Sivu 11 / 11 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011
Tulokset 201 - 210 / 210

Aihe: loppui savu

  1. #201

    Vs: loppui savu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja savuton-1 Näytä viesti
    Ei Minun lainaukseni nyt onnistu,tyhmyys paistaa läpi,mutta mitä tuo aine on,jonka löysin LIBERTYSTÄ!
    VG Maustamaton 250ml-GNnraaka-50mg tai -25mg.Etsin juuri tälläistä isoa pulloa,tuossa on tuo alku ok.mutta mitä tuo loppuosa tarkoittaa??
    Tervehdys, katselit nähtävästi tätä sivua (http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=91) jonkun googlekääntäjän kautta?

    "VG Unflavoured 250ml - CN Sourced - 50MG" eli "VG Maustamaton 250ml-GNnraaka-50mg" tarkoittaa Kiinasta peräisin olevaa VG-pohjaa, jossa nikotiinipitoisuus on 50 mg millilitraa kohden.


     
     
  2. #202
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kemi
    Viestit
    75

    Vs: loppui savu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja savuton-1 Näytä viesti
    Ei Minun lainaukseni nyt onnistu,tyhmyys paistaa läpi,mutta mitä tuo aine on,jonka löysin LIBERTYSTÄ!
    VG Maustamaton 250ml-GNnraaka-50mg tai -25mg.Etsin juuri tälläistä isoa pulloa,tuossa on tuo alku ok.mutta mitä tuo loppuosa tarkoittaa??
    http://www.inaweraflavours.com/en/ni...ml-100-ml.html

    Eikö tuolta löydy 0mg maustamatontakin jopa 5l tonkis.

    .................................................. ...................

     
     
  3. #203

    Vs: loppui savu

    Suuret kiitokset Taprinille,kyllä sai mitä halusi,olisi tosiaan saanut vaikka 5:den litran kannun,on maailma ihmeellinen.Muuten onkin pyyhkinyt hyvin,kun ajoin kameraan,joka oli sijoitettu autoon,nyt ei ole enää ässää,kerkisikin olla lähes 6 vuotta.

    Samana päivänä,kun sakon sain,niin illalla oli omistaja vaihtunut,kyllä potuttaa.Varmasti on Suomen paras,kunnoltaan,vaikka peiniä vikoja jäi,jotka korjaamo aheutti,on se vaan erillaista,nyt ajaa kun ei ole enää 340 hv:maa käytössä,ja sitä hienoa hiljaisutta,kun ajeli,jäi kaipaamaan,turhaa se enää murehtia on.

     
     
  4. #204

    Vs: loppui savu

    Moro! Tasapuolisesti,niin höyryttelijöille,kuin huvikseen Pössyttäville,olenkin ollut pitkän aikaa poisssa,enpä tiedä mistä johtui(korvienvälistä kai)Piti tulla kiittämään,sitä porukkaa,joka oli alussa ja lopussakanssani kirjoittelemassa.Ensin pääsin Sähkötupakkaan ja sitten joku minulle antoi,sen firman nimen,joka myi 0 mg;een tavaraa jopa litran pulloissa.

    Nyt olen ollut,kaikkia savuja ilman,jopa n.4kk!!! ei olisi uskonut,mutta kun kaksi uutta Libetyn akkua oli aamulla tyhjiä,enkä saanutkaan höyryjä,päätin kokeilla ja nyt annoin melkein kaikki,naapurille.%10;kympin jätin varalle,8,18mg 30mg:een pullot jätin,niin ja yhden 100mg:een 0 mg pullon itselleni,kaiken varalta.Tuntuu vaan aina tulevan tuo niktiini,tai paremminkin,savut ja halut mieleen,huh huh,että kirjoittaminen,tästä onkin vaikeaaa,alkaa,hitosti mieli tekemään.

    Niin alussa kerroin,että viimeinen `"niitti" oli kun sain,sen puolalaisfirman tiedot.Aloin lataamaan n.15mg 0mg nestettä ja 4mg 8mg:een neste sekoitusta,joka tuntui aivan riittävältä,kun olin pikkuhiljaa vähentänyt ensin.En tiedä,kun naapurit käyvät,pössyttelevät sisällä,ei se takuuvarmasti haittaa kaveria,jolla ei ole lainkaan selkärankaa,tälläinen,kun minä olen.

    Mutta,keron tosi jutun,mikä häiritsee,oikeen tututusti asti,olin 85v päivillä vanhainkodissa ja yksi asukas,meni parvekkeelle TUPAKOIMAAAN,tuolta se tuntui,kirjaimelisesti,voihan vee,että on se ihminen tyhmä,kun tupakoi,hänkin oli käryttänyt 52 vuotta.Kerroin Sähkötupakasta,kuinka itse olin onnistunut ja moni muu täällä paikkakunnalla,ei ollut hänelläkään,edes tietoa,että tälläisiä on olemassa.

    Muutta vielä suuret,suuret kiitokset,myös,niille jotka tämän sivuston tekivät,ajatelkaa olette päästäneet,minut piinasta,joka olisi jatkunut ja jatkut,tai olisi loppunut,kun alkoi olla rytmihäiriötä ja jatkuvaa astmaa,hermot kireällä,muna ei seisssyt,niin nyt kaikki on toisin,tuon höyryttelyn kanssa kaikki suurinpiirtein,loppui,mutta,nyt kun olen ollut,kokonaan ilman,jos vaan jaksan olla,lue pystyn.Kiiitos sillä alussa en olisi pystynyt,edes haveilemaan,että vanha alkoholisti,tupakoitsija,saa uuden elämän,lääkkeet melkein poissa ja kunto,uskomaton,kun nyt ajattelen,aikaa jolloin,join ja poltin,saan kai vielä tulla väärinkirjoittelemaan,kun tuntuu vielä,että joskus olisi pakko,otta höyryt,en ota,KIITOS TUESTA!!! en jaksa lukea,mitä,kirjoitin ja korjata tuhattaakirjoitusvirhettä,mutta kai te jo selvän saatte,kyllä minä aina käyn viisastelemassa,useammin,toisten kiusaksi ja toisten iloksi.Kiiitos!!!!!!!!!!!!

     
     
  5. #205
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: loppui savu

    Hienoa savuton-1! Olipa mukava kuulla sinun kuulumisia ja olen onnellinen puolestasi ettet ole retkahtanut analogisiin! Syvä kunnioitus myös siitä, että olet nujertanut samalla pitkäaikaisen nikotiiniriippuvuutesi, tai jos et täysin nujertanut, niin ainakin oppinut elämään ilman pakottavaa tarvetta käyttää sitä säännöllisesti.

    Olet loistoesimerkki höyryn voimasta ja tämän foorumin hyvästä hengesta, avuliaisuudesta ja tuesta jonka avulla saadaan näköjään ihmeitäkin aikaan!

    Olet aina tervetullut kirjoittelemaan kuulumisia tähän ehkä kaikkien aikojen legendaarisimpaan ketjuun!

     
     
  6. #206

    Vs: loppui savu

    Savuton-1 RESPECT +1

     
     
  7. #207

    Vs: loppui savu

    Moro taas!! Kiitos Jalipo mukavista lisäpotkua,antavasta analyysistäsi,olipa kohdallaan sinun ajutusmaailmasi.Miksikö,no ellei tätä sivustoa,olisi ollut(kauhun väristys)mistä olisin voimat tähän tupakanpolton lopettamiseen saanut,alussa,kun kaikki meni päin mäntyä,tuntui aivan toivottomalta,että,minä lopettaisin analogiset.

    Muistan,kuin eilisenpäivän,kun oli saanut,tämän 510in ja aamulla kun heräsin,en hittovie,muistanut,että,tupakat on kaapissa,sentakia,että olin saanut,tämän pössyttely laitteen ja kuinka istuin lähes liikehtimättä,noin 4 tuntia vetämässä"höyryjä" se ei totisesti ollut helppoa,kun jokin puuttui,kai ne oli ne myrkyt,häkä,kai eniten.Kyllä se vähän ajan päästä,alkoi vastoinkäymisten,myötä mitkähän ionisaaattorit ne oli,kun hajosivat,enkä tietty,ollut tarpeeksi varaosia,itselleni varannut.

    Huvittavinta oli se,että olin jo yrittänyt tupakoinnin lopettamista todella kalliiden lääkkeiden avulla,sitten vielä ostin täkäläisen apteekin,koko laastarivaraston ja autoiko se itsetuntoon,kun ne olin käyttänyt,päätin että olkoon kärytän,kunnes kasvatan horsmaa.sitten oli se artikkeli Ts:ssä ja siitä lähti uusi yritys,nettiin ja e-savuke.com löytyi muutaman päivän päästä.

    Voin aivan rehellisesti sanoa,että mikäli ei tätä keskustelupalstaa olisi ollut,en takuulla olisi onnistunut,kun huomasin,kuinka auttavia käsiä alkoi löytymään"pyytämättä"päätin,viimekertaisen kirjoitukseni myötä,että olen myös,yhtä valmis auttamaan,kunhan se vain on mahdolista.Mutta on aina asiota,joita,voisi tehdä,ehkä himpun verran paremminkin,kuten neuvoa eGo-teen,mistä saa nopeasti,mikä edullisin,laadukkain ym.Ne oli hiukan vaikeita saada selville.

    Tuo rutina,johtui ainoastaan siitä,että eihän tupakoitsijan hermot,kestä oikeastaan yhtään mitään,mutta kuin ihmeenkaupalla,tupakka askit,ovat,kuin ovatkin,edelleen samassa kaapissa.Ottaa tosiaan pattiin,kun taas ovat hyökkäämässä,näiden sähkösavukkeiden kimppuun,pitäisi olla,muutama,tupakoitsija joukossa,niin huomaisivat,kuinka hemmetin paljon maailma,muuttuu kun laittaa hörystimen huultensa väliin ja kun olet perehtynyt,tarpeeksi asioihin,huomaat,että muutkin olivat ihmeissään ja alkoivat ostaa laitteita,siirtyivät höyryttelijöiksi.

    Huomasin,että oli myös ihmisiä,jotka eivät halunneetkaan lopettaa tai siirtyä pössyttelijöiksi,no se olkoon heidän oma asiansa.Minä katson säälien,joitakin kun pieni lapsi on sylissä,niin mennään autoon ja pannaan tupakaksi,lompakko on lihava,tai vexxelit ovat isoja ja pitkäaikaisia.En ihan noin tyhmä ollut,kun poltin,että omiani myrkytin,mutta pakko tunnustaa,että useamman vieraan.

    Nyt lopetan,ennekuin joku tuttu lukee tämän ja ottaa nokkaansa,eli menee ystävyyssuhteet poikki,se ei ole tarkoitus.Mutta on eri tunne kirjoitella,kun olen pysynyt kaidalla tiellä,samalla tavalla tuo aika on alkanut menemään,se että keuhkot eivät enää särje,ilma kulkee todella paljon helpommin,oisko noi vaivatkin,vähentyneet vai kuvittelenko vain,en tiedä.Tämän vielä sanon,että yht"äkkiä,kun istun tässä kirjoittelemassa,iskee hemmetinmoinen halu pössyttää,onni onnettemuudessa on se,että olen niin maan hemmtin huono kirjoittaja,että se vie kaiken huomioni.

    Kirjoitellaan,jutellaan älkää unohtako,yhtä,jonka pelastitte.Kiitos!!!

     
     
  8. #208
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: loppui savu

    Mahtavaa, aivan siis kerrassaan "upeeta saatana"! Nauti elämästäsi Savuton-1!


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  9. #209
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: loppui savu

    Harvoin todellisilla tarinoilla om minkään sortin onnellista loppua...mutta tässä tapauksessa asiat alkoi rullaamaan sun suuntaasi...hieno juttu ja jatka samalla linjalla! Höyryt sille
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  10. #210
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jämsänkoski
    Viestit
    541

    Vs: loppui savu

    tässä on muutamaan otteeseen ihan porukalla jo mietitty että mitkä mahtaa olla savunton-1 kuulumiset.
    hienoa kuulla että menee noin vahvasti, voimia ja jaksamista sinne.
    eihän tämä mitään rakettitiedettä ole vaikka toisinaan tietoa onkin melkein mahdoton löytää.
    ja tästä foorumista on todella hyötyä tiedonnälkäisille höyryttelijöille.
    yhtenä hyvänä esimerkkinä juurikin savuton-1, varttuneempi höyryttelijä jolla näemmä menee nykyään todella hyvin.

     
     
Sivu 11 / 11 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •