Tulokset 1 - 9 / 9

Aihe: Hajonneita? eGo murskana?

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    106

    Hajonneita? eGo murskana?

    Onko kellään vaan lakannut toimimasta? En laske tipahtamisia, niin että se nappi- ja liitinosa on tippuessa irronnu, vaan haen pystyyn kuolleen eGon kokemuksia.
    Mulla on ollu toista kymmentä noita, ja yks -vain yksi delannu pystyyn. Muut, joita en ite enää omista -on hukattu joko humalas tai muuten.
    Viime talvena pysäytin bussin ohipysäkil. Pitihän se "rööki" heittää meneen ennen bussiin nousua. -kylläpäs bussikuski ol ilosel pääl ku virnus. Tajusin, ku koitin rintataskua.

     
     
  2. #2
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    4 tai 5 egoa omistanut eikä yksikään hajonnut, erittäin hyviä peruslaitteita.

     
     
  3. #3
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    8
    5kpl mulla on tainnu noita olla ja niistä 1 mykistyi täysin. Yhdestä painui nappula sisään, kahdesta irtosi ja yksi katkesi.

     
     
  4. #4
    Yksi eGo "kosahtanut" eli huomasin baariin mentäessä (matkaa kotiovelta baariin alle 50m) että oli lähtenyt liitinosa ja akku irti niin että oli vain parin johdon varassa, jotain ruskeaa mönjää oli välissä. En sitten tiedä oliko jollain tavalla poksahtanut esimerkiksi että olin unohtanut laittaa nappilukon päälle vai mitä mutta eipä asialle mitään enää voinut. eGo roskiin ja kotoa uutta tilalle. Muuten ei ole ollut ongelmia.


    Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

    Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

    Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

    Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

     
     
  5. #5
    Minä oon varsinainen mestari hajottaa / hukkaa noita. Pitäs melkee kiinasta tilata jotaki edullisia, että vois kännäily iltoina käyttää niitä. Monesta on revenny se liitin osa irti ite rungosta, kun on pitkä malli niin taskussa jotenkin vääntäytyy. Mutta on yks eGo alkanu ihmeellisesti temppuilee sillei, että välkytteli kaikkia valoja yhtä aikaa (kyseessä siis malli jossa on kolme eri väriä, moodin valinta / akun varaus). Se aina välillä välkytteli ja sitte yks kerta se vaa sammu. Muistelisin tosin, että siitä tais käydä se liitinrunko irti ja laitoin sen liimalla kasaan. Oisko sitten mahdollisesti jotkut johdot menny oikkarriin tms.

     
     
  6. #6
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    12
    Itselläki kaks really e-cigin kautta hommattuja ego akkuja sipannu. Keskinastasta johto poikki ja aivan uskomattoman vaikea kolvata. Kai se pitää jostain uusi tilailla.

     
     
  7. #7
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Toisille vaikeeta toisille ei, itse olen parsinut kasaan lukemattomia mukarikkinäisiä egoja kiertoon kavereille. Suurinosa toimii tänäänkin.
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari jänis's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Ääpnaaknak
    Viestit
    138
    kak olen liitoskohdasta katkonut ku taskussa on remonttihommia tehdessä.
    Toisesta kummatkin johdot poikki ja oikkariin vetäessä johdon kuoret suli. Toisesta irtosi vain plussa johto jonka just eilen sain ylisuurella kolvilla tinattua takasin kiinnni.

     
     
  9. #9
    Höyrähtänyt MikkR's Avatar

    Liittynyt
    02/2016
    Sijainti
    Winterfell
    Viestit
    19
    Ego -kopioita tuli tilattua eBaysta höyryttelyn alkuvaiheessa jatkuvasti uusia. Joistain meni kierteet, jotkut alkoivat muuten vaan oikutteleemaan. Tuolta noita laturinpätkiäkin löytyy iso läjä. Ei sinänsä ollut iso vaiva, kun melkein kolmen euron kappalehintaan sai ilman postikuluja.

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •