Sivu 8 / 1287 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678910111218581085081008 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 25740

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #141
    Höyryttelijä red's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    71

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Valinnanpaljous vituttaa. Ja nälkä kasvaa syödessä. Jos sitä rauhottuisi sen verran laitetilauksien puolesta että palkitsisi itsensä Jouluna Jazz Cartopipellä. Toistaiseksi kuitenkin höyryilyn hinta jäänyt sen rahan alle, mitä perinteisiin olis kulunut. 8)
    Spoileri!

     
     
  2. #142
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Aloittelijat kyselkööt tyhmiä sääntöjen ja ohjeiden puitteissa. Ne jotka haluaa vastailla, vastailkoon. Muut - varsinkin GS71 - voivat koittaa ignoorata. Aloittelijoita tämän harrastuksen pariin tulee koko ajan lisää joka tapauksessa. Olkoon ketjun otsikko mikä tahansa mutta edellä nähdyt räyhäämiset voi suorittaa jatkossa muualla tai privaviesteillä.
    Olen melko impulsiivinen persoona, koitan siistiä vastauksiani aloittelijoille/uudehkoille. Ehkä muuallakin olisi syytä.

    Toivon, kokeneempien osaavan lukea forumille kirjoitettua. Anteeksi että sormia kutisee, kun joku 200/500+ laittaa suoraa paskaa aloittelijalle.

    Seison korjattuna!

    Ps. Kateudesta naamanväriä vaihtaville: Tämän illan myynti oli 7400€, huomenna toivottavasti menee edes vähän paremmin. Nyt korkkaan wissyn! 4 olutta meni jo, en vaan tykkää juoda muiden juomia.

     
     
  3. #143
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Että Elisan suunnitellut huoltokatkot on lyhyempiä kuin yhteyden normi pätkintä viikoittain.

     
     
  4. #144
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Että Peleonilta toista viikkoa sitten tilattu paketti ilmestyi Itellan seurantaan eilen klo 18:25 ja ne s-nan kojootit kärräsivät sen Tampereelle. Siis takaisin ulkomaille.

    EDIT: "12.10.2011, klo 13:29 Lähetyksen prosessissa on havaittu poikkeama, toimitus mahdollisesti viivästyy 20000 TURKU"

    Hyvä että sielläkin huomattiin...

    -V

     
     
  5. #145

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    V*****aa että en saa nukuttua enää kunnolla koska nikotiinin saanti on lisääntynyt niin jumalattomasti, yöt menevät nopeasti sauhutellessa

     
     
  6. #146
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    64

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Päivä alkaa ihanasti. Yritin ce2-cartosta ottaa kuoren irti, niin variable voltage -akun sisuskalut antoivatkin ensin periksi, koko pakka ulos ja johdot irti jännitemittarista. No, onneksi itse akku vielä toimii. Vitun n00b.

     
     
  7. #147
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    ärsyttää tollanen turha sauhuuminen sananne ovat kuin kärpäsen surinaa korvissani

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  8. #148
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Perskeles, ei sitä osaa säästää... :P Eka viikko kun ei ole sähkötupankitilauksia vetämässä, niin eiks sitä pitäny ostaa MacBook Air 11,6"

     
     
  9. #149
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Royal mail, joka panttaa mun paketteja...ei vaan näy suomen puolella ei millään...
    Edit...perkele itellaki sohlaa..pakettihan oli 20:00 suomessa,itella päivittää vaan hitaasti

     
     
  10. #150
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Avaan kolmannen ecigwizin dual coil carton, kaadan sisään about 45 tippaa kookos vg:tä, annan imeytyä 10min, pyöritän kiinni akkuun, höyryt ja maistuu enemmän palaneelle kuin mikään atto mitä olen koskaan käyttänyt. Nam Nam. Vedin vielä kunnon höyryt ja nyt on semmonen olo että vois laatata.

    Vois lähettää takaisin.

    Satuinpa tossa täyttään toiseen cartoon sit tota kookosta, ja arvaa pistinkö vielä perkele väärän aton uudelleen akkuun että vois vetää noi laatat kurkusta pois.

     
     
  11. #151
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti
    Ja hali päälle (vaikka hetero olenkin).
    Yritä silti olla vähän empaattisempi, meitä on moneksi ja se on rikkaus.
    Aina hali kelpaa heterollekin!

    Koitetaan, yritetään ja pidetään asiapitoisuus korkeana topicia kunnioittaen!

    Kiittäen ohjeistasi.

     
     
  12. #152
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    104

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Sähkökessuja ei löydy mistään!
    Oli myllerrys! Laitoin ne näkyville yhteen pakkaukseen. Ja kakat! Joku on varmaan laittanut siihen päälle jotakin, tunkenut laatikkoon ja teipannut!
    Kävin hakemassa analogisia. Keletanattu!!!

     
     
  13. #153

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    <voimasana!!<voimasana!!<voimasana!!<voimasana!!
    <voimasana!! Britti oli lähettänyt mulle interparcelilla paketin maanantaina.
    Tänään saapui varttia vaille ketunkarva aamulla HellSinkiin.
    Noh vartin vaille kaksi seurannassa lukee "THE CUSTOMER WAS NOT AVAILABLE ON THE 1ST ATTEMPT. A 2ND ATTEMPT WILL BE MADE".

    Apina ei ollut laittanut mun puhelinnumeroa paketin tietoihin, ni mitenkäs se kuljetusfirma sen mulle sitten saisi?
    Ovissa numerokoodi, että pääsee edes rappukäytävään....

    *RingaLing* Soittoa sitten Britteihin tehdasmelussa ja numero+s-postin antaminen (erittäin mukavalle) asiakaspalvelu neidille.
    *fingers crossed* toivottavasti toisivat vielä tänään mun NINTENDON! :'(
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  14. #154
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Kaks tuntia hakannu IOS5 päivitystä iPhone 4:lle ja aina kaikki softat puuttuu vaikka varmuuskopiosta palauttaa. Saatana... kalliit softat katos.

     
     
  15. #155

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Kaks tuntia hakannu IOS5 päivitystä iPhone 4:lle ja aina kaikki softat puuttuu vaikka varmuuskopiosta palauttaa. Saatana... kalliit softat katos.
    Mulla toi meni ihan ongelmitta mut nyt ketuttaa ku ei oo viälä jailbreakkia saatavilla tohon järkevässä muodossa odottelen että porttaisivat sen 4S esitellyn "Siri" tekoälyn noille vanhemmillekkin malleille

     
     
  16. #156
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Kaks tuntia hakannu IOS5 päivitystä iPhone 4:lle ja aina kaikki softat puuttuu vaikka varmuuskopiosta palauttaa. Saatana... kalliit softat katos.
    http://www.iltasanomat.fi/digi/apple...420482604.html
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  17. #157
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    84

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Hattu.. nyt tuli pump cartosta nesteet suuhun. prkl.
    "If you can't buy it, you can make it!"

     
     
  18. #158
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    148

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Ego tippui litran vesituoppiin ... Saas nähdä tuleeko ongelmia myöhemmin. Kovasti kuivasin tätä, onneksi oli tiukasti ato kiinni niin ei päässyt hirveästi vettä mihinkään. Toivoa vaan ettei tuonne napin alle nyt mennyt ja hapeta tavaroita sieltä.

     
     
  19. #159

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Iltalehti tuo p****lehtien ripuli.

    Bongasin tällaisen iltalehden sivuilta: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011...63219_uu.shtml

    V****aa kuinka tyhmiä ihmiset osaavat olla tuolla korkeammalla taholla.
    Kertokaa toki minulle jos kekskitte, että kuinka harhaisen mielen logiikalla kannabiksen polttelua voi verrata sähkötupakointiin?

    Nyt oikeasti, uskomatonta...

     
     
  20. #160
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    22

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Säälimätön Näytä viesti
    Iltalehti tuo p****lehtien ripuli.

    Bongasin tällaisen iltalehden sivuilta: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011...63219_uu.shtml

    V****aa kuinka tyhmiä ihmiset osaavat olla tuolla korkeammalla taholla.
    Kertokaa toki minulle jos kekskitte, että kuinka harhaisen mielen logiikalla kannabiksen polttelua voi verrata sähkötupakointiin?

    Nyt oikeasti, uskomatonta...
    Tällaiset kaiken maailman yliproviisorit ovat vieraantuneet tavallisen ihmisen arjesta. Luulisin myös että tämä Kristiina Pellas uskoo, että kaikki uudet keksinnöt ovat itse pirun tekeleitä ja kokee velvollisuudekseen ja vastuudekseen viisaampana ihmisenä suojella meitä tyhmiä kansalaisia kaikilta vaaroilta.

    Ei tätä kyllä pysty ymmärtämään. Jos tämä kielletään niin siirryn takaisin analogisiin ja poltan niitä ihan missä vaan.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •