Sivu 2 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234561252 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 1332

Aihe: Pieniä kysymyksiä sähkötupakan hankkimisesta +ketjuhakemisto

  1. #21
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Pink Spot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kyy99 Näytä viesti
    Mistä noita Pink Spotin litkuja sais muualta kuin Velholta ETA-alueelta, tuntuu että suurin osa mauista on loppu.Onko kukaan tilannu jenkeistä?Jos tilaa jenkeistä, niin vaan niksattomatko tulee perille?
    Yrittäkää ystävät hyvät käyttää hakua ja valmiita ketjuja. ecigWizardille tulee tällä viikolla lisää kamaa (ilmoittivat itse).
    jenkeistä et voi nikotiinillisia nesteitä tilailla, tai voit, mutta rangaistuksia voi tulla tai menetät esim. litkut tullin viemäriin.
    Hienoa silti nähdä että uutta porukkaa tulee mukaan, tsemppiä KAIKILLE jotka vaihtavat tupakan höyryttelyyn!!!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  2. #22
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Aura
    Viestit
    19

    aloituspaketti tilattu

    Tervehdys foorumille, tuli nyt itsekin tehtyä tilaus. Asiaan pehtymättömänä vielä tuntuu epäselvältä mitä pakettiin oikein sisältyy. Voisiko joku tulkata eli tälläinen paketti tuli tilattua http://www.peleon.pl/product.php?id_product=816 .

    Kiitoksia!
    Höyry keksitty ajat sitten ja nyt taas!

    eGo-T 900mAh

     
     
  3. #23
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Yleisiä kysymyksiä sähkötupakan hankkimisesta

    Kenelläkään kokemusta Money Bookersista? Mitään tietoa mitä eroa sillä on Paypalin kanssa?

     
     
  4. #24

    Vs: Yleisiä kysymyksiä sähkötupakan hankkimisesta

    Moneybookers on luotettava nettilompakko. Itselläni vuosien kokemus ko. saitista. Heiltä on myös mahdollista tilata mastercard, joka toimii kuin normaali pankkikortti, ilman luotto-ominaisuutta. Toinen vastaava saitti on Neteller.

     
     
  5. #25
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    11

    olen tyhmä, auttakaa ostamisessa

    ei tästä sähköjutusta tajua mitään. on niin kaikenlaista vaporia ja cartridge sun muuta usbeetä..
    mitä siis mun pitää tilaa et voin tuprutella nikotiininhaluni pois.
    eli joku starter kit vissiinki? mikä ois hyvä? sellane millä kans tekeekin jotain ja missä on kaikki mitä osaisin jopa käyttääkin ja mihin saisi noita makuja ostettua..
    joku ego-t setti?

    auttakee joku pliis

     
     
  6. #26
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: olen tyhmä, auttakaa ostamisessa

    Vaikkapa se ego-T, eipä sitä tarvi muutakuin etsiä sivu jossa sitä on varastossa ja tilata, siihen päälle sivulta litkut tai sitten jostain muualta.

    Selityksen lähes kaikkiin osiin löydät sanakirjasta josta olisi itellekkin ollut alussa hyötyä.
    http://www.e-savuke.com/sanasto.htm

     
     
  7. #27

    Vs: olen tyhmä, auttakaa ostamisessa

    Näitä vastaavia ketjuja on joku 10^14. Voisitteko ystävällisesti keskittää nämä kysymykset vaikka tuonne "mikä sähkötupakka aloittelijalle?" -ketjuun.

     
     
  8. #28
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: olen tyhmä, auttakaa ostamisessa


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  9. #29
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: olen tyhmä, auttakaa ostamisessa

    Tuo luupposen ehotus on omasta mielestä se paras valinta alkuun.. ite oon ny 2kk höyryttäny ja tykkään käyttää edelleen tuota settiä. Nuita tornado cartoja voi ottaa tieten aluks vaan parikin.. säästää 10€ ja tuossa startissa on omat atot ja 5kpl tankkeja.. voi myös käyttää drip tippinä jote saa suht pieneen rahaan aika monipuolisen setin

     
     
  10. #30
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Yleisiä kysymyksiä sähkötupakan hankkimisesta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Moneybookers on luotettava nettilompakko. Itselläni vuosien kokemus ko. saitista. Heiltä on myös mahdollista tilata mastercard, joka toimii kuin normaali pankkikortti, ilman luotto-ominaisuutta. Toinen vastaava saitti on Neteller.
    Sitähän vielä piti kysyä Moneybookerssista että onko niillä tuota ns. "suora maksu prosessia" ja onko siinä joku viive?
    Esim jos laitan huomenna aamulla Kiinasta tavaraa tilaukseen niin saanko maksettua sen suoraa vaikkapa mastercardilla?

     
     
  11. #31
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: aloituspaketti tilattu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vahdokas Näytä viesti
    Tervehdys foorumille, tuli nyt itsekin tehtyä tilaus. Asiaan pehtymättömänä vielä tuntuu epäselvältä mitä pakettiin oikein sisältyy. Voisiko joku tulkata eli tälläinen paketti tuli tilattua http://www.peleon.pl/product.php?id_product=816 .

    Kiitoksia!
    Pari akkua, usb-laturi, verkkolaturi, 510-T tankkiatomisaattori, eGo tankkimallin atomisaattoreita 1kpl A ja B -tyyppiä. Ja jokaiselle atomisaattorille 2 kpl nestetankkeja. Virtanapin irtosuojat molemmille akuille. Eli kaikkea kivaa tuossa mukana. Kuvassa kyllä näkyy nestettäkin, mutta otitko sitä vielä lisää?

     
     
  12. #32

    Vs: Yleisiä kysymyksiä sähkötupakan hankkimisesta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Radalan Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Moneybookers on luotettava nettilompakko. Itselläni vuosien kokemus ko. saitista. Heiltä on myös mahdollista tilata mastercard, joka toimii kuin normaali pankkikortti, ilman luotto-ominaisuutta. Toinen vastaava saitti on Neteller.
    Sitähän vielä piti kysyä Moneybookerssista että onko niillä tuota ns. "suora maksu prosessia" ja onko siinä joku viive?
    Esim jos laitan huomenna aamulla Kiinasta tavaraa tilaukseen niin saanko maksettua sen suoraa vaikkapa mastercardilla?
    Ei oo mitään viivettä, saat maksettua masterilla.

     
     
  13. #33
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Yleisiä kysymyksiä sähkötupakan hankkimisesta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Ei oo mitään viivettä, saat maksettua masterilla.
    Hienoa, kiitos vastauksista.

     
     
  14. #34
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: Yleisiä kysymyksiä sähkötupakan hankkimisesta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Moneybookers on luotettava nettilompakko. Itselläni vuosien kokemus ko. saitista. Heiltä on myös mahdollista tilata mastercard, joka toimii kuin normaali pankkikortti, ilman luotto-ominaisuutta. Toinen vastaava saitti on Neteller.
    Saa kortin myös luotollisena, kun on riittävästi siirtoja heidän kauttaan. Vuosimaksu (esim. 100$ Gold) on melko kova kotimaisiin kortteihin verrattuna, mutta hyväksytään useammassa paikassa ja luottorajan määräät itse, eli ei mitään päivän aikana nostettujen määrää, kuten kotimaisella on yms. Useampi tuttava käyttää tuota, kun ei kotimaista saa luottotietojen takia.

    Pre-Visa tulee käytössä kalliimmaksi huonomman kurssin vuoksi, sama juttu on nykyään paypalilla (vaihtoehtoisella tavalla Kiinaan maksettuna oli kurssi 1.38, kun paypal tarjosi 1.26). Ihan vihjeenä, kun myyt jotain dollareissa, älä muuta sitä euroiksi! Pidä 2 eri valuuttaa paypalissa, jopa kolme-neljä, niin säästyt välityspalkkiolta(Comissio tai joku). Mulla on paypalilla aina rahaa kruunuina, taaloina ja hyvin vähän euroina.

    Netseller on mulle uusi tuttavuus, täytynee tutustua. Kolmas iso on sitten Euromoney, aloittanut vasta 2010, mutta luotettava, kun takana on euroopan isoja pankkeja monesta maasta.

     
     
  15. #35
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    184

    Vs: Yleisiä kysymyksiä sähkötupakan hankkimisesta

    Onko kellään listaa kaikista suomalaisista (netti)kaupoista joissa myydään e-savukkeita ym. siihen liittyvää?
    Peleon eGo-W, Joye eGo-t, 510-t. varalla M401

     
     
  16. #36
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Yleisiä kysymyksiä sähkötupakan hankkimisesta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jkaija Näytä viesti
    Onko kellään listaa kaikista suomalaisista (netti)kaupoista joissa myydään e-savukkeita ym. siihen liittyvää?
    sauhuton, finnvape ja tervaton.com. Greensmokesta pysy erossa.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  17. #37
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    184

    Vs: Yleisiä kysymyksiä sähkötupakan hankkimisesta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    sauhuton, finnvape ja tervaton.com. Greensmokesta pysy erossa.
    No sitten olin jo itse löytänytkin kaikki.
    Peleon eGo-W, Joye eGo-t, 510-t. varalla M401

     
     
  18. #38
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Yleisiä kysymyksiä sähkötupakan hankkimisesta

    greensmoken atoilla aika hyvä hinta

     
     
  19. #39

    Vs: Yleisiä kysymyksiä sähkötupakan hankkimisesta

    Onko joku tilaillu electronicstix.comista mitään? Tai ylipäätään jenkeistä? Kauanko suunnilleen on yleensä toimituksissa kestäny? Mulla on nyt ollu yli viikon doni tulossa tuolta ja nyt ei oo muutamaan päivään tapahtunu seurannan mukaan mitään. Saisivat alkaa liikuttelee pikkuhiljaa sitä tänne päin.

     
     
  20. #40
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: Yleisiä kysymyksiä sähkötupakan hankkimisesta

    Tuosta kaupasta en ole, muuten kolmisen viikkoa on aika yleinen postinkulku. Lähettifirmojen kautta nopeamminkin, isommalla rahalla.

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •