Sivu 21 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1117181920212223242531711215211021 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 401 - 420 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #401
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    ei helvetti, missä saatanan Valiolla se TrippyG on oikein töissä?
    Vuosaaren satamassa, tervakeuhkojen mekassa.

     
     
  2. #402
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    Vuosaaren satamassa, tervakeuhkojen mekassa.
    mitenkäs sieltä tosimiesten maailmasta voi tollanen kukkahattu sit löytyä? taitaa olla sinkku/leski-nainen 50+?

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  3. #403

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    ei helvetti, missä saatanan Valiolla se TrippyG on oikein töissä?
    Vuosaaren satamassa, tervakeuhkojen mekassa.
    Hei tuli mieleen tulosta se juliste missä oli se ihmiskehon kuva ja toisella puolen olitupakin vaikutukset ja toisella e-savukkeen ja siihen sitten joku naseva teksti mukaan . Esim: tupakallakos sitten pitäis edelleen jatkaa/ tai e-savuketta ei ole pystytty todistamaaan vaaralliseksi (tupakkateollisuus toteaa harmissaan)

     
     
  4. #404
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    177

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Muuten ollut ihan ok, varsinkin kun sain tilaukseni maailmalta Silti pistää aina vihaks, kun näkee nuo tuoreimmat (ts. ilkeimmät) uutiset osastolla "Sähkösavukkeet suomen puhutuimmaksi aiheeksi". Ihan odotettua paskaahan siellä, mutta silti. Taidanpa taas keskittyä pieniin onnistumisiini, joista kruununa kauan kaipaamani MegaDualin korkki Kiinasta

     
     
  5. #405

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    "mua vituttaa pakkanen ja lähestyvä talvi"

    Osta Valkee kirkasvalokuulokkeet, modia kehiin ja spektrin värin säädät mielinesteelle..=)

     
     
  6. #406
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Voi vittuperkele! Faktalta tuli joku murhadokkari, jossa oli pari ukkoa myrkytetty jäänestoaineella... etyleeniglykolilla. Tekstittäjä oli jättäny etyleenin pois ja koko ajan puhuttiin vain glykolista. Sen jos joku ashn uhri näki, niin mielleyhtymä on tasan tarkkaan se tuttu: toi on sitä mitä ne höyryttelee. Ja taas saadaan oikoa vääriä mielikuvia. Muutenkin vituttaa niin, ettei veri kierrä!

     
     
  7. #407
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    43

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ko2610 Näytä viesti
    Voi vittuperkele! Faktalta tuli joku murhadokkari, jossa oli pari ukkoa myrkytetty jäänestoaineella... etyleeniglykolilla. Tekstittäjä oli jättäny etyleenin pois ja koko ajan puhuttiin vain glykolista. Sen jos joku ashn uhri näki, niin mielleyhtymä on tasan tarkkaan se tuttu: toi on sitä mitä ne höyryttelee. Ja taas saadaan oikoa vääriä mielikuvia. Muutenkin vituttaa niin, ettei veri kierrä!
    Tekstittäjä ei varsinaisesti tehnyt virhettä. Etyleeniglykolista voi käyttää myös nimeä glykoli. Se on vähän sama kuin etanolista käytetään yleisesti nimeä alkoholi.

    Vastaavasti etyyli- ja propyyliglykolin sotkeminen propagandistisessa jargonissa olisi siis sama kuin olettaisi, että "alkoholia" nauttiva ihminen joisi metanolia (metyylialkoholia) etanolin (etyylialkoholin) sijasta.

    En itse jaksa olla enää kiinnostunut perus ash wankerin mielipiteistä. Se on vähän sama kuin syvästi uskovaisen kanssa väittelisi uskonasioista. Kun ihmisen kanta perustuu vakaumuukseen, ei siinä järjen ääntä päästetä paljon huutelemaan.

    Huom! Tarkoitukseni ei ole loukata kenenkään uskonnollista vakaumusta. Puhun ainoastaan omakohtaisesta kokemuksesta, mitä tulee väittelemiseen ihmisen kanssa, jolla tieto - ja sen hankinnan ja laajentamisen halu - perustuu vakaumukseen.




     
     
  8. #408

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ko2610 Näytä viesti
    Voi vittuperkele! Faktalta tuli joku murhadokkari, jossa oli pari ukkoa myrkytetty jäänestoaineella... etyleeniglykolilla. Tekstittäjä oli jättäny etyleenin pois ja koko ajan puhuttiin vain glykolista. Sen jos joku ashn uhri näki, niin mielleyhtymä on tasan tarkkaan se tuttu: toi on sitä mitä ne höyryttelee. Ja taas saadaan oikoa vääriä mielikuvia. Muutenkin vituttaa niin, ettei veri kierrä!
    Kuten sanottu etyleeniglykoli=glykoli ja glykoli on aika vitun myrkyllistä.

     
     
  9. #409
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vanttila mitä glykoolia jäähdytyskoneet käyttää?

     
     
  10. #410
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Dietyleeniglykoli oli kait se vaarallisempi muoto minkä jäämiä olivat löytäneet.

    http://fi.wikipedia.org/wiki/Dietyleeniglykoli

     
     
  11. #411
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    Dietyleeniglykoli oli kait se vaarallisempi muoto minkä jäämiä olivat löytäneet.

    http://fi.wikipedia.org/wiki/Dietyleeniglykoli
    [rage]
    Mitä ...vetin väliä sillä on mikä ETYLEENIglykoli on myrkyllisempi kuin toinen, kyseessä ei kuitenkaan ole PROPYLEENIglykoli?
    [/rage]
    Tavan tallaaja näkee kuitenkin tuon eri tavalla: "GLYKOLI on vaarallista ja nuo höyryttelevät propyleeniGLYKOLIa. Se on just sitä myrkkyä, OMG" Tuskin edes huomaavat eroa. Nuo olit ovat kuitenkin kemiaa ja kemia oli peruskoulussa vaikeaa.

     
     
  12. #412

    Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Vanttila mitä glykoolia jäähdytyskoneet käyttää?
    Niissä käytetään sekä etyleeniglykolia, että propyleeniglykolia. PG:a käytetään nykyään enemmän juuri sen myrkyttömyyden takia.

     
     
  13. #413
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Vanttila mitä glykoolia jäähdytyskoneet käyttää?
    Niissä käytetään sekä etyleeniglykolia, että propyleeniglykolia. PG:a käytetään nykyään enemmän juuri sen myrkyttömyyden takia.
    Toden näkösesti se oliki just sitä (PG) jota tuli jokunen litra niskaan Tattista tästä tiedosta

     
     
  14. #414

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Iltavuoro töissä ja kattelen Windows merkkistä tiimalasia näytöllä...
    Eiköhän se joskus ole valmis.....

     
     
  15. #415
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    146

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ei tartu pallo näppeihin, ei perkele millään. Koko alkukausi mennyt päin prinkkalaa ja nyt aika yhdentekevä puulaakipeli menikin sitten ihan roimasti penkin alle. Mä en torju säbäpalloja enää ikinä!

    ...no, ylihuomenna vois varovasti koittaa. Nyt keskiolutta ja Red Bull -höyryä niin unohtuu ketutukset!


    Nyt: Smok Vape Pen Plus
    Menneet: 510, eGo-T, eGo-VV, Megalodon, Oval V6, Bolt, eGo Twist, Lavatube Mini V1, SD Keyring, Buzz Pro, Sentinel, Vamo V5, eGo AIO, Vaporesso Swag, Eleaf iStick

     
     
  16. #416
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    320

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Genesis vituttaa ihan saatanasti !!! HYVIÄ MAKUJA PAIKKA TÄYNNÄ MUT KUN VITTU SAISIT NE TILAUKSET !!!
    MiniLava , Caravela + Kayfun III ES ,


     
     
  17. #417

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kädet vapisten odottaa postia ja kyttää lähetysseurantaa, ni eikö saatana laukea kytkin autosta samana päivänä kun postista paukkaa noutolaput kahdesta tilauksesta!!! Sinne postiin on vitusti matkaa ja perjantaisin tunnetusti kaikki ryyppää niin maan perkeleesti, ettei kyytiäkään irtoa mistään Melkein maistoin jo uudet maut, mutta kun ei niin ei saatana!

    Auton saa pajalle vasta maanantaina, remppa-arvio on 600€, vknloppu duunia 15km päässä, herkut seisoo postissa ja eniten vituttaa kaikki!


     
     
  18. #418
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    137

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teekoo Näytä viesti
    Ei tartu pallo näppeihin, ei perkele millään. Koko alkukausi mennyt päin prinkkalaa ja nyt aika yhdentekevä puulaakipeli menikin sitten ihan roimasti penkin alle. Mä en torju säbäpalloja enää ikinä!

    ...no, ylihuomenna vois varovasti koittaa. Nyt keskiolutta ja Red Bull -höyryä niin unohtuu ketutukset!
    Kato, veskarikolleega. Höyryt ja oluset sille

     
     
  19. #419
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    32

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Nyt alkaa jo pikkuhiljaa ottaa kuuppaan tuo kiinaposti. Tällä vauhdilla täydennyspaketti saattaa hyvällä tuurilla saapua jo alkuvuodesta 2025.


     
     
  20. #420
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    104

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kone on hajoamassa ??? Tietty tervaa täynnä, kuten edellisetkin. Ei auttaneet suodattimet, joita väkertelin. Uusia palasia pitäisi ostella. Thaimaassa tulva, Japanissakin toimitusongelmia. VOI ...... ja... :'( :'( :'(

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •