Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #23721
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Moottorikelkat jäi tuon vittuiluveron ulkopuolelle Paitsi että on mulla kyllä mönkijäkin

     
     
  2. #23722
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Mun mielestä olis tosi kätevää asua lähellä länsirannikoa. Ei tarvi sitten juosta ennenkuin lähtee uimaan.
    No ei kai tässä nyt mitään uimakoulua sentäs enää sivistyneenä nykyaikana ole luvassa

     
     
  3. #23723
    Katsot PC:n kautta Netflixiä, niin eikös Bill Gates ja knit ole huomaavinaan jonkun ongelman ja tietokone käynnistettävä uudestaan...

    Eipä ollut vastaavaa Windows 7:n kanssa, tää kymppi on täys jaska.
    "Not a bad life really"

     
     
  4. #23724
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 06:07.

     
     
  5. #23725
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Volvosta vuotaa 2/3 suutinta 😑 taitaapi olla auton vaihto edessäpäin, jaksa enään tota jatkuvaa korjaamista.

     
     
  6. #23726
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Volvosta vuotaa 2/3 suutinta 😑 taitaapi olla auton vaihto edessäpäin, jaksa enään tota jatkuvaa korjaamista.
    Kannattaa korjata pikaseen, särkee äkkiä jotain muuta kallista . Siis jos muistan oikein että sulla oli sillä PSA:n 1,6:lla motilla se Volvo.

     
     
  7. #23727
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mäntti Näytä viesti
    Kannattaa korjata pikaseen, särkee äkkiä jotain muuta kallista . Siis jos muistan oikein että sulla oli sillä PSA:n 1,6:lla motilla se Volvo.
    Sillä paskallahan se on.. löytäis viä hyvän pajan joka tekis ne järkevästi..


    Edit: tod näk. Tiivisteet falskaa, selvää vuotoa ei ole havaittavissa mutta löpöö koneen päällä. Olis ees bensa vehje niin loppuis murheet revittämällä konetta.

     
     
  8. #23728
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Eipä ollut vastaavaa Windows 7:n kanssa, tää kymppi on täys jaska.
    Ei ole kummassakaan ollut kummempia ongelmia. Ettei nyt kuitenkin olisi sellainen user error? Sä kun oot räpillekin liian vanha vaikka olet yhtä vanha kuin räppärit niin ehkä tietokone ei ole ihan se juttu. Netflixin sijasta voisit viihdyttää itseäsi vaikka tuijottamalla palavaa pärettä.

     
     
  9. #23729
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Onhan sulla Cortana pois päältä ? Pitäisi tukea muka sitäkin mutta buginen p..... on, eikä kukaan varmaan halua mikkisoftan tallentavan oman kämpän puheita...
    Täytyypä tarkistaa, enpä ollut kuullutkaan moisesta ennen kuin mainitsit.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Ei ole kummassakaan ollut kummempia ongelmia. Ettei nyt kuitenkin olisi sellainen user error? Sä kun oot räpillekin liian vanha vaikka olet yhtä vanha kuin räppärit niin ehkä tietokone ei ole ihan se juttu. Netflixin sijasta voisit viihdyttää itseäsi vaikka tuijottamalla palavaa pärettä.
    Otetaan tuo päreen tuijottaminen harkintaan...

    Voihan tosiaan olla kyseessä user error, mä näistä mitään ymmärrä. En kyllä omasta mielestä ole mitään ihmeellistä säätänyt tuolla koneella, eikä seiskan kanssa ollut tälläisiä kaatuiluongelmia. Jos taas kympissä pitää säätää sitä sun tätä, että toimii sujuvasti, niin sitten syy löytyy sieltä osastolta.
    "Not a bad life really"

     
     
  10. #23730
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 06:06.

     
     
  11. #23731
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 06:06.

     
     
  12. #23732
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Täytyypä tarkistaa, enpä ollut kuullutkaan moisesta ennen kuin mainitsit.



    Otetaan tuo päreen tuijottaminen harkintaan...

    Voihan tosiaan olla kyseessä user error, mä näistä mitään ymmärrä. En kyllä omasta mielestä ole mitään ihmeellistä säätänyt tuolla koneella, eikä seiskan kanssa ollut tälläisiä kaatuiluongelmia. Jos taas kympissä pitää säätää sitä sun tätä, että toimii sujuvasti, niin sitten syy löytyy sieltä osastolta.
    Heitä seinään se pc ja hae applen läppäri. Ehkä se maksaa enemmän mutta ei tarvii kiroilla sen jälkeen enää. Nyt naamapeikko alkaa vinkumaan että "tyhmä on ihminen jos ei windowsia saa toimimaan", mutta ennemmin minä ainakin olen tyhmä macci kainalossa kuin alan opettelemaan jonkun päin vittua toimivan käyttöjärjestelmän stabiloimista.

     
     
  13. #23733
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 06:06.

     
     
  14. #23734
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Jep, Mäkki on tehty käytettäväksi eikä säädettäväksi.

    Mutta tuo "ehkä" maksaa enemmän on aika paksua. Muutaman lisäkomponentin elinajasta esim. puhelimiin vois jutella mutta ei kehtaa täällä julkisesti.
    Itsellä löytyy lähipiiristä montakin ketkä on vetänyt samalla macilla sen 5 vuotta. Itsellä on tainnut pc läppäreistä pisimpään kestää yksi yli kolme vuotta ja se oli silloinkin melko loppu, mutta suurin osa on räjähtänyt vuoden jälkeen. Pc läppäreitä on ollut hintaluokasta 300-1900e ja macilla oli hintaa 2200e, tosin sillä erotuksella että tämä näyttää toimivan vuodenkin jälkeen samalla tavalla kuin suoraan paketista. Ei "komentojonosarja ei viitsinyt enää vastata pyyntöihisi, kone sammutetaan ja kaikki kiintolevyn tiedot tuhotaan"-ilmoituksia, ei väkisin käynnistyvää päivitystä kun sun pitää tulostaa elintärkeät laput johonkin tärkeään neuvotteluun ja olla menossa minuutin päästä eikä mitään muutakaan vastaavaa paskaa mikä on jokaiselle windowsin käyttäjälle tuttua hommaa.

    Eli ei ehkä niin paksu väite jos laskee käyttövuosien mukaan. Tietenkin se applekin osaa räjähtää jne, mutta väittäisin siltikin että halvemmalla pääsee.

     
     
  15. #23735
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 06:07.

     
     
  16. #23736
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Ei mulla ole tuotteita ja niiden käytettävyyttä vastaan juuri mitään, päinvastoin.

    Ongelma on hinnoittelu, takuupolitiikka (kaikkihan tietää miten niiden takuu tuplataan ?), ja ihan puhtaasti firman tulos (kova tulos viittaa menestykseen markkinoilla. Helvetinmoinen tulos edellämainittuun JA onnistuneeseen penninvenytykseen tuotannossa, ensimmäinen ei haittaa, jälkimmäinen kyllä).
    Verkkokaupasta sai 3 vuoden takuun kaupan päälle ja taitaa saada vieläkin. Toki noihin applen juttuihin liittyy aivan naurettavaa paskaa myös, kuten tuo applecare mihin varmaan viittasit.

     
     
  17. #23737
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mä oon ollu tosi tyytyväinen mun macciin. Nää maksaa itseensä siinä takasin että nää on niin pitkäikäisiä, kuulemma 7v macitkin porskuttaa niinku uutena ilman että niiden kanssa on tarvinu säätää mitään. Mullaki aiemmat läppärit (HP:eita ja Acereita) on olleet 3 vuodessa siinä kunnossa että surffaillessa kulkee ku mummo hangessa. Tosin noi on jo uutena macciin verrattuna semmoisia. On ihanaa kun ikinä ei tökkää tai jumita sekuntiakaan eikä tule virheilmoituksia eikä yhtään mitään. Joku aika sit ku kävin kotikonnuilla mulla oli mun vanha Acerin läppäri mukana joka on periaatteessa ihan täysin toimiva peli vielä, mutta helvetti miten kamala se oli kun on jo tottunu omppuun. Teki oikeesti mieli viskata se ikkunasta ja vetää itkupotkuraivarit kun vitutti niin paljon käyttää sitä.

     
     
  18. #23738
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Joskus ihmettelin että kun ihmiset on käyneet kuussa ja keksineet vaikka mitä, niin miksei ne ole keksineet konetta joka ei kaatuile tai töki tai vammastele tai hidastele ikinä. Sitten sain kuulla että on se keksitty, siinä on omenan kuva. Varmaan se hinta johtuu sit siitä.

    Ja nää ei muutu vanhanaikasiks edes siinä 5 vuodessa, kun muut tuskin siinäkään ajassa saa läppäreitä viimeistelyltään, keveydeltään jne. yhtä hienoiks.

     
     
  19. #23739
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 19:18.

     
     
  20. #23740
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Anteeksi, olisiko teillä hetki aikaa puhua Linuxista?

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •