Sivu 4 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 352

Aihe: Aloittelijan kokemuksia

  1. #61

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Kiitoksia linkeistä. Olin lukevinani että tuo normaali akku olis juurikin ollut tuo 280mAh kapasiteetiltaan, mutta näköjään muistin satasella väärin. Tuo lähteekin seuraavan oston yhteydessä tilaukseen. Melkein voiskin vaikka samantien laittaa SiBin listan tilaukseen litkun kanssa kun tänään on opintotukipäivä! \o/

     
     
  2. #62
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Hellsinki
    Viestit
    13

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Uusi höyryttelijä ilmottautuu myös foorumille. Reilu kymmenen vuotta tullut röökiä imettyä, joista varmaan pari viimeistä vuotta yli askin päivässä.

    Nyt on ensimmäinen viikko menty ego-T:llä ilman mitään sen suurempia ongelmia. Moju Republicista tilasin startek kitin ja läjän liemiä mukaan. Tänään saapui Liberty Flightsiltä sekalainen satsi VG- ja PG-pohjaisia litkuja. Omaa suosikkimakua tuntuu olevan hiton vaikeaa löytää. Ligertyn kaikki VG-pohjaiset maistuu ihan kamalalta! Taitaa olla VG:n ominaisuus? Eipähän tarvi niitä ainakaan tilailla enempää. Tällä hetkellä paras maku on ollut Moju Republicin Cappuccino.

    Tuolla toisessa threadissa ehdotettu makujen rankkaussysteemi olisi kyllä mahtava!

    Onkohan olemassa muuten jotain luomu-nesteitä? Suurin osa maistamistani nesteistä on maistunut enemmän tai vähemmän elintarvikkeistakin tutuilta keinotekoisilta makuaineilta.

    Pitänee laittaa heti taas uusi tilaus tulemaan.. Eiköhän sieltä jotain ihan maukastakin sitte joskus löydy. Joka tapauksessa e-savuke on yllättynyt kyllä kaikenkaikkiaan erittäin positiivisesti. Takaisin analogisiin tuskin on enää paluuta.

     
     
  3. #63
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Jatkoa kokemuksille. Edelleen ei edes tee mieli analogisia. Makujen maailma höyrystellessä on kerrassaan valtava. Tuntuu, että lempparineste vaihtuu parin päivän välein kun tulee maisteltua uusia. RY4 miellyttää, samoin oikeastaan kaikki kokeillut Pink Spotit. Nyt hyöryää Liberty flightsin absinthe, joks on yksinkertaisesti nam!

    Välineet toimivat edelleen pääosin moitteettomasti. Toinen alkuperäisitä atoista tuntuu menettävän potkua, hyöryä kyllä antaa siedettävästi mutta maku tuntuu vaisummalta kuin ennen. Taitaa olla aton pyykkipäivä. Velholta tilattu mega dual coil karto piti tuossa eilen ihan perkeleellistä pauketta, ja huomasin että sen muovikuori meni akun päästä halki. Noh, toimii edelleen ja antaa varsin upeat höyryt. Foorumin viisaiden neuvoja on seurattu, ja varalla onkin ns. riittävästi atoja, kartoja jne. Edelleen kiitos foorumin väelle.

    Tuttavapiiristä ainakin yksi siirtyy pikapuolin höyryyn, että ainakin sen verran olen onnistunut jakamaan höyryn ilosanomaa. Edelleen olen saanut pelkästään positiivista palautetta. Valvomoduunissa työnantajan edustajat ovat olleet kovasti kiinnostuneita, ja ainakaan vielä ei ole kohdalle sattunut hyöryttelykieltoa. Oikeastaan päinvastoin, kaikki tuntuvat pitävän hyöryttelyä hienona vaihtoehtona analogisista vieroitukselle.

    Jotain negatiivista? Eipä oikeastaan muuta, kuin että tuo vaimo alkaa kuittailla mun varustelaatikon koosta. "Ompelulaatikko" täynnä tavaraa
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  4. #64
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    No niin,

    aloituspaketti saapui ( http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=78 ) (SE-malli) ja ensimmäisiä höyryjä on vedelty. Nesteenä saman firman "Original" Lemon 14mg. Toimitus kesti kaikkine kämmennyksineen 8 päivää - tilaus keskiviikkona, parin meilin ja lopulta puhelinsoiton jälkeen saivat paketin maanantaina liikkeelle. Ja nythän on siis torstai.

    Ekat höyryt kiskoin varastoladatulla akulla. Höyryä tulee, maku hyvin mieto sitruuna, tuntuu kurkussa hyvin samalta kuin valkoinen M-boro eikä tarvitse vetää sellaisia minuutin imuja niinkuin joissain opetusvideoissa... itse asiassa sellainen tuntuu kurkussa jo vähän liikaakin.

    Vara-akku latautui ja vaihdoin paikalleen. Nyt tulee sitten kohtuu lyhyelläkin imaisulla riittävästi. 14mg nesteellä meni viiden minuutin tauko päähän, enkä usko kiskoneeni ihan samaan tahtiin kuin analogista.

    Ensivaikutelma: tää voi hyvinkin olla mun juttu...

    Peleonilta on liemiä tulollaan, ja muutama dual-coil karto. Voivat olla turhankin kiukkuisia näiden kokemusten perusteella.

    -V

     
     
  5. #65
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    66

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Nonnii mä oon tässä nyt höyrynny suunilleen 11 päivää, tilasin parikin eri starttipakettia, ihan siksikin että toisen saatan myydä siskolleni, joka on erittäin innostunut ollu heti tästä myös ...eli toi setti mitä ite oon nyt käytelly on http://www.ecigwizard.com/shop/fi/al...arter-kit.html tuommonen, tosin mun käsittääkseni mulla on noi 650mah akuilla tai sit oon jotenki pihalla ...mut joo oon ollu tosi innoissani ton egon kanssa, ja on toiminu mahtavasti, kaks atomisaattoria ja akkua oli paketissa niin missään vaiheessa ei tarvii odotella latausta et pääsee höyrylle, koko ajan on ollu toinen pölli valmiina käyttöön, ja mulla itelläni on kestäny toi 2 kokonaista päivää ja kolmantena oon sitten vaihtanu toisen akun ja illalla ladannu toisen... eli ei liian usein tarvii latailla, ite höyrytän töissä aika paljonkin, ja kotona sitten töiden jälkeen 1-3 kertaa tommosia 15-25min sessioita, itse en sisällä höyrytä vaan meen aina ulos, varmaan tuonkin takia akku kestää pitkään mulla ...töissä tietysti höyryttelen sitten tosiki paljon päivän aikana koska se on niin helppoa, roskakuski kun olen niin samahan se oli silloin kun poltti analoogisia että voi poltella niin paljon ku kerkee

    Mutta joo... mulla loppui toi röökin poltti kun seinään eikä enää tee mieli sitä yhtään, oon nyt alkuun vedelly 24mg nesteitä, niin kyllä se mukavasti rentouttaa ja on tyydyttänyt paremmin kun hyvin kaikki nikotiinin tarpeet on mulle tulossa vähän miedompiakin nesteitä vielä että tarkotus ois vähän olla valinnanvaraa esim. jos olutta nautitaan seurassa ja haluais sauhutella enemmänkin niin ei sitten ois liian vahvaa, ite kuitenkin poltin pääosin sinistä röökiä silloin kun poltin...

    Minut tämä homma on kyllä vieny mennessään heti kättelyssä ...iso kiitos tälle sivustolle, jota erittäin paljon oon seurannut viime ajat vaikka hyvinhyvin vähän oon mitään kirjoitellut, se ehkä on johtunut siitä että ei oikeen oo tienny mitä kirjottelis

     
     
  6. #66
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    OULU
    Viestit
    58

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Suuremmoiset kiitokset näiden sivujen ylläpitoon ja kirjoittajille.Neljäs päivä ilman tuppakka ja melkein 40v käryyttelyn jälkeen tuntuu aika uskomattomalta.Kertaakaan en ole edes yrittänyt lakkoa tai lopettamista ja tämän nykytekniikan avulla tämä olikin näin helppoa.Maanantaina tuli starttipaketti 510 johon en älynnyt lisätä nestettä riittävän usein ja vanunkärythän siitä tuli suuhun.Tiistaina toiseslta toimittajalta 510T ja voi sitä riemua tämähän oikeasti onnistuu ja hitti on aivan loistava.Torstaina eGoT ja akutkin alkoi riittään jo koko päivksi.Nesteet tuli ahneuksissa otettua aivan liian vahvoja 24 ja silmät pyöri päässä muutama 6 mg onneksi niin saa laimentaa.Tänään tilasin puolanpojilta tuplavastus cartoja ja sen seitsemää eri ainetta joten loppuvuosi on turvattu.Pitäkäähän foorumi vilkkaana,kokemuksia laitetietoja on mielenkiintoista lukea päivittäin.

     
     
  7. #67
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    66

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Käryolli Näytä viesti
    Suuremmoiset kiitokset näiden sivujen ylläpitoon ja kirjoittajille.Neljäs päivä ilman tuppakka ja melkein 40v käryyttelyn jälkeen tuntuu aika uskomattomalta.Kertaakaan en ole edes yrittänyt lakkoa tai lopettamista ja tämän nykytekniikan avulla tämä olikin näin helppoa.Maanantaina tuli starttipaketti 510 johon en älynnyt lisätä nestettä riittävän usein ja vanunkärythän siitä tuli suuhun.Tiistaina toiseslta toimittajalta 510T ja voi sitä riemua tämähän oikeasti onnistuu ja hitti on aivan loistava.Torstaina eGoT ja akutkin alkoi riittään jo koko päivksi.Nesteet tuli ahneuksissa otettua aivan liian vahvoja 24 ja silmät pyöri päässä muutama 6 mg onneksi niin saa laimentaa.Tänään tilasin puolanpojilta tuplavastus cartoja ja sen seitsemää eri ainetta joten loppuvuosi on turvattu.Pitäkäähän foorumi vilkkaana,kokemuksia laitetietoja on mielenkiintoista lukea päivittäin.
    Mahtavaa kuulla tälläsiä stooreja ja nähdä motivoituneita/innostuneita ihmisiä tän höyryttelyn suhteen, hyvillä laitteilla heti alkuun pääsee kyllä hommaan kiinni mukavasti ja huomaa kyllä heti että se toimii ihan täysin ja mikä mukavinta niin sitä "tapapolttelua" ei tarvii lopettaa vaan tää korvaa täysin ton tekemisen

     
     
  8. #68
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mezzi Näytä viesti
    ja mikä mukavinta niin sitä "tapapolttelua" ei tarvii lopettaa vaan tää korvaa täysin ton tekemisen
    Tohon täytyy kyllä sanoa, että oma fiilis on että nimenomaan se tapapolttelu on se josta on vaikeinta luopua. Siis viitaten analogisten lopettamisyrityksiin. Nyt ollaan pelkkää hymyä kun tavoista ei tarvi luopua.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  9. #69
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Sama juttu täällä. Tapa on ollut todella tiukassa ja iso syy lopettamisyritysten epäonnistumiseen. Kohta pari viikkoa menty Tornadolla ja on tää vaan niin helppoa.

     
     
  10. #70
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Päivitystä kokemuksiin. Kome viikkoa pyöritetty 2 aloituspaketin normitankki atoa, yhtä lr-atoa ja dual coil kartoa. Nyt toinen startteri ato lopetti hyöryämisen lähes kokonaan. Otin kokeeksi ajoon 510-normi karton ja siitähän irtoaa kerrassaan mainiot löylyt. Tosin pieni kun on, on sen täyttäminen ilman ruiskua aikamoista liruttelua ja säätämistä. Se on sit laitettava ruisku hankintalistalle.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  11. #71
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    66

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stoney Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mezzi Näytä viesti
    ja mikä mukavinta niin sitä "tapapolttelua" ei tarvii lopettaa vaan tää korvaa täysin ton tekemisen
    Tohon täytyy kyllä sanoa, että oma fiilis on että nimenomaan se tapapolttelu on se josta on vaikeinta luopua. Siis viitaten analogisten lopettamisyrityksiin. Nyt ollaan pelkkää hymyä kun tavoista ei tarvi luopua.
    Jep aivan sama juttu mullakin ja nyt on niin vapautunut olo

     
     
  12. #72

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stoney Näytä viesti
    Se on sit laitettava ruisku hankintalistalle.
    Lähin apteekki.. 40cent
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  13. #73
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stoney Näytä viesti
    Tosin pieni kun on, on sen täyttäminen ilman ruiskua aikamoista liruttelua ja säätämistä. Se on sit laitettava ruisku hankintalistalle.
    Youtubesta löytyy täyttäohjetta noillekin, kondomimenetelmä on käytännöllisempi.
    http://www.youtube.com/watch?v=Sjh2hsZcjco

     
     
  14. #74
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja GS71 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stoney Näytä viesti
    Tosin pieni kun on, on sen täyttäminen ilman ruiskua aikamoista liruttelua ja säätämistä. Se on sit laitettava ruisku hankintalistalle.
    Youtubesta löytyy täyttäohjetta noillekin, kondomimenetelmä on käytännöllisempi.
    http://www.youtube.com/watch?v=Sjh2hsZcjco
    Toihan näytti näppärältä, kiitti vinkistä.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  15. #75
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Ite taas en suosi tota. Ihan kokemuksesta ja sit oikeestaan muutenkaan

    http://www.e-cigarette-forum.com/for...such-mess.html

    edit: jaa enpä tiedäkkään mistä puhuttiin mikä ruiskua vaatii, no anyhoo.. O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  16. #76
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    edit: jaa enpä tiedäkkään mistä puhuttiin mikä ruiskua vaatii, no anyhoo.. O0
    :-) Joyen omat cartot kaipaa tosi ohkasta neulaa, melko tiukkaa painaa WG nestettä sisään, siksi tuo linkki.

     
     
  17. #77
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Cartojen täytössä ei ole neulan paksuudella mitään väliä, tarkoitus on että tiputellaan reunoille eikä keskireikään, ei sinnekkään pruuttaaminen haittaa muuta kuin että kannattaa puhaltaa ilmaputki tyhjäksi esim. talouspaperiin.

     
     
  18. #78
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Clearot tarvii neulan.. oiskos käyny näi että asia oikea termi väärä tai jotain

     
     
  19. #79
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Clearomiserit tarvii neulan, clear cartomiserit eivät.

     
     
  20. #80
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Clearot tarvii neulan.. oiskos käyny näi että asia oikea termi väärä tai jotain
    Ei näistä näy läpi, monessa värissäkin on vielä. Tuli HC:n eGojen mukana muutama ja tilasin fiksuuttani muutaman paketin lisäksi.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •