Sivu 1 / 4 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 74

Aihe: Mietelmiä ja kysymyksiä

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Uurainen
    Viestit
    71

    Mietelmiä ja kysymyksiä

    Nyt on höyryillä tullu elettyä jo mukava tovi. Tällä hetkellä käytössä eGo VV ja päällä Vivi Nova, savut on hyvät ja maku mainio. Ärsyttävä vaan tossä Vivi Novassa on pieni ja joskus isompikin vuoto akun päästä. Monesti on tankki ihan lähmässä ja aamulla on usein tankki tyhjä. Onko muilla samoja kokemuksia ja voiko vuotoon vaikuttaa? eGo vv akku toimii kyllä, mutta on pieni pettymys, lähinnä laadun suhteen. Vähän tuntuukin lelulta ja akun kesto on huonompi mitä luulin vaikka virtaakaan en työnnä ku 4,3 volttia. Akku tykkää myös purkaantua yläpäästä pelkkien johtojen varaan. Ehdotuksia siis uudesta säädettävästä akusta otetaan vastaan ja myös tankeista. Hyllystä löytyy myös Kangerin T3, mutta kurlaamiseen meni hermo ja sitä on tullu vähemmän käytettyä. Toisaalta tykkään myös enemmän Vivi Novan imuvasteesta...vai miten se sanotaan??

    Makunesteitä pitäs varmaan opetella ite sekotteleen, mut siitä en ymmärrä vielä mitään ja kun laiska olen niin meinaa aina nesteet loppua ennen kun tilaan lisää. Joku hyvä ohje tai linkki ohjeeseen miten itse sekotellaan otetaan mielellään vastaan. Nesteet tilaan aina suomalaisilta sivuilta ja niissä tuntuu olevan aika suppeet valikoimat. Sauhupuodista oon yleensä tilaillu ja laatueroja varsinkin RY-4:sessa on paljon. Välillä on todella hyvää ja välillä lähes mautonta. Samasta putiikista tilasin 30ml mansikkaa ja siinä on kurkku tuntuma niin kova, että sitä ei pysty pelkiltään höyrytteleen. Paras miksi on ollu anis ja RY-4 ja joskus ehkä ihan hitusen vielä menthoolia mukaan.

    Emäntä höyryää välillä mun vanhalla eGo+CE5 setillä ja olinkin jo unohtanu, että sekin on kyllä melkosen hyvä kokoonpano.

    Nyt ajattelin laittaa piipun tilaukseen. Tähän siis kaipaan apua. Mikä piippu olis hyvä jos akun pitäs kestää päivä ja savut sais olla tota Vivi Nova luokkaa. Siis kokemuksia piipuista kiitos

    Ja lopuks vielä...minkä helvetin takia mä puhaltelen kokoajan savurenkaita mitä en oikeella tupakalla tehny ku joskus teininä?

    Ja mainittakoon vielä viimeviikkoinen lääkärissä käynti. Hauskaa toisaalta, että kävin lääkärissä hakeen piikkejä niskaan ku oli jumissa niin silti joutu vastaileen kysymykseen "Tupakoitko"
    Tovi siinä höyrystä puhuttiin ja tohtorikin sano, että olis erityisen tärkeää pysytellä höyryissä ja ihan rauhassa lopetella tai laimentaa nesteitä. Ei tietenkään voi höyryä suoranaisesti suositella koska sitä ei luokitella lääkeaineeksi. Niin tuli merkintä mun kohdalle "lopettanut"
    Viimeksi muokannut miimoi; 30.03.13 kello 13:28.

     
     
  2. #2
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Lainaus Alkuperäinen postaaja miimoi Näytä viesti
    Onko muilla samoja kokemuksia ja voiko vuotoon vaikuttaa?
    ViVi Novasta ei itsellekään jäänyt kovinkaan positiivisia muistoja mutta varmasti laitteen omasta ketjusta löytyy vinkkejä.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja miimoi Näytä viesti
    eGo vv akku toimii kyllä, mutta on pieni pettymys, lähinnä laadun suhteen. Vähän tuntuukin lelulta ja akun kesto on huonompi mitä luulin vaikka virtaakaan en työnnä ku 4,3 volttia. Akku tykkää myös purkaantua yläpäästä pelkkien johtojen varaan.
    Nuokin tuli testattua aikoinaan ja johtopäätös oli sama kuin sinulla, eli paskaa.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja miimoi Näytä viesti
    Ehdotuksia siis uudesta säädettävästä akusta otetaan vastaan ja myös tankeista.
    Suosittelen siirtymään VV/VW laitteisiin ja niistä taitaa Vamo olla tällä hetkellä hinta/laatusuhteeltaan paras.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja miimoi Näytä viesti
    Makunesteitä pitäs varmaan opetella ite sekotteleen, mut siitä en ymmärrä vielä mitään ja kun laiska olen niin meinaa aina nesteet loppua ennen kun tilaan lisää. Joku hyvä ohje tai linkki ohjeeseen miten itse sekotellaan otetaan mielellään vastaan.
    Esimerkiksi Jalippon nestelaskurilla (excel) selviää sekoitussuhteet helposti.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja miimoi Näytä viesti
    Ja lopuks vielä...minkä helvetin takia mä puhaltelen kokoajan savurenkaita mitä en oikeella tupakalla tehny ku joskus teininä?



    :wq

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Uurainen
    Viestit
    71
    Akusta oon miettiny tota Joyetech eVic akkua. Mikähän tankki siihen olis hyvä? Onko kokemuksia tosta kellään?

     
     
  4. #4
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    eVic:stä löytyy täältä 24 sivua keskustelua...

    :wq

     
     
  5. #5
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Plus se EI ole akku, vaan ihan täysiverinen modi.
    Itse en kyllä näe järkeä tuohon hassata vs yllämainittu Vamo.
    KGO & Twist

     
     
  6. #6
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Uurainen
    Viestit
    71
    Mikä ero siis on akulla ja modilla? Eiks se oo patteri mikä antaa virtaa? Kiitokset linkistä. Ei siis auta ku kahlata tuo 20 sivua läpi. Vielä siitä piipusta...kokemuksia ja suosituksia.

     
     
  7. #7
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Esimerkiksi:
    Modeja ovat nämä <b>MODit</b>, e-piiput ja e-sikarit / PUFF
    Joihin käy akut Akut MODeihin

    Eli modiin laitetaan sisään erillinen akku.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  8. #8

     
     
  9. #9
    Höyryttelijä Makk3's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    32
    Heitetääs tänne kysymys Clearomisaattorista. Kaveri hommas eGo-CE5 (no wick) eGo-CE5 1100mah no wick | STARTSMOG kitti paketin, tarkistin mielenkiinnosta clearomisaattori:n ohmit ja ne näytti 5.5!
    No siin aikani tuumin et on perkele korkeat, joten testasin aluksi 4,5W ei anna kunnon höyry/makua. No nostin 7W jo alko makua/höyryä löytymään.
    Tarkistin uudelleen CE5:n ohmit niin ne näytti 2,5.

    Mistä tää oikein johtui?

    No kaveri iski ego-c kiinni nii CE5:n nii ei toiminu lainkaan. Otin CE5:n ja iskin Vamoon takas kii ja laiton 8,5W niin kyl hyvin pelitti.

    Mistä johtui?

    Clearomisaattori oli kunnolla kiin.

    Olisi kiva tietää mistähän tollainen johtuu........

    P.s.Mut ny clearomisaattori toimii normaallisti econ akussa.

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari Bambonaattori's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Inari
    Viestit
    261
    Eihän alottelijat täällä uskalla kysyä kohta mitään ku vastaus on useasti agressiivinen/sarkastinen
    Yeah bitch! Magnets!

     
     
  11. #11
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Tämä on aloittelijoiden alue, täällä ei nillitetä. Jos joku nillittää se olen minä. Kiitoshei ja tervetuloa kaikille mukaan muikeaan joukkoomme!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  12. #12
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    76
    En oikein tiedä mille alueelle tämän postais, joten laitnpa tänne. Tarviis harjotella setuppeja tekemään. Olisko tämä hyvä harjoitus alusta ? phoenix bully tank

     
     
  13. #13
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    ^Kaipa tuokin ihan toimiva peli on. Tuo tankkisysteemi vain on hieman hankala ja vaatii säästämistä aikalailla. Itse suosittelisin dripperi Bullyn seuraajaa, joka on rakennettavuudeltaan yhtä helppo kuin edeltäjänsäkin ja ei vaadi mitään ihmeellisempää säätämistä. Ainoana miinuksena tuossa on se, ettei siihen saa mitään tankkia, eli nestete pullo saa olla aina vieressä.

     
     
  14. #14
    Hommasin Ego-T-systeemin Fvapelta vuoden alussa. Hyvin toimivat 2 kpl.

    toinen meni hukkaan ja tilasin uudet kaksi tilalle. Nämäpä maistuvat jotenkin karvailta ja epäpuhtailta. samoilla mehuilla se yksi vanhempi maistuu paremmalta.

    Mikä saa hieman muovimaisen maun uusiin egoihin? Niissä oli silikonilanka hapsumaista, sellaista että jos keskeltä hieman nyppi, niin lyhyitä säienippuja lähti irti. Vanhemmassa egossa s'ikeet ovat pitkiä - onko tällä merkitystä?

    btw. Metsämansikka-maku on hanurista, tosin olen kärytellyt vain tuollaisella uudella egolla. / Vanilja on hyvää. (9 mg-litkuja). Bebeca silti yhä suosikki, niin 12 kuin 18 mg:sena.

     
     
  15. #15
    Höyrypää Sexplosion's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    RantaBoulevard
    Viestit
    584
    Paljonko sitä nestettä voi nykyään tilata kerralla kun FV:n sivuilla sanotaan 90-120ml ja aika monet täällä foorumilla on tainnut ylittää nuo moninkertaisesti. Että mitäettä? T:Päivi Räsänen

     
     
  16. #16
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Kolmen kuukauden käyttöä vastaavan määrän...

     
     
  17. #17
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Oman 3kk kulutuksen verran. Esim omalla kohdalla kulutus on jotain 130ml/kk, joten 3kk satsi olisi 390ml. Ole hyvä Päivi

    E: Oho, ei mulla tosin enää tota luokkaa kulu, mutta esimerkiksi tommonen määrä on helposti perusteltavissa.

     
     
  18. #18
    Höyrypää Sexplosion's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    RantaBoulevard
    Viestit
    584
    Eli periaatteessa rajoituksia ei ole? Herra X höyryttää kuukaudessa 2 litraa aineksia ja tilaa 6 litraa kerralla? Vai onko tässä joku yleinen järkiraja olemassa? Valaiskaa nyt aloittelijaa.

    Edit. Tuloo niin nopeata vastauksia ettei perässä pysy.

     
     
  19. #19
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Mitään millilitramääräistä rajoitusta ei ole, vaan sanamuoto "3kk omaa käyttöä vastaava määrä". Jos tosta käräjöimään joutuis, jonkun muutaman millin päiväkulutus on vielä helppo todistaa mutta kun puhutaan litroista, voisi olla jo vaikeampaa

     
     
  20. #20
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ei kukaan pysty höyryttelemään kuukaudessa 2 litraa.

    Paljonko höyryttelet päivässä? Kerro se 90:llä niin alat olla lähellä sitä mitä voit ite tilata, vaikka kukapa noita valvoo.

     
     
Sivu 1 / 4 1234 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •