Sivu 3 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456713 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 465

Aihe: Kanger Protank-2

  1. #41
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    sen minkä millä tahansa silika-atolla
    aattelin vaan ettei taida puhti riittää noitten 2.5 ohmisten höyryyttämiseen, voisihan sitä itsekkin vissiin yrittää tehdä jotain 1.5 ohmista, vaan suattaapi osaamisen puute iskeä vastaan. Mutta taisit olla tekemässä viteota itse rakentamisesta?

     
     
  2. #42
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    352
    Hmm.. Itsellä ei oikein tahdo noi vakiopäät toimia. Makuwickeillä ei toimi kunnolla vaan antaa palanutta. 1 makuwick pois ja toisen asettelu vastuksen päälle niin toimii erittäin hyvin puoli tankkia ja sit alkaa nesteet tulee suuhun ja kurlaamaan. Hetken auttaa aton ja keskiputken kuivaus.

    Pitää varmaan ruveta itse punomaan setuppeja. Parhaan ilmeisesti saa 3mm punotusta wickistä ja perus 0.20 Kanthal-A1 ????

     
     
  3. #43
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Juutuubissa on ainakin microcoili videoita muutama jota mekaanisilla ajellaan.

     
     
  4. #44
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418





    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  5. #45
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosquito Näytä viesti
    Hmm.. Itsellä ei oikein tahdo noi vakiopäät toimia. Makuwickeillä ei toimi kunnolla vaan antaa palanutta. 1 makuwick pois ja toisen asettelu vastuksen päälle niin toimii erittäin hyvin puoli tankkia ja sit alkaa nesteet tulee suuhun ja kurlaamaan. Hetken auttaa aton ja keskiputken kuivaus.

    Pitää varmaan ruveta itse punomaan setuppeja. Parhaan ilmeisesti saa 3mm punotusta wickistä ja perus 0.20 Kanthal-A1 ????
    Täältä yksi aloittelijan kommentti
    Mulla kanssa alkuun pukkasi palaneen makua tuon kanssa. Ei näemmä kestä eGo VV akuilla yli 4,4v jännitteillä käyttää tai maku kärsii. Itse nyt käyttänyt 4v-4,4v välillä ja hyvin toimii. Tuo siis 2,5ohm atolla. Hetken aikaa pystyy vetämään yli 4,4v mutta jos useamman henkosen peräkkäin ottaa niin alkaa palanut maistua.

    En ole itse makuwickkeihin vielä koskenut, en tiedä olisiko sillä vaikutusta tuon suhteen.

     
     
  6. #46
    Höyrykonkari Wept's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    186
    En tiedä. Parin päivän kokeilun jälkeen ihan ookoo, mutta jotain uupuu. Kumitutin irroittaminen auttaa maun suhteen, mutta makuwickin kun ottaa pois rupeaa kurlaamaan melkein heti.
    Omilla setupeilla melkein tätä kannattaisi ajella. Kaikki herkkunesteet laimentunut ainakin itellä tätä käytettäessä ja suhteellisen kuivaa pukkaa.

    Jos joku on halukas poistamaan multa tän vehkeen, niin laitetaan hinnaksi vaikka 12 € sis. pk. Tulee alkuperäisen laatikon kanssa, sekä kaikkien härpäkkeiden kanssa, mutta ilman mitään atopäitä.

     
     
  7. #47
    En itsekään ihan täysin tyytyväinen tämän toimintaan ole, vertailuna SMOK:n Tumbler (joka multa myös löytyy).
    Tumblerin kanssa ei ole ollut vielä minkäänlaisia ongelmia, tämän PT II:n kanssa kokoajan jotain pientä säätöä.

    Mä en näistä vielä kovin paljon ymmärrä, mutta yksi ero näissä on se, että Tumblerissa on huomattavasti enemmän tyhjää tilaa pohjalla. Siis wick lankojen ympärillä. Saattaisi ehkä johtua ainakin osaltaan siitä, että toimii paremmin? Tuossa PTII:ssahan nuo wickit on aika tiukassa kolossa siellä pohjalla, joten jos ei saa välillä riittävästi nestettä sinne?

     
     
  8. #48
    Höyrykonkari Wept's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    186
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MTM1977 Näytä viesti
    En itsekään ihan täysin tyytyväinen tämän toimintaan ole, vertailuna SMOK:n Tumbler (joka multa myös löytyy).
    Tumblerin kanssa ei ole ollut vielä minkäänlaisia ongelmia, tämän PT II:n kanssa kokoajan jotain pientä säätöä.

    Mä en näistä vielä kovin paljon ymmärrä, mutta yksi ero näissä on se, että Tumblerissa on huomattavasti enemmän tyhjää tilaa pohjalla. Siis wick lankojen ympärillä. Saattaisi ehkä johtua ainakin osaltaan siitä, että toimii paremmin? Tuossa PTII:ssahan nuo wickit on aika tiukassa kolossa siellä pohjalla, joten jos ei saa välillä riittävästi nestettä sinne?
    Hyvinkin mahdollista toi, ettei saa tarpeeksi nestettä, kun liian tiukassa wicki. Muistelisin, että joku leikkasi n. puolet karvoista molemmilta puolilta pois, tulosta en muista.
    Melkein iltasella kunhan kotiudun, niin voisi kokeilla huvin vuoksi.

    Ei töissä viitsi leikkimään, kun ei muuta mukana ole :-)

     
     
  9. #49
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wept Näytä viesti
    Jos joku on halukas poistamaan multa tän vehkeen, niin laitetaan hinnaksi vaikka 12 € sis. pk. Tulee alkuperäisen laatikon kanssa, sekä kaikkien härpäkkeiden kanssa, mutta ilman mitään atopäitä.
    Laita mulle tuleen? Käytetty atopää vaan mukaan jos et heittänyt pois

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  10. #50
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mulqvist Näytä viesti
    Tällä ei taida tehdä mitään pelkillä mekaanisilla?
    Duunaa ite matalaohmisen setupin niin ihan ok varmaan. Täytyy itekki varmaa tilailla testiin

     
     
  11. #51
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Taitaa porukoilla olla addiktioita käryn makuun jos jokaiseen pikkuatoon pitäs tuutata se 10, mielummin 15w.. Hyvin höyryää mekaanisella 18mg nesteellä. Ellei riitä niin nostaa vaikka 24mg. Hiukan enemmän saa höyryä kun lyö napin pohjaan sekunnin pari ennen höyryjä.

     
     
  12. #52
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418
    Onhan tämä melko loistava laitos hintaisekseen - piti tilata heti toinenkin. Plussat: setupin teko helppoa ja monenlaista voi värkätä, tankin täyttö kätevää/nopeaa ja kun vielä atopäätäkin voi operoida tyhjentämättä tankkia. Lisäksi höyryää hyvin ja höyry on lämmintä. 8 kuukautta Kayfun miniä käyttäneenä joudun kyllä asettamaan tämän porotankin sen edelle mainittujen seikkojen vuoksi..

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  13. #53
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    81
    Nyt se *askan lykkäs...
    Vaihtotippi, eli muovinen väänty taskussa ja tippiminigrip-pussukka, missä ois vielä 3 muovista ja toi alkuperäinen metallinen niin varmassa tallessa, etten löydä niitä.

    Ärgh.

    Offtopic ehkä, mutta hieman fiilikset.

    Koulukin alkaa tänään, eli tavallista pahempi naamantai.

    -Timo

     
     
  14. #54
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    97
    Noniin, halkes sitten putki vaikka pelkästään vesipesin. Vesi ei ollut mitenkään älyttömän kuumaa koska kädet olivat samassa liemessä... Käytössä putki ehti olla parisenviikkoa kuitenniin.

     
     
  15. #55
    Taitaa olla ensimmäinen "clearo" minulle joka toimii hyvin. Kyllähän tämä Bogelle tosiaan pärjää jo tehdassetupilla ja jos tähän tekee vielä itse setupin niin varmaankin hyvä vehje. Provari näyttää "2,5 ohmiselle" 2.8ohm ja 4,5 voltin tienoilla ajelen. Toisen makunarun poistin jo ennen käyttöä kun nesteet on VG-painotteisia.

    Aika näyttää korvaako tämä pitkään palvelleen bogetankin provarin nokassa pidemmällä aikavälillä.
    Provari Mini V2.5 BlueLED Titanium White | MISTer | Lavatube V1
    Vapolla since 27.9.2011

     
     
  16. #56
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Jännä homma, että uusimmissa Kangerin atopäissä on noinkin isoja eroja ilmoitettuun vastukseen nähden. Malla ei oo nyt ykskään uus sitä mitä pitäis
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  17. #57
    Taisi olla uutuuden karheutta tai sitten oli löysästi provarin päässä tuo minulla, nyt parin päivän käytön jälkeen näyttää 2,6ohm.
    Provari Mini V2.5 BlueLED Titanium White | MISTer | Lavatube V1
    Vapolla since 27.9.2011

     
     
  18. #58
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Noi on ollu aina tasan sen mitä luvataan tai vähän alle. Ainakin mulla. Oon jokusen sata varmaan tuhonnut noitakin. Nyt mulla on kans pudonnu tonne 2.6 noi, mut alkujaan muutama huuteli jopa 2.8 ohmia
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  19. #59
    makuvick....what..
    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

     
     
  20. #60
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2013
    Viestit
    60
    itellä alko heti kurlaamaan kun otti toisen maku wickeistä pois... täytyi laittaa takaisin

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •