Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 37

Aihe: Ovatko Maailman nesteet lopussa?

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    18

    Ovatko Maailman nesteet lopussa?

    Hyvin tuoreena höyryttelijänä haluaisin kokeilla myös muita makuja kuin "tupakkaa" ja minttua, joita tilasin itse laitteen mukana.
    Nestekauppoja selatessa tuntuu vain siltä että kaikki mielenkiintoiset nesteet on loppu jokaisessa paikassa.
    Mistä siis tilaatte nesteitä tänään? ???

     
     
  2. #2

    Vs: Ovatko Maailman nesteet lopussa?

    Veikkaan että hurjat piikit suomitilauksia ovat oikeasti osasyy huonoon varastotilanteeseen euroopassa Hyvä varastotilanne on tällä hetkellä esim. UK-Eliquid:lla ja ENjuice:lla. mm. Welho lupaili täydennystä tälle viikolle.

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2009
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    98

    Vs: Ovatko Maailman nesteet lopussa?

    Voin omalta kohdaltani suositella noita UK-Eliquidin nesteitä. Olen nyt kahta maistanut ja priimakamaa kyllä on.

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    192

    Vs: Ovatko Maailman nesteet lopussa?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja polskija Näytä viesti
    Voin omalta kohdaltani suositella noita UK-Eliquidin nesteitä. Olen nyt kahta maistanut ja priimakamaa kyllä on.
    mitäs makuja oot maistellu? ittelle tuli minty chocolate, caramillized cappuccino, malibu pineaple (ja kaikki väärin kirjoitettu ) tällähetkellä kokeilussa tuo caramelli ja vaikuttaa hyvältä

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2009
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    98

    Vs: Ovatko Maailman nesteet lopussa?

    Eilinen meni Minnesota mentholilla, joka on sellainen todella rikas minttukaakao-maku. Tykkäsin! Tänään vaihdoin tohon Kentucky Premium Blendiin, toi tuntuu olevan tosi hyvä ns. kestohöyry eli all-day-vape. En oikein osaa eritellä, mille se maistuu, mutta jokin tupakkamaku siinä on, lisättynä hieman tollaisella kevyellä karamellimaisella lisällä. Ylivoimaisesti paras tupakkamaku, mihin olen törmännyt tähän mennessä.

    Laatikossa ois vielä vadelmaa tarjolla, se on sitten seuraavana vuorossa, kunhan tää tankillinen loppuu.

     
     
  6. #6
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    31

    Vs: Ovatko Maailman nesteet lopussa?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja polskija Näytä viesti
    Voin omalta kohdaltani suositella noita UK-Eliquidin nesteitä. Olen nyt kahta maistanut ja priimakamaa kyllä on.
    Itse tilasin 30ml 18mg mustikkaa, ja melko vaisu maku on kyllä. Käytössä oli LR 901 ato jolloin oli vähän turhankin karhea TH, mutta sain tänään perus aton tankkiversion adapterin kanssa jonka kanssa makua tulee hieman enemmän.

    Tuntuu, että on tullu höyryteltyä vähän liikaakin tankilla ja perusatolla, joten voinen suositella joskin onkin hieman vaisu maku.

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: Ovatko Maailman nesteet lopussa?

    Minä olen taas tilannut tuolta ENJuicelta. Ihan hyvää tavaraa tuntuu olevan.

    Tilasin siis metsämarja- ja omppunestettä VG:nä. Tavarat tuli 4 päivässä.

     
     
  8. #8
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ovatko Maailman nesteet lopussa?

    Tänään lähti kiinasta ja usasta litkutilaus tulemaan. Eli 0mg nesteitä joihin itse lisään hitucen nikotiinitiivistettä.

     
     
  9. #9
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Ovatko Maailman nesteet lopussa?

    Taidan itse kyllä kokeilla seuraavaksi tuota ENjuicea, siellä ainakin nesteitä näyttää riittävän.

     
     
  10. #10

    Re: Ovatko Maailman nesteet lopussa?

    Samoin liberty-flight:lla löytyy tavaraa hyvin, etenkin noita xo-nesteitä jotka sekoitetaan periaatteessa tilauksesta. Hinta on 15% alennuksen ja tuotereview:stä saatavien krediittien jälkeen ihan kohtuullinen.

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: Ovatko Maailman nesteet lopussa?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Tänään lähti kiinasta ja usasta litkutilaus tulemaan. Eli 0mg nesteitä joihin itse lisään hitucen nikotiinitiivistettä.
    Mistäpäin jenkkilää ja kerrothan oliko kelvollista?

    Ajattelin vaan mahdollisuutta täyttää tyhjää tilaa, mitä talven moottoripyöräkonttiin jää pahvilaatikoiden jälkeen.

     
     
  12. #12
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ovatko Maailman nesteet lopussa?

    Madvapesilta. Ja samalla jotain pikku modaustarviketta. Voihan nuo olla perus Dekangiakin mutta sen näkee kun postilaatikkoon kolahtaa.

     
     
  13. #13

    Vs: Ovatko Maailman nesteet lopussa?

    Itekki oon jo puolisen vuotta meinannu tilata nikotiinittomia nesteitä jenkeistä. Mutta ongelma tulee sinää, että saadakseni 18mg nestettä 30ml, mun pitäs laskelmieni mukaan laittaa 10ml 54mg nestetä ja 20ml tuota makunestettä. Mahtaako olla enään makua tuon jälkeen jäljellä, jos kolmasosa on mautonta nestettä?

     
     
  14. #14
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Ovatko Maailman nesteet lopussa?

    Yllättävän hyvin maku on säilynyt, vaikka huomattava osa on lisätty mautonta. Olen tuohon törmännyt, kun hyvää 11mg nestettä on "tehostettu". Eroa on, mutta ei valtavasti, etenkin jos ei höyrytä alkuperäistä joka toisella vedolla.

    Onko kenelläkään tietoa tai kokemusta FSUSA:n "Extra Flavoring" valinnasta, onko se sillä tavalla tehostettu määrä makua, että laimennus vaikuttaa vähemmin, tai neste peräti tarkoitettu laimennettavaksi?

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: Ovatko Maailman nesteet lopussa?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Itekki oon jo puolisen vuotta meinannu tilata nikotiinittomia nesteitä jenkeistä. Mutta ongelma tulee sinää, että saadakseni 18mg nestettä 30ml, mun pitäs laskelmieni mukaan laittaa 10ml 54mg nestetä ja 20ml tuota makunestettä. Mahtaako olla enään makua tuon jälkeen jäljellä, jos kolmasosa on mautonta nestettä?
    Tuskin kovin hyvin. Makuja, siis laimentamattomia saa melko monesta kaupasta, paleon ja HC on osoittautuneet parhaiksi, pääosin siis degangin makuja. Varovasti sitten maustelemaan, aidot on melko vahvoja.

     
     
  16. #16

    Vs: Ovatko Maailman nesteet lopussa?

    En mä noihin dekangeihin enään koske. Jos alotan miksaushommat niin kaippa se sitten flavour artsin ja perfume's apprenticen mauilla tapahtuu. Ei mua liiemmin nuo omat miksaukset kiinnosta, mutta kovasti haluaisin enemmän jenkkinesteitä eurooppaan. Yks vaihtoehto ois tilata freedomilta tai rawr vapoursilta triplamaulla noi nesteet ja sit lisätä nikotiinit. Vituttaa vaan maksaa saman verran nikotiinittomasta kuin nikotiinillisesta.

     
     
  17. #17
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Ovatko Maailman nesteet lopussa?

    Tuolla näyttäisi olevan miehekkäitä kokoja: http://www.myfreedomsmokes.com/e-liq...acco-e-liquid/
    Jos puoltavan vastauksen saa vielä extra flavour kysymykseen, niin ei tarvitse miettiä mistä ostaa.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  18. #18

    Vs: Ovatko Maailman nesteet lopussa?

    Kukas muu, kuin Liberty Flights ja UK-Eliquid myy Vermillion Riverin litkuja? Edellä mainituilla puljuilla kyllä on tuotteita, mutta kaikki mitä itse kaipaisin on loppu mm. caramelled cappucine ja florida citrus explosion.

     
     
  19. #19

    Vs: Ovatko Maailman nesteet lopussa?

    Uk eliquidille tulee tällä viikolla noita. Muut kuin yllämainitut kaupat ei noita euroopassa myy.

     
     
  20. #20

    Vs: Ovatko Maailman nesteet lopussa?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Uk eliquidille tulee tällä viikolla noita. Muut kuin yllämainitut kaupat ei noita euroopassa myy.
    Oukei En tuhlaa siis enää aikaani etsimiseen. Oottelenpa hetken ja tilaan sitten UK Eliquid:sta.

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •