Sivu 334 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234284324330331332333334335336337338344384434834 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 6,661 - 6,680 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #6661
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Mutta enihuu, voisitko funkkis vaikka kertoa, miksi sun mielestä käytetystä laitteesta kuuluu maksaa enemmän kuin uudesta (mielellään jotain muuta, kuin se iänikuinen "kysyntä&tarjonta"-vastaus )ja miksi se on oikein, että siitä saatava voitto menee muualle kuin tekijän taskuun?
    Tosi vaikea mun on tuohon mitään muuta selitystä antaa kuin "kysyntä&tarjonta". Samaan syssyyn voisit kysyä, miksi on nälänhätää ja sotia, vaikka sotiin käytetyllä rahalla voitaisiin korjata nälänhätä monta kertaa ja jäis ylittekin? Ei se maailma vaan toimi noin. Omalla tekemisellä tottakai voi asiaan vaikuttaa, mutta ikävä kyllä se tosiasia vaan jää että pienellä tuotantokapasiteetilla tuotetut modit/atot joita vielä on hyvin vähän liikenteessä ja ovat oikeasti laadukkaita, niin niistä joutuu pulittamaan joko rahana tai vaihtotavarana paljon. Kysyntä & tarjonta, jälleen kerran. Kyllä mun mielestä olisi hienoa ostaa Hellfireä, käsintehtyä Doodlebugia, Swaneja, Caraveloja ynnä muita käytettynä vaikka 75% hinnalla, ihan oikeasti. Olen ite jättänyt Suomeen monta harvinaisuutta todella kohtuulliseen hintaan, mutta en mä ole tappiolla lähtenyt näitä kaupustelemaan. Hyvä esimerkki tuo EVOD mitä yrittänyt myydä; käytännössä ihan uusi paketti, mutta paras tarjous tähän mennessä 30€. Tässä tulee enempi sellainen fiilis, että myyjää kusetetaan, koska ostaja saisi superhyvän kaupan. Mutta niin se vaan on. Kysyntä & tarjonta.

    Mä ymmärrän, että te ette ymmärrä, mutta ei se tarkoita sitä että tarttee mennä ulisemaan toisten myyntiketjuihin. Hoitakaa ne hommat privassa, tästä on Luuponenkin varoittanut monesti. Tokihan se nostaa tunteet pintaan kun on suomalainen Swan kyseessä, joka on vähintäänkin helvetin haluttu, mutta kyllähän meillä eräs "herrasmies" myi Swanin ~300€ Mod Traderissa, vaikka alkuun oli massiiviset raget kun ei meinannut saada sitä...

    e. Ja sen verran vielä siitä, miksei tuotto mene modaajalle; modaaja ottaa jo katteet siinä myyntihinnassa, joten se jää sitten vapaiden markkinoiden päätettäväksi mitä sillä lopullisella tuotteella tehdään. Vai jos olisit vähän ekstraa saanut myymästäsi GG-romppeesta, laittanut Imeolle menemään välirahan?
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  2. #6662
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Kiitos hyvistä perusteluista.

    En olis Imeolle laittanu voittoja, mutta en myöskään myynyt kalliimmalla, kuin olin ostanut, eli mitään voittoja ei siitä tai muustakaan mun myymästä ole ollut mihinkään laitettavaksi/lähetettäväksi.
    Itse olen ihan täysin tyytyväinen jos saan omat takasin myydessä, eikä joku oma henkinen vamma anna periks rahastaa laitteella, jota olen käyttänyt ja luultavasti tästä syystä en sitä muidenkaan toimesta ymmärrä.

     
     
  3. #6663
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    (Pakkohan ne on jostain tilata tulee aika pervo oli jos alusvaateosastolla viettää aikaa )
    AI tulee vai???
    KGO & Twist

     
     
  4. #6664
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    lopettakaa nyt hyvät ihmiset tuo lapsellinen hintasota ja menkää ostamaan vaikka grillimakkaraa joka aina auttaa vaikka tyttöystävä ei annakaan

     
     
  5. #6665
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Tykkään makkarattomista tytöistä enempi vaikka ei siinä pahaa, jos transuihin/she maleihin on kallellaan.
    KGO & Twist

     
     
  6. #6666
    Se miksi laitan swanille 100€ on ihan puhtaasti sen takia,kun ei laiteta hintoja.Myyjä halusi tarjouksia niin mähän laitoin peräti kaksikin.Oma näkemys hinnoista on,että tottakai pitää olla näitä defunctan mainitsemia "harvinaisia" pieni eräisiä atoja ja putkia joista sitten saa maksaakkin ja se on ihan ymmärrettävää tää harrastus olis ihan perseestä,jos kaikkea saisi hyllystä.(tätä mieltä vaikka en ole omistanut mitään erikoista)

     
     
  7. #6667
    Isot miehet kiiltävine metalliputkineen. Keski-ikä jotain 30-40 väliltä vielä jopa?
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  8. #6668
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Kyllähän niitä kauniimpi osapuoli toivoi (kumpi se onkaan?) Kun semmoisia tykkää käyttää ja minä tykkään että käyttää
    E: Tai siis on toivonut jo aikoja mutta tilaappa narut joiden pelkät postikulut on 15% kuukausi tuloista. Nyt sitten ajattelin repäistä kun kesätöistä tuli ensimmäinen tili.
    (Pakkohan ne on jostain tilata tulee aika pervo oli jos alusvaateosastolla viettää aikaa )
    Köpiksen lentokentältä muija bongas Victoriasin liikkeen ja se oli sit menoa. Tavaraa tarttui mukaan ja viiden tunnin odotus kentällä sujuikin aika nopeasti. Eihän meillä ollut ku yks kassi pelkille kengille jos valmiiksi olalla kannossa.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  9. #6669
    En ymmärrä myöskään tota suomi suomalaisille-henkistä lätinää siitä et miten joku hyvä ato/modi saadaan pidettyä suomessa/ei myytykään ulkomaalaiselle vaan suomipojalle ryöstöhintaan. Mitä se mua suomalaisena hyödyttää et joku paska kiertää täällä kaikkien ihmeteltävänä ja aina omat pitäis saada pois sen jälkeen kun yks runkkukäsi toisensa perään on sitä nuollut ja imeskellyt.

    Muutenkin jos käytetystä hikisestä naarmuisesta putkesta pitäis saada vähintään omat takas pitkien imuttelusessioiden jälkeen, eihän tossa ole mitään järkeä. Mikä sen tavaran oikea arvo on jos siitä pitää aina saada omat pennilleen takaisin, miksei sit vaikka kierrätetä sitä homopilliä ringissä ihan ilmaiseksi ja jätetään se ylisuuri "panttisumma" pois siitä kokonaan.
    Mitään keräilyarvoa en näe alle 10v vanhoilla kamoilla joita vielä jatkuvasti käytetään. Keräilyautollekin sais olla ikää jo useita kymmeniä vuosia eikä niillä sit ajella ja nussita jos on oikeasti hyvä yksilö kokoelmissa. Ne pidetään alkuperäiskuntoisena jotta niillä olis mitään arvoa. Sähkötupakoiden alle 4v vanhoissa metalliputkenpätkis näköjään päinvastoin. Mitä enempi tummentunut ja runkattu vanha caravela, sitä suuremmalla todennäköisyydellä joku toinen muna pystyssä sen ostaa.

    Rakastan trollausta.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  10. #6670
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Ja kyllähän tästä vielä kunnon soppa saadaan aikaiseksi
    Toiset hakee sitä täydellistä kombinaatiota eikä sitä tule koskaan löytymään, ehkä hetkeksi kun taas löytyy uutta ja entistä parempaa.
    Toiset vetää ego akuilla maailman tappiin ja ovat tyytyväisiä sen tuomaan nikkiksen poistoon.
    Sitten löytyy tää välikasti, joka kärkkäimmin on valittamassa, kitisemässä ylihintaisista putkista/atoista. Kehuvat kiinan laatuputkia suu vaahdossa ja voivoi mun yyberhyvä kiinanihme teki tänään tämmösen tempun ja on jo 3 kk toiminut kuin unelma
    Onnex mulla on sille vuoden takuu, lähetämpä sen kiinaan takuukorjaukseen
    Nyt oon ragennu ihan tarpeex, hajotkaa vehkeisiinne, meikä lähtee lauantaina talvilomalle etelän lämpöön
    Ugh. Olen puhunut
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  11. #6671
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Tajusin olevani ilmiselvä runkkari, kun olen aina vemppaamassa putkeani hohtavaksi.

     
     
  12. #6672
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Onchu Näytä viesti
    Tajusin olevani ilmiselvä runkkari, kun olen aina vemppaamassa putkeani hohtavaksi.
    EiNäissä piireissä olet ilmiselvä Harakka
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  13. #6673
    Höyrykonkari Mikots's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kiuruvesi
    Viestit
    181
    Inaweran vg biobaza <3. Erehdyin terästämään muutamaa nestettä tuolla myrkyllä ja nyt kaikki maistuu samalta kitkerältä paskalta.
    Ilmeisesti tuon takia on kyseinen pullo ollut tuolla kaapin perällä reilut puoltoista vuotta.

     
     
  14. #6674
    JASSO ON PUHUNUT! Ei mul muut..

     
     
  15. #6675
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Ja kyllähän tästä vielä kunnon soppa saadaan aikaiseksi
    Toiset hakee sitä täydellistä kombinaatiota eikä sitä tule koskaan löytymään, ehkä hetkeksi kun taas löytyy uutta ja entistä parempaa.
    Toiset vetää ego akuilla maailman tappiin ja ovat tyytyväisiä sen tuomaan nikkiksen poistoon.
    Sitten löytyy tää välikasti, joka kärkkäimmin on valittamassa, kitisemässä ylihintaisista putkista/atoista. Kehuvat kiinan laatuputkia suu vaahdossa ja voivoi mun yyberhyvä kiinanihme teki tänään tämmösen tempun ja on jo 3 kk toiminut kuin unelma
    Onnex mulla on sille vuoden takuu, lähetämpä sen kiinaan takuukorjaukseen
    Nyt oon ragennu ihan tarpeex, hajotkaa vehkeisiinne, meikä lähtee lauantaina talvilomalle etelän lämpöön
    Ugh. Olen puhunut
    Miettisin ihan samaa, että tästä saisi kunnon paskamyrskyn aikaiseksi. Jokainen tietenkin haluaa selvittää vielä ihan lopuksi sitä omaa näkemystään ja siitä se sitten leimahtaa uudelleen.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  16. #6676
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    69
    Nyt niin sellainen olo että koko viikko mennyt täysin vituiksi, ma-ti olisi ollut päädsykokeet, mutta eiköhän omaan päähän ollut iskostunut ajatus kys. kokeiden olevan vasta viikkoa myöhemmin= koko kokeiden missaus. Tänään ei herätys kelloon herääminen luonnistunut ja töihin vajaa 2h myöhässä ja samassa koko keikka siinä. Nyt vaarassa koko kesän työllistyminen ja toimeentulo juurikin pääsykokeiden aiheuttaman stressin takia, kyllä taas poljetaan pientä ihmistä maanrakoon ja syvemmälle perkele!

     
     
  17. #6677
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874
    Eipä nyt oikein ärsytä, mutta tuli hieman WTF tunne...
    FB:n Vape Auctions ryhmässä huudettavana kiillotettu Caravelan SS drip tip... Huudot nousseet jo $110!!!

     
     
  18. #6678
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Katoin kans Nyt menee kyl yli mun hilseen. Menihän tuol cara taas 1500$. Jenkit kans tykkää maksella kovia hintoja
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  19. #6679
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    671
    Onhan siinä putkessa hieno laiva

     
     
  20. #6680
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Kaikkea se yhteisön hyväksynnän tavoittelu saakin aikaan

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •