Sivu 5 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678915 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 465

Aihe: Kanger Protank-2

  1. #81
    Höyrypää Dehumanized's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    614
    Voiko protank 2 käyttää tommosessa modissa Teleskooppi -mod K101?

     
     
  2. #82
    Höyrypää koskt's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    435
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Dehumanized Näytä viesti
    Voiko protank 2 käyttää tommosessa modissa Teleskooppi -mod K101?
    Kyllä
    "Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa"

     
     
  3. #83
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Dehumanized Näytä viesti
    Voiko protank 2 käyttää tommosessa modissa Teleskooppi -mod K101?
    Eiköhän se onnistu kun siinä on 510 kierteet.

     
     
  4. #84
    Höyrypää Dehumanized's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    614
    Oukei, eli pitää tilata ensimmäinen mekaaninen modi

     
     
  5. #85
    Höyrypää NeKeZZ's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    417
    Mikäs ihme on kun aina taskusta ottaessa kurlaa ja mehut suussa? Ketjuvapottelu ym. onnistuu putsaamisen jälkeen mutta modi taskuun ja pieni kävelylenkki niin johan on nesteet taas pitkin pieliä.

     
     
  6. #86
    Höyryttelijä iXeuS's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    52
    Kun Protank Mini 2:lla(v1)+Spinnerillä tässä vedellyt niin tuli vaan mieleen että mistäköhän tohon sais vaihtolaseja? Tekis mieli ostella eri värisiä. En varmaan vaihda tätä protankkia pitkiin aikoihin. Lyö laudalta monet muut ja joidenkin ilmoittama kylmä höyry ei ole mulle ongelmaksi muodostunut. Mun mielestä höyry on juurikin sopiva. Ei enää tästä lämpösempää tee mielikään. Vastuksena on siis 1.8ohm ja spinnerissä voltit 4-4,1:ssä. Aika tujua kamaa . Nesteenä joyetechin menthol(vanilla extract) 50/50 16mg. Jos patukan jättää pöydälle näkyviin niin se on suussa koko ajan

    Mua kiinnostais myös tuo kuljetuksen oma filosofia.
    Miten kuljetatte kamojanne ja onko ollut ^Nekezzin viestin kaltaisia ongelmia yleisestikin?
    Protankki ihan vaan irti akusta aina ja perus suojapussi/kotelo ja kotelo pystyasentoon?

    Tuossa omassa Protankissa kierteet ei ainakaan loista vaikka ihan tukevilta vaikuttaakin kun asiallisesti kiristelee. Kun rupee kiristämään niin yhdessä vaiheessa tuntuu että on jo kireä mutta kun hiukan vetää niin se menee vielä reippaasti kireemmäksi ja vielä kevyesti. NekeZZ voisko vuotaminen johtua siitä?

     
     
  7. #87
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Lainaus Alkuperäinen postaaja NeKeZZ Näytä viesti
    Mikäs ihme on kun aina taskusta ottaessa kurlaa ja mehut suussa? Ketjuvapottelu ym. onnistuu putsaamisen jälkeen mutta modi taskuun ja pieni kävelylenkki niin johan on nesteet taas pitkin pieliä.
    Hommaa teleskooppipampun vyökotelo ja pidät joko tankki alaspäin tai tankki ylöspäin. Vaakataso varmaan on pahin. Ja minimalli on tiukempi ellei isomman kanssa yhteistyö lenkkeillessä ala sujua.

     
     
  8. #88
    Tämmösessä roikkuu Provari välillä kauppareissut ja muut vastaavat. Kai noita laihemmillekkin akuille löytyy. Bonuksena tulee tietysti "Katsokaa mikä minulla on" -efekti kun on kaiken kansan nähtävillä kaulassa roikkuessaan. Ei nyt ihan joka paikkaan kyllä sovellu, ellei krakan alle sujauta piiloon.

    Eipä nyt kyllä hirveesti aiheeseen liittynyt. Protank kakkosesta ei ole kokemusta, mutta hyvin toi ykkönen ja evodit piti nesteet sisällään kovassakin heilunnassa.

     
     
  9. #89
    Höyryttelijä iXeuS's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    52
    Aika kätevän näköisiä tollaset, Bling Bling Bitches . Nojoo... Täytyy hankkia tai väsätä avainketjusta oma versio=ilmainen mulle. Ei sen väliä jos se on hiukan liian iso. Ei pitäis olla vaikea homma tiivistää. Varmaan riittäis ihan muutama pala talouspaperia JOS siis ei löydy juuri sopivaa omalle laitteistolleen.
    Juups, lueskelin enempi tosta "tankki irti-tankki takaisin-irti-takaisin"- meininkiä/kierteistä/metalleiden kovuudesta yms. ja en varmaan jatkossa rupee sitä ruuvaamaan irti ihan joka tilanteessa...

     
     
  10. #90
    Olen huomannut, että nuissa atopäissä on hirveesti eroja. Nyt viimisimmissä mitä puffilta tilannut on ollut todella tiukka imu ja heikko höyryn tuotto. Kokeilin myös maku wickin poistamista mutta ei auttanut. Kun käytän vanhaa atoa joka ollut jo pari viikkoa käytössä niin toimii moitteettomasti. Aina pitää kyllä välillä se pestä ja laittaa vähäksi ajaksi levähtämään. Sillon tulee aina otettua uusi ato ja nämä viimisimmät on kyllä ollu kuraa.

    edit. Nämä uudet myös lämpiää huomattavasti enämpi.
    Viimeksi muokannut Duuhannes; 10.09.13 kello 22:11.

     
     
  11. #91
    Höyryttelijä iXeuS's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    52
    ^ Mä sain viimeksi startsmogilta kuvailemasi kaltaisia atoja. Vertailin vanhempiin eri valmistajan tjn. niin noissa uusissa on se aton putki ohuempi kuin vanhoissa. Liekö tämä syynä. Ero on silminnähtävissä mutta ei järin "iso". Itse tykkään tosta kovemmasta imusta mutta jos saisi valita niin vanhempia .Tykkään myös siitä että ne lämpiää kovempaa.

     
     
  12. #92
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    81
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tero Näytä viesti
    Hommaa teleskooppipampun vyökotelo ja pidät joko tankki alaspäin tai tankki ylöspäin. Vaakataso varmaan on pahin. Ja minimalli on tiukempi ellei isomman kanssa yhteistyö lenkkeillessä ala sujua.
    Mä en ainakaan kröhöm.... Omaan pamppukoteloon tuota saanut oikein sovitettua....
    Onko kokemusta kohtuuhintaisista ja hyvistä telarikoteloista tähän tarkoitukseen?

    -T

     
     
  13. #93
    Höyryttelijä iXeuS's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    52
    Oon tässä kokeillut vähän ja noiden uusien atojen puutteita pystyy ihan kohtuullisesti kompensoimaan eri kikoilla.
    esim. Protankkia kun kiertää hieman löysemmälle todella hitaasti edeten niin että näkee muutaman kuplan tulevan tankkiin niin imu paranee ja mun mielestä myös koko nautinto.
    Edellisestä viestistäni poiketen mulla oli SITTENKIN vanha ato tossa ja tänään kun vaihdoin niin se imu oli todellakin surkea mutta mitään erityistä kuumentumista en huomannut. Pikemminkin kylmeni. Höyryntuotto todentotta väheni.

     
     
  14. #94
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tero Näytä viesti
    Hommaa teleskooppipampun vyökotelo ja pidät joko tankki alaspäin tai tankki ylöspäin. Vaakataso varmaan on pahin.
    Itsehän joudun sattuneesta syystä pitämään töissä auton kojelaudalla koko ajan vaakatasossa, mut onneksi mulla ei oo ilmenny mitään ongelmia sen takia Jotkuhan sanoo, että jos kurlaa niin pitää hetken aikaa ylösalaisin (+ehkä huljuttaa), että paine tasaantuu. Tätä joskus kokeilleena en kyllä huomaa mitään eroa.
    Mulla kurlaa about aina jos mä täytän käytettyä tankkia lisää. Tän oon saanu kuntoon sillä, että samalla kun täytän sen, putsaan ylimääräiset nesteet siitä aton ja pohjacapin välisistä tiivisteiden kohdista ja taas pelittää Toki mä ehkä kiristän ne aina niin tappiin, että ne on saanu damagea...

    Btw. Ihmiset, kun kuivapoltatte vastusta puhtaaksi niin jääkö teillä kuinka pahasti se palaneen maku siihen kiinni? Itselläni ei maistu palaneelta mutta jokin hämmentävä sivumaku siihen tulee.. Niin ja sen ohmit muuttui 1.8:sta 2:teen
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  15. #95
    Höyryttelijä iXeuS's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    52
    Onko muut saaneet pakkauksen mukana conen? Lueskellut että siitä ollaan valiteltu ettei ole tullut messiin. Mulle meinaan tuli cone ja sille oli vielä oma paikkansakin paketissa.

     
     
  16. #96
    Mikä on cone?

     
     
  17. #97
    Höyrykonkari Massiivinen's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    ~ Lahti ~
    Viestit
    108
    Puffilla ei tullu conea mutta ego2 :lla tuli mulle...

     
     
  18. #98
    Höyryttelijä iXeuS's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    52
    Cone on englantia ja tarkoittaa; Suppiloa, kartiota, tötteröä jne.
    Cone on ns. kaulus joka tulee esim. protankin ja akun väliin jotta rumat(joidenkin mielestä) pinnat menee piiloon. Antaa hieman tukeakin.
    kanger-ego-cone-1_wm.jpg

    Kappas joo, aika kumma että mulle sitten tuli Elektrosavu:sta moinen. Noh mutta en valita

     
     
  19. #99
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Mulla ainaki tuli cone. Puffilta tilasin mut eipä välittäjä voi itse kauheesti vaikuttaa ku se on sinetöity paketti. Aika jännä, että vaihtelee missä tulee ja missä ei.
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  20. #100
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396
    Mites helvetissä tähän saa ton uuden aton tehtyy? Eilen illalla testailin niin joka toisella atolla ei ilma kulkenu enää ollenkaa. Tankki pöydällä ilma kulki ihan fine, mutta heti ku alko ruuvaa kiinni modiin niin samantien alko ilma takkuamaan, ja kun + osu pohjaan, niin aivan jumiin, ei mitään mihinkään.

    Samaten kiinostaa mimmosta setuppia jengi on näissä käyttäny. Ostin puffilta tota punottua silicaa, ja .25 kanthalia, mutta jotenki mä en vaan saa tota onnistumaan. Joko wickkaa liikaa, tai maistuu palaneelle

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •