Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41 - 55 / 55

Aihe: Laitteiden kestävyys

  1. #41
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Laitteiden kestävyys

    Tarviiko tuosta kiistellä.. Ei itella lähetä jollei maksa.. Ei niillä ole mitään ilmasta palautusta... Sillä hyvä..

     
     
  2. #42
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    4

    Vs: Laitteiden kestävyys

    Itellä tuntuu noita tGo atoja menevän turhankin kovaa tahtia. Nyt about 4kk höytytelly josta tGo käyttäny 2 ja tähän mennessä viitisen atoa mennyt mykäks.
    En sit tiä onko ihan oikee paikka pitää laitetta rintataskussa, kun konttailee kuorma-autojen alla

    Ps. En muuta noilla atoilla ole tehnyt, kuin laittanut 4tippaa nestettä aina uuteen ja höyrytellyt menemään sen aikaa kun henki atossa pihisee

     
     
  3. #43
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    31

    Vs: Laitteiden kestävyys

    Mikähän lienee vikana mulla on Ego 510 akkujen kanssa olut ongelmia. Itse akku kyllä toimii mutta ohjaus elektroniikka päätti lopettaa työsuhteensa 7-9 lataus kerran jälkeen. 2 akkua tappo itsensä eli molemmat jotka tuli starter kitin mukana. (nesteestä tai latauksesta johtuvat virheet eivät ole varmasti vaikuttaneet akkuihin eikä niiden aivoihin )

    Noi akut ( virtalähteet ) voi purkaa ja kasata ihan helposti mitään rikkomatta.

    PS. Mutta unohtakaa youtuben ohjeet ja käyttäkää maalaisjärkeä jos tulee pakkomielle purkaa akku.

    (eräs yuotube video neuvoi juurikin niin että akku on entinen kun sen purkaa heidän ohjeiden mukaan. )
    Mulla on patteri, höyrystin ja nestettä sisältävä pää...

     
     
  4. #44
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    218

    Vs: Laitteiden kestävyys

    [quote=ECHO;39269]
    Mikähän lienee vikana mulla on Ego 510 akkujen kanssa olut ongelmia. Itse akku kyllä toimii mutta ohjaus elektroniikka päätti lopettaa työsuhteensa 7-9 lataus kerran jälkeen. 2 akkua tappo itsensä eli molemmat jotka tuli starter kitin mukana. (nesteestä tai latauksesta johtuvat virheet eivät ole varmasti vaikuttaneet akkuihin eikä niiden aivoihin ) Joo, mulla samanlaista ongelmaa SauhutOn 1000mAh:n 5 click akuilla. En tiedä onko ko. puljun akut heikompilaatuisia kuin muiden, mutta 2 akkua sökönä 2kk:n sisään.
    Ensimmäinen meni ilmeisesti jotenkin oikoseen, kun työnsi virtaa dual coilin kanssa ja ilman dual coilia. Valo vaan vilkutti ja välillä paloi yksinään. Lähetin SauhutOnille reklamaatiota ja sain uuden akun kun lähetin hajonneen sinne.
    Nyt tämä uusi akku vilkuttaa sinistä valoa kun aton laittaa kiinni ja painaa nappia. Akku oli ladattu täyteen ja just kerkesin pari minuuttia höyrytellä dual coilia.
    Onko jollakin ehdotuksia ongelman ratkaisuksi? Nostin akun "nänniä" ylemmäksi, mutta ei auttanut. :-\
    Reilu 4kk sitten TW:n Tornado Tankin starttikitin mukana tullut akku pelittää vieläkin.
    No, saahan tuosta varaosia jos jaksaa ruveta viritteleen jonkinnäköstä modia.

     
     
  5. #45
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    161

    Vs: Laitteiden kestävyys

    Mjaah, ensimmäinen viidestä eGostani otti ja lopetti. Se oli myöskin ensimmäinen eGoni kautta historian, joten 4kk palvelusaika kait 10euron laitteelle on ihan sopiva.

    Neljä muuta eGoani potkii sitten vallan mainiosti joten voisin vähän arvostella niitä:

    650mAh / healthcabinilta (Akun kesto: Aikalailla jämpti vuorokausi, ei yhtään yli ainakaan)
    - Hyvä peli ja jämäkkä!. Ei minkäänlaista hyytymistä.

    900mAh / Peleonilta (jossain 26tunnin kieppeillä kestot yöunien kanssa, joten hitusen parempaa)
    - Kestää tarvittavan vuorokauden.
    - Kuten edellinen toimii täysin moitteetta.

    900mAh V.V 3.3v - 4.2v / Healthcabinilta? en muista? (kesto 26tunnin luokkaa, kuten edellisessä)
    -Paras! En olisi uskonut, mutta samat kestot kuin edellämainitussa eGossa säädettävillä volteilla ja led valoilla joista näkee akun varauksen. Joten omaan makuun juuri eikä melkein täydellinen töihin,vapaa-ajalle jne. Toki volttien säätö on aika lasten leikkiä, mutta 4.2v suht täydellä akullakin vielä antaa ihan hyvät löylyt.
    -Annetaan siitä miinu, että laite alkanut vähän falskata. eli muoviosa kierteiden vieressä koittaa irrota liimoistaan ja täten levitä. Tämänkin saanee liimalla kuntoon. Taskussa varmaan vähän saanut painetta.

    900mAh LCD / Joku pikkunen jenkkiliike, mitä nyt en muista (kesto 12h)
    -Ehkä suurimmat odotukset kivan näytön takia josta näkee omien hatsien määrät? ööö ihan scheissea. Akun varaus näkyy, mutta akku on noin muuten vaan ihan lelu.. Hännille jää vekotin. Ainiin ja tää on helevatun pitkä!

    Jokainen akku ollut ainakin sen 2kk käytössä. Vähän fiiliksen mukaan, mutta ainakin 10 latausta.

    Eipä tää mikään arvostelu alue ollut...
    Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.

     
     
  6. #46
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    1

    Vs: Laitteiden kestävyys

    Menikö minun e-power lopullisesti sököksi kun se katkesi taskussa akun ja kytkimen liitoskohdasta. Virta ei enää kulje atomisaattorille ja napissa ei pala valo. Jos laitan pelkän nappi osan usb laturiin niin vilkuttaa valoa niinkuin nappi vielä toimisi.
    Tuossa vielä vikavideo http://youtu.be/9_Ry4Bagprs Voiko tuon korjata vai nakkaanko roskiin?

     
     
  7. #47
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Laitteiden kestävyys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ekuvas-e Näytä viesti
    Menikö minun e-power lopullisesti sököksi kun se katkesi taskussa akun ja kytkimen liitoskohdasta. Virta ei enää kulje atomisaattorille ja napissa ei pala valo. Jos laitan pelkän nappi osan usb laturiin niin vilkuttaa valoa niinkuin nappi vielä toimisi.
    Tuossa vielä vikavideo http://youtu.be/9_Ry4Bagprs Voiko tuon korjata vai nakkaanko roskiin?
    Kyllä tuo on mahdollista korjata. Plus johto on irronnut putken yläpään nipukasta. Videosta ei saa selvää miten miinusjohto on toteutettu, ja onko plus johto irronnut molemmista päistään, eli kokonaan hävinnyt. Hyvää kolvia, pätkän piuhaa ja jonkunmoista elektroniikka-askarteluahan tuo edellyttää, mutta ei se kovin kummoista ole. Lisäksi auennut liitos kannattaa tukevoittaa mekaanisesti, tai epoksiliimalla, koska se nyt näyttää varsin heikolta. Joku tuttu kolvaaja tuon varmaan voisi palauttaa ehjäksi.

     
     
  8. #48
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Laitteiden kestävyys

    Miten kauan keskimäärin tällainen 1000mah akku kestää ennenkuin se alkaa oikuttelemaan? Tilasin syyskuussa heavens giftsiltä ja molemmat ovat pelittäneet viimeiset 5 kuukautta ilman mitään ongelmia.

     
     
  9. #49
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Laitteiden kestävyys

    Kuulemma kestää noin 300 latauskertaa ennenkuin kapasiteetti alkaa hiipumaan.. jos kahdella akulla vuorottelet niin karkeasti 600pv pitäis mennä hienosti

     
     
  10. #50
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Laitteiden kestävyys


    Mulla on mennyt tossa alkutalvesta ja syksyllä, kun aloittelin, niin akkuja rikki ihan tuhkatiheään. 2 akkua olen laittanut kierrätykseen, ja 4 akkua takuuvaihtoon. Nämä siis noname eGo-akkuja. Ainoastaan 2 kpl JoyeTech-passthru -akkuja, jotka lopulta taivuin tilaamaan, ovat toimineet tyydyttävästi.

    Köyhälle tulee kalliiksi säästäminen väärässä paikassa. Ja ne noname-akut sitten vaatii vielä aina säätämistä, että syntyy kontakteja kartojen kanssa... Siksi ne onkin varastossa pahan päivän varalle.

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  11. #51
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: Laitteiden kestävyys

    mullon libertyltä kaks 900mah P-T akkua joista toinen kesti reilun viikon, valot syttyy muttei höngi. olen kokeillu napoja nostaa ja alkolla pestä varovasti, mutta ei. harmi että otin tuon aktiivi-käyttöön myöhemmin niin pari päivää meni takuuaika yli soppelisti. toinen pelittää mutta ei mitenkään jämäkästi ole tuo katkasiaosa tuossa akussa kiini, aina välissä saa painella sen takasin akkua vasten vaikka suht nätisti näitä pitäny. pitäs laittaa akku-tilausta menemään enneko tuo toinenki sanoo sopparin irti. mutta jotain jämäkämpää ja laadukkaampaa ehottomasti haluttas.

     
     
  12. #52
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Laitteiden kestävyys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja PalleX2 Näytä viesti
    mullon libertyltä kaks 900mah P-T akkua joista toinen kesti reilun viikon, valot syttyy muttei höngi. olen kokeillu napoja nostaa ja alkolla pestä varovasti, mutta ei. harmi että otin tuon aktiivi-käyttöön myöhemmin niin pari päivää meni takuuaika yli soppelisti. toinen pelittää mutta ei mitenkään jämäkästi ole tuo katkasiaosa tuossa akussa kiini, aina välissä saa painella sen takasin akkua vasten vaikka suht nätisti näitä pitäny. pitäs laittaa akku-tilausta menemään enneko tuo toinenki sanoo sopparin irti. mutta jotain jämäkämpää ja laadukkaampaa ehottomasti haluttas.
    Kyllä niissä - ainakin tuossa viikossa hajonneessa - pitäisi takuuvaihto toimia. Itse olen käytännössä kaikki "klooniakut" joutunut takuuna uusimaan. Joyetechit on toimineet ku junan vessa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  13. #53
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: Laitteiden kestävyys

    Joo on se tullu noissa nesteissäki nähtyä että laatu maksaa. Joytechiä itekki miettiny, pass-thru akku olis hyvä kyllä. Mitenhän nuo mojurepublicin pass-thruut, löytys stainlessina 650 alotussetti...?

     
     
  14. #54
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    21

    Vs: Laitteiden kestävyys

    Tänään lipes ego-t seinään, eikä se oikeen kestänyt sitä.. Mutta tosiaan hyvin ovat kestäneet käytössä. Aina ongelma on ollut viiden painalluksen lukko. Napin painot jää jotenkin muistiin, jolloin lukko aukeaa välillä vähemmillä painalluksilla.

     
     
  15. #55
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    47

    Vs: Laitteiden kestävyys

    mulla sama ongelma Wizardsin akussa Super Tank-950-510 Thread ensinäkään ei käynyt mun atoon eikä kartoihin.. toimi alku viralla mikä oli tulessa.laturissa paloi kokoajan punainen valo,kun akkuun laittoi virrat vilkutti valoja ja sammui...pyysivät lähettämään takaisin testattavaksi.nyt odotellaan vastausta...kerron myöhemmin miten kävi.

     
     
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Keskustelu Laitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •