Sivu 13 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39101112131415161723631135131013 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #241
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    En, se oli oletus.

     
     
  2. #242
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tänään ärsyttää ninjat. Varmaan huomennakin.

     
     
  3. #243

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vps Näytä viesti
    Tänään ärsyttää ninjat. Varmaan huomennakin.
    Samma häär. Paitsi tietty Ninjakilpikonat.

    Lisää vi****sta atm aiheutaa lemmikkisiilin hammasvaivat :/ no ei muua ku lääkäriä/aikaa metsästämään.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  4. #244
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    72

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ei jaageria vieläkään!!

     
     
  5. #245
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Regu Näytä viesti
    Ei jaageria vieläkään!!
    Saapa nähdä... ninjat on aika pientä jos ei vieläkään ole pulloa kynnyksellä...

     
     
  6. #246

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Missä mun BF3 on?


     
     
  7. #247
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vps Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Regu Näytä viesti
    Ei jaageria vieläkään!!
    Saapa nähdä... ninjat on aika pientä jos ei vieläkään ole pulloa kynnyksellä...
    Eipä tullut tännekään jaageria tänäänkään.
    18.10 tehty HealthCabinin tilaus tuli JO tänään, mutta tuo 19.10 tehty Wizardin ei VIELÄKÄÄN!
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  8. #248

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vantillalla on paras "värinä"

     
     
  9. #249
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Otas, Vanttila, pienet höyryt välillä!

     
     
  10. #250
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    177

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Aina välillä ärsyttää tämä kieltolakimyönteinen holhousyhteyskunta. Seuraavaksi esittelen mahdolliset e-savukkeen viholliset


    1. Akateemisesti sivistyneistä ne itsetärkeyttään pönöttävät tekointellektuellit, jotka viisastelevat ja hurskastelevat mieluusti paheista, joita eivät itse sattumalta harrasta.

    Eräässäkin Ylen "Ajantasassa" kaksi kirjailijaa olivat kernaasti laimentamassa kolmosoluen kakkosolueksi vain, koska heidän mukaansa keskivertokäyttäjät ovat siinä määrin merkkiuskollisia, etteivät vaihtaisi olutmerkkiään kautta linjan toteutetun laimennuksen jälkeen. Itse eivät takuulla suostuisi nauttimaan 10 prosenttiseksi katkaistua konjakkia.

    2. Poliitikoista ne, joiden mielestä yhteiskunnan etu on suurin piirtein sama kuin hallituksen väkisin ajama epärealistinen missio täysin päihteettömästä tulevaisuudesta + lääke- ja tupakkateollisuuden intressit + tietysti oma etu.

    Kompromissit tehdään vain edellä mainitsemieni tahojen kesken, eikä siinä ole suhteellisilla vertailututkimuksilla tai henkilökohtaisilla selviytymistarinoilla mitään sijaa.

    3. Idealisteista ja muista aatteen miehistä ne, jotka ylipäänsä suhtautuvat inhimillisiin paheisiin lähes fundamentalistisen moralisoivasti. Aivan kuin maailman kuuluisikin olla verrattavissa taivaalliseen paratiisiin, mistä esimerkiksi vahingossa pieraisseen langenneen voi tarvittaessa polttaa roviolla.

    4. Toimittajista ne, jotka elättävät itsensä ja lehtensä hallituksen äänitorvena suuren mission puolesta, siis pelkästään kielteisellä uutisoinnilla. Vai onkos joskus tullut luettua jotain positiivista kritiikkiä muualta kuin pienistä verkkojulkaisuista.

    Aina siellä joku tuominen kummittelee viimeistään jutun loppupohdinnassa. Ja vaikea arvata, kumpi siinä niin sanotun taviksen arvostuksen kuittaa noin niinkuin kansanterveysmielessä. Jamppa "The eSavuke" Nieminen vai se Herra Isoherra linnan juhlilta.

    Lisäksi, on se vaan ihme, että esavukkeet on usein kuvattu tai kuvailtu täysin tupakan näköiseksi ja oloiseksi tuotteeksi. Itse en kuitenkaan koe olevani tupakoitsija tuon värikkään patukan kanssa. Ihan on eri elämää, ja hei, terveellisempää.

     
     
  11. #251
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Missä mun BF3 on?

    Ärsyttää, et joutu tulee töihin ja jäi tiukat BF3 sessiot kesken!!!

     
     
  12. #252

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Jagerit nallekarkkeineen edelleen jossain päin maailmaa, ja bombshellistakin lähti tänään takuukysely velholle...

     
     
  13. #253

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ottaa kyllä tuo Postin toiminta pattiin oikein urakalla, kuten näköjään monella muullakin. Onneksi on muitakin samassa veneessä, niin hukutaan sitten per**** kaikki kerralla!

    EasyEliquidin aiemmin toimittamasta paketista puuttui 3/4 tuotteista ja sieltäkään ei ole kukaan vaivautunut vastaamaan sähköposteihin millään tavalla. Huomenna disputea, jos ei ala homma rokkailla vielä illan aikana.

    Vaikka tupakoinnista olisi tarkoitus irti päästä, niin tähän annan itselleni myönnytyksen: taidanpa mennä istuskelemaan viltin alle parvekkeelle, ottaa lasillisen konjakkia ja sytyttää Romeo y Julieta, piramides edicion limitada. Jos tästä vähän verenpaine laskisi...

     
     
  14. #254
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    13

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Missä mun BF3 on?

    Ja mun. Vissii kustilla pyörä rikki.

     
     
  15. #255
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Missä mun BF3 on?
    Mulle oli tipahtanut Verkkokaupan kuori luukusta, mutta pitäisköhän tuo avatakin ennenkuin isommasti lällättelen... jekkupommi on kumminkin taipaleella, ja se ärsyttää. Että topicissa pysytään.

     
     
  16. #256
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Hectorin sanoin: "Ei tänään, ei tänään. Ei vieläkään tänään." Järkäle!

     
     
  17. #257
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    36

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    g2play.net sivusto jumissa ja pitäis saada se BF3 origin key!!!!
    Tarjoan sekavia mutta järkkymättömiä mielipiteitäni oman höyrypilveni reunalta.
    ------------------------------------------------------------

     
     
  18. #258
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    23

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Noh, ensin health cabinin paketti jäi tulliin ja tein selvityksen ja viikon päästä tulee uus saapumislappu ja soitan sinne niin "no sä et ole painanut sitä vahvistus-painiketta" argh. Okei. Si paketti tulee ni kolmesta mausta bubblegum on oikeesti menthol. Hattaramaku oli jotain ihan hirveetä! Muistan kun kaveri sano hattaraparfyymistään että tuoksuu pullossa hyvälle mutta iholla kuin vauvan puklu. No maistan tota hattaraa ni maistuu sille ku oisin vetänyt oksennusta henkeen! Yökkään heti ja päätän että pullo lentää roskiin. Ja se keraaminen carto jolla sitä kokeilin. Sit se joku 808 akku jonka liitin adapterilla paikoilleen ja valo kyllä palaa mutta carto ei lämpene ollenkaan eli ei höyryä.
    Siis päätin purkaa kaiken tänne koska ttu palaa käämi.

     
     
  19. #259
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    32

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Murrr! Yritä nyt kasvattaa lasta kerrostalossa!
    Täällä opetellaan kuivaks, jonka syystä ilta juomisia vähennetty, eli mottia ei saa enää sänkyyn.
    Sitä sitten huusi tuossa. Nii kappas ku naapureilta tulee mukanan kuulosta viestiä:
    "EIKÖ SITÄ LASTA NYT HELVETTI SAA RAUHOITTUMAAN !?"

    *huokaus ja helpotus*

    "Vaping, 'cause smoking is so mainstream"

     
     
  20. #260
    Höyrykonkari eeHman's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    132

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ihan yleistä avautumista tulossa nyt...

    Ottaa niin päähän ihme nikotiinin rinnastaminen johonkin huumeeseen.

    PERKELE...tää on nautintoaine siinä missä kofeiinikin. Sehän ei tahdo mennä ihmisille jakeluun millään.
    Kahvia tyrkytetään joka paikassa ja itse kun vetää "tykin" esiin ja imaisee höyryt, niin katsotaan pahalla.
    Kahviakin saa vapaasti myydä missä vaan ja siihenkin jää elimistö lopulta koukkuun.
    Saisi lopettaa rinnastukset lääkeaineeksi tai tupakaksi.

    Kannatan kyllä edelleen ikärajaa nikotiinituotteille, mutta kahville ja energiajuomille laittaisin myös ikärajan, kuten ruotsissa on.

    Mutta mitä olisi elämä ilman nautintoaineita?

    En aio eläissään lopettaa nikotiinin käyttöä, mutta kahviin en ole koukussa.
    että semmoista...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •