Sivu 11 / 1287 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111213141521611115111011 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 25740

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #201

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Ja luuri vessanpönttöön.. Aina vaan paranee
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  2. #202

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Katoin juuri eilen telkkarista jotain vessadokumenttia (jep...) ja siinä sanottiin et jenkit tiputtaa vuosittain muistaakseni 700.000 kännykkää vessanpönttöön ja olin vähän et öh.. Kai sitä sitten sattuu oikeastikin

     
     
  3. #203

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Katoin juuri eilen telkkarista jotain vessadokumenttia (jep...) ja siinä sanottiin et jenkit tiputtaa vuosittain muistaakseni 700.000 kännykkää vessanpönttöön ja olin vähän et öh.. Kai sitä sitten sattuu oikeastikin
    Toinen luuri kahden vuoden aikana...
    Ensimmäinen oli herätyksen voimalla värissyt lavuaarin reunalta pönttöön.
    Ja tämän päiväinen kolahti porsliiniin, kun olin kyykistymässä pyhälle toimitukselle.
    Jäi kait jotenkin tuo avain, joka puhelimessa roikkuu, johonkin kiinni ja taskusta ulos -.-
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  4. #204
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)


    Toinen luuri kahden vuoden aikana...
    Ensimmäinen oli herätyksen voimalla värissyt lavuaarin reunalta pönttöön.
    Ja tämän päiväinen kolahti porsliiniin, kun olin kyykistymässä pyhälle toimitukselle.
    Jäi kait jotenkin tuo avain, joka puhelimessa roikkuu, johonkin kiinni ja taskusta ulos -.-
    [/quote]

    No onneksi noin päin, ikävä olisi ollut toimituksen jälkeen luuria pöntöstä kaivaa.
    KGO & Twist

     
     
  5. #205
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Katoin juuri eilen telkkarista jotain vessadokumenttia (jep...) ja siinä sanottiin et jenkit tiputtaa vuosittain muistaakseni 700.000 kännykkää vessanpönttöön ja olin vähän et öh.. Kai sitä sitten sattuu oikeastikin
    Mulla on pudonnut rintataskusta sähkötupakka pönttöön, kun kumarruin vetämään sitä. Putoaminen tapahtui tietysti ulkomaan matkalla ollen toinen mun kahdesta mukana olleesta akusta.

    En säilytä höyrystimiä tai kännyköitä kyllä enää rintataskussa, korkeintaan jonkun kynän joka on uhrattavissa.

     
     
  6. #206
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    43

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Puro solisee, puro solisee, puro solisee. Ja v*tut! Nyt alkaa pato murtumaan!

    Nuha-paskatauti-kuume. No sehän kuuluu syksyyn. Viikko ihan pilalla. Työt pitää tehdä, kun pienyrittäjälle ei saikkua tule jos ei työnteko kiinnosta tai jos siihen ei vaan pysty. Tänään sitten fyysistä duunia 7h. Verta valui monesta paikasta ja muutenkin päivä meni sellai tajunnan rajamailla. Pari kertaa olin varma, että tipahdan aivan kohta tai sydän pettää. Olisimpa edes nähnyt jotain näkyjä tai hallusinaatioita. Ikävä kyllä ei Peleonin 11mg Juicy Peachia höyryttelemällä mitään sellaisia tule. Ei vaikka kuinka verrataan kannabiksen poltteluun. Ja tämä oli sitten vitsi. Ei ole tarkoitus kaivaa verta nenästä keneltäkään palstalla vierailevalta räsäshyssälältä. Oikeasti en halunnut hallusinaatioita. Halusin kotiin.

    Symbolisesti verta tulee nenästä tämän yhteiskunnan asiakkaana jo ihan tarpeeksi. Siis ei helvetti, mä en ole mikään anarkisti. En ole ollut kettuja hennaamassa, puihin itseäni sitomassa enkä hamppu- pride- partio- jääkärin- suutarin tai millään muullakaan marssilla meuhkaamassa. Mutta nyt alkaa pikkuhiljaa tämä kontrollin sieto pettää! Siis mitä mä olen oikein tehnyt? Olen lopettanut röökin polton. Aikaisemmin olin ihan kunnon kansalainen, joka maksoi nikotiiniriippuvuudestaan 25% kuukauden käyttövaroista (ja siis ihan oikeasti). Toki osaani kuului, että minut sai tunkea ulos räntäsateeseen, minulle sai v*ttuilla miten paljon haluttiin. Minulle sai aina tulla kertomaan miten pilaan oman terveyteni, muiden terveyden ja myöhemmin kun sairastun vielä kansantalouden terveyden (tosin myöhempien tietojen mukaan Kreikka ehti ensin). Kaiken tämän hyväksyin. Olisin antanut vaikka kusta päälleni, sillä tiesin mikä asemani oli, olin tupakoitsija. Siis periaatteessa melkein ihan ok yhteiskunnan jäsen, melkein niinkuin ihminen, muttei ihan.

    Mutta sitten alkoi mennä huonosti. Lopetin nimittäin tupakoinnin ja aloin sähkötupakoijaksi. Sehän nyt ei käy enää kenellekään. Tupakoijien silmissä olen naurettava tyyppi. "Ota tosta oikea tupakka ja lopeta se pelleily." "Mitä v*tun tussia sä oikein poltat"? Tupakoitsijoiden silmissä edelleen tupakoija. Siis sama antisankari kuin ennenkin. Tosin joidenkin mielestä vielä säälittävämpi. Eräs parhaista kommenteista oli, kun höyryttelin titaanin värisellä eGolla, jossa pitkä ampeerin akku. "Toi näyttää ihan siltä kuin iso mies imisi tuttia". Joo. Ellei kyseessä olisi ollut keskustelu erään yökerhon tupakkapaikalla yöllä vähän ennen kolmea, olisin ihmetellyt kommenttia ehkä vielä enemmän. Muija itse veti jotain vihreetä chesterfieldiä, joka tietysti oli paljon vähemmän typerän näköinen. Siinä ylipursuavassa seksikkyydessään, mikä siis pursui myös farkkujen ja plingpling-topin rajojen yli, "neitokainen" olisi varmasti saanut itseltään Marlboromieheltäkin, jos nyt ei ukko pahanen olisi kuollut keuhkosyöpään. Tosin voi tiyetysti olla, että nykyään tehdään jotain kuuden tuuman metallihohtoisia Hello Kitty -tutteja, jotka näyttää samalta kuin mun höyrystin. Tässä tapauksessa kyseinen milffi oli varmasti täysin oikeassa. Ja minä sivistymätön urpo.

    Nyt menee sekavaksi. Otan Finrexinin ja mietin mikä se pointti oli...

    Niin tosiaan. En oikein enää jaksa tätä holhousta. Luulin tekeväni palveluksen itselleni ja isänmaalleni vaihtamalla huomattavasti terveellisempään nikotiinaukseen siirtymällä sähkötupakoihin. Mutta ei. Tänään kuulin joltain random tyypiltä, että "oli just kuullut noista ja että jossain luki, että noi ja pilvenpoltto on niinkuin ja että joo". Hienoa leimautua narkkariksi. Miettiköhän jätkä siinä, että koskahan toi tykittää 36mg ranskalaista omenatorttua suoraan suoneen?

    No mutta urpot ja kadunmiehet sikseen. Ei mun niistä oikeastaan pitänyt valittaa. Siis aina on joku joka ei tykkää jostain. Me ollaan jokainen urpo jollekin ja urpo on urpolle urpo, niin se vaan on. Kimppahali! No ei kai.

    Piti siis puhua tästä systeemistä. Siis siksi tänne kirjoitan. Ei voi olla niin saatanan väärin, että lopetin röökinpolton, ja nikotiiniriippuvuuden takia käytin korvaavaa nikotiinin lähdettä. Tämän pitäisi olla täysin laillista. Niin laillista, että verovaroin tuetaan instansseja, jotka toki auttavat lopettamaan tupakanpolton, mutta se tehdään siten, että tuputetaan "hyväksyttyjä" korvikkeita. Menkääpä katsomaan erään suuren tupakoinninlopetussivuston foorumia. Siellä on kolmea koulukuntaa. Ne jotka vannovat Allen Carr (tai jotain) nimisen kylmäkalkkuna-gurun oppeihin, erilaisien pillereiden voimaan uskovien sekä näiden erilaisten nikotiinilaastareiden, -purkkien, -pillereiden ja inhalaattorien puolestapuhujia. Jos joku yrittää puhua kokemuksista lopettaa pelkän mielenvoiman avulla, niin foorumille pamahtaa heti sivuston "vapaaehtoinen työryhmä" oikaisemaan mitä jumalaa tässä pitikään kumartaa.

    Siis onko tässä maailmassa kyse vain rahasta? Siis fiksut, kouluttautuneet ihmiset torppaavat keksinnön, josta on ollut apua monelle ja voisi olla apua todella monille, sadoille miljoonille. Koska tätisedät terveysfasistit eivät tietänkään itse tupakoi, eikä muutenkaan harrasta mitään terveydelle haitallista tai ylipäätään mitään kivaa, niin heiltä ei voi henkilökohtaisesti kysyä polttaisivatko he itse mieluummin tupakkaa vai sähkötupakkaa. Mutta jos vaikka jollain heistä sattuisi olemaan paha sukulainen, siis niin paha, että oikein tupakkaa polttaa, niin mitähän vastaisivat. Toivoisivatko, että tämä sukulainen polttaa tupakkaa lopun elämää vai siirtyy sähkötupakkaan? Huolimatta siitä siis, että sähkötupakan ainesosien vaarattomuutta ei ole vielä todistettu, tupakan vaarat on jo varmasti todistettu. En käsitä. Ei kukaan voi olla niin välinpitämätön, että lähtee kieltämään jotain, mikä selvästikkin on korkeintaan yhtä haitallista ja hyvin hyvin suurella todennäköisyydellä vaarattomampaa. Onko kyse vaan siitä, että voitelu on hyvää? Ja mistä se voitelu tulee. Lääkefirmoilta vai tupakkayhtiöiltä. Vai olisivatkohan puljut laittaneet hynttyyt yhteen. Pari isoa tupakkayhtiötä ja muutama lääkeyhtiö on päättänyt vähän jakaa tiluksia. Vallitsee kaunis tasapaino siitä, että tietty prosentti polttaa ja tietty prosentti yrittää lopettaa. Parhaassa tapauksessa nämä ihmisparat lopettaa ja retkahtaa vuorotellen. 3 kuukautta tupakkayhtiölle, 3 lääkefirmalle, 3 tupakkayhtiölle, lääkefirmalle... Ovat varmasti lääke firmassa tajunneet senkin, että elleivät lapset ja nuoret aloita tupakointia, niin he eivät muutaman vuoden päästä osta heidän purukumejaan. Jos lääkefirmat ja tupakkayhtiöt alkaa oikeasti rahaa levittämään, niin kusessa ollaan pojat ja tytöt. Kyllä se on tässä maassa nähty, että esim. poliitikot meidän maassa on ostettavissa aiivan mitättömän pienillä summilla. Mitäs sitten kun isot firmat laittaa nollan perään ja sanoo, että tässä on teidän tupakkalaki, olkaa hyvä ja allekirjoittakaa: "Sähkötupakka on saatanan keksintö ja tosi hyi hyi, pitää kieltää kokonaan ja käyttäjät nuhdella". Tervetuloa demokraattiseen Räsästöliittoon vaan.

    Nyt meni jo vähän salaliittoteorian puolelle. Mutta näyttäisi, että jostain tulee isot rahat pitämään kuvion niinkuin se on aina ennenkin ollut. En tainnut vieläkään päästä pointtiini ja kirjoituksesta tuli jo ihan liian pitkä.

    Yritän vielä tiivistää. Ärsyttää tämä holhous. Ärsyttää, että leimautuu joksikin rikolliseksi, koska polttaa sähkötupakkaa. Ärsyttää, että pitää tilata joku helvetin varasto ihan vaan sen takia, että pelottaa koska joku kielttää taas jonkun jostain käsittämättömästä syystä.Ärsyttää ettei voi olla iloisia savuttomia, iloisia sähkötupakoijia ja iloisia analoggareita. Ainakin omalle parvekkeelleni mahtuu kaikki noista. Ei muuta kuin omat nortit, litkut ja purkat mukaan.

    olen avautunna, peace, ja hörylle.

    P.S. jos kirjoituksessa oli jotain sopimatonta, niin ilmoittakaa siitä. Omassa lapsessa on vaikea nähdä vikoja, vaikka se pahasti vammainen olisikin.

     
     
  7. #207
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Mä en oikeastaan ole kertaakaan kuullut mitään nohevia nalkutuksia mun höyryttelystä. Mut se varmaan johtuu siitä että en hengaile urpojen seurassa. ^-^

    Kyllä, mikään ei ole kyllä yhtä rasittavaa kuin tupakoitsija joka ei halua myöntää miten paskaa se homma on.

     
     
  8. #208

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa Wu Näytä viesti
    Puro solisee, puro solisee, puro solisee...
    Amen!

     
     
  9. #209

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Pieniä höyryjä on sielä ja täälä http://www.tohtori.fi/?page=7743008&id=8453449 tuo antaa uskoa et vielä me voidaan saada aikaan perhanan iso höyrypilvi vaikka kuinka noi koittaa panna hantiin 8)

     
     
  10. #210

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Sunnuntaina tilasin inaweralta, mojulta ja liberty flightsilta paketin ja mikään noista ei oo tullu viel perille. Ei oo missään paketissa kestäny viel yli viikkoa aikasemmin.

    Ja toinen asia. Täällä sisällä kiertää ilma jostain syystä aina välillä sen verran, ettei pysty tekee kunnollisia höyryrinkuloita. Kohtuu raivostuttavaa kun ittelle jääny jo tupakinpolttamisajoilta kauhee pakkomielle noitten rinkuloitten puhalteluun.

    Edit. Tulihan sieltä liberty flightsin paketti. En kyl jaksa tota käydä hakee ees postista ennen ku noi muut tulee ku en tee noilla pelkillä makuaineilla yhtään mitään.

     
     
  11. #211
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Jaahas, 2013 tulisi sitten nikotiinikielto taloon. Okei, ihan ymmärrettävää vallitsevassa mielipideilmastossa MUTTA ne perustelut...
    "Nikotiini heikentää tuntuvasti työntekijöiden jaksamista" - Ai NIKOTIINI??? Ettet nyt meinaisi tupakkaa?
    "Nuuska on ilkeä asia tuotepakkauksissa." - Okei, ihan kiva. Oletkos kuullut nikotiinittomasta nuuskasta ikinä?
    Sitä yhdistystä nyt pystyyn.
    KGO & Twist

     
     
  12. #212

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Jaahas, 2013 tulisi sitten nikotiinikielto taloon. Okei, ihan ymmärrettävää vallitsevassa mielipideilmastossa MUTTA ne perustelut...
    "Nikotiini heikentää tuntuvasti työntekijöiden jaksamista" - Ai NIKOTIINI??? Ettet nyt meinaisi tupakkaa?
    "Nuuska on ilkeä asia tuotepakkauksissa." - Okei, ihan kiva. Oletkos kuullut nikotiinittomasta nuuskasta ikinä?
    Sitä yhdistystä nyt pystyyn.
    Vedät töissä nikotiinittomalla nesteellä sit. Tai sanot et siin nesteessä ei oo nikotiinia. Tuskin ne alkaa sitä mihinkään labraan viemään

     
     
  13. #213
    Höyryttelijä red's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    71

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja gobbif Näytä viesti
    Mulla on pudonnut rintataskusta sähkötupakka pönttöön, kun kumarruin vetämään sitä. Putoaminen tapahtui tietysti ulkomaan matkalla ollen toinen mun kahdesta mukana olleesta akusta.

    En säilytä höyrystimiä tai kännyköitä kyllä enää rintataskussa, korkeintaan jonkun kynän joka on uhrattavissa.
    Mulla on käynyt sama, mutta ei mennyt eGo-akku rikki \o/
    Spoileri!

     
     
  14. #214

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja red Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja gobbif Näytä viesti
    Mulla on pudonnut rintataskusta sähkötupakka pönttöön, kun kumarruin vetämään sitä. Putoaminen tapahtui tietysti ulkomaan matkalla ollen toinen mun kahdesta mukana olleesta akusta.

    En säilytä höyrystimiä tai kännyköitä kyllä enää rintataskussa, korkeintaan jonkun kynän joka on uhrattavissa.
    Mulla on käynyt sama, mutta ei mennyt eGo-akku rikki \o/

    Voisin ainakin omasta puolestani suositella jotain kaulanauhaa tollasten tilanteiden varalle. Vielä näitä lukittavia eGon akkuja käytettäessä aikas mukava kombo. Pysyy ulottuvilla, ei tipu, eikä mee nappi päälle.

     
     
  15. #215

    Mikä harmittaa juuri nyt?

    Höyryttelyssä siis. Itellä ottaa pattiin nyt semmonen, kun oon muutaman viikon ajan käyttäny hyviä nesteitä, eli peleonin omia, freedom smokea ja decadencea ja nyt jouduin tilaan pitkästä aikaa dekangeja.. Aivan kuraa kyllä! Tuli vielä tilattua reilu satsi isoja pulloja ja eri makuja. Kaikissa jotenkin sama klangi maussa (redbull, mansikka, persikka, omena) ikaankuin olis huonoa viinaa koetettu lantrata paremmaksi erilaisilla mehuilla siinä oikeen onnistumatta.

    Toinen juttu mikä pännii on nuo emännän egot, joissa kokoajan jotain säätöä. Yhteys carton ja akun välillä pätkii ja takkuaa jatkuvasti ja saa olla neulan kanssa akunnapaa haromassa joka välissä ja putsaamassa akkua, laturia tai cartoa. Cartot toimii miten sattuu, millon siellä on liikaa nestettä, millon on kuiva ja millon jotenkin muuten vaan ei muija tunnu olevan siihen tyytyväinen. Prkl! Sen siitä sai, kun lyhytnäköisyyttäni tilasin vaan yhden buzz pron, jota kokeiltuaan emäntä sanoi haluavansa samanlaisen. Juuri yllä mainittujen syiden vuoksi sen tilasin ja omalta osalta nuo huolet ja murheet siis takana päin. Nyt kun olis vielä kunnon nestettä!!

     
     
  16. #216

    Vs: Mikä harmittaa juuri nyt?

    Tarvitaanko tosiaan erillinen rageketju höyryttelylle?

     
     
  17. #217

    Vs: Mikä harmittaa juuri nyt?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Tarvitaanko tosiaan erillinen rageketju höyryttelylle?
    Varmasti yhtä tarpeellinen, kuin esim. mitä hankin tänään ketju. Kuka niitä loputtomia listoja jaksaa lukea? kirjoitusta sinne kyllä tulee ihan kipeästi. ajattelin vaan, että jos muillakin joskus laitteet tökkii jne mutta toki tämän saa poistaa jos tuntuu turhalta.

     
     
  18. #218

    Vs: Mikä harmittaa juuri nyt?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rautasydän Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Tarvitaanko tosiaan erillinen rageketju höyryttelylle?
    Varmasti yhtä tarpeellinen, kuin esim. mitä hankin tänään ketju. Kuka niitä loputtomia listoja jaksaa lukea? kirjoitusta sinne kyllä tulee ihan kipeästi. ajattelin vaan, että jos muillakin joskus laitteet tökkii jne mutta toki tämän saa poistaa jos tuntuu turhalta.
    Lähinnä meinasin että melkein samanlainen ketju on jo olemassa tuolla yleisellä puolella ja siellä on suuri osa höyryttelyyn liittyvää harmitusta.

     
     
  19. #219
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    36

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Emännän toteamuksesta ja omasta huomiostani olen vähintään yhtä riippuvainen tästä foorumista kuin nikotiinista!!!???


    Ollakko se sitten paha assii vai ei?
    Tarjoan sekavia mutta järkkymättömiä mielipiteitäni oman höyrypilveni reunalta.
    ------------------------------------------------------------

     
     
  20. #220
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Conzes Näytä viesti
    Emännän toteamuksesta ja omasta huomiostani olen vähintään yhtä riippuvainen tästä foorumista kuin nikotiinista!!!???


    Ollakko se sitten paha assii vai ei?
    Kuulostaa omalta vaimolta Se jopa välillä kysyy että "mitä e-savukkeessa ny oli?"

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •