on käytössä Megalodon pienemmässä muodossa, mahtuu mukaan ja käteen hyvin. Eli pienellä akulla ja ainoastaan yhdellä kehällä, mini-don. Siinä sitten vaihtelevasti keulassa 510-T:n ato ja tankki tai cartoja...
    Tools of joy: 510-T + Mini-Megalodon

     
     
  2. #42
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Regu Näytä viesti
    Sori tytöt ku tällee hyökkään teidän ketjuun, mutta nyt tarvittaisiin naisten näkemystä siitä, että mikä modi olisi naiselle sopivin eli tyttömäisin ja kultainen provari on jo blokattu jostain ulkonäöllisestä seikasta johtuen jonka vain nainen ymmärtää..
    Täällähän nimenomaan keskustellaan ulkonäöllisistä seikoista ja saahan siihen miehetkin osallistua, jos kiinnostaa .

    Tuo Provari voi olla liian järeän kokoinen tai liian teknisen näköinen.. Nainen ei välttämättä arvosta volttien säädettävyyttä tai akun kestoa.. ainakaan alussa .. mutta tuossa ylhäällä tulikin pari aika hyvää vaihtoehtoa ja sittenhän on tietysti Ego ja 501,ne ovat ainakin sirompia..

     
     
  3. #43

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Hei,

    (toivottavasti) pian uusi höyryttelijä täällä ilmottautuu! Kyselin eilen tuolla "miesten puolella" nestemakuasioita ja ilokseni huomasin naisten oman osaston

    Postissa tulossa sellainen manuaali 510 tai kaksikin, toinen paremmalla akulla. Ja jotain tykötarpeita.
    Kirsikkaa, cokista ja doubleminttiä otin kokeiluun ja yhtä "tupakanmakua", toisessa setissä tosin taitaa tulla esitäytettyjä partuunoita mukana.
    Sauhuttelua on nyt takana parisenkymmentä vuotta joten jänskättää aika tavalla, kuinka höyryttely alkaa sujua.. Hirveät odotukset olen ladannut tähän- ei olisi enää köhimistä ja tupakanhajua vaatteissa sormissa jne. ja keuhkot puhdistuisivat kaikesta tervasta vaikka *tykkään* tupakoida en pidä sen jättämästä hajusta ja terveys huolettaa.
    Voihan tietysti käydä niin että koen höyryttelyn oudoksi ja vieraaksi asiaksi, mutta kirjoittelen kokemuksiani jahka saan paketin käsiini ja tuntumaa laitteeseen!

     
     
  4. #44
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Minikkis, tervetuloa höyryttelijöiden joukkoon .

    Varo vaan kun aloitat höyryttelyn, se vie mennessään .

     
     
  5. #45
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Muhos
    Viestit
    15

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Tere Minikkis!

    Eikä sitten kannata heti luovuttaa, vaikka ei omalta jutulta tunnukaan. Kestää tähän oma tovinsa tottua ja voihan se olla ettei nesteetkään maistu hyvälle tai laitteet toimi niinkuin pittää, mutta nämä on korjattavissa. Se The Oma asia löytyy sitten ajan kanssa. Ite koin ettei valmiissa litkuissa ole oikein sitä omaa makua (tosin en ole todellakaan kaikkia kokeillutkaan vielä), joten nyt on tulossa kiinanmaalta esansseja läjä, jos niillä sais tehtyä vaihtelua elämään
    Tools of joy: 510-T + Mini-Megalodon

     
     
  6. #46

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pulla Näytä viesti
    Minikkis, tervetuloa höyryttelijöiden joukkoon .

    Varo vaan kun aloitat höyryttelyn, se vie mennessään .
    Kiitos ja toivottavasti!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Demondes Näytä viesti
    Eikä sitten kannata heti luovuttaa, vaikka ei omalta jutulta tunnukaan. Kestää tähän oma tovinsa tottua ja voihan se olla ettei nesteetkään maistu hyvälle tai laitteet toimi niinkuin pittää, mutta nämä on korjattavissa.
    Tätä tosiaan jänskätän että kuinka se lähtee sujumaan. Lähemmäs keski-ikäisenä tavat ovat piintyneet tosi tiukkaan. Puolesta ja vastaan -kirjoituksia olen kahlannut netistä sivukaupalla, tupakin tuhannet myrkyt huomioon ottaen höyryttely vaikuttaa harmittomammalle. Halvemmaksi se tuskin tulee kaiken laitevarustelun myötä mutta se ei ole ratkaiseva tekijä. Olen käytännössä (=höyryten) nähnyt yhden sähköpatukan mutta en siis tohtinut kokeilla (kun en muutenkaan imeskele samaa filtteriä kenenkään kanssa). En hirveän allerginen ole juuri millekään mutta toivottavasti en olisi propyleeniglykolillekaan. Molempia koostumuksia, VG ja PG, pienet erät on postissa tulossa.
    Ihanne olisi tietysti että lopettaisin kaikenlaisen sauhuttelun tyystin, mutta jos edes näillä pääsisi tupakeista jotenkin erilleen tai EDES vähentämään kessuttelua. Aamusauhuttelu on karannut ihan käsistä- toivottavasti oppisin näiden kautta siitä vähän pois.

     
     
  7. #47
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    72

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Täytyy varovasti ehdottaa emännälle violettia bombshelliä jos sellaista jostain saa

     
     
  8. #48

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Nyt sitä on sitten kokeiltu. Hassu tunne ja hassu laite, ihan kuin pössyttelisin jotain "laitonta" :-[ jota en eläissäni ole tehnyt.
    Esitäytetyt patruunat maistuvat aivan karmealle, kuin jollekin palaneelle paperille.. Voinko siis pestä niitä parempaan tarkoitukseen(=paremmille nesteille)?

    Sikälikin hassu tunne että en oikein uskalla vetää henkeen, kurkussa tuntuu heti ja kun tulen parvekkeelta sisälle mietin jo heti kohta "käyväni röökillä kahvikupillisen kera". Niin on tapa tiukassa. En ilmeisesti saa nikotiinia tarpeeksi mutta en haluaisi oikein tupakallekaan ihan heti luovuttaa. Neste on 6mg ja makuna kirsikka joka on muuten aivan ihana :-*
    Mietin vain, että kun kerran röökiä menee aski päivässä, niin kuinkahan monta kertaa per päivä kannattaisi käydä höyryttelemässä ja kuinka monet henkoset kerrallaan uskaltaa ottaa jottei nikkisvaje iske ja retkahdus normitupakkaan tapahdu?

     
     
  9. #49
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    184

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja minikkis Näytä viesti
    ...Esitäytetyt patruunat maistuvat aivan karmealle, kuin jollekin palaneelle paperille...
    Sikälikin hassu tunne että en oikein uskalla vetää henkeen, kurkussa tuntuu heti ...
    Vaikuttaisi näin aloittajan silmissä että patruunasi ovat turhan kuivia, kokeile laittaa niihin lisää nestettä niin paljon ettei pisara enään imeydy ja pari pisaraa myös sinne atoon (höyrystimeen).
    Peleon eGo-W, Joye eGo-t, 510-t. varalla M401

     
     
  10. #50

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Ok kiitos vinkistä!
    Tota kirsikkaa olen höyrytellyt vaan (muistuttaa jotain kirsikka-vanilja -karkkia..)mutta tuntuu että jatkuvaan tekis mieli käydä ottamassa henkoset. Onkohan 6mg liian mietoa silloin vieroitustarkoitukseen, tuntuu ettei nikkistuska hellitä?
    Vielä en ole tupakkaan sortunut. Normisti olisin työpäivän jälkeen vetänyt yhden per tunti, noin suunnilleen.
    Tupakanmakua tai jotain siitä kaipaan, en kurkkutuntumaa. Voi olla ettei aamu lähde vielä käyntiin ilman röökiä, mutta akut on ladattu eikä savukkeita ole lisää ostettu..

     
     
  11. #51

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Toinen päivä jälkeen e-savukkeen saapumisen.. niinhän siinä kävi että aamulla tupakka houkutteli enemmän kahvin kaveriksi. Kahvi ja rööki kuuluvat minulla erottamattomasti yhteen. Päivän aikaan töissä poltin yhtä kertaa lukuunottamatta analogista tauoilla ja nyt vapaalla ajattelin taas pysyä täysin sähköisessä loppupäivän. Huomasin nimittäin että aamulla oli jotenkin virkeämpi ja parempi olo kuin normaalisti, voi johtua siitä, etten polttanut tupakkaa eilen illalla ollenkaan.
    Ikävä kyllä säästän hajuhaitat toistaiseksi työpaikalle (se mitä vaatteisiin tarttuu, emme tupakoi sisällä). Ehkä vielä ajan kanssa totun polttamaan sielläkin vain e-savuketta.

    E-savukkeessa ärsyttävää; en tiedä osaanko imeä oikein koska joka imulla kuuluu ärsyttävä imutusvinkuääni. Malli on Genesiksen 510. Savua ts höyryä ei juuri tule, en tiennyt että se se olisi minulle niinkin merkittävää savuttelurituaaleissani. Milloin on vedetty tarpeeksi, paljonko on entinen tupakanmittainen tauko?

     
     
  12. #52
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Pahoittelen että olen mies mutta:

    Töissäkin reippaasti sähkis mukaan ja aina kun on sivummalla niin parit imaisut silloin tällöin 5-10 kertaa tunnissa (esim. vessassa käydessä). Tupakkapaikalla ei tarvi käydä ja tauot saa istua rauhassa. Tauolla itse myös imaisen muutamat pitkät siinä muiden seurassa. Kuukaudessa kaikki tottui ja ovat sisäistäneet sen että tupakointi on loppunut.

    Vinkuäänen saa pois joko jättämällä atomisaattorin ja akun liitoksen hieman löysälle. Höyryä saa kun "pakkaa" suun täyteen rauhallisella imulla eli ei ime vaan antaa höyryn valua "luonnolllisesti" suu täyteen 4-6 sekuntia, sisäänhengitys ja puhallus. Höyryä saa tuplasti kun hommaa matalavastus atomisaattoreita (low resistance) ja toisen tuplan saa VG nesteillä (esim. easy liquid). Vessan peilin edessä on hyvä testata tuota pitkää imaisua suu täyteen ja leikkiä höyryllä.

    Riippuen nesteen voimakkuudesta se aikaisempi 3 minuutin tupakkatauko on 10 minuuttia höyryttelyä. Töissä kiireessä se ei onnistu jos ei ota höyryjä silloin tällöin. Höyryn saa tehokkaasti katoamaan (stealth vaping) kun imaisun jälkeen pitää 4-6 sekuntia höyryä sisällä ja puhaltaa nopeasti ulos. Itse voi nähdä muutaman höyrykiekuran mutta kukaan muu ei sitä huomaa.

    Pahoittelen sekaantumista, jatkakaa arvon ladyt :

     
     
  13. #53

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Minun puolestani, mukava kun sekaannuit
    Olen vähän jänistänyt sähkiksen viemistä töihin, täytyy rohkaistua. Vessaan en tohtisi mennä imuttelemaan jos vaikka joku esanssikitku jäisi siitä ilmaan..! Pitää vain sitten tauoille jättää sähköttely.
    Ei mennyt tänäkään iltana yhtään tupakkaa kun kotiin pääsin. Ihan sähköttelyllä pärjäsin koska olin asennoitunut valmiiksi siihen, etten röökiin koske. Mutta hivutellen hyvä tulee omalla kohdallani, noin radikaali vähennys on omassa mittakaavassa aika suuri verraten entiseen menoon!

    Ai, minä kiristelin sähkistä entisestään kun arvelin sen fuskaavan jostain

     
     
  14. #54

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Huomena tulee 50 päivää täyteen höyryttelyä!
    Haluaisin tsempata niitä jotka vielä kitkuttelevat analogisten kanssa. Itse tilasin sähköröökit jo keväällä, kokeilin kerran, pari ja palasin takaisin analogiseen. Kesän jälkeen päätin että nyt riittää ja muutaman kerran jälkeen kun repsahdin niin pääsin tähän. Kaikenlaisia virityksiä on tullut tilattua. Edelleen 510 rulettaa. Nyt megapatterit ja atot, mutta uutena tuttavuutena drip tip. Toimii.

    Nesteistä tykkään eniten vanilijasta ja kookoksesta edelleen. Huteja on tullut, mutta se kai kuuluu asiaan. Jotenkin tapa röökaamiseen on muuttunut. Enää ei tarvii kaivella röökiä koko ajan kun tulee kaupasta ulos. Myös lapsen kanssa on ihanaa olla ulkona kun ei tarvii hävetä sitä että kaivaa röökin. Haju ja makuaisti parantuneet, mieli on hyvä ja pirteämpi olo. Eka oli vähän unettomuutta jonka nyt yhdistän vierotusoireisiin röökistä.

    Ja hei, vaikka tämä on naisten ketju niin miehet tervetuloa osallistumaan!!! Hienoa että ketju on saanut tuulta purjeisiinsa :-*

    Mites muita, huolettaako kun nyt on kovasti uutisoitu sähköröökin haitoista?? Itsellä vähän sellanen fiilis että onhan se röökikin tosi epäterveellistä ja kaikkea kemikaaleleja täynnä. Mut silti pienen pieni ääni miettii et onks tää ny järkevää sittenkään....

     
     
  15. #55
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    43

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Uusi ilmottautuu täälläkin Kaveri kertoi jokusen viikko sitten tästä ja kiinnostuin heti hommaan. 10 vuotta olen poltellu enemmän ja vähemmän ja nykyään enemmän. Aski päivään hyvä jos riittää välillä. Olen halunnu lopettaa jo pitkään mut huonolla saavutuksella. Mikä tästä tekee vaikeammaksi niin rytmihäiriö ja se on myös syy miksi haluan analogisen lopettaa. Olen kokeillu purkkaa, pastilleja, laastareita mutta turhaan. Pitimpään olen ollut polttamatta pahan flunssan jälkeen kuin noitten korvaus juttujen. Itsellä polttaminen ontapa mutta sitä kuluu turhankin paljon päivässä kun ottaa huomioon oman terveyden. Jännityksellä odotan miten rytmihäiriö käyttäytyy sähkötupakan kanssa. Toissapäivänä tilasin Egon startti paketin ja litkuja mukaan tuolta ECigWizardilta ja Mistalta lähti kamaa myös tulemaan. Nyt vain odotellaan

     
     
  16. #56

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Hei Nipukka, tässä toinen aloittelija. Yritetään tsempata pois röökin pahoilta teiltä!

    Nico-tin, voitko selittää millaisen atomisaattorin ja akun siihen 510-malliin hommasit ja miten drip tip käytännössä toimii? Omaan sähkikseen on tilattu se vähän parempi akku(280mh..?), toivottavasti tulee pian. En tiedä sitäkään milloinka se patruuna vanuineen on loppuunkäytetty ja kannattaa vaihtaa uusi.. tai pitäisikö ostaa uusi atomisaattori..
    Minä olen nyt ihan koukussa colan makuiseen nesteeseen, siitä jää kiva jälkimakukin suuhun eikä sellainen tunkkainen kuten tupakasta.
    Imemis-höyrytystekniikka on ehkä vielä hakusessa enkä osaa säätää tuota sähkistä mitenkään ts onko ne käämit siellä oikeessa asennossa jne.

     
     
  17. #57

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Moi Minikkis!
    Mulla on vaikka millaisia atoja tohon 510.n :P Kannattaa käyttää hyväkseen youtubea, siellä on ohjeet miltei mihin vaan. Drip tip toimii käytännössä niin että siinä on filtterinä tyhjä holkki ja tiputat muutaman pisaran nestettä holkkiin. Saman voit tehdä tyhjällä cartollakin jos haluat kokeilla :

    Varmaan huomaat maussa, milloin kannattaa vaihtaa/pestä ato tai vanu.

    Tsemppiä alkutaipaleella!!! Mietippä miten hyvältä kaikki kohta maistuu ja tuoksuu!!!!

    Ja vielä sellainen juttu, että jos on megapatteri, siihen pitäisi olla myös mega ato ja mega cartot. Viisaammat kertovat että atot kuluvat eniten, kannattaa hommata pari atoa ja pari patteria varalle. ( Mulla on varmaan 8 patteria ja toistakymmentä atoa)..


     
     
  18. #58

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Voi tsiisös että oli eilen vaikeaa. Sähkiksistä ei tuntunut lähtevän mitään irti tai saanut kuitattua sitä tupakan tuskaa ja ajattelin jo laittaa ne kiertoon. Nikotiinintuska oli kova ja puolikas aski poltteli auton hanskalokerossa. "Selviydyin" illan kuitenkin mutta aikaisin aamulla ensimmäiseksi parvekkeelle ja tupakka palamaan.. työpäivän ensimmäiset tauot menivät samalla linjalla. Vasta tunti sitten höyrystin kunnolla ja eka kertaa aamun aikana tuntui että saan nikkisvajetta sähkiksellä kuitattua, mikä ahaa-elämys! Ehkä tämä ei ole menetetty tapaus vielä, uusia nesteitä kovasti odottelen saapuvaksi (sekä akkua)..

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nico-tin Näytä viesti
    Mites muita, huolettaako kun nyt on kovasti uutisoitu sähköröökin haitoista?? Itsellä vähän sellanen fiilis että onhan se röökikin tosi epäterveellistä ja kaikkea kemikaaleleja täynnä. Mut silti pienen pieni ääni miettii et onks tää ny järkevää sittenkään....
    ^Tuota mietin itsekin koko ajan. Olen siinä käsityksessä lukemani jälkeen että tämä on kahdesta pahasta parempi vaihtoehto mutta kuitenkin haluaisin nähdä totuudenmukaisia tutkimustuloksia höyryttelyn haitoista.
    Onko tällä foorumilla (naisten ketjussa) terveydenhuollon ammattilaisia ja jos on, olisi mielenkiintoista kuulla mielipiteitänne e-savukkeen käytöstä.
    Vielä on Champix kokeilematta, niksupurkkaa joskus jauhettu :-\ mutta tällä hetkellä näillä mennään.

     
     
  19. #59
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    59

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    moikka kaikille! Itsellä nyt hieman yli 7 kuukautta pelkkää höyryttelyä ja tänään kävin vuoden tauon jälkeen suuhygienistillä. Hän ihmetteli kovasti kuinka paljon vähemmän oli tullut hammaskiveä ja ikenet tosi hienot, ei tulehduksesta merkkiäkään! Sanoin olleeni ilman tupakkaa 7 kk ja hän todella kehui että suussa kyllä huomaa sen! Siis taas yksi plussa lisää höyryttelylle.

     
     
  20. #60
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Muhos
    Viestit
    15

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    ^ Tuota olen haitoista nimenomaan miettinyt, että miten vaikuttaa hampaisiin? Ja mitenkäs muuten, oletteko alkaneet valkaista hampaita nyt tupakin lopettamisen jälkeen? Ja millä, ihan "valkaisevilla" hammastahnoilla, jollain tökötillä vai hamppilekurilla?

    Yksi huono oire on tullut nyt huomattua, kun on kolme viikkoa höyryttelyä takana... Ei toimi oikein suolisto ja syykin siihen on ehkä selvä: Ei kunnollista nesteytystä.
    Muistutetaan siis, että nämä litkut kuivattaa, käyttäkää aikaa ittenne nesteytykseen, muistakaa juoda!
    Huomasin myös sen että huulirasvaa on kulunut todella paljon nyt, tosin siihen on osasyynä myös flunssan aiheuttama niistäminen.

    Ja Minikkis ja Nipukka, tsemppiä vaan jatkoon! Reilusti ne tupakit hiiteen, ryhtiä siihen, että sähkärillä nyt mennään, lahjoittakaa tupakkivermeet kaverille/naapurille/vastaantulijalle, mutta kertokaa perään tästä varteenotettavasta vaihtoehdosta ! Ja jos oikeasti tuntuu, ettei niksejä saa, tilaa ihmeessä nestettä, joka on vahvempaa. Sitä on helppo käyttää "terästämään" laimeampia nesteitä.

    Sib77 tuossa jo kertoilikin oikeaa tekniikkaa imutteluun. Mulla ei meinannu juuri väärän tekniikan takia tulla mitään tästä touhusta ja sillä en siitä innostunutkaan kun Ukko alkoi höpisemään näistä. Tarkkaile sitä miten poltat tupakkia, kun poltat sen rauhassa naatiskellen (esim. ruokasavut). Ite ainakin hoksasin näin sen mitä tein väärin sähkötupakin kanssa: yritin vetää suoraan keuhkoihin, vaikka en tehnyt sitä edes analogisella *dumbass*. Tosi sievästi ja tasaisesti imasee, laitekin opettaa. Tunnet kyllä suussa kun se oikea imuteho löytyy
    Tools of joy: 510-T + Mini-Megalodon

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •