Tulokset 1 - 20 / 20

Aihe: mPetrin makustelut

  1. #1
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418

    mPetrin makustelut

    Mulla tulee kohta vuosi täyteen höyryttelyä niinpä ajattelin kanssa kokeilla videon tekoa. Rotary on hieman dissannut Wingnutsin nesteitä, joten niitä paljon maistelleena laitan vähän omaa mielipidettä. Pahoittelut heti alkuun sekä kuvan että äänenlaadusta - kamerana on Canon Ixus 100IS pokkari, niin ja tietysti Tampereen murteesta

    Editoimaan en pystynyt ollenkaan koska ei oikein mikään ilmainen softa tunnu taipuvan .mov tiedostoihin. Esim. Windowsin movie maker kaatuilee vaikka tiedosto on muutettu .mov -> .avi Vinkkejä ohjelmista ym.?

    Eka osa videosta..Wingntus Vanilla Custard 12 mg...lausutaan varmaan "cutaard" :P

    Jatko-osassa nesteet Wingnuts Gummy Bears 12 mg ja Doleca 12 mg. Kaikki ovat mulle uusia nesteitä.
    Viimeksi muokannut mPetri; 03.04.14 kello 14:49. Syy: lisätty eka osa

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  2. #2
    Vinkkejä ohjelmista voin kertoa sen verran, että satama-alueelta kuuleman mukaan irtoaa täysversioisia ohjelmia vähän liiankin halvalla

    Sony Vegasia itse käyttänyt, wmv muodotoon renderöin.


     
     
  3. #3
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418
    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-skimo Näytä viesti
    Vinkkejä ohjelmista voin kertoa sen verran, että satama-alueelta kuuleman mukaan irtoaa täysversioisia ohjelmia vähän liiankin halvalla

    Sony Vegasia itse käyttänyt, wmv muodotoon renderöin.
    Kiitos vinkistä ...tätä kovasti näköjään kehutaan kun vähän googletin. Satama-alueella vaan saa olla tarkkana key genien suhteen

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  4. #4
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Aika huomaamatonhan tuo murre on

    Joka on mun mielestä vaan ihan mukava juttu näissä videoissa. Turhaa sitä kirjakieltä,yleiskieltä puhua jos oma puheenparsi vääntää kääntää jollain murteella.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  5. #5
    En kyllä itekkään huomannut mitään erityistä puheessa, itse puhun jotain Varsinais-Suomen sekamurretta mikä on tarttunu vuosien varrella


     
     
  6. #6
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Hyvin pelittää videot
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  7. #7
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    ite oon editissä viimeaikoina tuohon cyberlinkin powerdirectoriin ihastunu

     
     
  8. #8
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mä oon ihan varma, että WIngnutsilla on joku salainen suunnitelma mua vastaan, koska oon niin hyvin onnistunu saamaan OMAAN makuun nähden surkeita litkuja. Toi Vanilla Custard vois olla kyl kova siltikin. Ja olihan Jungle Juice aikamoinen voitto mun mielestä
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  9. #9
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Mä oon ihan varma, että WIngnutsilla on joku salainen suunnitelma mua vastaan, koska oon niin hyvin onnistunu saamaan OMAAN makuun nähden surkeita litkuja. Toi Vanilla Custard vois olla kyl kova siltikin. Ja olihan Jungle Juice aikamoinen voitto mun mielestä
    Heh Laajahan tuo Wingnutsin sarja on ja laidasta laitaan nesteitä. Olen muuten ihan samaa mieltä kanssasi Bounty Hunterista - aivan järkky...en ole saanut siitä mitään irti puolen vuoden kypsyttelylläkään. Aika paljon olen tehnyt noita omia kokkauksia lähinnä Inaweran tiivisteillä ja silloin kun keitokset menee täysin metsään saa olla jo melko huono valmisneste, että menee samoihin Täytyykin muuten ensi kerralla ottaa Jungle Juicea tilaukseen.

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  10. #10
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418
    Pari persikka makua...Wingnuts Pullman´s Peach 12 mg ja Mom and Pops Vapor Shop - Blue Ridge Mist 12 mg...meikäläinen editoi - mikähän tuo vihreä palkki mahtaa olla
    Jossain taidan sanoa, että olen saanut jotain niin olen siis ostanut
    Viimeksi muokannut mPetri; 03.04.14 kello 14:49.

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  11. #11
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Ihan hyviä videoita, siitä peukku

    Itselleni (siis ihan vain minulle, muista en tiedä) ottaa vain vähän (siis hyvin vähän) pottuun tuo hidas tempoisuus puheessa. Tiedä sitten onko se tämä Turku vs. Tampere, vai jokin muu

    Mutta jatka vaan samaan tahtiin, niin todella hyvää tulee

     
     
  12. #12
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Sellanen perinteinen urdulainen lähestymistapa, niin ei voi mennä vikaan

    Mä kyl tykkään tästä mietiskelevästä tyylistä, koska joskus tuntuu, et noi mun videot on ehkä hektisiäkin paikka paikoin
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  13. #13
    Vihreä palkki taitaa johtua vääristä render-asetuksista (?)

    E: Jos 480peenä renderöit, niin pitää olla width ja height 856x480 tai 854x480 px jos haluat vihreät palikat pois.
    Viimeksi muokannut E-skimo; 23.07.13 kello 22:45.


     
     
  14. #14
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Toi voi olla mun mielestä ihan mikä vaan. Tuntuu et noi ohjelmat duunaa välil mitä huvittaa. Mullakin on 4 ohjelmaa nyt joiden kanssa vähän opettelen. Tänää tohon omaan revikkaan en meinannu saad tota biisiä ollenkaan. Se soi kyl siin editorissa, mut puuttu valmiista renderöinnistä. Mikä sen sit aiheutti...ei voi tietää...Poltergeist varmaan
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  15. #15
    Niin no joo. Itellä kyllä pelannu Vegas ja After effects suht moitteettomasti. Sitten kun oppii niin se on helppoa niksailla kaikkee noihin videoihin


     
     
  16. #16
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Adoben Premiere on kyl testin arvoinen ohjelma videoiden-editoimiseen. After Effects on varmaan vähän liian raskas, kun on tarkoitettu videoiden-tekemiseen (esim. animaatio). Sony Vegas on oikein passeli myös.

    nm. Tuleva tietotekniikan insinööri, sv. mediatekniikka (Turun AMK)

     
     
  17. #17
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Löytyy molemmat. Tosin AE ei oo jaksanu alkaa opettelee.

    Hyvin rullaa, tosin mul on kyl konekkin kunnossa
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  18. #18
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418
    Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    Itselleni (siis ihan vain minulle, muista en tiedä) ottaa vain vähän (siis hyvin vähän) pottuun tuo hidas tempoisuus puheessa. Tiedä sitten onko se tämä Turku vs. Tampere, vai jokin muu
    Kato me hämäläiset ollaan vähän hitaita tai sitten käydään hitaalla Mustahan piti (kuulemma) tulla pappi pienenä Voitin jopa seurakunnan kerhon piirustuskilpailussa jonkun palkinnon, mutta eipä sitten kuitenkaan tullut

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Mä kyl tykkään tästä mietiskelevästä tyylistä, koska joskus tuntuu, et noi mun videot on ehkä hektisiäkin paikka paikoin
    Ja mä taas tykkään sun otteesta / huumorista noissa videoissasi - tuskin pääsen samalle tasolle Mielenkiinnolla odotan, että joku alkaa kommentoimaan omia mielipiteitään noista nesteistä mitä testaan.


    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-skimo Näytä viesti
    Vihreä palkki taitaa johtua vääristä render-asetuksista (?)

    E: Jos 480peenä renderöit, niin pitää olla width ja height 856x480 tai 854x480 px jos haluat vihreät palikat pois.
    Ja näinhän se tietysti oli...kiitos taas vinkistä

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  19. #19
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418
    No nyt on lauma Mom and Pops vapor shopin nesteitä. Bud´s Blend, Coffee Cream, Conspiracy, French Vanilla, Grape Ape, Paradise Delight, Scuba´s Orange. Pitääpä näitä testailla jossain välissä.

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  20. #20
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mPetri Näytä viesti
    No nyt on lauma Mom and Pops vapor shopin nesteitä. Bud´s Blend, Coffee Cream, Conspiracy, French Vanilla, Grape Ape, Paradise Delight, Scuba´s Orange. Pitääpä näitä testailla jossain välissä.
    Laitetaas näistä nyt tekstimuodossa kommentteja kun ei ole jostain syystä ollut aikaa tehdä videorevikkaa.

    Kaikki nesteet 12 mg. Höyryntuotto hyvä ja kurkkutuntuma vastaa nikotiinimäärää.

    Bud´s Blend - kuiva tupakkimaku. Melko tavallisen oloinen tupakkineste. Mikään vivahde ei nouse erityisesti esiin, mutta mikään ei myöskään töki pahasti. Perustupakin etsijälle - 7/10

    Coffee Cream - kevyt kahvun maku ja vielä selvempi kerman maku. Kermakahvi? kyllä, kuten nimikin kertoo. Ei ehkä toimi adv, mutta vaikkapa iltapäiväkahvin lisukkeena - 7/10

    Conspiracy
    - kevyt tuppakkipohja jossa maistuu selvästi myös pähkinä tai paremminkin kookos. Lievästi makea ja kuiva höyry. Joku vertasi tätä märkään sukkaan - senkin tästä löytää välillä - 6/10

    French Vanilla - makea vanilja maku. Mielestäni parempi ja maku on syvempi kuin vaikkapa PS:n French Vanilla. Hyvä neste. - 8.5/10

    Grape Ape - erittäin mielenkiintoinen tuttavuus. Rypäleen ja banaanin yhdistelmä - kummatkin maistaa ja rypäle tuo jännästi pientä kirpeyttä makuun - 8/10

    Paradise Delight - sekoitus trooppisia hedelmiä. Eniten maistuu mielestäni ananas. Ihan ok valinta mikäli tykkää hedelmänesteistä. - 7.5/10

    Scuba´s Orange
    - aivan selvä appelsiini kuin vain voi olla. Neste kehittää lievää sakkaa tuulettuessaan. Vähän kuin juuri puristettu tuoremehu. Maku on enemmän lähellä appelsiininkuorta eikä ole liian makea - 8/10

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
Keskustelu Sähkötupakka-videot

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •