Sivu 11 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111213141521 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 1185

Aihe: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

  1. #201
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Ja ainahan nää makuasiat on yksilöllisiä. Sitä valitettavasti joutuu kokeilemaan ja etsimään omaa makua vastaavat aineet ja laitteet.
    Ja sehän tässä(kin) on ongelma. Kaikilla on oma makunsa ja joillekin kelpaa eGo ja toiset haluaa Provarin. Mä olen sen verran vaatimaton, että eGolla ja omilla sekotuksilla mennään. Tärkeintä höyryttelyssä on löytää se oma settinsä ja valitettavasti niitä ei löydä kuin kokeilemalla. Voi toki uskoa foorumia ja säästää itseään mielipahalta, mutta useimmiten itsepäiset suomalaiset mieluummin takoo päätään seinään (kuten minä vanupatruunoilla ).

     
     
  2. #202

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Ja sehän tässä(kin) on ongelma. Kaikilla on oma makunsa ja joillekin kelpaa eGo ja toiset haluaa Provarin. Mä olen sen verran vaatimaton, että eGolla ja omilla sekotuksilla mennään. Tärkeintä höyryttelyssä on löytää se oma settinsä ja valitettavasti niitä ei löydä kuin kokeilemalla. Voi toki uskoa foorumia ja säästää itseään mielipahalta, mutta useimmiten itsepäiset suomalaiset mieluummin takoo päätään seinään (kuten minä vanupatruunoilla ).
    Ja niillä mäkin aloitin. Kun ei voinut uskoa että sijottamalla vähän enemmän rahaa saisi niin paljon paremman.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  3. #203
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    30

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Maanantaina kopsahti lootaan ensimmäinen Ego-T ja nikotiiniton Liquan minttusuklaalitku. Nyt on jo makuun päästy Edelleen odotellaan n. viikko sitten tilattuja litkuja Velholta ja ensi viikolla toivottavasti saapuu jo Liberty Flightsin litkutilaus Saa nähdä onko toimitusajassa mitään eroa Velhoon nähden, kun otin tuolta LF:lta sen kalliimman toimitusvaihtoehdon... Tulisivat jo niin pääsis noista analogisista eroon, mie oon niin päättäny että nyt se loppuu...!
    Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.


     
     
  4. #204
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Joko skyen nesteet tuli? Vaihtuko jo analogiset höyryyn?

     
     
  5. #205

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Sitä samaa mäkin olen miettinyt.. mulle kolahti tänään wizin paketti, halvemmalla postituksella tilattu.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  6. #206
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    30

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Joko skyen nesteet tuli? Vaihtuko jo analogiset höyryyn?
    Jo tuli, vielä on muutama analoginen menny, ehkä n. 4 tässä parin päivän aikana (ennen siis poltin n. 15 kpl päivässä), mut eiköhän se siitä lopu Aamut on ehottomasti vaikeimpia!

    Libertyltä oli kyllä nopsa palvelu tolla isommalla postilla. Tilasin siis 30.4 ja eilen (4.5) tuli nesteet.

    Joo, ne Velhon nesteet tuli sit jo vähä aiemmin, muistaakseni keskiviikkona (2.5). Mie tykästyin nyt tohon Libertyn Raspberry Coconut Iceen, on semmonen mehujätskin makuinen Libertyltä tuli tuon lisäksi sit vielä Coconut, Pineapple ja Cappucino. Tietysti piti sit myös kookos-ananas sekoitus testata, harmikseni vaan testasin sen kartossa, joten en usko että tulos oli siksikään toivotunlainen, joten seuraavaksi tankkiin

    Mua nyt kyllä vähä rassaa, ku tilattiin sekä mulle itelle että isännälle Ego-T:t, toinen käytettynä, toinen Nikotiinittomalta uutena, niin eiköpä se uusi ole A-tyyppi (luultavasti lisenssillä tehty/kopio) ja käytetty B-tyyppi (aito Joyetech). Joten eikun tohon B-tyyppiin tilaamaan sitten A-tyypin atomisaattorit ja tankit, ku miun makuun toi B-tyypin tankki on ihan liian hervottoman kokoinen. Siks toisekseen, en jotenkin osaa käyttää tuota B-tyypin systeemiä, se meinaan kuseksii nesteet suuhun tankinvaihdonkin jälkeen sitten, kun on muutaman kerran imaissu. Ja eilen se työnsi nesteet jopa akun ja aton välistä Tuo isännällä käytössä oleva A-tyyppi, ei ole ollut mitään kuvatunlaisia ongelmia vielä. No, mutta eiköpä tuo atojen ja tankkien vaihdolla tasottune.

    Testasin myös Bogen kartojen käyttöä ja totesin että ei oo mun juttu ei sit ollenkaan. Varmaan osittain myös siksi, kun nuo Libertyltä tulleet litkupullot on vaan 5ml, niin niistä nesteen lisääminen tuohon kartoon on aika tuskaa...! Ja jotenkin tuntuu, että noita kartoja saa imee, imee ja vielä kerran imee, eikä niistä oikein irtoa mitään (tai sitten en vaan osaa ).

    Me on levitetty nyt tätä höyrystämisen ilosanomaa, isännän työkaverikin hommas itelleen Ego-T:n ja mie kuulemma saan toimia nestekuriirina, ku hän ei ite osaa netistä niitä tilata Aikoi testauttaa tuon sähkötupakin myös kaveripiirissään ja perhepiirissään, joten saa nähä millanen tilausrumba tästä alkaa...


    Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.


     
     
  7. #207

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lisää kaulinmodea pukkaa : Tämä on ensimmäinen voltti vehje minkä ukko kolvasi minulle.


    Jeesus-teippi Pelastaa!!

     
     
  8. #208
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki, Pihlajamäki.
    Viestit
    19

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Jeps, mä niin toivoin naisihmisille omaa ketjua ja täältähän tää löytyi:-) Osaisiko joku kertoa mikä olis hyvä perustupakka mitä vois sitten maustaa?
    Olen n. 6 kk tilannut Genesiksestä Usa mixiä mutta riepoo hinta ja varsinkin postikulut. Viimeks kolmen pullon postarit n. 17€. Wizardilta, Pink Mulesta, ja Peleonilta olen yrittänyt etsiä mutta en vielä vastaavaa ole löytänyt. Muita makuja kyllä kuten Jagerbomb (nam), vaniljaa, blueberryä, mentholia.

    40 vuotta analogista nyt 5 kk vain ja ainoastaan höyryttelyä

     
     
  9. #209

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Mulla on toi Peleonin Cuban Cigar ollut kahvi/vanilja sekoituksiin. Siihen tarkoitukseen erinomaista. Mutta nää makuasiat on yksilöllisiä, ei niistä voi paljon sanoa.

    VapourZone näyttää myyvän Hangsenin nesteitä. Muistaakseni Genesiksen perusnesteet on Hangsenin valmistamia. Mutta niitten toi postikulu sivu oli vähän sekava..


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  10. #210
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    30

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    No nyt mie menin sit tilaamaan makuvapaata nikotiininestettä, VG-pohjanestettä ja muutamia makuaineita, pulloja ja pipettejä. Täähän on kohta kuin hullun kemistin laboratoriosta... Olisko hyviä vinkkejä miten aloittaa tuo litkujen sekoittelu itse?
    Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.


     
     
  11. #211

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=2669.0

    Lukaise toi linkki nyt ainakin. Niksabasen miksaat omien makumieltymystesi mukaan, riippuu minkä vahvuista sulla toi base neste on.

    Mistä tilasit makunesteet? Noissa on hirmu eroja, joitakin lisätään 1-2%, joitakin 10-20%.

    Aloita sekoittelu pienistä annoksista, esim 1 ml haluamasi vahvuista niksapohjaa, ja makuaineesta riippuen pari tippaa makuainetta. Maistele ja tuumaile mitä muuta se tarvitsee. Monet makuaineet kaipaavat sweeteneriä. En ole varma onko sitä tällä hetkellä wizardilla/libertyllä saatavilla.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  12. #212
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    30

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Nikotiinipohja on 24mg. Tilasin koko satsin Libertyltä Kävin lukemassa ton ketjun ja täähän tosiaan on kuin parastakin kemistin hommaa
    Jäin miettimään tuota makeuttajaa, jossain ketjussa joku oli kysellyt et voiko stevialla makeuttaa noita, aattelin vaan, että mitä löytyis "tavan" kaupoista, millä noita vois makeuttaa... Ja mites toi VG-pohjaneste, sitä varmaan tarvii ohentaa? Tilasin bananacreamin, cappucinon ja kahvin makuisia makunesteitä, mies kun ei kuulemma välitä noista makean makuisista... bansku onkin sit mulle Ei oo niin hirveesti tarvinnu karkkiakaan vetää....
    Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.


     
     
  13. #213

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Jossain noista Tee-Se-Itse nesteketjuista oli jotain mainintaa makeutusaineista, en nyt muista oliko joku hermesetasta käyttänyt. Sekä toi Stevia että hermesetas tais vaan olla todella imeliä. Että kannattaa liuottaa ne perusVG-liuokseen, (jotain 1-5 ml) ja sitten testata siitä tippa kerrallaan. Osa ei käytä mitään makeutusaineita.. se on taas se makuaasia.

    Puhdas VG on yksinään liian paksua, muutama tippa vettä (tislattua jos mahdollista) käy ohentamiseen. Itse käytän VG/PG miksejä. Pelkkä VG antaa höyryä, mutta niukemmin makua.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  14. #214
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Varsinaista makeuttajaa ei välttämättä edes tarvita. Hunajan tai vaniljan makuinen neste käyvät nekin tiettyjen makujen makeuttamiseen. Hunajabanaani oli ainakin mun mielestä tosi hyvää.

     
     
  15. #215

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Kiinan tytöt lähetti modin aihioita

    Jeesus-teippi Pelastaa!!

     
     
  16. #216

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tumbeliina Näytä viesti
    Kiinan tytöt lähetti modin aihioita

    Harmi ku en osaa ite tehä modeja, tommonen olis aika uniikki

     
     
  17. #217

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Siinähän saat muutaman modin väsätä

    Jos laitat niitä myyntiin, niin tuo viininpunainen ylhäällä vasemmalla kiinnostais..


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  18. #218
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Oi miten kauniita, noitahan voisi ajatella kuljetusbokseinakin pienelle laitteelle.

    Ärsyttää kun en halua eGo:ani heittää kassin pohjalle ottamaan osumia ja kesävermeissä on taskut vähissä eikä aina viitsi kädessä kanniskella ja kaulapussikin olisi vähän turhan nolo tuolle patukalle.

    Mikä noissa on pituus muuten?

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  19. #219

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pol Näytä viesti
    Oi miten kauniita, noitahan voisi ajatella kuljetusbokseinakin pienelle laitteelle.

    Ärsyttää kun en halua eGo:ani heittää kassin pohjalle ottamaan osumia ja kesävermeissä on taskut vähissä eikä aina viitsi kädessä kanniskella ja kaulapussikin olisi vähän turhan nolo tuolle patukalle.

    Mikä noissa on pituus muuten?
    Huulipunankuljetukseenhan noi on "oikeesti" tarkoitettu eli pituus on n 8,5 cm, korkeus ja leveys n 3 cm. Yksi 18650/2x18350 mahtuu juuri ja juuri. Itellä ei tota pienintä eGoa ole, mutta 900 ei mahdu, on millin pari liian pitkä.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Siinähän saat muutaman modin väsätä

    Jos laitat niitä myyntiin, niin tuo viininpunainen ylhäällä vasemmalla kiinnostais..
    Korvamerkitään tuo sitten sinulle Mitään en lupaa, ennen kun olen kokeillut mitä noista oikeesti saa aikaiseksi, mutta onneksi on useampi jolla voi harjoitella....
    Jeesus-teippi Pelastaa!!

     
     
  20. #220
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3

    HC:lla myynnissä nyt tällaisia, ihan nättejä ovat..mutta tuli kuitenkin mieleen, et tuon idean ovat kyllä penteleet tumbeliinalta varastaneet


    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=8074

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •