Sivu 336 / 1287 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 236286326332333334335336337338339340346386436836 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 6,701 - 6,720 / 25740

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #6701
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerttuaAnkka Näytä viesti
    Täytyy kompata TripleA:ta sen verran ettei todellakaan ole sitä Vermilionin pohjamakua missään muissa. Sitä ei esimerkiksi saa tehtyä itse tekemällä mitenkään. Kokeile Halon, Pink Spotin, (Decadentin), Alienin ja erityisesti noita KolmoisAan suosittelemia House of Vaporin tupakkimakuja. Tai tee itse.
    No halot vasta Paskaa ovatkin. Sellanen näkkileipä/kaljaa kiukaalle makuna melkein jokaisessa niistä ja Jokaisen halon kohdalla muija kertonut että haisee yleisen naisten vessan roskiksessa maanneelta vanhalta veriseltä kuukautissiteeltä. Ei kiitos, ei minulle. No sain ainakin tietää miltä siivottomassa naistenvessassa haisee. Eikä itse höyrytessä yleensä edes haista miltä se neste muiden nenään tuoksuu. Vähän samaa kuin tupakkiaikoina. Jotain hoffnarin halpasikaria polttaessa muiden nenään haisi pelkkä kissankusi.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  2. #6702
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    meinasin kerran kipata Halon nesteitä vessanpöntöstä alas mutta sitten muistin ettei rotat ole mulle koskaan mitään pahaa tehneet.

    Faninsa toki on niilläkin nesteillä.

     
     
  3. #6703
    Höyrykonkari Mikuel's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Nurmijärvi
    Viestit
    132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Ja sit olikin sama tactile mitä Puffilta saa kans reilu 90 sentillä Vaiko
    Ei ollu sama sentään, oli kst221jlfs tai 241... kun en ollut varma painokuormasta otin molempii
    SX Mini M, iStick 50W, SuBox * 2, Peacemaker #164, GGTS #2715, ProVari Mini, Poldiac #2349, EA Mod#110, GUS 22...
    Subtank Mini *5, Kayfun Lite+, Helix, GP Spheroid v2, Taifun, Storm Rider 2.1, Hatty, Zag...

     
     
  4. #6704
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Eilen pamautin corollan parkkipaikalle tähän 80 rakennettuun rivari alueelle. Vähän jannitti avata ovea kun naapuri oli ostanut uuden kesäauton jonka hinta oli noin 100x meidän 2004 corolla. ja mikä ärsytää no ferrari pitää vähän vitusti mökää kun sen 9 aamulla päräyttää käyntiin ja antaa runtua eipä olis huvittanukkaa nukkua pitänee ottaa nessuja mukaan aina kun autolla lähtee jonnekkin ( kyllähän perkele on nätti ku sika pienenä vielä joskus mäkin ajan tommosella, luultavasti joskus saa rahat kasaan että saa tunniksi vuokrattua )

     
     
  5. #6705
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    vamon liittimestä meni kierteet

     
     
  6. #6706
    Ei oo mahdollista vamosta mennä kierteet, Ei ole! Menee usko koht kaikkeen jos tällasta tapahtuu.
    Hyvä leffa btw.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  7. #6707
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Pitäsköhän ostoo tuollanen wamotin, ei ois kallis vua tekenöökö mittää,paljo lie suap höyrytellä 650 akulla jos immöö ko viimestä päevee?
    2pv kestää mulla tollanen 18650 akku kotikäytössä. Nykyään vamo tulittaa vähän satunnaisesti, joskus kun painaa nappia, joskus ei. Mut hyvä laitos kaikinpuolin, vähän viharakkaus-suhde. Toimii niinku pitäisi ja täyttää tarpeet mut silti tekis mieli heittää se seinään paremman toivossa.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  8. #6708
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juffe Näytä viesti
    Alkanu viime aikoina v*tuttamaan ihan tosissaan että myin kaikki vapottelukamat pois eLehikselle... kyllähän se silloin muutama kuukausi sitten oli helppoa, mutta entä nyt kun ilman lämmenneet ja terassikelit vauhdissa... Voi jeesus kun tekee mieli höyryjä

    http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/3...-kai-kkea.html


    Sinne meni vehkeet, lahjotatko eLehis takaisin?
    En edes muista mitä siinä oli, tai siis osan muistan, sekoittuneet omiin, pieni osa mennyt kiertoon ja osa korvannut hyvin omat rikkoutuneet laitteet, noille kahdelle howitserille en ole oikein vielä löytänyt käyttöä kun se nappula on muihin verraten eri paikassa


     
     
  9. #6709
    Höyrykonkari Jason666's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    KouvolaPunx
    Viestit
    398
    Koitin tehä setuppia kiinagennyyn.. Neljä eri kertaa meni lanka poikki vaikka miten päin koitin kieritellä ruuviin jne jne jne.
    Enkä saa vieläkään yli0,9ohm setuppia tehtyä.


    MKHC
    KooMa
    Loud, Proud... and Punk as Fuck!

     
     
  10. #6710
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Pohjois-Haaga
    Viestit
    219
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    vamon liittimestä meni kierteet
    Täällä lenti Vamo + pirkkagenny partsin lattialle eilen, vamon kierteet voitti tällä kertaa. Mutta näitä humalatiloja vartenhan nää pirkat on kai tehtyki? Testataan tuota AGIa sit seuraavaks

     
     
  11. #6711
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    muutaman kerran tullu tuo vamo tosiaan karto edellä tantereeseen niin että karto jäänyt sojottamaan n 45 asteen kulmaan liittimeen
    mutta ohan se toisaalta kätevää kun saa atomisointi laitteen irti vaan edestakaisin heiluttelemalla kiertämisen sijaan

     
     
  12. #6712
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874
    Meidän jompi kumpi koira oli purrut aamupäivällä naapurin 4-vuotiasta tyttöä käteen. Meikä ja emäntä oltiin pihalla, kuten myöskin meidän 6-vuotiaat kaksoset, joista toinen leikki naapurin tytön kanssa. Kukaan meistä ei ollut huomannut tilannetta, joten emme tiedä kumpi koirista oli kyseessä. Kädessä oli kuulemma hapaan jäljet ja lapsi oli pitänyt viedä päivystykseen.

    Myöhemmin tuli viesti naapurin emännältä, että iho ei ole jalasta rikki ja odottavat edelleen ensiavussa tytön kanssa.

    Eniten tässä ärsyttää se, että ei tiedä, mitä on tapahtunut ja kumpi koira on tehnyt mitä. Kumpikaan koira ei koskaan ole käynyt keneenkään kiinni tai käyttäytynyt mitenkään agressiivisesti. Ja ne tykkäävät laspsista aivan älyttömästi.
    Uskon, että jompi kumpi koirista voi olla tehnyt jotain, mutta puremiseen en usko.

    Toinen naapuri tosin väitti aikoinaan juurikin tuolle tämän tapauksen naapurille, että toinen koirista olisi purrut häntä postilaatikoilla. Totuus tuosta tilanteesta tosi oli se, että olin koirien kanssa hakemassa postia samaan aikaan naapurin vanhan isännän kanssa ja toinen koirista oli päättänyt nuuhkaista kostealla kuonollaan hänen paljasta säärtään, ennen kuin kerkisin komentaa. Itse seisoin ½ metrin päässä koirasta ja vielä katsoin, että mihinkäs se oli menossa, joten olisin 100% varmasti nähnyt, jos olisi purrut.

     
     
  13. #6713
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Villi veikkaus: Leikkineet hippaa ja koira innostunut ottamaan osaa?
    KGO & Twist

     
     
  14. #6714
    Suomessa muuta olekaan ku vitun hulluja naapureita. Pahimpia on just ne miespuoliset ~50-60v elämäänsä kyllästyneet paskahousut.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  15. #6715
    Tuli äsken mielenkiintonen puhelu.
    Olin tossa taannoin avautunut netissä todistettuani lasten kaltoinkohtelua täällä kotipaikkakunnassa.
    En tunnistanut tekijää eikä mun teksteistä sitä olis pitänyt tunnistaakaan, kunhan mainitsin että mua vituttaa tollanen toiminta.
    No nyt tuli sit puhelu yhdeltä paikalliselta "kyseenalaiselta tyypiltä" et mun olis parempi poistaa se viesti ku tarinan henkilö tunnisti itsensä tekstien perusteella ja tämä soittaja on kuulema sen kaveri. Oliko lievä uhkaus vai mitä?
    Ei ole mun vika jos joku tunnistaa siitä itsensä/omat tekonsa ja kehtaa ottaa siitä vielä nokkiinsa.
    Millaisessa maailmassa me oikein eletään?
    Viimeksi muokannut Natsu; 18.05.13 kello 17:20.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  16. #6716
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Ei muuta ku pojat luontoon . Kaikki mikä liittyy lasten hyvinvointiin, on asioita minkä kanssa ei todellakaan spedeillä!
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  17. #6717
    No traumat siitä pirpanalle tulee jos ei ole mitään vanhempien tukea ja turvaa.
    Pistää vituttaa tollaset vastuuttomat hörhövanhemmat. Tä yks huusi ja itketti pientä tytärtään ihan randomeilla kommenteilla "Alat oppii sit ku vittu alat itse maksamaan veroja" "Voi vitun kakara mä en jaksa yhtään tollasta, oo vittu hiljaa!" Ja kaikki lähti siitä et about 4v tyttö kysyi äitiltään et rakastaksa mua? Sit sitä mollausta ja riepottelua sai kuunnella/katsella kaikki lähistöllä elävät ihmiset. Pistää viel jotkut soittelemaan perään ku otti nokkiinsa. Saa nähdä mitä seuraa, tunkeeko talitintit koht ovista sisään. Lupaan kyllä ampua polveen jos yritys on kova.
    Muutenkin tollaset yli-ikäiset 30v wnb-räpstarat lökäpöksyineen ovat täysin naurettavaa katseltavaa. Huomaa et jotkut vaan jäävät sille yläaste-tasolle jumittamaan.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  18. #6718
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Onkohan mussa jotain vikaa kun itsekin tajusin tehneeni väärin ottaneeni koiran hännästä 6 vuotiaana 6 vuotiasta koiraa (meillä oli 2viikkoa ikäeroa, ja eri vanhemmat).
    Kiusasin sitä ja sitten vähän nappas, itkin ja isi sanoi että niin koira tekee jos kiusaa.

     
     
  19. #6719
    Höyrypää koskt's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    435
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leggins Näytä viesti
    (meillä oli 2viikkoa ikäeroa, ja eri vanhemmat).
    Repesin!!!
    "Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa"

     
     
  20. #6720
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    viddu että läikky ylitte. prkl nuoriso kun käy tuossa viereisen yläasteen pihassa rälläämässä joka vknloppu mautoilla, mopoilla ja kevareilla. joutu sit lähteen pikku kaljapäissään huutaan/ karjuun niille ja soittaan sheriffejä paikalle, mut olipahan joku muukin jo ehtiny. ihme ja kumma - kyttälän pojat sentään tuli ja viel kohtuu ajassa :O jospa ne nyt pikkuhiljaa alkais ymmärtään, että ei oo mukava sitä pärinää ja popitusta kuunnella. ja loppupeleistä tarvii vähän poikia koittaa ymmärtääkin, eipä niillä nykysellään oikeen oo paikkoja mihin mennä aikaa viettään, aakkosmarketteihinkin kun on ikärajat illalla. me sentään päästiin vielä mopoaika viettään rauhassa esson baarissa
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •