Sivu 786 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2866867367767827837847857867877887897907968368861286 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 15,701 - 15,720 / 25746

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #15701
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    209
    Meillä yksi kissoita rakastaa kantaa paristoja suussaan, joten jos on on vastaavia katteja, niin voi olla ihan missä vaan eikä rajoitu pelkästään todellakaan lattiatasoon.

    Kyseinen katti osaa myöskin melkoisen kätevästi availla kaappeja ja koluaa muutkin paikat, joten juu, on opettanut pitämään paristot ja akut ei irrallaan. Juuri tuossa kymmenisen minuttia sitten kuului kolinaa ja ukko sanoi, että ovatkohan koluamassa mun sähkötupakkakamoja, mutta olivatkin tutkimassa meikkejä vessassa.

     
     
  2. #15702
    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Nämä on kipeitä ja vaikeita päätöksiä, joita harmittelee herrat ja rouvat laadukkaan viinin äärellä. Ei sitä hullukaan elä alle 6000e palkalla ja kulut maksatetaan muilla. 1 362 200 euroa kuukaudessa hölmöläisten palkkoihin ja tässä ei ole tietenkään kilometrikorvauksia, lentoja, lounaita jne.
    Ne mitään kilometrikorvauksia saa,kun me taksikuskithan kuskataan niitä verorahoilla.

     
     
  3. #15703
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Voihan vitura, jotenkin tää nesteen kulutus karannu käsistä ja 12mg nesteet pääsi yllättäen loppumaan ja varmaan vasta ens viikolla ehtii postilaatikkoon uusi erä. Pitää pärjäillä 6mg siihen asti, pakollinen niksojen lasku. Nyt näkee sitten että kuinka kova nikotiiniriippuvuus on, että tuleeko mitään lieveilmiöitä.

     
     
  4. #15704
    Höyryttelijä Saimaja's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    71
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Voihan vitura, jotenkin tää nesteen kulutus karannu käsistä ja 12mg nesteet pääsi yllättäen loppumaan ja varmaan vasta ens viikolla ehtii postilaatikkoon uusi erä. Pitää pärjäillä 6mg siihen asti, pakollinen niksojen lasku. Nyt näkee sitten että kuinka kova nikotiiniriippuvuus on, että tuleeko mitään lieveilmiöitä.
    höyryttele tuplasti enemmän
    Pilveä mä metsästän, tahdon saada suuren

     
     
  5. #15705
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    1 362 200 euroa kuukaudessa hölmöläisten palkkoihin ja tässä ei ole tietenkään kilometrikorvauksia, lentoja, lounaita jne.
    Niin ja tuohan siis sisältää pelkästään palkkoihin menevät rahat..? Ei palkanmaksusta tulevia oheiskulujakuluja.

    Vittu, että taas voi vituttaa... Muutan kohta mutsin perässä jenkkeihin.

     
     
  6. #15706
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    284
    Kuriiripalvelut:
    Tilattu TI:lta kolme samppelipiiriä 15.3.
    Shipattu Suomeen 17.3.

    Firman hankkija soittaa 18.3.: Tullipostista soittivat että sulle on tulossa jotain tavaraa TI:lta. Onko tästä tilausta ja tilausnumeroa ja mistä rahoista nää menee?
    Meikäläinen vastaa: Ööh joo tota hetki. Siis on mulle tulossa tavaraa, mutta en mä mitään taloon ole tilannut...? Ne pitäs tulla mulle kotiin ja ihan omaan käyttöön.
    Hankkija: Tässä lukee ****** (firman nimi) ja toisesta konttorista soitettiin ettei tuu tänne, ja sama litania uudestaan, tilausnumero yms.
    Minä: Aha. Juu siis olen tilannut itselleni näytepiirejä, eikä ne maksa mitään (ei tullausarvoa). Mikäs osote siinä paketin päällä on?
    Hankkija: Lukee osoitteen...
    Minä: No, onko tämä firma tai se toinen konttori siinä osoitteessa?
    Hankkija: Ööh, ei. Mitähän ne siellä taas sohlaa? Mä selvitän asian.
    Minä: OK, hienoa.

    Pakettia yritetty toimittaa 19.3. vastaanottaja ei paikalla. No juu en ollut kotona kun olin töissä.
    Soitto FedExille 20.03. Voiko paketin noutaa jostain Tampereelta? Ei voi kun ei oo jakelupistettä (piikasen hoono suomi).
    Tämän tiesin jo edellisen paketin tiimoilta, jonka nouto onnistui. Sovittiin toimitus työmaan osoitteeseen seuraavaksi päiväksi (tässä vaiheessa vielä hymyilytti)

    Perjantai 21.3. odottelua työmaalla, missä *ssa paketti viipyy? Ei saapunut, lähin kotiin ottaan kaljaa...

    Maanantai 24.3. seurantakoodin mukaan paketti on Vantaalla. Mitä*ttua, se pitäs olla joko Tampereella tai työmaalla.
    Soitto FedExille. Työmaan alueelle on eri jakelija paketeille kun Tampereelle niin logistisesti se täytyy kierrättää Vantaan kautta.... jne.
    No millon mä saan sen paketin ja missä osoitteessa mun pitää päivystää?
    -Toimitetaan huomenna uuteen osoiteeseen.

    26.03. hankkija soittaa: Sulle olis täällä paketti... (pikkasen viileällä äänellä)
    Minä: Älä! Mä tuun hakeen sen.
    Siinä sitten repelin noin kahden puhelinluettelon kokoista laatikkoa auki ja kamat pihalle. Pikkasen hölmönä ihmettelin kolmea PTH-piiriä, että aikas paljon vievät tilaa postissa.
    Hankkija: Tommosia ruikkuja. Noh ei kai noi samppelit mitään oikeita olekkaan.
    Viimeksi muokannut ILE; 27.03.14 kello 14:09.

     
     
  7. #15707
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Kyllä noi logistiikkafirmat osaa

     
     
  8. #15708
    Höyrykonkari Saon's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    275
    Itella. "Sinulle on saapunut ylisuuri kirjelähetys" Sitten postiin hakemaan eilen ekaa kertaa jolloin ei ollut vielä palannut sinne. Noh, tänään se onki sitten hukassa...... ><
    "It's a golden shower of deliciousness that doesn't cost $325/hr" - Seduce Juice


     
     
  9. #15709
    Huoh. Tällä viikolla pelkästään nikotiinipohjia 210 euron edestä posteineen. Ei tässä ole enää mitään jiitä.

     
     
  10. #15710
    Kuinka kauan tuommoinen määrä kerralla ostettuna riittää?? 2-3 vuotta.... Itse tilasin 20 eurolla pohjia just ja niillä mennään n.4 kuukautta. Riippuu tietenkin kuinka paljon höyryttelee??

    Mun pitää nukkuakin välillä

     
     
  11. #15711
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Vittu minä vihaan Itellaa! Jos pakettia ei seisoteta päivä tolkulla helsingissä niin sitten se seisoo vastaavan ajan kuopiossa axe_to_grind.gif

     
     
  12. #15712
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Tuttu mainosteli facebookissa että tulkaa kaikki nyt ostamaan tätä uutuutta. Paikanpäällä kävikin ilmi etä tuote tulee vasta maanantaina. Mulla kun olis koko vkloppu ollu aikaa maalailla kun akkeli on töissä niin ei prkl...

     
     
  13. #15713
    Usein oleva teksti vapokaupoissa kun haet laatukamaa eli "out of stock" eikä tietoa koska taas on tulossa no säästyy käteistä.

     
     
  14. #15714
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Kerrankin joutuu marisemaan tietyllä tapaa turhasta; Saunalahti lupas että netti kytketään MAANANTAINA viimeistään klo 20. No minä sitten nohevana ostin nettitikkuun 10e saldoa ja pääsin irkkaamaan. Eikä mitä, kokeilen viskipaukun jälkeen lyödä letkun suoraan seinään ja sieltähän data kulkee. Ne oli sitten jo kytkeneet netin kiinni eivätkä ilmoittaneet.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  15. #15715
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Jos oot kuullu väärin ja ne on sanonu että netti kytketään viimestään maanantaina klo 20.00? Suomalainen kyllä keksii valittamisen aihetta vaikka positiivisesta asiasta

     
     
  16. #15716
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Ei, luin tekstarista niin selkeesti lukee että maanantaina kytketään. Laitoin aika hilpeän palautteen kyllä saunalahdelle, ihan huumorimielessä tosin
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  17. #15717
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Seuraavaksi voitkin pyytää vahingonkorvausta kymmenestä eurosta joka meni mokkulaan

     
     
  18. #15718
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Perkkele, odottelin koko viikon millon tulis lubrisolven vg:t, mutta turhaan

     
     
  19. #15719
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Helvetin kellonajansiirtämiset! Viddu sais lopettaa tommotteen älyttömyyden! Taas saa mennä viikon-kaks ihan sumussa, nuppi sekasin ennen kuin tottuu
    Eikö tästä nyt sais tehtyä jotain EU kansalaisaloitetta, että lopetettais tämmönen kellonajansäätöpelleily?
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  20. #15720
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Jipii, unirytmi menee vielä sairaammaks. Kai se on koitettava tänään mennä "jo" viideltä nukkuun kun ei kehtais kuuteen valvoo.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •