Tulokset 1 - 2 / 2

Aihe: Täydellinen kokoonpano?

  1. #1

    Täydellinen kokoonpano?

    En keksinyt parempaa otsikkoa mutta koitetaan selittää. Eli tilanne on tällä hetkellä se että joka paikassa lojuu eri e-Savukkeiden osia. Latureita on jatko-johto täynnä eikä ole juurikaan hajua missä akuissa on virtaa ja missä ei. Mainasinkin siis laittaa samalla melkein koko laitteiston uusiksi jotta saisi jotain järkeä touhuun.

    Olen nyt ajatellut hankkia kotikäyttöön jonkin kynämallin atomisoijaa käyttävän modin (3.7v/900mAh) ja sille kaveriksi Puresmokerin (5v) USB-johdon. Modi lähtee myös mukaan jos lähden pitemmäksi aikaa pois kotoa. Mukana kulkevaksi ajattelin jättää Joye510:n ja hankkia sille paljon varaosia sen sijaan että pitäisin kaikille malleille satunnaisia varaosia valmiina.

    Olen kyllä tuota "Laitteistosi?" -ketjua lukenut mutta mitä jos saisit nyt valita itsellesi täydellisen kokoonpanon niin millainen se olisi? Ja saa kertoa myös miksi tuo oma settini ei ole täydellinen


     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Täydellinen kokoonpano?

    Mulla on M401 kahdella atomisoijalla + kahdella akulla. Kulkee kätevästi mukana muutaman varapatruunan ja pienen litkupullon kanssa. Pieni usb-laturi kulkee mukana myös. Yleensä laitan toisen akun lataukseen kun tulen paikkaan missä on sähköä (esim. töihin) ja kotona lataan kahdella laturilla molemmat täyteen. Lisäksi kotona on varaosana ylimääräinen akku, parit atomisoijat ja nestepatruunoita.

    Kokeilumielessä testaan vielä EM4-akkuja kun saan ne(M401 sopiva manuaalinen akku). Viileällä säällä nuo lienevät paremmat eivätkä mene tuulen voimasta ulkona itsestään päälle kuten akustiset akut.

    Tilauksessa on 4081+PCC, jolla toivon pääseväni eroon latailupulmista (eikä tarvitse ottaa pidemmällekään reissulle liian montaa akkua matkaan). Lisäksi ei tarvitse latailla jatkuvasti noita kahta mukana kulkevaa akkua. Saa nähdä korvaako M401:n vai ei.

    Kynämallista ja isommalla höyryntuotolla olevaa laitetta olisi kiva kokeilla joskus (esim. 510 tai e-sikarit). Niitä voisi olla kiva pössytellä tavan vuoksi miedoilla litkuilla kotosalla. USB-piuhaa en ole koskaan kaivannut, kun mulla on kuitenkin akutkin. Ketjuhörystelijälle hyöty voi olla isompi tietty, samoin henkilölle joka höyrystelee vain kotosalla.

     
     
Keskustelu Laitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •