Sivu 61 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1151575859606162636465711111615611061 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,201 - 1,220 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #1201
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    230

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    AI JUMANKEUTA! kirjotin tuossa jonkun ensimmäiseen postaukseen uskomattoman hienon vastauksen ja sillä aikaa kun sitä kirjotin niin se poistettiin! liian tehokasta moderointia!

    edit: se olikin siirretty tuonne mahdollisiin oireisiin mut en enää kirjota uutta vastausta prkl mä mökötän nyt

     
     
  2. #1202

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Laskut! Saatana. Niilläkin rahoilla ois voinu ostaa kaikkee kivaa vapo kamaa. Tosin onhan niistäkin aiheutuvat kulut laskuja. Perkele!
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  3. #1203
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Perhana tuli nälkä eikä valmista mitään eli laitoin uunipellilisen pitsaa ja ei kun uuniin.Löyty kaapista pari olutta jota siemaillaan odotellessa.Höyryttely tehnyt kaamean ruokahalun.

     
     
  4. #1204
    Höyrykonkari Nyx's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    306

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    näin flunssassa tietenki sekotin 3 eri kartoon eri nesteet, nyt on melko sekasta.

    vittu

     
     
  5. #1205
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    LAHTI
    Viestit
    8

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää, kun noi akkujen valmistajat ei voi käyttää tota mallinumerointia niin kuin sitä pitäis. Jos akku on 18mm paksu 67,5mm pitkä, silloinhan se on 18675 akku! Eikä 18650, koska silloin akun pituus pitäis olla 65,0mm! Eikö ???

     
     
  6. #1206
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eepi Näytä viesti
    Ärsyttää, kun noi akkujen valmistajat ei voi käyttää tota mallinumerointia niin kuin sitä pitäis. Jos akku on 18mm paksu 67,5mm pitkä, silloinhan se on 18675 akku! Eikä 18650, koska silloin akun pituus pitäis olla 65,0mm! Eikö ???
    Sama juttu 16340 kohdalla. PRKL ku ei mahdu!!

     
     
  7. #1207
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    62

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kaikki sähköily taitaa olla pahasta nykyään

    Ilta-Sanomat: Liikenne- ja viestintäministeriö toppuuttelee autojen sähköistämistä

    Alkaa tuntua, että Suomesta ollaan tekemässä ihan omanlaistaan amish-valtiota pikkuhiljaa.

     
     
  8. #1208

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja arathorn Näytä viesti
    Alkaa tuntua, että Suomesta ollaan tekemässä ihan omanlaistaan amish-valtiota pikkuhiljaa.
    Tänään tossa aikasemmin mietin, että tuskinpa täällä maassa viitsii edes hirveän kauaa enää asua. Kaiken maailman vitun räsäset sun muut idiootit jotka eivät mistään mitään tajua pyrkii ajamaan mitä idioottimaisempia juttuja. Kaikki on niin vitun valvottua ja ketään ei saa koskaan tehdä mitään.

    <vitutus
    Omasta mielestäni kaikissa kaupoissa kaikki myytävät tuotteet tulisi pakata samallaisiin valkoisiin paketeihin jotka on numeroitu, ja kauppaan saapuessa on kotona ollut syytä tulostaa lista mukaan, jotta tietää mitä ostaa. Tupakkamerkin logon näkyminen aiheuttaa ihmisille mielleyhtymän, ja heidän tekee mieli ostaa tupakkaa ainoastaan siksi että näkevät koneessa sen kuvan: siksi se muutetaan valkoiseksi ja numeroidaan. Kun läskit menevät kauppaan ja kolesteroliarvot on vituillaan yms, ja he näkevät ne sipsipussit ja suklaapatukat niin heidän tekee mieli ostaa niitä ja siten tuhoavat omaa terveyttään: valkoiset laatikot ja numerot niihinkin. Kaikki suklaat, makeiset, energiajuomat yms. tulisi kyllä toisaalta kieltää kokonaan koska esim. teinithän on ihan niiden energiajuomien orijia eivätkä pysty enää elämään normaalia elämää. Alkoholin myynti pitäisi kieltää kokonaan, kuten kaiken muunkin mahdollisesti "vaarallisen".
    Tämän lisäksi ehdottaisin, että ihmisille määrättäisiin kotiintuloajat. Alle 16 vuotiaat tulisi olla kotona jo ennen klo 21.00, alle 19 vuotiaat 22.00 ja täysikäiset ja ylöspäin pitäisi olla kotona viimeistään klo 01.00, mielellään vähän aikaisemmin. Yöksi pitää sammuttaa valot ja ulkona ei saa liikkua, jottei kenellekään tapahdu mitään pahaa ja ihmisten "turvallisuutta" pystytään valvomaan paremmin ja kaikilla on kiva olla.
    </vitutus

    AAAAAAAAAA voi luoja että voi pientä ihmistä vituttaa

     
     
  9. #1209
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ja kun tuo vitun kusipää hallitus vielä ajaa läpi sen alv:n noston tonne 25% niin, se on meikäläisen yksityisyrittäjyyteen naula arkkuun, finito. Ja taas tehdään niin vitusti pimeetä keikkaa,(eipä ole enää muutakaan mahdollisuutta) ja hyviä yrityksiä kaatuu kuin sieniä sateella. Kiitos yläkerran herra noista kaikista virolaisista ammattimiehistä jotka ovat tulleet tänne meille, tekemään sen mitä näköjään itse emme osaa ja vieläpä halvalla, oi kiitos herra. Ja kansa ei edes ruikuta, hyvä ME.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  10. #1210

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Ja kun tuo vitun kusipää hallitus vielä ajaa läpi sen alv:n noston tonne 25% niin, se on meikäläisen yksityisyrittäjyyteen naula arkkuun, finito. Ja taas tehdään niin vitusti pimeetä keikkaa,(eipä ole enää muutakaan mahdollisuutta) ja hyviä yrityksiä kaatuu kuin sieniä sateella.
    Käännetty ALV on toisaalta ihan hyvä, eipä tarvitse miettiä ALV;ja. Siis jos tekee alaurakkana, pääurakoitsijana tai suoraan asiakkaalle tietty eri homma. Mutta kyllähän se aika rajua on tämä verojen korotus. Nimimerkillä veronumerot esiin...

     
     
  11. #1211
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Activene Näytä viesti
    Käännetty ALV on toisaalta ihan hyvä, eipä tarvitse miettiä ALV;ja. Siis jos tekee alaurakkana, pääurakoitsijana tai suoraan asiakkaalle tietty eri homma. Mutta kyllähän se aika rajua on tämä verojen korotus. Nimimerkillä veronumerot esiin...
    No totta munassa, käännetty alvi on paikallaan, mutta ei sitä alvia nyt tartte nostaa, se syö meidät rehelliset yrittäjät tyystin. Mietis nyt itekki, ja mustalaiset kun autoa olivat myymässä niin myyjä kysyi onko alvi mukana, mustalaiset sanoi että: hai hyvämies ei ole Alvi mukana se istuu linnassa.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  12. #1212

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    mustalaiset kun autoa olivat myymässä niin myyjä kysyi onko alvi mukana, mustalaiset sanoi että: hai hyvämies ei ole Alvi mukana se istuu linnassa.
    Heh heh.....
    Katsotaan nyt miten veronumerot puree tuohon harmaaseen talouteen, tuskinpa mitenkään.Tottahan se kuitenkin on että verojen nosto valitettavasti lisää pimeän tekemistä. Kenellä yksityisellä on oikeasti varaa maksaa esim. omakotitalon rakentamisen oikeilla hinnoilla. Ne ovat harvassa.
    Juu ettei mene OT:ksi , niin harmittaa...

     
     
  13. #1213
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Activene Näytä viesti
    Heh heh.....
    Katsotaan nyt miten veronumerot puree tuohon harmaaseen talouteen, tuskinpa mitenkään.Tottahan se kuitenkin on että verojen nosto valitettavasti lisää pimeän tekemistä. Kenellä yksityisellä on oikeasti varaa maksaa esim. omakotitalon rakentamisen oikeilla hinnoilla. Ne ovat harvassa.
    Juu ettei mene OT:ksi , niin harmittaa...
    Noilla veronumeroilla on sama arvo kuin sillä millä persees pyyhit, ja ei kai tässä itelläkään, tähän asti rehellisellä yrittäjällä, jonka täytyy ihan oikeasti miettiä tulevaisuuttaan, niin kyllä se menee varmaankin tonne harmaan talouden puolelle.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  14. #1214

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Joo kukas näitäkin uudistuksia ehtii mukamas valvomaan, ei kukaan. Onhan tämä homma aika villiä, täytyy myöntää. Ja hullummaksi menee.

     
     
  15. #1215

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kaidusta ja Iivarista ihan samaa mieltä. Vittu, itse kun en käytä kuin kotimaista työvoimaa, siis vituttaa katella noitten kädettömien kympinmiesten hommia, häviää tuntemattomille joka saatanan urakkakilpailun. Päätinkin, että syön vähemmän ja tavaraa en tarvitse, niin emme tee enää kuin tuntihommia. Nosta veronumeroista: siihen voi kirjoittaa ihan minkä vitun sarjan tahansa, kuka niitä numeroita siitä lapusta tutkailemaan alkaa, kunhan kaulassa roikkuu lappu, eikä sekään ole pakollinen kuin vasta syksyllä. Ja lopuksi vituttaa toi helvetillinen lumentulo, eihän tässä pääse mopoilemaankaan varmaan kuin joskus kesäkuussa.

     
     
  16. #1216
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    113

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    vituttaa joka vitun ikininen vitun ihminen joka kehtaa vittu väittää mua vitun kaveriks vittu!

     
     
  17. #1217

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pasone Näytä viesti
    vituttaa joka vitun ikininen vitun ihminen joka kehtaa vittu väittää mua vitun kaveriks vittu!
    Sun pitäs lukea kiroilevaa siiliä, kaveri ;-)

     
     
  18. #1218
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    113

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    eiköhän nuo vitut tuu omasta takaa.

     
     
  19. #1219
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    UUdet Drip Tipit maistuu ja haisee paskalle!!!
    Eikä auta pesu ainakaan kiehuvassa vedessä tai fairyllä.
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  20. #1220

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    vituttaa kaikki tyhmät ihmiset!

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •