Sivu 102 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2529298991001011021031041051061121522026021102 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,021 - 2,040 / 25747

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #2021

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Palkka tuli taas päivän liian myöhään... Mojulta kickit loppu
    Tuol ois http://www.safercigs.co.uk/Evolv_Kic...3_5787804.aspx

     
     
  2. #2022

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää ettei ole aikaa väsäillä näitä hienoja vempeleitä, aika kun ei oikein tunnu riittävän mihinkään

     
     
  3. #2023
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Ärsyttää ettei ole aikaa väsäillä näitä hienoja vempeleitä, aika kun ei oikein tunnu riittävän mihinkään
    Ärsyttää se kun aikaa olis vaikka kuinka rakennella hienoja vempeleitä, mutta noi peukalot ei vaan siirry oikeeseen paikkaan vaikka kuinka olen yrittänyt meditoida :'(

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  4. #2024
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Ärsyttää se kun aikaa olis vaikka kuinka rakennella hienoja vempeleitä, mutta noi peukalot ei vaan siirry oikeeseen paikkaan vaikka kuinka olen yrittänyt meditoida :'(
    +1. Perkele.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  5. #2025
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    viime aamuyön sekoilu hyvinkäällä vituttaa, ja vielä enemmän se myllytys joka tästä aiheutuu
    kepeät mullat uhreille :-\

    vtu.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  6. #2026
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    170

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Sais tuo emäntä olla joskus kotonakin. Koko päivä taas töissä ja töiden jälkee tallille. Huomenna eka vp viikkoon niin eiköhä lähe koko päiväksi jonnekkin kisoihin. Taidan vetästä kalsari kännit protestiksi.

     
     
  7. #2027
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    199

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Joku lahjoittaa mulla strawberry litkua!!! Omat loppuu kohta ja tili näyttää nollaa ja tilipäivään vielä 6 päivää. ÄRKELE!! :-X

    ~~Vaping Is Believing~~

     
     
  8. #2028
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    viime aamuyön sekoilu hyvinkäällä vituttaa, ja vielä enemmän se myllytys joka tästä aiheutuu
    kepeät mullat uhreille :-\

    vtu.
    Samat sanat! Ihan pimeetä sakkia liikkuu tuolla kylillä nykyään!
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  9. #2029
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    vittujen orapihlaja-pensasaita. illalla piikki suoraan kengän pohjasta läpi ja upposi pari senttiä jalkapohjaan

     
     
  10. #2030
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    vittujen orapihlaja-pensasaita. illalla piikki suoraan kengän pohjasta läpi ja upposi pari senttiä jalkapohjaan
    kirvelee niin vitusti kokemusta on

     
     
  11. #2031

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Ärsyttää todella Safercigin kanssa pelleily. Tilasin aikoinaan tavaraa ja ne tuli ok perille mutta io6 oli valmiiksi mykkä, kauppias pyysi lähettämään rikkinäisen sinne ja sitten lupasi pistää uuden, pistin samantien risan menemään.

    2-3 viikon päästä mailailin että mikä on tilanne muttei mitään vastausta, VTTV:n chatissa sitten kyselin herralta taas ja jo alkoi mailit toimia... kuulemma ei ollut saanut maileja + vanhaa atoa mutta lupasi kuitenkin laittaa uuden kunhan niitä tulee varastoon.

    Taas kulahti 3 viikkoa muttei atoa missään, tiesin että niitä on koska muut foorumilaiset olivat omansa saaneet ja uuden yhteydenoton jälkeen lupasikin lähettää heti seuraavana päivänä... Reilu 2 viikkoa myöhemmin ei atoa ja sähköpostikin on taas mykkä, VTTV:n chatissa sai yhteyden ja on kuulemma lähetetty jo aikoja sitten. Liki 3 kuukautta on leikitty ja nyt mulle riittää :-X

    Kovin on postin epäsuosiossa kaveri kun jo kaksi pakettia on hukassa ja sähköpostikaan ei toimi kuin satunnaisesti... Vaikkei ole monesta eurosta kiinni niin aton olisin halunnut
    koska sen maksoinkin... Satoja paketteja olen tilaillut ja tähän mennessä yksi on kadonnut, nyt kaksi ja saman firman kanssa asioidessa.
    Samaa paskaa mun TheHowitzerin uuden pään+akku tuubin kanssa. Ensin ei kuulu mitään, lupaa lähettää uuden huomenna, ja taas ei kuulu mitään. Pitäköön tunkkinsa saatana, onneksi on muitakin kauppoja! Vituttaa vaan ku ei se paska toimi ja tehdas on yrittänyt "korjata"...ilmeisesti ei uudessakaan päässä kehumista.

     
     
  12. #2032
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Ärsyttää se kun aikaa olis vaikka kuinka rakennella hienoja vempeleitä, mutta noi peukalot ei vaan siirry oikeeseen paikkaan vaikka kuinka olen yrittänyt meditoida :'(
    Eihän se haittaa jos peukalot ovat keskellä kämmentä..mulla ne ovat kämmenselässä ja se hankaloittaa oleellisesti talvella kun ei löydä kaupasta sopivia rukkasia..aatteleppa ite jos peukalot olisi kasvaneet vaikkapa keskelle otsaa..siinä kreikkalaisen jumalan profiili kärsisi..tahi keskelle pakaroita..siinä tapauksessa olis mukava pyöritellä peukaloita pyllistellessä tai piereskellessä..miehelle mukavinta olis tietenkin kun peukalot olisi kasvaneet vaikkapa pallien alle..kyllä niitä kaupan jonossa joutessaan vois pyöritellä muikea hymy naamalla ...Elikkä mikä mua nyt oikein tässä harmittaa...nokun taas haisee paska!..perhana vasta vaihoin tytölle vaipan ja eiku taas sama paskavaippa ruliassi...
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  13. #2033
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    29

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    ...Elikkä mikä mua nyt oikein tässä harmittaa...nokun taas haisee paska!..perhana vasta vaihoin tytölle vaipan ja eiku taas sama paskavaippa ruliassi...
    Oleppa onnellinen, että Sulla on joku jolle vaihtaa!

     
     
  14. #2034

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lapset on luojan lahja mut pirullinen vastus

     
     
  15. #2035

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Hetken ne lapset ovat pieniä, ei siitä mukamas kauaa oo ku vaihtelin tytölle vaippoja ja nyt se menee jo kouluun :'(

     
     
  16. #2036
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Hetken ne lapset ovat pieniä, ei siitä mukamas kauaa oo ku vaihtelin tytölle vaippoja ja nyt se menee jo kouluun :'(
    ja kohta on jo sulhaskolleja tontin nurkalla kuseksimassa niin että portti ruostuu
    ja meikäläinen lataa suolapateja haulikkoon

     
     
  17. #2037
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Granny Näytä viesti
    Oleppa onnellinen, että Sulla on joku jolle vaihtaa!
    Tämä nuorimmainen kun putkahti maailmaan näin meikäläisen keski-ikäisenä ollessa niin toivottavasti se sitten aikanaan vaihtaa vaipat mulle ..minäkin luulin aikoinaan että se viimenen kerta kun vaippoja vaihdan kun lapsenlapselle vaihtelin...mutta niin se vain elämässä käsikirjoitus muuttuu...
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  18. #2038
    Höyrykonkari Jonkkka's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    365

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Jaahas. Subarusta antautu sitten vahdelaatikko, v***u! Kolmosen kun laittaa sisään niin äänestä päätellen vois kuvitella olevansa metalli sorvaamolla. Ihan ku ei olis parempaa kohdetta mihin rahansa vois laittaa ku toi paskakasa.

     
     
  19. #2039
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Poikkeuksellisen huono vapottelupäivä. Dca:n sisällä 306-lr ato nikottelee provarissa, erroria pukkaa. Noh, ongelma sikäli ratkaistu, että 306 sanoi itsensä irti. Uusi normi 306:n sisään - d.o.a. Ei pihaustakaan. 510 hv-ato pihisi aikansa kunnes lopetti höyryämisen kokonaan. Hienoa. Io6 täysin tukossa, tarjoaa vaan epämääräistä makujen sekamelskaa, pesun paikka. Hitusen tiukkaa tippiä irti repiessä sain sitten koko aton palasiksi. Tämä selvä, eli ole mun päivä.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  20. #2040
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    93

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja -Jarski- Näytä viesti
    Vituttaa vaan ku ei se paska toimi ja tehdas on yrittänyt "korjata"...ilmeisesti ei uudessakaan päässä kehumista.
    Kyllä tämä oman Howitzerin uusi pää on toiminut varsin mainiosti, sitkeästi vaan mailia Darrenille jos ei vielä ole tullut uutta päätä!

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •