Sivu 12 / 1287 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2891011121314151622621125121012 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 25740

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #221
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Conzes Näytä viesti
    Emännän toteamuksesta ja omasta huomiostani olen vähintään yhtä riippuvainen tästä foorumista kuin nikotiinista!!!???
    Jotain tuon tapaista olen kuullut vaikka en sillee seurustele.

     
     
  2. #222
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    73

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    PRKL.. Pienessä humalassa onnistuin hävittämään tuoreen eGo-T:n 1000mAh läpivienti-akulla ja tuoreella LR-atolla.. toivottavasti huomenna onnistun valoisan aikaan sen paikallistamaan, koska muuten ketutus on erittäin suuri !

     
     
  3. #223
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Mikä harmittaa juuri nyt?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Tarvitaanko tosiaan erillinen rageketju höyryttelylle?
    ei.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  4. #224
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Jes jes, sain pari viikkoa sitten TE-toimistolta postissa lausunnon koskien työvoimakoulutustani jossa sanottiin että "työttömyysetuuden maksamisella ei ole työvoimapoliittista estettä", kiva vaan että sitten seuraavana päivänä lähetetty lausunto jossa sanottiin "ei ole oikeutta työttömyysetuuteen sittenkään" ei tullut myös postissa. Vaan oletin että asia oli käsittelyssä kunnes kävin siitä nyt pari viikkoa myöhemmin lukemassa.

    Kiva tietää että taas istutaan vähän niinkuin tyhjänpäällä.

     
     
  5. #225
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tänä aamuna 19-81:lla täytetyn G4-karton tulppa aukesi taskussa ja liemet sinne. Onneksi on survivalkitti mukana mutta viiksettää silti. Tarttee kai joku sikariputkilo hommata suojaksi.

    Yritin kovasti kosteilla papereilla putsata näitä housuja, vaan saapa nähdä tuleeko kumminkin laastariefekti...

     
     
  6. #226
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    RÖyäl Mäil...jälleen kerran.. Liberty shippas perjantaina to iltana tilatun paketin ja viikonloppu meni arpoessa että koskakohan nuo nyt sitten suvaitsevat tulla kun RM ei näe koko pakettia...eikä näe vieläkään ...PRKL...hatutusta lievittää toki se että paketti on tänään klo 9 aamulla ilmaantunut Itellalle statuksella saapunut kohdemaahan- 01000 ulkomaan terminaali..okei okei rage pois..pakettihan on hyvin jo tulon päällä ja nopealla aikataululla....Hitto..no nyt ilmesty royalillekin ku tarpeex hakkaa eli on ne ainaki kerran sen johonki skannannu...Your item, posted on 21/10/11 with reference RJ111222333GB has been passed to the overseas postal service for delivery in FINLAND. Nopiaa toimintaa ku paketti o suomes ennenku postman pat tajuaa sitä läheettäneensä, Höyryt sille ja huomis aamuna lähipostiin hermostuttaan virkailijaa joka ei oo ehtiny skannaan sitä vielä "saapuneeksi terminaaliin"

     
     
  7. #227
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    148

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Dual coil tornaato hajos, tilasin onneks lisää taikurilta ajoissa (en vissii tarpeeksi ajoissa)... mutta ei vielä viikon jälkeenkään ole pakettia kuulunu. Tuntuu että on jääny tulliin paketti odottamaan josko sen joku lähettäis eteenpäin.

     
     
  8. #228
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Villu, prkl, stana!!! Posti on vanhan vihtahousun keksintöä eikä saa liemiä tänne, ei siis millään! Kaikki muut maiskuttelee pommejaan, mutta täällä imeskellään kuivia kirsikoita. Eikä nallekarkitkaan menny tasan, kun siinä samassa lähetyksessä matelevat.
    Pitäkää tunkkinne, mä meen nurkkaan mököttämään! :'(

     
     
  9. #229

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Alkaa nesteet loppumaan pikkuhiljaa saatana. Ainoo oikeestaan mitä jälellä on enjuicen mansikkapirtelö. Olis mulla tossa enjuicen seattle sunset ja mojito. Sekä pink spotin g-spot ja fsusan ry4, mut noi on kaikki niin kamalaa kurapaskaa ettei niit pysty käyttämään. Taitaa mennä roskapönttöön noi 4.

    Niin ja olis mulla tossa 6 kipaletta eri diy makuja, mut niillä ei yksistään tee oikeen mitään. 200ml pohjanesteitä olis kyl tulon päällä + makuja lisää, mut ne on jossain helvetin helsinkivantaan juppikylän ulkomaanterminaalissa ollu viime perjantaista saakka. Joku vanha tullitantta varmaan menkkapäissään kihisee yksikseen, kun "narkkarit" ei saa "huumenesteitänsä" ja hautoo pakettia perseen pehmusteena niin et laardikannikat vaan lotisee paketin ympärillä.

    Vois melkeen tilata jostain muualta jonkun pikkuerän nesteitä varmuudeks jos ne vaikka tulis tuolta termianaalista läpi nopeemmin.

    Onneks mulla on tossa reilu 8 kartsaa tupakki vielä, ni voi niitä kärytellä jos ei ala nesteitä tänne kuulumaan kohta.

    Kiitos ja anteeksi

     
     
  10. #230
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    hatuttaa ja kylpii misti ei saa sivujaan auki ja mulla alkaa olee onnen numerot kaput vuk mii mä meen mököö
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  11. #231
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    148

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Missä se prkl kusti oikeen polkee. Ei nyt näin kauan pitäis ewizardilta kestää paketin tulo... alkaa jo 2 viikkoa tulemaan täyteen :'(. Sivuilla lukee että delivered, mutta ei näy ..ei näy

     
     
  12. #232

    Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja zippo Näytä viesti
    Missä se prkl kusti oikeen polkee. Ei nyt näin kauan pitäis ewizardilta kestää paketin tulo... alkaa jo 2 viikkoa tulemaan täyteen :'(. Sivuilla lukee että delivered, mutta ei näy ..ei näy
    Sulla on paketti varmaan kanssa tuolla hki vantaan terminaalissa niinku aika monella

     
     
  13. #233
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    pink spotin g-spot ja fsusan ry4
    Noihan on molemmat loisto mehuja! Omnomnom, tälläkin hetkellä drippailen atoon FSUSA RY4:sta.
    Ärsyttää kun jengi ei arvosta hyviä nesteitä!

     
     
  14. #234
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)


     
     
  15. #235
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Perkele! Samat syyt kuin eilen...

     
     
  16. #236
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Täysin sama asia ku ko2610

     
     
  17. #237
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Täysin sama asia ku ko2610
    Et kai sä stalkkaa mua? :-[

     
     
  18. #238
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ko2610 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Täysin sama asia ku ko2610
    Et kai sä stalkkaa mua? :-[
    Luin tuon aikasemman kommentin.. paketti hukassa jossain

     
     
  19. #239
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ei se hukassa oo! Se on postin hellässä huomassa oletettavasti jossain päin Eurooppaa.

     
     
  20. #240
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ko2610 Näytä viesti
    Ei se hukassa oo! Se on postin hellässä huomassa oletettavasti jossain päin Eurooppaa.
    Oletkos varma että se on euroopassa??

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •