Tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: Vanilla (0mg / Janty)

  1. #1

    Vanilla (0mg / Janty)

    Vanilla

    Valmistaja: Ei ilmoitettu
    Hinta ostohetkellä: 4€ (5kpl)
    Ostopaikka: http://www.jantyshop.com/
    Nikotiinipitoisuus: 0mg
    PG / VG: PG
    Pakkaus Penstyle patruuna

    Tällä kertaa arvostelussa on valmispatruunoita mutta erikseen ostettu neste on samaa tavaraa. Koska en patruunoita tai 0mg nesteitä juurikaan enää käytä niin nämä ovat odottaneet laatikossa arvostelua jo pidemmän aikaa. Janty:n valmiiksi täytetyt patruunat ovat aika suolaisen hintaisia mutta on kieltämättä kätevämpää kuljettaa mukana valmista patruunaa ja vaihtaa edellisen tyhjetessä tilalle vain uusi jos patruunoita ylipäätään käyttää.

    Vanilja e-nesteen maku muistuttaa enemmänkin vaniljajäätelöä kuin oikeaa vaniljaa. Maku on todella pehmeän "maitomainen" ja mielestäni liiankin makea. Tähän mennessä kuulostaa vielä ihan hyvältä mutta valitettavasti joka imaisulla tunnen myös jonkin epämiellyttävän kemikaalimaisen sivumaun. Voi olla että tämän on tarkoitus olla juuri se aidon vaniljan maku mutta ei se kyllä höyryteltäväksi sitten sovi. Mielestäni ensimmäisellä kerralla kun nestettä kokeilin, se maistui paljon paremmalta. Tästä on kuitenkin vain pari kuukautta aikaa joten tuskin neste on ehtinyt ainakaan pilaantua.

    Minkäänlaista kurkkutuntumaa en nesteestä saanut. Höyryä neste tuottaa hyvin, ehkä jopa normaalia enemmän.

    Arvosana: 4 / 10


     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Vanilla (0mg)

    Kurkkutuntuma tuntuu yleisesti olevan heikko nollilla. Poikkeuksen tekee mun kokeilemista litkuista vain Liberty, joka erottuu tässä edukseen, joskin heidän litkuissa tuntuisi olevan myös jotain lievää sivumakua.

    Vaniljamaisin vanilja on ollut mun kokeiluista Ecigs:llä, joskaan ei tuossakaan ole kehumista ainakaan kurkkutuntuman osalta (etenkään nollana!)

     
     
  3. #3

    Vs: Vanilla (0mg)

    Oivoi, minä kun vasta tilasin itselleni ison pullon tätä periaatteella, ettei vanilja voi maistua pahalta :S 11mg on vahvuus, katsotaanpa mitkä ovat mietteet.

     
     
  4. #4

    Vs: Vanilla (0mg)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Netmonkey Näytä viesti
    Oivoi, minä kun vasta tilasin itselleni ison pullon tätä periaatteella, ettei vanilja voi maistua pahalta :S 11mg on vahvuus, katsotaanpa mitkä ovat mietteet.
    Veikkaan että nikotiinin kanssa ja eri valmistajan tuore pullo voi olla aika eri makuista. Toivottavasti..

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Vanilla (0mg)

    Taatusti erittäin vaniljainen. Ecigs 11mg on sisältää jo kurkkutuntumaakin (toisin kuin tuo nolla) eikä makukaan ole hullumpi. Kurkkutuntuma 11mg alapuolella on mun makuun turhnan heikko.

    Itse asiassa tällä hetkelläkin röyhyttelen 11mg/0mg ecigs seosta vahvuudella 5mg. Lisukkeena neljännes TABiä kurkkutuntuman paramtamiseen.. Höyryä ei esig:stä tule hirmuisesti, joskin mulle se ei ole olennainen ja sitä saa lisättyä helposti jo pienellä määrällä glyseriiniä, mikäli haluaa puhallella renkaita jne.

    Kohta 1kk takana kaikkea vaniljaa sisältävää, joten mulla alkaa tulla vaniljamaisten osalta kiintiö kohta täyteen, vaikka onkin minua tosiaan miellyttävä mauste. Sopivaa makua hakiessa pitää varmaan vain vaihdella litkuja, ettei niihin kyllästy.

     
     
  6. #6

    Vs: Vanilla (0mg)

    Joo, ensivaikutelmat ainakin tuosta 11mg vaniljasta on ihan hyvät. Kelpo maku, mutta varmasti voi tulla yli liian pitkään höyrysteltynä. Kurkkutuntumakin yllätti positiivisesti. Pitänee kirjoitella tästä jotain jossain välissä käyttäjien puolelle sitten.

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut (eS)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •