Sivu 1 / 8 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 157

Aihe: Eurooppalaiset sähkötupakka-nettikaupat

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    31

    Eurooppalaiset sähkötupakka-nettikaupat

    Irlanti:
    http://www.thebestshop.eu/joye-stick.../prod_119.html

    Puola:
    joye-sklep.pl
    sklep.e-cigar.pl elektroniczne papierosy e-papierosy joyetech 3Smoke farsee

    Löytyipä vaan sattumalta, mitään tietoa ei ole myynnistä Suomeen. Kysy suoraan firmasta, jos kiinnostaa.

     
     
  2. #2

    Vs: Lisää kauppoja euroopassa

    Palveleeko tällainen ketju ketään? Heität pari linkkiä etkä edes selvittänyt voiko niistä tilata.

     
     
  3. #3
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Lisää kauppoja euroopassa

    Vaikka ei tämmösenään palveliskaan niin voidaanhan me koittaa tänne kerätä lisääkin kauppoja.
    Eiköhän noita tuu kun sieniä sateella. Toki ois mukava, että ois kyseisistä sit jotain kokemustakin tms.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  4. #4
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2009
    Viestit
    23

    Vs: Lisää kauppoja euroopassa

    No eipä tällä ole minkäänlaista stickyä tai niille pyhitettyä topikkia mihin näitä shoppeja voi listata, tuon irkku-kapan olemassaolostakaan en tiennyt mitään ennenkuin sen tästä topikista löysin.

    'Hankkiminen' alueen selostuksessa käsittääkseni lukee seuraavaa "Ostopaikat, vinkit, kokemukset, kysymykset..."
    Eli mikäs tämän alueen tarkoitus sitten on?

    Vai onko nyt kyse sitten siitä, että e-savuke.com menettää jotain bonareita tms. jos jengi ei tilaa noista forumin bannerissa mainostetuista puljuista?


    Ja tottakai noista voi tilata Suomeenkin, miksi helvetissä ei muka voisi?


    Äh, vittujoo... Näkyy tämä analogisten polton lopettaminen käyvän hermon päälle vaikka nikotiinia saisikin.
    Perkele kun on hermot kireellä, vähän alko jännittämään meneekö huominen työpäivä ilman pahempia räsähtelyjä.

     
     
  5. #5
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Lisää kauppoja euroopassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja elu105 Näytä viesti
    Ja tottakai noista voi tilata Suomeenkin, miksi helvetissä ei muka voisi?
    Todennäkösesti tässä vaan tarkotettiin sitä, että älä nyt tilaa joka randomilta sivustolta jotain. There's loads of shit out there you know

    Eli jotain käyttökokemuksia, postituksen aikatauluja jne kun löytyy uusilta sivustoilta niin toki tää thread on hyvä paikka jakaa niitä muiden kanssa O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  6. #6
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    31

    Vs: Lisää kauppoja euroopassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja elu105 Näytä viesti
    No eipä tällä ole minkäänlaista stickyä tai niille pyhitettyä topikkia mihin näitä shoppeja voi listata, tuon irkku-kapan olemassaolostakaan en tiennyt mitään ennenkuin sen tästä topikista löysin.

    'Hankkiminen' alueen selostuksessa käsittääkseni lukee seuraavaa "Ostopaikat, vinkit, kokemukset, kysymykset..."
    Eli mikäs tämän alueen tarkoitus sitten on?

    Vai onko nyt kyse sitten siitä, että e-savuke.com menettää jotain bonareita tms. jos jengi ei tilaa noista forumin bannerissa mainostetuista puljuista?


    Ja tottakai noista voi tilata Suomeenkin, miksi helvetissä ei muka voisi?
    Juu eipä ehdotella enään. Taitaa kuitenkin olla hieman hukassa toisiaankin tän topicin idea, ainakin minulta.
    Pössytellään sitten rauhassa omissa oloissa ja tilataan mistä tilataan.

     
     
  7. #7
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    31

    Vs: Lisää kauppoja euroopassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja POMO Näytä viesti
    Irlanti:
    http://www.thebestshop.eu/joye-stick.../prod_119.html

    Puola:
    http://www.joye-sklep.pl/
    http://www.sklep.e-cigar.pl/index.php

    Löytyipä vaan sattumalta, mitään tietoa ei ole myynnistä Suomeen. Kysy suoraan firmasta, jos kiinnostaa.
    Kysymys:
    Do you sell and send items to Finland??

    Vastaus:
    The Best Shop - Ireland shop@thebestshop.eu

    Hello.
    Yes, we have couple customers from Finland so far.

    Regards
    Bart

    Sent from iPhone

    Tilaus ON vetämässä

    Ja sklep.e-cigar.pl:

    To: sklep@e-cigar.pl
    Subject: FINLAND

    Do you sell and send items to Finland??

    Sklep E-cigar:

    Yes.





     
     
  8. #8

    Vs: Lisää kauppoja euroopassa

    Meinasin lähinnä että Googlesta kuka vaan löytää hetkessä satoja sähkötupakkakauppoja. Tavaran laadusta, hintatasosta tai että toimittaako ne ylipäätään Suomeen (siedettävillä kuluilla) ei voi tietää pelkästään sen urlin perusteella.

    Mielestäni parempi tapa olisi perustaa kaupalle ihan oma ketju ja sitten vasta kun on itse sieltä tilannut onnistuneesti. Tällöin ketjusta on heti hyötyä myös muille ja se on helpompi löytää foorumin hakutoiminnolla sekä ulkopuolisilla hakukoneilla.

     
     
  9. #9
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    31

    Vs: Lisää kauppoja euroopassa

    Kysymys:
    Do you sell and send items to Finland??

    Vastaus:
    The Best Shop - Ireland shop@thebestshop.eu

    Hello.
    Yes, we have couple customers from Finland so far.

    Regards
    Bart

    Sent from iPhone

    Tilaus ON vetämässä

    Tilattu: 15:05
    Postitettu: 19:53

    Postikulut Suomeen:3,50€

     
     
  10. #10
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    31

    Vs: Lisää kauppoja euroopassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja POMO Näytä viesti
    Kysymys:
    Do you sell and send items to Finland??

    Vastaus:
    The Best Shop - Ireland shop@thebestshop.eu

    Hello.
    Yes, we have couple customers from Finland so far.

    Regards
    Bart

    Sent from iPhone

    Tilaus ON vetämässä

    Tilattu: 15:05
    Postitettu: 19:53

    Postikulut Suomeen:3,50€
    Tavarat tuli eilen perjantaina (4:ssä päivässä tilauksesta). Nesteet Degang, eli siis samoja kuin ecigwiz:illä. Muutkin tavarat pakattu kuin Peleonilla ikään elikkäs HYVIN.

    Aion tilailla uudelleenkin.

     
     
  11. #11

    Vs: Lisää kauppoja euroopassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Palveleeko tällainen ketju ketään? Heität pari linkkiä etkä edes selvittänyt voiko niistä tilata.
    Palvelee.

    Itse laitoin myös pientä tilausta tuonne thebestshop.eu testimielessä.

     
     
  12. #12

    Vs: Lisää kauppoja euroopassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Meinasin lähinnä että Googlesta kuka vaan löytää hetkessä satoja sähkötupakkakauppoja. Tavaran laadusta, hintatasosta tai että toimittaako ne ylipäätään Suomeen (siedettävillä kuluilla) ei voi tietää pelkästään sen urlin perusteella.

    Mielestäni parempi tapa olisi perustaa kaupalle ihan oma ketju ja sitten vasta kun on itse sieltä tilannut onnistuneesti. Tällöin ketjusta on heti hyötyä myös muille ja se on helpompi löytää foorumin hakutoiminnolla sekä ulkopuolisilla hakukoneilla.
    Täysin samaa mieltä. Tähän ketjuun nämä kauppojen nimet/linkit hukkuu aika nopeesti.
    Kaupoille omat ketjut ja sitten vasta kun sieltä on jotain onnistuneesti tilattu.

     
     
  13. #13

    Vs: Lisää kauppoja euroopassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja viikinki77 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Meinasin lähinnä että Googlesta kuka vaan löytää hetkessä satoja sähkötupakkakauppoja. Tavaran laadusta, hintatasosta tai että toimittaako ne ylipäätään Suomeen (siedettävillä kuluilla) ei voi tietää pelkästään sen urlin perusteella.

    Mielestäni parempi tapa olisi perustaa kaupalle ihan oma ketju ja sitten vasta kun on itse sieltä tilannut onnistuneesti. Tällöin ketjusta on heti hyötyä myös muille ja se on helpompi löytää foorumin hakutoiminnolla sekä ulkopuolisilla hakukoneilla.
    Täysin samaa mieltä. Tähän ketjuun nämä kauppojen nimet/linkit hukkuu aika nopeesti.
    Kaupoille omat ketjut ja sitten vasta kun sieltä on jotain onnistuneesti tilattu.
    Onko se nyt sitten jotenkin vahingollista kertoa kaupoista vaikka ei niistä ole tilannut/omaa kokemuksia? .. Itse pidin siitä että löysin helposti "tsekkailtavaa" foorumien kollaamisen yhteydessä.

    Itse ainakin nyt tiedän että en tällä forumilla koskaan tule aloittamaan ketjua, koska tuntuu olevan aika tarkat kriteerit mitä saa ja mitä ei saa kirjoittaa.

     
     
  14. #14

    Vs: Lisää kauppoja euroopassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja declension Näytä viesti
    Onko se nyt sitten jotenkin vahingollista kertoa kaupoista vaikka ei niistä ole tilannut/omaa kokemuksia?
    Eipä oikeastaan. Mun mielestä tämänkaltainen ilmoittelu on ihan ok, varsinkin kun mainitaan, ettei niistä ole itse vielä tilannut jne. Ollaanhan me kaikki kuitenkin aikuisia ihmisiä ja osataan tehdä itsenäisiä päätöksiä ja tiedetään mahdolliset riskit. Ei kai kukaan pidä tätä foorumia vastuullisena, jos jokin menee pieleen? En minä ainakaan. Itse minä tavarani tilaan ja omalla rahalla maksan, joten ei se muiden vika ole jos hommat kusee. Tavallaan kyllä ymmärrän ylläpidonkin pointin, mutta henk. koht. en kaipaa kautta tarvitse tässä iässä enää moisen asian suhteen opastusta. Ei siis millään pahalla. Yleisesti ottaen olen sitä mieltä, että tämä foorumi ylläpitäjineen ja käyttäjineen on tehnyt erittäin hyvää työtä kaiken kaikkiaan. Sitä faktaa ei pidä unohtaa.
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  15. #15
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Lisää kauppoja euroopassa

    haha, loistoketju kyllä tämä.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  16. #16
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    31

    Vs: Lisää kauppoja euroopassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    haha, loistoketju kyllä tämä.
    Tarkoitus oli saada järkeviä/muitakin vaihtoehtoja verkkotilaamiselle euroopasta, myös muista paikoista kuin niistä, mistä moderaattorit ovat ansiokkaasti hankkineet pysyvät ALE -koodit.

    Kiinasta yms. ETA:n ulkopuolisilta alueilta tilatessa on peikkona aina tuo tulli yms. sotkut.

     
     
  17. #17
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Lisää kauppoja euroopassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja POMO Näytä viesti
    Tarkoitus oli saada järkeviä/muitakin vaihtoehtoja verkkotilaamiselle euroopasta, myös muista paikoista kuin niistä, mistä moderaattorit ovat ansiokkaasti hankkineet pysyvät ALE -koodit.
    Tuo on todellakin hyvä että kaupoista kerrotaan, mutta kuten todettu, kuten sinäkin olet tässä langassa tehnyt;
    Tee ihmeessä toimivasta kaupasta ihan oma topikkinsa. Kauppiaidenkin on helpompi löytää paikalle sitten kommentoimaan jos tarvittavaa on.
    Esim. Puolalaiset täällä kommentoimassa saattaisi olla krapulaisen aamuni pelastus.

    Kunhan nyt heitin tuon lainerin, kun täällä kiehutaan välillä. Lisää näitä. ASIOISTA PITÄÄ PUHUA!!!


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  18. #18
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2011
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    119

    Vs: Lisää kauppoja euroopassa

    ehottomasti tämäkin tilaa.litkuja ainakin ja eivät myy ei oota..
    Life's one choice after another,
    then you live them, choose wisely.
    life's a bitch, then you die.

     
     
  19. #19

     
     
  20. #20

    Vs: Lisää kauppoja euroopassa

    Tuota edymekkiä selailin äkkiä ja ainakin aivan naurettavan halpoja akkuja ja latureita löyty 901-kierteillä. Pikkuakku 2,3€ ja laturi 1,15€ mikäli tuosta puolan kielestä nyt selkoa sai. Gotta polish my polish.

     
     
Sivu 1 / 8 12345 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •