Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Tulokset 61 - 80 / 80

Aihe: KTS teleskooppi

  1. #61
    Miten toi kumitiivisteen vaihto onnistui, nyppäsitkö vaan vanhan sieltä välistä vai puritko osiksi?

     
     
  2. #62
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Osiksi se pitää purkaa.

     
     
  3. #63
    Mites sen saa osiin?

     
     
  4. #64
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    21
    Se puretaan sillä tavalla, että vedetään pihdeillä sieltä yläcapin alapuolelta se leveä + napa varovasti nitkutellen irti. Sitten työnnät vain sen + navan ylemmän osan irti. Sen ylemmän osan ympärillä on se pienempi kuminen eristerengas joka itselläni oli rikki ja jonka vaihdoin niin alkoi modi pelittään.

     
     
  5. #65
    Höyryttelijä 14mikko88's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    paimio
    Viestit
    81
    Nyt on tehty ehkä kaikki mitä voi tulitusnapin kuumenemisen eteen tehdä ja vieläkin nappi kuumenee, mutta ei enää polttavan kuumaksi. Pohjajousen poiston myötä 18350 istuu täydellisesti ja pituus 18650 akun kanssa sama kuin K100sessa.

     
     
  6. #66
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Taitaa olla se jousi mikä aiheuttaa napin kuumenemisen, napin sisällä oleva pikku jousi. Väärää materiaalia niin se kuumenee.

     
     
  7. #67
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    jollain jos on tarvetta olis ylimääräisenä tämä laitos. topcäppistä 510 ierteet menny niin heitin koko topcäpin roskiin mutta muut on tallessa

     
     
  8. #68
    Jos joku keksii ratkaisun tuohon napin kuumenemiseen, niin kiinnostaisi tietää.

     
     
  9. #69
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Vaihda jousi siihen, joistain kynistä napatut sopii hyvin ja saa säädettyä sopivan tuntumanki itselleen.

     
     
  10. #70
    Kiitos vinkistä, jousi vaihdettu ja kuumeneminen loppui.

     
     
  11. #71
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    217
    Hei, kun nyt olen tälläista hankkimassa (tai siis postissas tulossa jo) AGA-T2:n ajamista varten... niin sitä mietin, että kannattako tähän hommata sellainen VapeSafe-turvahärpäke? Kun sellaista tuossa puffin sivuilla suositeltiin... kuinka suuri riski näin realistisesti ajateltuna on että oikkari tai muu käyttöhäiriö hajottaa joko akun tai modin, siis ilman tuota varokehärpätintä?

    Akuiksi olen siis valikoinut 18650-mallin IMR-akut, jos se asiaan vaikuttaa.

    e. niin ja se, että sopiiko se härpäke sinne tuon 650 akun kanssa vai pitääkö tilata lyhyempi?
    Viimeksi muokannut dii; 13.10.13 kello 17:14.

     
     
  12. #72
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Melkein yhtä iso vaara kuin että sun taskussa oleva kännykkäs poksahtais ilman vapesafea.
    Ja vielä kun noita imr akkuja otit niin ne ei räjähdä, vaan sylkee sisälmykset pihalle jos sattuu paha oikari.
    Veikkaisin että mahtuu 650 akun kanssa vapesafe.

     
     
  13. #73
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Helpottaa myös se, että tietää, ja ennen kaikkea TAJUAA, mitä on tekemässä, liialla innolla saa vain sen akun oksentamaan.
    KGO & Twist

     
     
  14. #74
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Veikkaisin että mahtuu 650 akun kanssa vapesafe.
    mahtuu, kun kickikin menee..
    tosin kickin kanssa kierteet putkessa näkyvät pirun rumasti 650 akulla..

     
     
  15. #75
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    217
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Helpottaa myös se, että tietää, ja ennen kaikkea TAJUAA, mitä on tekemässä, liialla innolla saa vain sen akun oksentamaan.
    No, mä luulen, että mä TAJUAN aika pitkälti mitä oon tekemässä, tietämisestä en menis vannomaan mutta sitä varten on kai nämäkin foorumit tässä...

    ps. kiitos vastauksista, eiköhän näillä mennä.

     
     
  16. #76
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    217
    Kts tipahti postiluukusta tänään. Olo on vähän kuin jouluaattona.

     
     
  17. #77
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    217
    Joo ja muuten itekin olen huomannut tuon napin kuumenemisen, mutta se ei ainakaan mulla tuota ongelmaa muulloin kuin lankaa pulssittaessa, normikäytössä pysyy ihan viileänä joten enpä tiedä jaksaako sille mitään tehdä...

     
     
  18. #78
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Kellään sattuis olemaan paskottua versioita varaosiks? Omasta meni nappi särki ja pitäis saada kuntoon, että kehtaa kapakkiin lähteä

     
     
  19. #79
    Höyryttelijä wapes's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    94
    Jos jollain on kts hyllyllä ylimääräsenä niin kiinostaa ainakin nappi kokonaisuudessaan ostaa pois.

     
     
  20. #80
    Mahtaakohan tähän saada mistään varaosana tuota (tasaista) yläcappia, sattui menemään 510-kierteet täysin sileäksi ja suht koht käytännöllinen modi on nyt hyllyssä turhana :/

     
     
Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •