Tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: Uusi höyryttelijä astuu kehään ja terveysvaikutukset

  1. #1

    Uusi höyryttelijä astuu kehään ja terveysvaikutukset

    Moikkelismoe!
    Ikää on kertynyt on 31 vuotta joista 14 on kulunut sätkä huulessa.
    Olen jo pitkään ollut koko ajan väsynyt ja yleensä 2-3 tunnin nokosia tullut päivittäin otettua.
    Tässä kuukauden mittailin verenpainetta ja samalla huomasin että lepopulssini on lähes 100 (normaali 65-85). Aloittelin 5 päivää sitten Green Smokelta (sain ilmaiseksi) sillä aikaa kun oikeat vehkeet postimies kiikuttaa. Seuraavana päivänä mitatessa verenpainetta pulssi oli 75!!!
    Olin aivan yllättynyt tästä. En ole vapottelun aloitettua nukkunut yhtään päiväunia. Minulla on ollut energiaa vaikka kuinka paljon ja kuntoilu suoritukseni on huimasti parantunut.
    Tosta Green Smokesta ei ole kuin huonoa sanottavaa. Räkii suuhun, rikkonaisia kartoja, epämääräisesti täyttettyjä kartoja jne jne...
    Kun tuo youtubeilu on ollut pienenä harrasteluna saatan sinnekin muutamia videoita tehdä.

     
     
  2. #2
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Terve tulemasta genreen!
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  3. #3
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Onnea valitsemallesi tielle!

    Hyvä että huomasit (lisää tähän vapaavalintainen kirosana) olevan heikkolaatuisia, ja löysit tiedon valtaväylälle, tänne foorumille.

    Eikö olekin ihmeellistä ja ihanaa huomata positiivisia vaikutuksia jo alkupäivistä lähtien?

     
     
  4. #4
    Todellinen yllätys oli että näinkin nopeasti huomaa positiiviset vaikutukset.

    Tänne foorumille eksyin melkein suoraan. Tuo Green Crap tuli lahjoituksena kun veljeni kanssa juttelin kiinnostuksesta sähkötupakkaan ja hän sanoi että hänen appiukolla on käyttämättömänä jonka saisin. Kuulemma oli loppunut käyttö kun oli alkanut maistua etikalta ja kyllähän sen ymmärtää kun vanu vaan palaa.

     
     
  5. #5
    Minulla itsellekin tuota sätkä taustaa on ja nyt vähän aikaa vapoteltua kyllä helpottaa eikä tupakkia ole mennyt. Hyvä näin!

    Mutta viellä meinaa tulla tunne siihen sätkään ja siinä olevaan paperiin jne yllättävää että paperikin sätkässä on koukuttavaa mutta ei pahoja "niksoja" ole.. Kyllä varmasti 3-4 viikkoa vapottelee niin ei enää sinnekkään suuntaan haluja tule.

    Muuten on vapottelu ollut mukava kokemus heti huomaa kuinka henki kiertää paremmin ja helpottaa salillakin oloa kovasti. Nesteet on ollu tuota Liquaa ja on ollut pieni pettymys maku ei ole ihan sitä mitä toivoin ensi kerralla pitää tilata tuolta Enjuicelta jos saisi vähän parempia nesteitä ainakin omaan makuun.

     
     
  6. #6
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Mulla kävi kanssa niin että verenpaine laski höyryttelyn alettua, pystyin jopa jättämään lääkityksen pois!

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •