Sivu 1 / 11 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 210

Aihe: loppui savu

  1. #1

    loppui savu

    Moi! Olen uusi täällä ja siksi että tilasin ECigWizardista aloitupakkauksen 510 Startter Kitin ja sitten tilasin vielä yhden ja jaoimme pojan kanssa 30v ne,nyt olen pulassa tavara missä olisi yksi,mikä se on höyrystin vai ianisaatori loppui.Savut loppuu ja ei tuolla kaupassa ole isoakkuista starttipakettia,enkä tiedä mitä tilaisin yksittäin tähän sarjaan,että ei menisi viikko hukkan,jonka olen ollut polttamatta oikeita,voiko joku neuvoa,mitä tilaan lentorahtina,se kun tuntuu tulevan äkkiä,ehkä selviäisin jollain konstin siihen saakka.Täytin väärin,vuotivat ulos sitä eivät kestäneet,nyt laitoin viimeiseen 5-6 tippaa,en alottaisi enää 42 vuotta riittäisi minulle.Näistä tulee hiukan savua vielä.

     
     
  2. #2
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: loppui savu

    Clearomizereita:
    http://www.sauhuton.fi/product/54/51...clearomizer-g4

    tilaat nuita muutaman kappaleen. toimitus on nopea.
    sitten mietitään miten jatkossa, mut nyt tilanteella on kiire.
    jos kertosit mistäpäin olet, joku lähellä asuva saattas jeesata.



    akkuja saat myös (manuaalisena) :
    http://www.sauhuton.fi/product/93/51...-t-280mah-akku

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  3. #3

    Vs: loppui savu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja savuton-1 Näytä viesti
    Moi! Olen uusi täällä ja siksi että tilasin ECigWizardista aloitupakkauksen 510 Startter Kitin ja sitten tilasin vielä yhden ja jaoimme pojan kanssa 30v ne,nyt olen pulassa tavara missä olisi yksi,mikä se on höyrystin vai ianisaatori loppui.Savut loppuu ja ei tuolla kaupassa ole isoakkuista starttipakettia,enkä tiedä mitä tilaisin yksittäin tähän sarjaan,että ei menisi viikko hukkan,jonka olen ollut polttamatta oikeita,voiko joku neuvoa,mitä tilaan lentorahtina,se kun tuntuu tulevan äkkiä,ehkä selviäisin jollain konstin siihen saakka.Täytin väärin,vuotivat ulos sitä eivät kestäneet,nyt laitoin viimeiseen 5-6 tippaa,en alottaisi enää 42 vuotta riittäisi minulle.Näistä tulee hiukan savua vielä.Tuli tähän saman kirjoitukseen,joten jatkan n.50km Turusta 41 tietä,ei helppo paikka kun olen maalla.Mutta jos tiedän,mikä ianosaatori käy tähän varteen tai mistä saa niitä isöja,kuinka täytetään,tämän opin hiukan liian myöhään.Tilaisin startti paketin uudestaan,mikä toimii kauan,kun olen tälläkin pärjännyt tai näillä 3:klme nyt vaan akku loppuu 10:menessä minuutissa ei tosiaan paljoa savuta.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Clearomizereita:
    http://www.sauhuton.fi/product/54/51...clearomizer-g4

    tilaat nuita muutaman kappaleen. toimitus on nopea.
    sitten mietitään miten jatkossa, mut nyt tilanteella on kiire.
    jos kertosit mistäpäin olet, joku lähellä asuva saattas jeesata.



    akkuja saat myös (manuaalisena) :
    http://www.sauhuton.fi/product/93/51...-t-280mah-akku

     
     
  4. #4
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: loppui savu

    klikkaat ihan sieltä alhaalta VASTAA. niin onnistuu helpommin.
    jos trollaat, ammumme sinua höyrysingolla korvaan.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  5. #5

    Vs: loppui savu

    Moi! En pelleile,enkai muuten olisi täällä sivulla,on kieli muuri,kun kysysuin jo,missäOrder # 006120 viipyy,tulisi 1:ksi paketti josta annan pojalle toisen ja yksi itselle,tuo pää,mikäse sitten onkaan ianisaattori vai? Tuli kamala olo kun oikein vedin kuumaksi,eikä tule kuin hiukan savua ja tietenkin kumma lämmin maku.Yritin tilata jo näin aikaisin linkistä joka minulle oli laitettu,mutta siinähän lukee loppu.Oliko se Luupponen kun neuvoi,mutta yritän uudelleen,lähti hyvin alkuun en ole koskenut tupakoihin olen pärjäillt hyvin näillä,nyt vain on tämä tenkkapoo.Yritän käyttää kaikkia antamianne linkkejä,hitto kun hermosttuttaa.

     
     
  6. #6

    Vs: loppui savu

    Tilasin ensin 6kpl:letta niitä päitä 47e en voinut maksaa nettipankilla,oli korjaus meneillään,sitten tilasin Sauhuttomasta kaksi kirjeenä 15,50e ne kumma kyllä sain maksettua nettioankilla,mutta yritin uudestaan mksaa 47,00e postipakettia pankin kautta ,ei käynyt.No 2:ksi on maksettu ja loput heti kun toimii tai olen hereillä.Ne G4:jät oli loppu.joten se siitä,mutta kiitos avusta tulisivat vain pian,hiukan vielä savuttaa ja napsuu tämä ainoa.Kiitos Luupposelle ja muille jotka näitte vaivaa,paljon olisi opittavaaa,mutta kun nyt saisi nuo kaksi,vai mitä teen.

     
     
  7. #7

    Vs: loppui savu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja savuton-1 Näytä viesti
    Tilasin ensin 6kpl:letta niitä päitä 47e en voinut maksaa nettipankilla,oli korjaus meneillään,sitten tilasin Sauhuttomasta kaksi kirjeenä 15,50e ne kumma kyllä sain maksettua nettioankilla,mutta yritin uudestaan mksaa 47,00e postipakettia pankin kautta ,ei käynyt.No 2:ksi on maksettu ja loput heti kun toimii tai olen hereillä.Ne G4:jät oli loppu.joten se siitä,mutta kiitos avusta tulisivat vain pian,hiukan vielä savuttaa ja napsuu tämä ainoa.Kiitos Luupposelle ja muille jotka näitte vaivaa,paljon olisi opittavaaa,mutta kun nyt saisi nuo kaksi,vai mitä teen.
    jos nuo rikkoutuneet on atomisaattoreita niin kokeilleppa puhaltaa oikein perkeleesti sieltä päästä johon tankki tulis saattaa olla täynnä nestettä ja pidä taloupaperia siellä akku päässä ja kuivaa kunnolla sit ruuvaa akkuun .saattas toimii
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  8. #8

    Vs: loppui savu

    Kyllä nyt hakkaa vastaan,viimeiseen varteen jäi sininen valo palamaan,vaikka on pöydällä,sain kaikki maksettua ja ilmoitim Sauhuttomaan kaikki summat viitteet ym.Kauankohan tavarantoimitus sieltä kestää,tänne Oripäähän?

    Kaikki alkoi liian hyvin,ei tullut maut suuhun,ei kärynnyt,vaan tuli hienosti savua,mutta loppui eilen ja tuli pikku paniikki yli 40 vuotta kärytelleenä,tuntui uskomattomalta,että ei haise auto,kädet,vaatteet eikä ketään ole passiivinen tupoikoitsija,kotikin tuoksui erille,kuin tervalle ja häälle ja nyt kaikki on romuttua.

    Kalliiksi käy,mutta käyköön,jos tällä näin onnistuisi,ei noista laastareista ole mihinkään,kun käsillä ei ole tuttua työtä,olisin alkanut laimentamaan,jos olisi mennyt,niinkuin Turun Sanomissa kertoi Lietolainen.neuvoja tarvitsisin tietoa,mitä nyt?

    Minulla on 3:lme sähkötupakkaa ja kaksi laturia 1:ksi toimii hiukan tämä ionisaatori ja 1:ksi varsi sekä toinen jonkinaikaa, 30ml 24mg nikotiinia puolet jäljellä ja tulematta Premium Apricot 10ml 24mg-high 2 Qty, Premium French Aple 10ml 18mg Medium 2 Qty, Pure 54 Nicotine VG 30ml 1Qty Bikini Martini 10ml 18mg 2 Qty, Medium 510/eGo Atomiser-Standar 2 kpl mistä varret ja mikä ei käryä ja vuoda,saako näistä.Kiitos kaikille,jotka olette auttaneet,nyt puhaltamaan.Oripääläinen Ps: Ei ainakaan Kevyt 1 tupakalla lopu,sinne olen päässyt,eikä lääkkeillä,laastareilla,on siihenkin mennyt rahaa ja turhaan,usko tähän on vielä kova.

     
     
  9. #9
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: loppui savu

    Kielimuuria minäkin epäilin, och jag can inte snacka svenska

    Sauhuton on erittäin nopea lähettämään tuotteita, uskoisin että saat tilaamasi tuotteet tällä viikolla.
    Kannattaa katsella Youtube:sta 510-videoita, siellä neuvotaan aika paljon ongelmatilanteissa.

    Kerroit noista laitteista mitä sinulla on tai on tulossa, pärjäät niillä hienosti. Kunhan saat noita
    Clearomizereita niin ymmärrät mitä sinulta on tähän asti puuttunut.

    Älä menetä hermojasi vaan sinnikkäästi eteenpäin. Tsemppiä!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  10. #10

    Vs: loppui savu

    Puhalsin niin että oli taju mennä ja sitten savut jonkinlaiset,paremat,mutta ei hyvät,välillä ykis atomisaaattori yrittää,toisella vedolla ei tule kuin ilmaa,mausteettuna.Käykö tuo Clearomizer 510:kympiin ja mistä niitä saa,kun ovat jokapaikassa loppu,minkä osaaan tilata tähän,tai näihin laitteisiin pikaparannus.onko tuo 5-6 tippaa oikea määrä,miten sekoitan,eli kuinka paljon mitäkin.

    Se ohje ""laita pumpulia"ei ainakaan toimi,tuli pojalta,niin paljon ärräpäitä,että en edes kokeile.Miten tosssa lehden kirjoituksessa on että Hongkongista 1-2 kk tavarat 30e,ei löydy,vaikka kahlaisi kaikkialla.Olisi saanut olla parempi tieto,miten tilaat,mitä tarvitset ja vähän noita määriä mitä minnekin laittaa,lisäksi laitteiden koko,ettei menisi tälläiseksi kahlailuksi,tässä on usko lujilla ja sekään ei auta jos lopettavat toimintansa,kun elimistö on tottunut saamaan jonkun määrän ainetta ja tapa on kovin ainakin minulla pahatekiä.

    Se että oli kova halu päästä eroon tupakasta,tämä kirjoitus ja nä laitteet olivat,kuin ihme.Hyvä systeemi kunhan saan toimimaan,siksi ajattelin,että tämä osasto kyllä joku on siellä reilu ja neuvoo,mitä nyt tarviin ja mistä.

    Kun olette kirjoittaneet osien oikeilla nimillä,olen kirjoittanut ne ylös,en sentään,ihan uuno ole,vaikka siltä tuntuukin,pystyn kyllä tilaamaan tarvitsemani tarvikkeet,kunhan tiedän mitä ja mistä,meneekö setti uusiksi? Mitä alan nyt metsästää,kun on pakko saada asiat kuntoon,jätin kaiken muun tänään näiden takia,että kova on halu päästä irti tupakasta ja pysyä näissä.

    Tietenkin on niin,että jos putoan tästä vedän pojan mukanani ja sitten kaapista lm ja kevyt 1 askit esille,sitä en tahdo,poikani asuu Turussa ja on niin innostunut,kun ei nää tarvitse kärytellä,vaan pössytellä,mutta hänelläkin alkaa usko horjumaan näihin,kun ei millään tahdo tietää,mitä tilaa.Esim montako vetoa vastaa yhtä tupakkaa,mutta laiteita etsimään.kunhan joku kertoisi mistä ja minkä ostan,mikä sopii nyt tähän 510:kymppiin,eli millä saan enemmän toiminta aikkaa ja pössöteltyä.

     
     
  11. #11
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: loppui savu

    Cartomizerit:

    http://www.healthcabin.net/index.php...dex&cPath=1076

    Tuosta kuvasta näet mikä sopii 510-kierteille. Sieltä myös kannattaa niitä tilata.

    Eli tuo Cartomizer on periaatteessa Atomizer+Tankki samassa paketissa. Tarvitset vain akun lisäksi.

    Tuossa sivulla on hyvin selitetty koko homma englanniksi.

    HUOM!!! Älä tilaa nikotiininesteitä tuosta kaupasta, jäävät tullin haaviin.


    Tässä linkki suoraan Cartomizeri-settiin joka käy akuillesi :
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7697


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  12. #12

    Vs: loppui savu

    Kiitos yritän pärjätä tuo ehglanti vaan tuottaa vaikeuksia,mutta kokeilen.

    Sitten ilmoitan,että tilaamani ECigWizardita 12.9 aamulla eivät tulleet tänäänkään,meinaan posti tuli,mutta se tärkein puuttui.

     
     
  13. #13
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2010
    Viestit
    55

    Vs: loppui savu

    savuton-1, oothan varmasti lisänny sitä nestettä sinne atomisaattoriin, eli suukappaleen sisään siihen osaan, mikä jää kiinni akkuun? Tuo lämmin oudon makuinen, vähän savua sepitys kuullosti siltä, että polttelet eSavukettas kuivana liian vähillä nesteillä. 2-3 tippaa tipautat pullosta vaan sinne suukappaleen sisään ni pitäis toimii. Ja ku savu alkaa maistuu taas "palaneelta" ni uudet tipat sisään.

     
     
  14. #14

    Vs: loppui savu

    Terve,Olenkylä täytänyt filtterit 5-6tipalla ja nyt kävi niin että yksi meni tukkoon ja toisista ei tule kuin aivan vähän savua,sekin maistuu aivan kummalliseltta,mutta pakko yrittä vetää vaan,en ole ottanut tupakkaa,taistellut,näillä.

    Sain seurantakoodin Tampereelta ja s-postin jos ilmoitettiin tavaran jo lähtenee tänne,mutta katsoin juuri koodin mukaaan pakettista ei ole tietoa.Se Wizardin paketti taisi jäädä tulliin,midtä yritäisin tilata 24mg tavaraa,vai pitääkö heittää onget sinne sun tänne,ajattelin tilata samalla kun nyt tilaan Ego-t laitteet,taitaa tulla helpommin,muut mukana.

    Ei tämä helppoa ole kun tuo höyryttely meni t´tälläiseksi,mutta jos olen jo tänne sinnitellyt,niin pakko yritää eteenpäin,ilman näitä talo olisi jo täynnä käryä,siitä kun kärsii kaikki,tulisi nyt edes ne atomisaattorit,kele tana tu.Kiitos avusta/tuesta.

    Mulle kyllä sanottiin,että 40 vuotta on liian pitkä aika,kun olen tupakoinut,mutta tuohan sisuunnutti minua,saapa nähdä auttaako se,se ainakin ellen kirjoita tänne,olen repsahtanut,en kehtaa,ei noin en edes ajattele,vaan siirryn postin seurantaan,jokohan näkyisi.KIITOS KAIKILLE!!

     
     
  15. #15

    Vs: loppui savu

    Moi , ota nyt ihan rauhallissti ,kyllä ne tavarat tulee postissa kunhan kerkiää ,sauhuttomalta tulee noin 2päivässä jos maksut kunnossa .Sieltä ulkomailta tulevan toimituksen pituudet vaihtelevat 3päivästä jopa kuukautaan jos sattuu paketti lähtemään hieman väärään mutta ne tulee ennenmin tai myöhemmin ole huoleti .Kunhan saat nuo luupposen ehdottamat osat siihen 510:kympiisi niin asiat alkaa taas toimimaan normaalisti ja pääset nauttimaan höyryttelystä .minulla on yli 40 vuotta tupakointia takana ja kun sain e-savukkeeni niin analogisen tupakin vetäminen loppui siihen paikkaan , nyt on jo 8viikko menossa e-saukkeen avulla .Eli ota rauhallisesti vaan kyllä se siittä onnistuu usko pois vain , turha mennä paniikkiin .Ei se tulli ole kiinnostunut niistä nikotiini nesteistäsi kerran se on laillista tuottaa niiitä suomeen ,itsellänikin yksi tilaus englannista kesti juuri 2 viikkoa ennen kuin saapui perille mutta saapui kumminkin Onnea ja sitkeyttä vain sinulle

     
     
  16. #16
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: loppui savu

    savuton-1:


    Kuvassa kohta A on ”patruuna”, jonka sisällä on vanua johon laita n. 5 tippaa. Jos olet laittanut liikaa niin e-nesteet pursuaa suuhun joka vedolla. Tässä tapauksessa ota vanu varovaisesti pois ja kuivaa se talouspaperilla ja sen jälkeen aseta vanu takaisin.

    Kuvassa kohta B on atomisaattori, joka lämmittää e-nesteesi. Atomisaattori ei saa käydä kuivana, joten sinne sisälle tiputtelet n. 2 tippaa. Jos maistat palaneen makua tai vastaavaa niin lisäät e-nestettä tähän muutaman tipan. Atomisaattorin puhdistaminen tapahtuu siten, että otat talouspaperia ja puhallat atomisaattorin isompaan aukkoon, jolloin ylimääräiset e-nesteet poistuvat toisesta päästä. Kun olet atomisaattorin puhdistanut ja haluat käyttää sitä seuraavaksi, tulee sinun laitettava taas tippoja atomisaattoriin.


    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  17. #17
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528

    Vs: loppui savu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    savuton-1:
    Atomisaattori ei saa käydä kuivana, joten sinne sisälle tiputtelet n. 2 tippaa.
    Kappas, ite en ole tiputellut lainkaan suoraan atomisaattoriin. Täytellyt filtterit reilummin.

    Tuo edellä oleva kuva on mielestäni "hyvä filtter". Jostain tuli valmiiksi täytettyjä flat päisiä, mitkä meni suoraan roskiin (noh, kaapissa äärettömän hädän varalta..) Niissä oli nestettä sopivasti (esitäytettyjä), mutta flat tip oli niin pieni, että mehua tuli väkistenkin suuhun. Tuossa pyöreässä filtterissä on Ok kokoinen kammio suun ja vanun välissä, noita olen täytellyt reilumminkin eikä mitään ongelmia.

     
     
  18. #18

    Vs: loppui savu

    Moro ja kiitos kuvista.ei minulla ole tuota pitkää yhdessäkään atomisaatorissa,olisiko pitänyt tilaa erikseen.Olen tosiaan ihmetellyt,mihin pumpuliin pudotatte nestettä,minä laitan kuva B jasitten kierrän kiinni ja savuttelemaan.

    pakko sanoa odottavan aika on pitkä,kun tuo viimeinenkin alkaa olla aika tiukka vetää ja kuumuu hitosti.Katsoin seuranta numerolla on 16.32 tullut ja tarkistettu aamulla 6,22 tampereen postssa lajiteltu,että ne siellä ovat kyllä hoitaneet,niinkuin lupasivat,Siitä maun tilaamisesta,kysyin,vain siksi,kun sinne minne neuvottiin menemään ostamaa,ne vehkeet,kiellettiin ostamasta makuja,niin siksi ajattelin,että olisiko jäänyt matkalle.Mistä noita pitkiä päitä saa,mihin tuo vanu tulee,mikseivät laittaneeett mukaan,voihan nenä,minun tuuriani.Kiitos jälleen kerran.

     
     
  19. #19
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: loppui savu

    savuton-1:Jos laitat nestettä pelkästään atomisaattoriin (eli kuva kohde B) niin älä ylitä tuota n. 2 tipan rajaa...muuten sitä valuu joka välistä ja koko atomisaattori on niin tukossa, ettei höyryjä irtoa. Muutamsta tipasta saat n. 10 henkosta, jonka jälkeen joudut tiputtelemaan lisää nestettä. Jos voit laittaa kuvan niin se auttaisi ymmärtämään paremmin sun tilannetta.

    Tuonne voit perustaa oman tilin jos haluat niitä kuvia laittaa...http://imageshack.us/
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  20. #20
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: loppui savu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja savuton-1 Näytä viesti
    Moro ja kiitos kuvista.ei minulla ole tuota pitkää yhdessäkään atomisaatorissa,olisiko pitänyt tilaa erikseen.Olen tosiaan ihmetellyt,mihin pumpuliin pudotatte nestettä,minä laitan kuva B jasitten kierrän kiinni ja savuttelemaan.
    Eli... Et käytä patruunoita vaan poltat suoraa pelkällä atomisaattorilla? :-X

     
     
Sivu 1 / 11 12345 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •