Sivu 11 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111213141521 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 465

Aihe: Kanger Protank-2

  1. #201
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Itse sekoittelen 20-25%. viikossa aton vaihto, sen noissa höyryissä huomaa koska karstainen. Tuo on vähän outoo kun alussa toimi hyvin! Koitappa painaa sitä vastusta varovaisesti alas päin, ja kokeile muuttuuko höyryt.
    Olen suurentanut noita liittimen kolmea ilma reikää trox T5 ruuvarilla menee kevyesti kiertämällä, tuo auttaa tuohon ilman saantiin. Tämä kakkonen on kyllä tehtaan muutosten jälkeen ykköstä huononpi.

     
     
  2. #202
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    111
    Ei ole noin pientä oikein mitään..... no neula on mitä aikaisemmin ehdotettiinkin.
    Näillä mennään mitä on toistaiseksi.

     
     
  3. #203
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    57
    Sama vika mullakin: 2 kk vanha Protank-2 jota vedin ihan onneni kukkuloilla. Ensimmäistä atopäätä taisin imuroida yli kuukauden ilman mitään ongelmia. Vaihdoin sitten atopään (joka oli alkuperäispaketista peräisin) ja sekin oli vähän aikaa ihan ok. Yhtäkkiä alkoi mennä tukkoon, kaamea imuvastus ja samalla nesteetkin tulvi poies.

    Tilasin Puffilta uusia atopäitä eikä ne toimi edes minuuttia. Ei vaan tule ulos mitään. En viitsi alkaa tehdasvehkeitä poraamaan ja sahaamaan, varsinkin kun aluksi toimi moitteetta. Eikä Provarissakaan luulisi mitään vikaa olevan kun muut laitokset siinä kyllä toimii.

     
     
  4. #204
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Olisko jotain nöyhtää mennyt ilmarööreihin? Eihän se muuten tukkoon luulisi menevän.

    Jollain klemmarilla koittaa rassata ilma-aukkoja ja jos ei auta, niin uuden tilaamiseen. Onhan se jo 2kk palvellut, halpa kiinalainen vekotin.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  5. #205
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Meidän pitäis melkeen ostaa UÄ-pesuri. Sekin voisi tepsiä tommosiin?
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  6. #206
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    57
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Olisko jotain nöyhtää mennyt ilmarööreihin? Eihän se muuten tukkoon luulisi menevän.

    Jollain klemmarilla koittaa rassata ilma-aukkoja ja jos ei auta, niin uuden tilaamiseen. Onhan se jo 2kk palvellut, halpa kiinalainen vekotin.
    Ööö, mitä ilma-aukkoja? Eihän siinä mitään aukkoja ole muulla kuin atopäissä, jotka on uusittu. Jos se olisi kallis kiinalainen vekotin, rassaisin sitä ihan p--leesti

     
     
  7. #207
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vesaf Näytä viesti
    Ööö, mitä ilma-aukkoja? Eihän siinä mitään aukkoja ole muulla kuin atopäissä, jotka on uusittu. Jos se olisi kallis kiinalainen vekotin, rassaisin sitä ihan p--leesti
    Mhjooo... ja kun niistä atopäistä imee päästä, niin hyvin kulkee ilma! En tajua mihin se jumittaa sitten.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  8. #208
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Onko tosiaan niin ettei ilma kulje,eli on tukossa? Vai onko se vaan tunne, kun ei tule hatseja?

    Just jouduin vaihtamaan akkua. Tunne oli sellainen "ettei henki kulje!"

    Jos ei saa kurkkutuntumaa imemisestä niin huh.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  9. #209
    On kyllä tuo protankin päiden uudelleenrakentaminen suoraan sanottuna yhtä paskaa.
    Vaikka kuinka tekis tutoriaalien summuiden mukaan niin aina se vaan hotspottaa plussajalkaa kumitiivisteen kohdilta.
    Luovutan. Ei tämä halvemmaksi ainakaan tule, kun kohta pitää ottaa laskuihin mukaan terapiakäynnit.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  10. #210
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    57
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Onko tosiaan niin ettei ilma kulje,eli on tukossa? Vai onko se vaan tunne, kun ei tule hatseja?

    Just jouduin vaihtamaan akkua. Tunne oli sellainen "ettei henki kulje!"

    Jos ei saa kurkkutuntumaa imemisestä niin huh.
    Juu nyt ei puhuta tunteista. Tai no: saman tunteen saat jos tunget peukalon suuhun ja huulet tiiviisti sen ympärille. Sitten alat etsiä kurkkutuntumaa. Sellainen tunne

     
     
  11. #211
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sössönsöö Näytä viesti
    On kyllä tuo protankin päiden uudelleenrakentaminen suoraan sanottuna yhtä paskaa.
    Vaikka kuinka tekis tutoriaalien summuiden mukaan niin aina se vaan hotspottaa plussajalkaa kumitiivisteen kohdilta.
    Luovutan. Ei tämä halvemmaksi ainakaan tule, kun kohta pitää ottaa laskuihin mukaan terapiakäynnit.
    Äläs ny luovuta! Millä lankalla? 0.25 teen ja 3mm silcaa 4-5 kiekkaa, kiristän lankoista aika alas setupin, leikkaan tuon jälkeen silcan ja ns pöyhin silcan päät että täyttää nuo hahlot, muuten kurlaa alle puolen tankin.

     
     
  12. #212
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Äläs ny luovuta! Millä lankalla? 0.25 teen ja 3mm silcaa 4-5 kiekkaa, kiristän lankoista aika alas setupin, leikkaan tuon jälkeen silcan ja ns pöyhin silcan päät että täyttää nuo hahlot, muuten kurlaa alle puolen tankin.
    .32:lla pyörittelen, kun ei ainakaan toistaiseksi muutakaan ole.
    Aika pitkälti semmosilte kuulostaapi askeleet mitä olenkin noudattanut, mutta kun ei se vaan tunnu jostain syystä potkivan.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  13. #213
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vesaf Näytä viesti
    Ööö, mitä ilma-aukkoja? Eihän siinä mitään aukkoja ole muulla kuin atopäissä, jotka on uusittu. Jos se olisi kallis kiinalainen vekotin, rassaisin sitä ihan p--leesti
    Niitä atomisaattorin basen ilma-aukkoja. Kolme reikää siinä osassa joka laitetaan akkuun/modiin.

     
     
  14. #214
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hannu Näytä viesti
    Niitä atomisaattorin basen ilma-aukkoja. Kolme reikää siinä osassa joka laitetaan akkuun/modiin.
    Katsoin tosiaan sitä atopäätä, ja kyllä ne näkyy olevan kaikki siinä. Siinä on aton plusnavasta suora putki aton läpi ylös, imien ne aromit matkalla atosta. Ei siinä "kesto-osassa" ole mitään mikä voisi mennä tukkoon.

    Näin olin ymmärtävinäni kun sitä katsoin. Vesaf on ostanut siihen uusia atopäitä, ja mä olen sille pari vanhaa käärinyt uudeksi.

    Kaikki on olleet tukkoisia. Koko laitetta kaikkineen en ole tutkinut ollenkaan.

    Ensimmäinen mun "tekemä" herätti palautteen "NO NYT lähtee!!", mutta sitten 10 minuuttia myöhemmin: "tästä ei tuu enää mitään"

    Ja sitten se tilasi tehdaskäärittyjä. Ja sama juttu.

    Outoa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  15. #215
    Jotkut nesteet ei tosin maistu miltään tästä tankista käytettynä.. Tänne voisi tehdä jotain listaa nesteistä mitkä ovat mauttomia tästä tankista höyrytettynä niin tilaessaan tietäisi, mitä nesteitä välttää.

    Ite oon käyttäny aika vähän aikaa vasta tätä tankkia ja on tullut oikeastaan vaan 2 nestettä vastaan jotka maistuu pelkältä vesihöyryltä.



    Peleonin Blueberry 11mg
    EcigWizardin WizMix Melon Magic 11mg

     
     
  16. #216
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Nyt sain ton vesafin laitteen tutkittavaksi.

    Outo se on. Ei se tukossa ilman osalta ole, ilmaa tulee ihan hyvin.

    Ja se rätisee ja sihisee kuin se höyrystäisi. Mutta imemällä ei tule höyryä ollenkaan... Ihan sama efekti kuin meshivehkeessä jos se yliwikkaa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  17. #217
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Eikun onhan tässä ihan samanlaiset pienet aukot kuin kaikissa muissakin 510-liitäntäiississä, siellä liittimen jenkan yläpuolella on nuppineulanpään mentävät pienet ilma-aukot. Niistä se ilma kulkoo!
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  18. #218
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Onko tässä kakkosessa yhteensopiva atopää ykkösversion kanssa?
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  19. #219
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    On.

     
     
  20. #220
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Kiitos.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •