Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #25501
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    On meitä moneen junaan joo... Ja Miru, jos et allekirjoita tuota "seppo räty" juttua niin muotti rikottiin sen jälkeen kun sinut oli valettu

     
     
  2. #25502
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    On meitä moneen junaan joo... Ja Miru, jos et allekirjoita tuota "seppo räty" juttua niin muotti rikottiin sen jälkeen kun sinut oli valettu
    Juu siis mulle saa sanoa ja mieluiten heti paikan päällä en oikeasti suutu, mutta ärsyynnyn ihmisistä jotka ei niin tee vaan soittavat jonnekin ja asia hoidetaan monen mutkan kautta.Eniten mua ärsyttää miehet jotka selittää samaa asiaa moneen kertaan kuin lapselle tänään yks setä pelkäsi, että vien auralla alapohjan tuuletustötterön seinän vierestä ja se selitti miten se toimii.VITTU KOLME KERTAA!! Yritin sanoa jotain ja se puhui mun päälle koko ajan.
    Siinä kohtaa meni hermot ja sanoin sille, että tiedän mikä se on ja ja ja olenhan kiinteistönhoitaja argh!
    Ei se tainnu tajuta Vedin hiluxin oven kiinni sen nenän edestä ja jatkoin auraamista

     
     
  3. #25503
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,068
    Helvata, unohdin laittaa "Huuliharppukostajan" tallennukseen
    On mulla se ennestäänkin, mutta siinä on puoli tuntia mainoksia. Nyt olis voinu vaihtaa mainoksettomaan versioon...
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  4. #25504
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Eniten mua ärsyttää miehet jotka selittää samaa asiaa moneen kertaan kuin lapselle tänään yks setä pelkäsi, että vien auralla alapohjan tuuletustötterön seinän vierestä ja se selitti miten se toimii.VITTU KOLME KERTAA!! Yritin sanoa jotain ja se puhui mun päälle koko ajan.
    Siinä kohtaa meni hermot ja sanoin sille, että tiedän mikä se on ja ja ja olenhan kiinteistönhoitaja argh!
    Ei se tainnu tajuta Vedin hiluxin oven kiinni sen nenän edestä ja jatkoin auraamista
    Toi on niiin raivostuttavaa kun miehet pitää itteensä jotenkin fiksumpina ja ylivertaisempina sen takia että ne on miehiä Naurattaa vielki ku joskus kysytty mun kelkasta ku se on kasisatanen että "jaksaks sä ajaa tolla " Öö no jaksan?, kun siinä on katos onneks moottori joka kuljettaa sinne mihin mä käsken, toki sit vois olla vähän jaksamisongelmia jos joutus vetään sen ite jostain Muhokselta kotiin... LOL (ja juu on se tietty hapokkaampaa ajaa kuin jollain mopokelkalla koska repiihän se enemmän mut ei mikään mahdoton tehtävä ja voima kehittyy ajamalla ja onhan se myös tekniikkalaji)

     
     
  5. #25505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Toi on niiin raivostuttavaa kun miehet pitää itteensä jotenkin fiksumpina ja ylivertaisempina sen takia että ne on miehiä Naurattaa vielki ku joskus kysytty mun kelkasta ku se on kasisatanen että "jaksaks sä ajaa tolla " Öö no jaksan?, kun siinä on katos onneks moottori joka kuljettaa sinne mihin mä käsken, toki sit vois olla vähän jaksamisongelmia jos joutus vetään sen ite jostain Muhokselta kotiin... LOL (ja juu on se tietty hapokkaampaa ajaa kuin jollain mopokelkalla koska repiihän se enemmän mut ei mikään mahdoton tehtävä ja voima kehittyy ajamalla ja onhan se myös tekniikkalaji)
    Eiköhän se oo hieman aiheesta kiinni, kumman sukupuolen edustaja pitää itseään fiksumpana tai ylivertaisena. Jos puheenaiheena olisi kelkkojen sijasta hevoset niin...

     
     
  6. #25506
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Helvata, unohdin laittaa "Huuliharppukostajan" tallennukseen
    On mulla se ennestäänkin, mutta siinä on puoli tuntia mainoksia. Nyt olis voinu vaihtaa mainoksettomaan versioon...
    Nappaa areenasta talteen. Flickfetchillä windowssisa ja yle-dl linuxissa.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  7. #25507
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,068
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    Nappaa areenasta talteen. Flickfetchillä windowssisa ja yle-dl linuxissa.
    Nyt mä muistinkin et tuo on jo mun koneella. Jokus kauan sitten digiboxilta kopsin koneelle ja leikkasin mainokset pois. Olis vaan kivampi kattoa isolta näytöltä
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  8. #25508
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Eiköhän se oo hieman aiheesta kiinni, kumman sukupuolen edustaja pitää itseään fiksumpana tai ylivertaisena. Jos puheenaiheena olisi kelkkojen sijasta hevoset niin...
    Esiintyykö tällästä heppakuvioissa? Koska vaikka ratsastus onkin nais/tyttövaltainen laji niin ravipuolella taas on päinvastoin, ja vaikka ratsupuolella onkin enemmän naispuolisia niin ainakin talleilla millä mä oon elämäni aikana käynyt on ollut myös poikia ja miehiä ratsastamassa ja kaikki on olleet tasa-arvoisia. Ja kun ratsupuolella ottaa huomioon tallien omistajat, valmentajat ja tallimestarit jne. niin niissä häärää miehiä varmaan melkein yhtä paljon kuin naisiakin. Mun pitkäaikaisimmalla tallilakin meidän tallimestari oli mies ja se oli guru, ja meillä kyllä kaikki kunnioitti sitä.

    Kelkkailussa taas se ero harrastajamäärissä on ihan hillittömän iso hevosmaailmaan verrattuna, siis naisia tosi tosi vähän, vaikka siihen onneks pikkuhiljaa tulossa muutosta kun meillä on jo facessa oma naisten kelkkaryhmä jossa on jo yli 400 jäsentä ja lisää innostuu koko ajan Eikä toki kaikki miehet naisia väheksy, itse asiassa enemmänkin ne joilla ei itellä ees oo kelkkaa

     
     
  9. #25509
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Esiintyykö tällästä heppakuvioissa? Koska vaikka ratsastus onkin nais/tyttövaltainen laji niin ravipuolella taas on päinvastoin, ja vaikka ratsupuolella onkin enemmän naispuolisia niin ainakin talleilla millä mä oon elämäni aikana käynyt on ollut myös poikia ja miehiä ratsastamassa ja kaikki on olleet tasa-arvoisia. Ja kun ratsupuolella ottaa huomioon tallien omistajat, valmentajat ja tallimestarit jne. niin niissä häärää miehiä varmaan melkein yhtä paljon kuin naisiakin. Mun pitkäaikaisimmalla tallilakin meidän tallimestari oli mies ja se oli guru, ja meillä kyllä kaikki kunnioitti sitä.

    Kelkkailussa taas se ero harrastajamäärissä on ihan hillittömän iso hevosmaailmaan verrattuna, siis naisia tosi tosi vähän, vaikka siihen onneks pikkuhiljaa tulossa muutosta kun meillä on jo facessa oma naisten kelkkaryhmä jossa on jo yli 400 jäsentä ja lisää innostuu koko ajan Eikä toki kaikki miehet naisia väheksy, itse asiassa enemmänkin ne joilla ei itellä ees oo kelkkaa
    Mä kun menin ekaa kertaa tutun tallille kokeilemaan ratsastusta niin se selitti mulle minuutin verran että miten ohjat toimii ja sitten lähdin menemään muutaman kilometrin lenkin sellaista vähäliikenteistä heikkatietä pitkin. Kun tulin takaisin niin se nainen kysyi että et sitten halunnut taluttajaa? Mä siihen että mikä on taluttaja?

     
     
  10. #25510
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mä kun menin ekaa kertaa tutun tallille kokeilemaan ratsastusta niin se selitti mulle minuutin verran että miten ohjat toimii ja sitten lähdin menemään muutaman kilometrin lenkin sellaista vähäliikenteistä heikkatietä pitkin. Kun tulin takaisin niin se nainen kysyi että et sitten halunnut taluttajaa? Mä siihen että mikä on taluttaja?
    Mitäs sillä taluttajalla tekee jos on fiksu heppa. No ei vaan, kyl se ois ihan hyvä olla alussa jos jotain yllättävää sattuu, mutta loppu hyvin kaikki hyvin Jatkoitko harrastusta jos se kerran oli eka (eli ei vissiin vika) kerta?

     
     
  11. #25511
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Viimeksi kun olin hepan kanssa tekemisissä niin lensin varmaan viisi metriä naama edellä peltoon, onneksi ei sattunut olemaan kaiken lisäksi lehmän paskaa juuri sillä kohtaa mihin mun naama laskeutui. Ei ollut satulaa eikä suitsia, harjaksista kiinni ja jihaa, heppa haettiin sitten naapurin tiluksilta jossa se ilosena söi heinää.

     
     
  12. #25512
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja aatsi Näytä viesti
    Viimeksi kun olin hepan kanssa tekemisissä niin lensin varmaan viisi metriä naama edellä peltoon, onneksi ei sattunut olemaan kaiken lisäksi lehmän paskaa juuri sillä kohtaa mihin mun naama laskeutui. Ei ollut satulaa eikä suitsia, harjaksista kiinni ja jihaa, heppa haettiin sitten naapurin tiluksilta jossa se ilosena söi heinää.
    Hyvä ettei ilmeisesti sattunu kuitenkaan pahemmin, niin uskaltaa nauraa Putoomisia on jälkeenpäin aina hauska muistella. Mun komein oli kun laukkasin hiekkatietä semmosella säpäkällä prinsessalla ja siellä oli eessä kesämökki jossa joku paiskas auton oven tms. kiinni, niin prinsessa käänty 180 astetta nanosekunnissa ja jatko takas tulosuuntaan kiitolaukalla ja minä laukkasin muutaman metrin ilmassa ilman hevosta menosuuntaan Oli muuten kova hiekkatie Meni monta vuotta että ranne toipui siitä niin ettei se ollut enää jäykempi mitä toinen.

     
     
  13. #25513
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mitäs sillä taluttajalla tekee jos on fiksu heppa. No ei vaan, kyl se ois ihan hyvä olla alussa jos jotain yllättävää sattuu, mutta loppu hyvin kaikki hyvin Jatkoitko harrastusta jos se kerran oli eka (eli ei vissiin vika) kerta?
    Joo, oli kyllä aika rohkea käytännön pila tallin omistajalta mua kohtaan En mä koskaan niin ole ollut kiinnostunut hevosista. Olen kyllä sen jälkeenkin muutamia kertoja ratsastanut ja ilman taluttajaa Mutta mä viihdyn paremmin bensaa syövien laitteiden kyydissä jostain syystä

     
     
  14. #25514
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Siis kun olen jutellut heppatyttöjen kanssa niin tuntuu että jokaiselta on luita murtunut hevosten kanssa. Pelottavaa hommaa...

     
     
  15. #25515
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Siis kun olen jutellut heppatyttöjen kanssa niin tuntuu että jokaiselta on luita murtunut hevosten kanssa. Pelottavaa hommaa...
    Multa ei sentään murtunut ole, meni vaan muuten ranne paskaks. Muuten aina selvinnyt säikähdyksellä, ja niin sitä yleensä putoomisista selviääkin. Aina joskus joutu joku lähteen tallilta päivystykseen, ja kyllä sitä aina joskus lanssikin kävi. Tallilla oli kuitenkin parhaimmillaan 38 hevosta joten ratsastajia oli paljon eli siihen nähden aika vähän tapahtui. Pahin minkä tiiän oli kun mun ratsastuksenopettajalta meni lonkka säpäleiks mutta se saatiin onneks korjattua niin että se kävelee normaalisti.

    Välillä kun sattuu ja tapahtuu hevosetkin saa traumoja. Mun rakas luottoratsuni veti toisen ratsastajan kanssa esteen jälkeen täydellisen kuperkeikan, ratsastaja onneks lensi niin että ei jäänyt alle kun hepalla oli kuitenkin massaa reilu 700kg niin ois voinu vähän sattua. Hevosella meni itsellään pari kuukautta toipua kun käy tuollainen massa hevosenkin niskan ja kaulan pehmytkudosten päälle. Semmonen trauma sille jäi että ei tykännyt enää toipumisen jälkeenkään että niskaan tai korviin kosketaan. Toisenkin täyden kuperkeikan näin toisen hevosen esittämänä (ja vielä tasaisella maalla), silloinkin ratsastaja putosi onneksi sivuun eikä hevosellekkaan tullut fyysisiä tai henkisiä vammoja. Oli kyllä aika pöllähtäneen oloinen hetken aikaa heppaparka

     
     
  16. #25516
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Toissakesänä kävin hevostallilla 20 vuoden tauon jälkeen. Kävin tekemässä huoltohommia aitausten ja sähköjen kanssa. Kävin silittelemässä hevosia jotka olivat ulkona aitauksissaan. Yksi hevonen puraisi mua olkapäähän ja toinen käsivarteen. Ihmettelin tallinomistajalle (sille samalle joka mut pisti ratsastamaan ilman taluttajaa aikoinaan) ja kysyin että mitä hittoa kun hevoset mua puree?! Hän sanoi että ei tiedä ja että minä taisin tehdä jonkinlaisen ennätyksen kun ei kuulemma ennen ole noin käynyt..? En tiedä sitten että miksi ihmeessä hevoset luulee mua puruluuksi..? On tullut vähän kammo hevosia kohtaa

     
     
  17. #25517
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Toissakesänä kävin hevostallilla 20 vuoden tauon jälkeen. Kävin tekemässä huoltohommia aitausten ja sähköjen kanssa. Kävin silittelemässä hevosia jotka olivat ulkona aitauksissaan. Yksi hevonen puraisi mua olkapäähän ja toinen käsivarteen. Ihmettelin tallinomistajalle (sille samalle joka mut pisti ratsastamaan ilman taluttajaa aikoinaan) ja kysyin että mitä hittoa kun hevoset mua puree?! Hän sanoi että ei tiedä ja että minä taisin tehdä jonkinlaisen ennätyksen kun ei kuulemma ennen ole noin käynyt..? En tiedä sitten että miksi ihmeessä hevoset luulee mua puruluuksi..? On tullut vähän kammo hevosia kohtaa
    Onneks vissiin vaan näykkäsivät? Kerran on mua yks äkäpussi oikeesti vihaisesti purrut, vaikka se oli onneksi kuitenkin enemmänkin semmonen vittuuntunut nopea näykkäisy. Meni kesä sen jättimäisen sinipunaviolettimustana kirkuvan mustelman parantamiseen. Muistan kun olin kersa että äidillä oli joskus pitkään käsi kantositeessä, kun ori joka oli ruunattavana ei ollutkaan ilmeisesti riittävästi rauhoitettu vaan nappasi hampailla olkapäästä ja nosti äidin ilmaan ja viskas menemään. Yhdellä tallilla kiersi myös sitkeä legenda että yksi hevosista oli purrut sormet irti joltain tytöltä, ja ottaen huomioon miten vihainen se hevonen oli niin se varmaan oli ihan totta jos joku onneton oli kätensä kalterien välistä karsinaan tunkenut. Hepalla on suurempi puruvoima kuin sudella tai puumalla, onneks ne kuitenkin puree harvoin tosissaan ja hampaat on vähän tylsemmät

     
     
  18. #25518
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Aikoinaan penskana ihmettelin mummolassa yhtä alumiini vatia jonka reunasta oli iso slaissi pois, mommo kertoi että yksi heidän hevosistaan (siihen aikaan oli ollu hevosia, lehmiä ja lampaita sekä muita elukoita) oli purru siitä palan, kolo oli vähän niinkuin voileivästä ekalla puraisulla tulee se lovi

     
     
  19. #25519
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Oli tilauksessa ecigshopista 4x100ml french vanilla v1,stä mutta sainkin sen sijaan neljä vuotanutta pulloa flavor apprenticen french vanilla skeidaa. Olisi jyystänyt paljon enemmän jos en pitäisi aina suht hyviä varastoja koska royal mail se kestää.

     
     
  20. #25520
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2018
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    57
    ^oleks mä tottunut huonolle kun toi FA:n french vanilla creme flavor oli minusta ihan hyvää?

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •