Sivu 15 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 511121314151617181925651155151015 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #281
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Andy toimitti seurantakoodin. Puolan posti oli hautonut paketia pari päivää, mutta nyt se lienee matkalla. Toivottavasti 100ml pullo tulee tullista läpi, ettei siitä tartte avautua erikseen.

     
     
  2. #282
    Höyrykonkari eeHman's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    132

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jukkiss Näytä viesti

    Ärsyttää että joka kerta kun ottaa kaljaa, tuntuu ettei tää ego LR-atolla enää riitä mihinkään ja röökin himo on suuri!
    Jukkiss Jukkiss...ei noin voi tapahtuu.
    Joko sulla on liian pieni nikotiinipitoisuus nesteessä, tai...eiku ei mitään tai. Röökin himo on suoraan verrannollinen nesteen nikotiinipitoisuuteen.
    Vedä suosiolla kaljotellessa vähintään 24 mg nestettä...niin itsekin teen, niin ikuna ei tuu röökin himoa.
    24 mg nesteellä varustettuu tykkii sit imen hyvinki ahkeraan palttiarallaa koko ajan. Mut ite oonki aika nikohirviö promilleissa.
    Mutta kuten sanoin...vaihda vahvimpaan mahdolliseen kännäyksen ajaksi.

    että semmoista...
    että semmoista...

     
     
  3. #283

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eeHman Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jukkiss Näytä viesti

    Ärsyttää että joka kerta kun ottaa kaljaa, tuntuu ettei tää ego LR-atolla enää riitä mihinkään ja röökin himo on suuri!
    Jukkiss Jukkiss...ei noin voi tapahtuu.
    Joko sulla on liian pieni nikotiinipitoisuus nesteessä, tai...eiku ei mitään tai. Röökin himo on suoraan verrannollinen nesteen nikotiinipitoisuuteen.
    Vedä suosiolla kaljotellessa vähintään 24 mg nestettä...niin itsekin teen, niin ikuna ei tuu röökin himoa.
    24 mg nesteellä varustettuu tykkii sit imen hyvinki ahkeraan palttiarallaa koko ajan. Mut ite oonki aika nikohirviö promilleissa.
    Mutta kuten sanoin...vaihda vahvimpaan mahdolliseen kännäyksen ajaksi.

    että semmoista...
    Tässä on käytössä ego (mahdollisimman tuoreella akulla aina ku laturista napaa irti) ja Lr ato 24 mg-nesteellä. Tulee vedettyä aika ketjussa koko ajan... Uskon kyllä näitten saapumassa olevien modien korjaavan asian vähän paremmaksi =)
    Laitteet: Megalodon, IPro.

    Nesteet: USA Mix, Luxury Blend

     
     
  4. #284

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jukkiss Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eeHman Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jukkiss Näytä viesti

    Ärsyttää että joka kerta kun ottaa kaljaa, tuntuu ettei tää ego LR-atolla enää riitä mihinkään ja röökin himo on suuri!
    Jukkiss Jukkiss...ei noin voi tapahtuu.
    Joko sulla on liian pieni nikotiinipitoisuus nesteessä, tai...eiku ei mitään tai. Röökin himo on suoraan verrannollinen nesteen nikotiinipitoisuuteen.
    Vedä suosiolla kaljotellessa vähintään 24 mg nestettä...niin itsekin teen, niin ikuna ei tuu röökin himoa.
    24 mg nesteellä varustettuu tykkii sit imen hyvinki ahkeraan palttiarallaa koko ajan. Mut ite oonki aika nikohirviö promilleissa.
    Mutta kuten sanoin...vaihda vahvimpaan mahdolliseen kännäyksen ajaksi.

    että semmoista...
    Tässä on käytössä ego (mahdollisimman tuoreella akulla aina ku laturista napaa irti) ja Lr ato 24 mg-nesteellä. Tulee vedettyä aika ketjussa koko ajan... Uskon kyllä näitten saapumassa olevien modien korjaavan asian vähän paremmaksi =)
    Toisaalta ex-ketjukännipolttaja mut anyways..
    Laitteet: Megalodon, IPro.

    Nesteet: USA Mix, Luxury Blend

     
     
  5. #285
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    tänään vituttaa eniten nuo "sähkösavuke" asiantuntijat ei minkään laista kokemus pohjaa mutta lausuntoja pitää antaa VITTU.mikä näistä taaveteista tekee "asiantuntijan" puhutaan ihan puuta heinää ja pelotellaan ihmisiä VITTU.
    männöö hermo perkeles
    nojoo kiitos ja anteeks höyryt sille. ugh olen puhunut.
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  6. #286
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Jos tuon tietämättömyyden ohi pääsis niin kaiketi noilla on huoli siitä että suomeen saadaan laadukasta nestettä mitä käyttää. Toistaiseksi asiat on hyvällä mallilla eikä mikään pulju ole alkanut oikomaan nesteen kokkailussa. Raaka-aineet toki on niin halpoja että pirun vaikea sieltä on saada edes euroa hintaa alemmas per tuhat litraa. Tuotantotilat ainakin isoilla firmoilla on hyvällä mallilla.

     
     
  7. #287
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    nonni no nyt sitte jo naarattaa... vai selvii normi pikku tankilla 1-2 päivää voi video mä vissiin vedän kammo överit kun mulla kestää tollanen tankki max 3h ja taas saa täyttää ja 1000mah eGo-t akku kuolee noin 6h.
    mut ei ihan hyvä jos joku oikeesti selvii tolla määrällä itellä ei toivoakaan..
    häpili vapiling buli
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  8. #288
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Normaalia vaihtelua tuo on. Eipä hätää siis.

     
     
  9. #289
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    177

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kiukuttanut koko kuluvan viikon nuo "uutiset" sähkösavukkeesta Samalla on saanut pelätä, mihin tämä kaikki raittiusseuramainen fanaattisuus vielä johtaa. Noin niin kuin meidän ex-tupakoitsijoiden terveyden puolesta ???

    Mutta perskale. Aikas matkan tekoa kaikki kehityksen tuskien taival taitaa aina olla, joten nyt meitsin kantsii vetää välillä henkeä O0 Ja höyryä Ja että on hyvää tämä perus USA-MIX from Genesis :P Oho, Jess!! Varsinkin nyt, kun olen näemmä "Täysjäsen"

     
     
  10. #290
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Alkaa pikkuhiljaa nyppiä tämä harrastuksen saama huomio mediassa. Mua ei viddu vieköön kiinnosta alkaa selitellä "asiantuntijoiden" lausuntojen tulkinnanvaraisuuksia. Jos joku sotanorsu vielä tulee avautumaan nikotiinin haitoista samalla kun heittää BicMäcciä tuulensuojaan niin alkaa läski hyllyä.
    KGO & Twist

     
     
  11. #291

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Jos joku sotanorsu vielä tulee avautumaan nikotiinin haitoista samalla kun heittää BicMäcciä tuulensuojaan niin alkaa läski hyllyä.
    Tuo melkein kuuluisi Huumori-threadiin repesin ihan helvetisti ku tuli vaan mieleen näitä legendaarisia snägäri-jono tilauksia <3
    "Moi! Mä ottaisin Big Mäk-aterian isoilla ranskalaisilla ja juomalla. Ja juomana LAITTI KOLA!" <- Ja elopaino 120kg

    Ja jotta omassa ketjussa pysyisin asiassa; Ei v*ttu tullu Brittilandiasta mulle viikonlopuksi yhtään uutta peliä - SSX Tricky / THUG2 / THAW :-X
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  12. #292
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kuka perkele keksi, että lauantaina ja sunnuntaina pitää olla töissä! ???

     
     
  13. #293

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Jos joku sotanorsu vielä tulee avautumaan nikotiinin haitoista samalla kun heittää BicMäcciä tuulensuojaan niin alkaa läski hyllyä.
    Tuo melkein kuuluisi Huumori-threadiin repesin ihan helvetisti ku tuli vaan mieleen näitä legendaarisia snägäri-jono tilauksia <3
    "Moi! Mä ottaisin Big Mäk-aterian isoilla ranskalaisilla ja juomalla. Ja juomana LAITTI KOLA!" <- Ja elopaino 120kg
    Vähän menee vielä ot, mutta harmitti tämä tietysti aikanaan hieman...

    Noi ruokatilaukset menee itsellä ainakin aina ihan putkeen, varsinkin kun on ottanut muutaman neuvoa-antavan pohjalle. Provinssirockissa sain joskus nekkuun kebabinkääntäjältä kun tilasin: Kebab ranskalaisilla, tuplalihalla ja ilman ruokamyrkytystä. Ei kaveri arvostanut tuota tilausta, vaan kävi niiltä sijoilta kimppuun... tiedä sitten mikä oli syynä. ???

     
     
  14. #294

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Alkaa pikkuhiljaa nyppiä tämä harrastuksen saama huomio mediassa. Mua ei viddu vieköön kiinnosta alkaa selitellä "asiantuntijoiden" lausuntojen tulkinnanvaraisuuksia. Jos joku sotanorsu vielä tulee avautumaan nikotiinin haitoista samalla kun heittää BicMäcciä tuulensuojaan niin alkaa läski hyllyä.
    Voihan vide repesin täysin

     
     
  15. #295
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    183

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ottaa niin päähän yks tuttu, joka facebookissa kommentoi, kun olin myymässä e-savukettani. "ai joku saamarin sähkörööki vai?" "Tommosta en kokeilis edes vahingossa", ennemmin 260 rasiasta, ku grillaan sähköröökillä". Että pistää vihoiks tommoset tyypit, ku ei oo koskaan kokeillut ja kritisoi. Just tommonen kohta 4-kymmenissä oleva "vanhan aikainen" jamppa.

     
     
  16. #296
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    177

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Juha Näytä viesti
    Ottaa niin päähän yks tuttu, joka facebookissa kommentoi, kun olin myymässä e-savukettani. "ai joku saamarin sähkörööki vai?" "Tommosta en kokeilis edes vahingossa", ennemmin 260 rasiasta, ku grillaan sähköröökillä". Että pistää vihoiks tommoset tyypit, ku ei oo koskaan kokeillut ja kritisoi. Just tommonen kohta 4-kymmenissä oleva "vanhan aikainen" jamppa.
    Otan osaa. Feissarissa varmaan riittääkin paljon juttua aiheesta. Olis kiva kuullakin, että mitä ihmettä siellä tapahtuu, kun en itse kuulu tuohon "peukkujengiin" :-[ Toivottavasti vastaanotto on sentään enimmäkseen hyvää

     
     
  17. #297
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    183

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jman Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Juha Näytä viesti
    Ottaa niin päähän yks tuttu, joka facebookissa kommentoi, kun olin myymässä e-savukettani. "ai joku saamarin sähkörööki vai?" "Tommosta en kokeilis edes vahingossa", ennemmin 260 rasiasta, ku grillaan sähköröökillä". Että pistää vihoiks tommoset tyypit, ku ei oo koskaan kokeillut ja kritisoi. Just tommonen kohta 4-kymmenissä oleva "vanhan aikainen" jamppa.
    Otan osaa. Feissarissa varmaan riittääkin paljon juttua aiheesta. Olis kiva kuullakin, että mitä ihmettä siellä tapahtuu, kun en itse kuulu tuohon "peukkujengiin" :-[ Toivottavasti vastaanotto on sentään enimmäkseen hyvää
    On se mun lähipiirissä enimmäkseen tosiaan ollut positiivista ja monet ovatkin tilanneet sähköröökin tai muut ovat olleet kannustavia ja tyytyväisiä, kun olen röökistä päässyt eroon. Tollaset parit negatiiviset tyypit vaan latistaa koko fiiliksen tästä hommasta.

     
     
  18. #298
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Missä mun BF3 on?

    Mun BF3 kuuluu kaikki äänet tuplana!

    Ja yks korjaus vinkki on "vetää Biossista asetukset yhdelle corelle, niin peli pyörii paskasti mutta äänet toimii!"

     
     
  19. #299
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Radalan Näytä viesti
    Mun BF3 kuuluu kaikki äänet tuplana!

    Ja yks korjaus vinkki on "vetää Biossista asetukset yhdelle corelle, niin peli pyörii paskasti mutta äänet toimii!"
    Kampanjapelissä pyörii sulavasti high-asetuksilla ja 1080p, mutta moninpelissä tulee ihme pätkimistä ja just silloin kun pitäis saada se pahis jyvälle

     
     
  20. #300
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    177

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Juha Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jman Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Juha Näytä viesti
    Ottaa niin päähän yks tuttu, joka facebookissa kommentoi, kun olin myymässä e-savukettani. "ai joku saamarin sähkörööki vai?" "Tommosta en kokeilis edes vahingossa", ennemmin 260 rasiasta, ku grillaan sähköröökillä". Että pistää vihoiks tommoset tyypit, ku ei oo koskaan kokeillut ja kritisoi. Just tommonen kohta 4-kymmenissä oleva "vanhan aikainen" jamppa.
    Otan osaa. Feissarissa varmaan riittääkin paljon juttua aiheesta. Olis kiva kuullakin, että mitä ihmettä siellä tapahtuu, kun en itse kuulu tuohon "peukkujengiin" :-[ Toivottavasti vastaanotto on sentään enimmäkseen hyvää
    On se mun lähipiirissä enimmäkseen tosiaan ollut positiivista ja monet ovatkin tilanneet sähköröökin tai muut ovat olleet kannustavia ja tyytyväisiä, kun olen röökistä päässyt eroon. Tollaset parit negatiiviset tyypit vaan latistaa koko fiiliksen tästä hommasta.
    Näin arvelinkin ja jees, tiedän. Että aina onkin se joku, joka osaa latistaa hyvät vibat. Ja niin tärkeä juttu kun toi sähköpeli meille henkilökohtaisesti on. Itsekin kuullut pari kertaa alkuunsa mitätöivältä kuulostavan kommentin, että onhan siinä sitä nikotiinia. Sitten kun on juteltu pidempään niin olen huomannut, että johan alkoi sympata asiaa ja taisi vaan ensin reagoida pelkillä lihasreflekseillä Niin, ja aivan varmasti saattaisin kuulla asteikolla "törkeempääkin loanheittoa", mutta enhän mää taida oikeen käydä missään... joko tämä mesta on niin tylsä tai sit se olen vain minä :-[

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •