Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 31

Aihe: Apteekin valmisteet

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    5

    Apteekin valmisteet

    Minua kiinnostaisi henkilökohtaisesti kuinka tämä eroaa e savukkeesta, koska kuitenkin sisältää nikotiinia.

    http://www.apteekkituotteet.fi/epage...roducts/372185

     
     
  2. #2
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    16

    Re: Apteekin valmisteet

    En ole kokeillut, mutta käsittääkseni tuosta ei tule mitään höyryä eikä sen myötä monien kaipaamaa "kurkkutuntumaa".

     
     
  3. #3
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Apteekin valmisteet

    Tylsä vaihtoehto oli ja näytti ihan tamppoonin imeskelyltä.
    KGO & Twist

     
     
  4. #4
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Apteekin valmisteet

    kurkkuun tulee yrjöntunne, maistuu pahalta. oksetusefekti on taattu! täyttä skeidaa

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2009
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    98

    Vs: Apteekin valmisteet

    Inhalaattorista siis imetään kiinteästä nikotiinipatruunasta nikotiinia semmosesta muovikotelosta. Taatusti kaikki nauraa ja ittelle tulee kurkku kipeäksi ja itku. Ei tuo auta millään tavoin tupakoinnista vieroittamiseen, päinvastoin suorastaan kannustaa palaamaan analogisiin.


     
     
  6. #6
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Apteekin valmisteet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja polskija Näytä viesti
    Taatusti kaikki nauraa ja suorastaan kannustaa palaamaan analogisiin.
    niin! hyvää läppää, nauratti kovasti

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  7. #7

    Vs: Apteekin valmisteet

    Ensimmäistä kertaa kun maistelin e-savuketta, ajattelin että siinä on joku tuttu sivumaku. Kesti hetken tajuta, että sehän on tuo apteekin inhalaattorista tuttu nikotiinin maku. Muuta yhteistä niillä ei sitten olekaan. Täyttä kusetusta toi inhalaattori.

     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2009
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    98

    Vs: Apteekin valmisteet

    Täsmentääkseni, olen siis käyttänyt inhalaattoria parin viikon ajan, kun ajattelin että sen kanssa ilkeää mennä tyydyttämään tapariippuvuuttaan tupakkipaikalle (työ)kavereiden ja muiden kanssa. No, ei onnistu. Jotenkin se höyryttömyys siinä jättää sen sellaisen "voiton tunteen" pois ja tupakkaan jää edelleen se kaipuu. Touhu tuntuu ja näyttää typerältä. Lisäksi tuo on aika överisti liian vahvaa, ainakin itselle tuli jo muutamasta henkosesta kurkkuun semmonen kuristava tunne.

    Sähkötupakointi ajaa mulle saman asian kuin tupakointi, jos tarve vaatii. Yksin kotosalla kyllä höyryttelen koneen ääressä, mutta töissä tai kavereiden kanssa hyppään siihen normaaliin sykliin, jossa käydään tunnin välein parvekkeella tai kahvitauolla tupakkapaikalla. Mitään en analogisissa kaipaa, päinvastoin. Ajatuskin siitä pskan mausta suussa joka aamu etoo.

     
     
  9. #9
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Apteekin valmisteet

    Parhaimmillaan olin 3kk polttamatta noillakin inhalaattoreilla, silläkin pärjää jos on kova tahto mutta e-kessulla riittää heikoinkin tahto ja ei edes tunnu "yrittämiseltä" olla ilman tupakkaa,

     
     
  10. #10

    Vs: Apteekin valmisteet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Parhaimmillaan olin 3kk polttamatta noillakin inhalaattoreilla, silläkin pärjää jos on kova tahto mutta e-kessulla riittää heikoinkin tahto ja ei edes tunnu "yrittämiseltä" olla ilman tupakkaa,
    silti löytyy liian heikkoja pikkusiskolla on ollu e-kessu 4kk ja vätee silti röökiä.. siis molempia käyttää :S

     
     
  11. #11
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Apteekin valmisteet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jormis11 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Parhaimmillaan olin 3kk polttamatta noillakin inhalaattoreilla, silläkin pärjää jos on kova tahto mutta e-kessulla riittää heikoinkin tahto ja ei edes tunnu "yrittämiseltä" olla ilman tupakkaa,
    silti löytyy liian heikkoja pikkusiskolla on ollu e-kessu 4kk ja vätee silti röökiä.. siis molempia käyttää :S
    Ei noin. Kyllä jompikumpi riittää. 24mg liemistä saa kyllä tarpeeksi nikotiinia torjumaan pahimpia oireita.

     
     
  12. #12
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Apteekin valmisteet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Parhaimmillaan olin 3kk polttamatta noillakin inhalaattoreilla, silläkin pärjää jos on kova tahto mutta e-kessulla riittää heikoinkin tahto ja ei edes tunnu "yrittämiseltä" olla ilman tupakkaa,
    ei stna taas pirttilä. "mies joka kulkee omia polkujaan"
    3kk nicorette inhalaattoria? you mad? or a wizard?
    lämmöllä.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  13. #13
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Apteekin valmisteet

    Diplomin arvoinen suoritus kyllä. Omat lensi roskikseen ensimmäisen illan jälkeen, kuten purukumit, microtabsit ja laastarit. Reseptipillerit olivat sitten asia erikseen, mutta niitä ei oikeasti voi suositella kenellekään.
    KGO & Twist

     
     
  14. #14

    Vs: Apteekin valmisteet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marjo Näytä viesti
    Minua kiinnostaisi henkilökohtaisesti kuinka tämä eroaa e savukkeesta, koska kuitenkin sisältää nikotiinia.

    http://www.apteekkituotteet.fi/epage...roducts/372185
    ei noilla ole mitään yhteyttä e-savukkeeseen,mutta paras vaihto ehto kun lopettaa ainakin jos vertaa purkkaan,tapletteihin tai laastariin....e-svuke on kuiteski suht lähel analogista
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    183

    Vs: Apteekin valmisteet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jormis11 Näytä viesti

    silti löytyy liian heikkoja pikkusiskolla on ollu e-kessu 4kk ja vätee silti röökiä.. siis molempia käyttää :S
    Joo, työkaveri kanssa veti röökiä samalla, kun e-savuketta. Nyt sillä hajos sekin jokin aika sitten ja odottelee uutta vedelleen tietysti normaaliin tahtiin analogisia. Itse en ole koskenutkaan analogisiin, kun e-savukkeeseen siirryin. Nyt 8 päivää ollut polttamatta ja vaikka vähän mieli onkin tehnyt, niin ei kiitos kyllä enää. Kun alkuun on päässyt, en halua enää ikinä siihen pas***n palata. Ja oikeesti pidän tästä e-savukkeesta todella paljon, vaikka sekin on jäänyt vähälle. Tänään en ole ottanut henkostakaan, ei vaan oo tehnyt mieli. Parhaillaankin otan olutta, eikä nytkään tee mieli sitä kessua vedellä, saatikka e-savuketta. Joten itse täytyy kyllä olla todella kiitollinen tästä keksinnöstä, koska 14vuoden polttamisen aikana en ole koskaan pystynyt olemaan päiväkään ilman röökiä ja vielä näin helpolla! Toivottavasti e-savuke tulee yleistymään, eikä sitä koskaan kiellettäisi ainakaan suomessa.

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: Apteekin valmisteet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marjo Näytä viesti
    Minua kiinnostaisi henkilökohtaisesti kuinka tämä eroaa e savukkeesta, koska kuitenkin sisältää nikotiinia.

    http://www.apteekkituotteet.fi/epage...roducts/372185
    E-savukkeessa muodostuu (nikotiinipitoista) höyryä, joka imetään halun mukaan keuhkoihin. Mainitsemassasi tuotteessa nikotiini imaistaan nestemäisenä, jolloin se jää suurimmalta osin suuhun/nielun limakalvoille.

    Osa tupakoinnin/vapoilun nautinnosta on imemisen aiheuttama tunne ja savun antama visuaalinen havainto. Sitä mainitsemasi tuote ei anna.

    Havaintojen mukaan e-savuke on tehokkaampi tapa lopettaa tupakointi, nikotiiniriippuvuus laimenee aikaa myöten myös e-savukkeella.

     
     
  17. #17
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2010
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    65

    Vs: Apteekin valmisteet

    Inhalaattorin patruunat on omien nesteiden tekemiseen kun sota tullin kanssa oli kovimmillaan :P

    Veteraanit varmaan muistaa kun lillutettiin glygolissa noita. "Oi niitä aikoja".

    http://www.e-savuke.com/forum/tee-se...i-d-145.0.html

    Missähän laurijan on...


     
     
  18. #18
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Apteekin valmisteet

    Inhalaattorin "höyryt" ovat kylmiä ja nikotiinia tulee hyvin niukasti. Jos inhalaattorin läpi imee lämmintä/kuumaa ilmaa, alkaa nikotiiniakin irrota ihan eri tavalla ja tulee jo kurkkutuntumaakin. Kun kokeilin joskus aikanaan, tuntui että nikotiinia tuli niin huonosti, että inhalaattoria piti imeä melkein tauotta. Inhalaattorin nikotiinimäärä myös laskee vähitellen eikä se indikoi mitenkään milloin se on loppu.

    Sähkötupakalla voi puhallella vaikka renkaita, valita maun, säätää vahvuutta ja nikotiinin saannin saa alkuvaiheessa helpommin riittäväksi vaikka vahvemmilla litkuilla. Paljon toimivampi konsepti mielestäni.

     
     
  19. #19
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Apteekin valmisteet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Eekki Näytä viesti
    Veteraanit varmaan muistaa kun lillutettiin glygolissa noita. "Oi niitä aikoja".
    teitä soisi näkyvän täällä enemmänkin. tuskin on ikävä noita aikoja sentään oikeasti?
    kunnon pula-ajan meininki. otetahan pätkä petäjäistä...


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  20. #20
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Apteekin valmisteet

    Itellä joskus tuollanen oli ja siinä 10mg kapselit.. hyvin tuntu kurkussa mutta maistunu millekkään... tuli vaan kurkku karheeks.. ja jäi tuo höyry/savu uupumaan.. mutta mallentaa kans tupakkia ihan kohtuudella.. ei suinkaan niin paljon ku esauhut. Jätin sittenn pois ku aina jäi joku puuttumaan tuosta.. ja makso enemmän ku tupakan poltto...

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •