Sivu 287 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1872372772832842852862872882892902912973373877871287 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 5,721 - 5,740 / 25745

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #5721
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää kun esimies tuli näin heti aamulla vittuilemaan huvikseen...omasta tai ryhmän toiminnasta ei löytynyt pahaa sanottavaa, mutta tuli nyt kuitenkin avautumaan yleisesti. Miten voi olla, että oma elämä on sen verran kuihtunut, että ainoa valon pilkahdus päivässä on mennä toisen työpaikalle vittuilemaan? No, riitahan siitä syntyi tietenkin..minä en kuvia kumartele...varsinkaan jos ulosanti on noin heikkoa.

    edit: kostoksi roikun täällä koko päivän
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  2. #5722
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    242

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Elikkä onko tää ärsyttävää myös tämmöisessä lauseessa jossa vain varmennan mitä juuri sanoit? Vai ainoastaan semmosissa "Elikkä myynnissä olis otsikon mukainen kapistus" -viesteissä?
    Ärsyttää missä tahansa yhteydessä. Se ei ole sana. "eli"-sanan käyttäminenkin on vähän siinä ja tässä. Ehkä silloin pitää miettiä muotoilu toisin. "eli"-sanaa käytetään yleensä tilanteessa kun ensimmäisessä lauseessa/virkkeessä ei ole osattu kertoa asiaa selkeästi. Mä en ole mikään äidinkielenpoliisi, enkä väitä että sitä itsekään täydellisesti osaisin, mutta tuon mainitun sanan kylväminen on kuin punainen vaate. Ja yleensä mulle tulee siitä sanasta mielikuva jostain finnipäisestä amisviiksestä joka räkii pitkin katuja, mutta on nyt löytänyt itsensä koneelle kun ei ollut mummoja potkittavaksi. Ketään sen enempää syyttämättä.
    eka veto maaliin niin ei oo nollista paineita

     
     
  3. #5723
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Nää on näitä. Monia ärsyttää se kun meikä kirjottaa pääasiassa suunnilleen puheen mukaan. Ja mua sylettää muut asiat, niinku helpot yhdys sana virheet. Ja välimerkkien puute. Jne.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #5724
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    neloskoppa golffiin. tai siis en koita, vien pajalle.
    juu yritetty ja kyllähän siitä polttimon perästä kiinni saa mut käsi ja sormet on jo siinä asennossa et ei siinä enää mitään tehdä.
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  5. #5725
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Etuvilkkujen vaihto seat leoniin vaati etupuskurin tiputtamisen ja lamppujen irti repimisen... Oppi aika hyväksi siinä, kun loppuvaiheessa meni "enään" 30min vilkkujen vaihtamiseen. Fun times, fun times.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  6. #5726
    Höyrähtänyt Rancor79's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Deathstar
    Viestit
    9

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Hieman harmittaa, kun myynnissä olevan taloni (jossa en asu) naapuri on toisen kerran tällä viikolla käynyt katkaisemassa sähköt koko mökistä. Töiden jälkeen 150km kovaa ajoa kohti itää ja sille mulkulle vittuilemaan, täytyy vaan toivoa ettei oo putket jäätyny...
    "Jos sinulla on 15 euroa ja Chuck Norrisilla 20 euroa, niin Chuck Norrisilla on 35 euroa"


     
     
  7. #5727
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Oma rähmäkäpäläisyys!

    Olen onnistunut lähiaikoina tiputtamaan vaikka mitä vapotuotteita laattalattialle.
    Pieniä jälki tullut mm. Silver Dogin V2 atoon, Diablon ja Ikaruksen nappiin, sekä lukuisista AW:n akuista eristeet paskaksi. Hyvä minä!

     
     
  8. #5728
    Höyrykonkari modifier's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    206

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ei perkele, kaatui sit putki pöydällä, tietysti Oddy edellä lattiaan.
    Kierteet paskaksi, niin, ettei pysyny enää kiinni.
    Hieman meshiä kierteisin niin avot.

    Onneksi kyseessä vain lavatube ja oddy.
    Paps v2.5, Paps v2.1, Piccolo v3.1, Cube
    Kayfun 3.1, Spheroid v2, Caterpillar

    OTW: Liquids...


     
     
  9. #5729
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MikaMM Näytä viesti
    Oma rähmäkäpäläisyys!

    Olen onnistunut lähiaikoina tiputtamaan vaikka mitä vapotuotteita laattalattialle.
    No voih. Sinuna mä tulisin jo vessasta pois? :P

     
     
  10. #5730
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Miksi ei kaikilla ebay myyjillä voi olla ostoskoria?
    Tilaat yhdeltä ja samalta myyjältä 5-6 tuotetta ja jokaisen joutuisi erikseen maksamaan ja perään vielä laittamaan pyyntöä josko sais postikuluja yhdisteltyä.
    Tässä kaupassa tulee popup ikkuna jossa lukee "review and commit to buy"
    Klikkasin joka tuotteen kohdalta "buy" ja perään viestiä.


    Mieluummin maksan muutaman euron enemmän ja tilaan brittikaupasta kuin jostain huitsin helvatan kauko-idästä, jos vaikka toimitusaika ois hieman nopeampi kuin pari kuukautta.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  11. #5731
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)


     
     
  12. #5732
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    vittu, niksaöverit. kirotut did-kloonit :'(

     
     
  13. #5733
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja laonovi Näytä viesti
    No voih. Sinuna mä tulisin jo vessasta pois? :P
    Kiitos! Piristi!

     
     
  14. #5734
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Nonnih, en tiedä pitäskö mennä humutusketjuun vai tänne. Enemmän kyllä just nyt vituttaa...

    Kuukaus sitten huomasin että noin 500€ puntosta (talvi auto) on takapuskuri halki. Ajattelin että omassa käytöss mennyt koska en liioin ole autoa säälinyt. Tänään (lauantaina) kun aamulla menin futsal turnaukseen muuan heppu huusi parvekkelta että olenko huomannut että on puskuri halki. Minä että joo taisin paskoa ite. No enpäs ollukkaan...
    Noin kuukausi takaperin oli samaisella parkkiksella majaileva volvon paska kuski siihen päräyttänyt kun ei ollut laseja putsannut kunnolla. Vitun apina ei ollu jättäny mitään lappua tai muuta. Tämä parveke tupakoitsija oli kirjannu päivämäärän ja kellonajan lapulle ja vielä soittanut hätäkeskuksen kautta poliisille ilmoittamaan.
    Vitun saatana mulkut jotak ei vittu jätä lappuja...Samalla parkkiksella vielä.

    Noh, nytten on hepun nimi teidossa niin eikun ovia kiertämään ja kahtomaan missä asuu. Sil on tasan 4 vaihtoehtoa. Maksaa rahalla, ottaa vakuutuksesta (joka varmaan hänelle kallein vaihtoehto), mennä poliisin kautta (saa apina vielä sakotkin) tai sitten alkaa inisemään vastaan vaikka mulla on silminnäkijä hommalle. Siinä vaiheessä lähtee jätkältä pää irti! Saatanan heinäkeppi...
    Paska homma vaan että motonetissä maksaa uus puskuri 60€ ... Joka on vitun halpa... Siihen sitten asennus hommat päälle niin varmaan siinä 150€-200€ koko kustannus. Mieluiten tietenkin rahat handuun koska en minä sitä halua korjata, ei alenna auton arvoa sitten sentilläkään...

    Vituttaa tollaset selkärangatomat PASKAT!!!
    Venäläisetkin rehellisempiä, huoh!!!!
    Kaverin faija oli Lappeenrannassa ja venäläinen anto autolle pusun kaupan parkkiksella. Jätti laput ja kaikki. Ei heti uskois mutta näin. Oli vielä joku Lada kuski. Ja maksokin vielä.


    Helpotti...Kiitos
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  15. #5735
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vatsa - ja paskatauti..onnex alkaa jo helpottaa..nuorimmaisen tuomisia päivähoidosta..oksennellut jo monta päivää..saatana kun pistää tämmöinen tauti ukon huonoon kuntoon...
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  16. #5736
    Höyrykonkari modifier's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    206

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Perkeleen Oddy alkoi ottaa päähän kun ei ensimäisen (ilmeisesti tuurilla tehdyn) setupin jälkeen oo natsannu kunnolla.
    Tappelin sen toimivaksi, siirsin hyllylle, iskin bogeen reiät ja upotin kiukaaseen.
    Attanavie poijjat perkele sellasta se on.
    Paps v2.5, Paps v2.1, Piccolo v3.1, Cube
    Kayfun 3.1, Spheroid v2, Caterpillar

    OTW: Liquids...


     
     
  17. #5737
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Vatsa - ja paskatauti..onnex alkaa jo helpottaa..nuorimmaisen tuomisia päivähoidosta..oksennellut jo monta päivää..saatana kun pistää tämmöinen tauti ukon huonoon kuntoon...
    I can feel your pain. Viime keskiviikkona alkoi oma vastaava "show". Pari päivää lens laatta sen jälkeen paska. Nyt onneks jo alkaa olo olemaan ok. Ihmeen heikko olo tuollaisesta koko kropan "inventaariosta" tuleekin! O0
    smokey1 (Banned)
    "Miten täältä erotaan?"

     
     
  18. #5738
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Sain tänään kirjekuoren jossa olettaakseni olisi pitänyt tulla Oddyyn yläkorkki, joka alunperin puuttui. (se ylin pikku korkki mikä tulee yläcappiin)







    Arvatkaa vaan oliko kuori suorastaan täynnä himoitsemaani puuttuvaa osaa.

    Joku suurempi voima ei selkeästi halua että saan sen capin.

    e. Kuoressa ei lähettäjän nimeä, mutta oletan ettei kukaan (foorumilta) lähettele tyhjiä reiällisiä kirjekuoria huvikseen, joten todennäköisesti tämä oli se missä Oddyn yläkorkki olisi pitänyt olla. Ei vituta.

     
     
  19. #5739
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Mulla sama juttu!








     
     
  20. #5740
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kannattas käyttää kuplakuoria:P
    Ite en muissa enää lähetäkkään
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •