Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 24 / 24

Aihe: Paras mukana kulkeva e-savuke?

  1. #21
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2010
    Viestit
    135

    Vs: Paras mukana kulkeva e-savuke?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Laurijan Näytä viesti
    Itse kuljetan melkein aina mukana: Screwdriver MKII, normaali Tornado, ja 2kpl Mega-Titan akkua. Kaikki mahtuu mukavasti mun vyötärölaukkuun.
    Eikö vähempikin riittäisi? Minulla mukana kulkee vain Tornaado, LR Atomisaattori, pari cartoa(Varalle jos atomisaattori tilttaa) ja pieni pullo e-nestettä.

     
     
  2. #22

    Vs: Paras mukana kulkeva e-savuke?

    Heh....festareita lukuunottamatta mulla ei kulje mukana mitään nikotiinituotteita

     
     
  3. #23
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2010
    Viestit
    135

    Vs: Paras mukana kulkeva e-savuke?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja bendover Näytä viesti
    Mulla mukana Tornado Mega atomizerilla, patruunalla ja vara-akulla + 10ml pullo. Ei lopu ihan äkkiä akku, patruuna tai neste kesken. Säilytykseen eGo kotelo, johon menee vielä USB laturikin.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja bendover Näytä viesti
    Heh....festareita lukuunottamatta mulla ei kulje mukana mitään nikotiinituotteita
    Melkoinen muutos tapahtunut sinulla. Tai sitten tuo eka postaus ollut festareilta.

     
     
  4. #24

    Vs: Paras mukana kulkeva e-savuke?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja bendover Näytä viesti
    Heh....festareita lukuunottamatta mulla ei kulje mukana mitään nikotiinituotteita
    Melkoinen muutos tapahtunut sinulla. Tai sitten tuo eka postaus ollut festareilta.
    [/quote]

    Jep...kännivarustus Koitan pikkuhiljaa päästä lähes kokonaan eroon nikotiinituotteista...jos höyryttelis vaan pääasiassa viikonloppuisin. Nikotiinipitoisuuksia olen laskenut 18mg - 9mg - 6mg. Nikotiiniton ei ole sittenkään oikein mun juttu kun ei ole kurkkutatsia

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Laitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •