Tulokset 1 - 13 / 13

Aihe: SMOK WOO 5V

  1. #1
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    SMOK WOO 5V

    en löytänyt tämän laitteen omaa ketjua enää, joten rohkenen aloittaa uuden. Tietääkseni näitä on kuitenkin edelleen paljon muillakin ja jopa menevät kaupaksi uutenakin.

    Smok WOO mod 5V BODY / <b>MODit</b> / PUFF

    itse asiaani: onko joku tehnyt jotain mittauksia siitä mitä tämä laite todellisuudessa oikein antaa ulos. Mulla nimittäin molemmat WOOt antavat huomattavasti kiukkuisemmat löylyt kuin Vamo V2, Lava 2.1. tai Lambo Tornado antavat täysillä AW IMR-akuilla ja täysillä tehoilla eli 6 voltilla. Olen testannut tämän useammilla ~2,8-3 ohmin bogeilla, clearoilla ja RBA-silica-atoilla ja ero on aina todella huomattava. Itsellä ei ole laitteita mittailla noiden pulssivehkeiden ulosanteja.

     
     
  2. #2
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Sattuuko joku vielä muistamaan, miten WOO käyttäytyi eri 16340-akuilla 1.5 MDCC:n kanssa?
    Jemmassa on suojattuja AWita pari ja jotain random akkuja, kuten SenyBor 123 ja pari joitain 900 mAhin (no LOL) CR123sia.
    KGO & Twist

     
     
  3. #3
    Höyrypää NeKeZZ's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    417
    Mulla AW akuilla pelitti parhaiten, muhkeat höyryt ja akut kesti parhaillaan kolme päivää.

     
     
  4. #4
    Mahtuiskohan tonne kaks 18350 akkua? Muistelisin että olis varaa jonnin verran.

     
     
  5. #5

     
     
  6. #6
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Näitä ei taida vastaavia markkinoilla olla? Jossain kohtaa oli joku stäkätty kolmiportainen, ainakin Peleon myi, mutta muuten kohtuu hiljaista?
    KGO & Twist

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    331
    riittääkö woossa potku jos catepillariin tekee alle ohmin setupin

     
     
  8. #8
    Taitaa olla 1.2ohmin rajoitin

     
     
  9. #9
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    No siinä ON 3.3A kytkin ja 5 volttia jännitettä...
    KGO & Twist

     
     
  10. #10
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    5
    toimii

     
     
  11. #11
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    42
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Sattuuko joku vielä muistamaan, miten WOO käyttäytyi eri 16340-akuilla 1.5 MDCC:n kanssa?
    Jemmassa on suojattuja AWita pari ja jotain random akkuja, kuten SenyBor 123 ja pari joitain 900 mAhin (no LOL) CR123sia.
    Parhaiten toimii juurikin AW-IMR 16340 (3.7V 550mAh) akkujen kanssa, alotuspakkuksen mukana tulleet (no name / siniset) akut olivat aivan kuraa, Efest tms. akkuja en ole edes viitsinyt kokeilla.
    Itse olen nyt reilut 2v. höyrytellyt WOO + 2x AW-IMR 16340 + 1.5 MDCC kokoonpanolla. Aloitin höyryttelyn juurikin tällä ja jätin suosiolla Ego: t yms. väliin ja höyryä on riittänyt.

    Plussat kokoonpanosta:
    + WOON putki yksinkertaisesti kustannustehokas, halpa uushankintahinta.
    + höyryntuotto tämän hintaluokan kokoonpanolle, ei vähempää kuin 5/5, eli erinomainen.
    + kestävä, ei juurikaan rikkoutuvia osia, - itsellä vasta toinen putki menossa, vaikka on jokapäiväisessä käytössä.
    + (SMOK: in) 1.5 MDCC kestävät käytössä hyvin, ei vikaherkkyyksiä, - eikä vuoda, ns. roudarimalli. Olen kokeillut myös hetken aikaa tankilla, mutta juurikin vuotojen takia palasin nopeasti MDCC:n käyttäjäksi.
    + AW:n akut parhautta, puhti alkaa loppumaan vasta 6kk jälkeen, jolloin varalle / kiertoon.

    Kaiken kaikkiaan, ihan hyvä 5V. kokoonpano pikkurahalla !

    Joo, - olen kyllä joskus haaveillut Provarista ... ja herännyt sitten taas kylmään arkitodellisuuteen
    Viimeksi muokannut J-P; 30.07.14 kello 22:24. Syy: typoja

     
     
  12. #12
    Höyrypää Jan178's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    410
    ^ Eipä voi WOOta kuin hehkuttaa (pun intented), eka laite egon jälkeen ja Lavatuubien ja SIDinkin jälkeen mekaanisten rinnalla uskollinen juhta. Monesti teipatulla rungolla... Töissä tekee työnsä omistajaansa luotettavammin.
    Mulla on pari satsia Efestejä jatkuvassa kierrossa, tylsinä päivinä joutuu vaihtamaan. Piru tietää monestiko noita on jo latailtu, vuoden varran vissiin siitä kun ne ostin. Toisessa päässä Evod DIY-setupilla, +-2ohm.

    Lasievodin piruuttani hankin, vaan en ole vielä joutanut ottaa käyttöön. Ens viikolla näkee kuinka paketti pelaa dualcoililla.

     
     
  13. #13
    Höyrypää NeKeZZ's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    417

    Langan innoittamana piti omakin kaivella esille. memories....

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •