Sivu 1 / 5 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 94

Aihe: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

  1. #1

    Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Perinteisen jälkeen kyllä alkaa häiritsemään, koska nykyään nenä on kuin koiralla http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011...50762_uu.shtml

     
     
  2. #2

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Vaikka Vapo olenkin, ni en kuulu joukkoon takakireä "kun en minäkään, ni ei muutkaan".
    Töissä aika-ajoin käyn työkaverien seurana ulkona kuuntelemassa päivän pärinät ja ehkä hiukan kettuilua (jälkimmäistä ei kyllä enää rapean kuukauden jälkeen ole kuulunut..) Nykyään yleisin on "mikäs tän päivän maku on ?"
    +Vihaan tuota kyseistä poliitikkoa melkos lailla

    Jos joku katsoi sitä keskioluen poisto kaupoista A-Talkkia, niin kyllä tuon ******** käytös kiehutti *goosfrapa*
    Ja tollasia kaikkitietäviä "kun en minäkään, ni ei muutkaan" on arkadianmäki täys :-\
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  3. #3

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Vähän tuntuis hölmöltä häiriintyä asiasta jota itse on harrastanut monta vuotta.

    Plus, eipä se analoginen pahemmin pihalla haiskahda vaikka siinä alempana joku kömyyttäisikin, siitä huolimatta että hajuaisti on nykyään tarkempi.

     
     
  4. #4
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Kyllä se nyt häiritsee kun on lopettanu tupakoinnin. Voitas sopia niin että kielletään parveketupakointi ja sen sijalle nikotiinipitoisten nesteiden myynti ja valmistusta ei rajoitettaisi mitenkään.

     
     
  5. #5
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Ei kyllä häiritse itseäkään. Ja juuri kuten sanottu niin vähän tekopyhäähän tuo olisi

    Itseä toki helpottaa, että edelleen tuo tupakansavu tuoksuu ihan hyvältä ulkoilmassa vaikken enää poltakkaan.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  6. #6

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    On kyllä aika helvetin tekopyhää tää foorumilla vallitseva tupakkajeesustelu. Ei häiritse parveketupakointi, tuo epäpätevä ämmä häiritsee sitäkin enemmän.

     
     
  7. #7

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    On kyllä aika helvetin tekopyhää tää foorumilla vallitseva tupakkajeesustelu. Ei häiritse parveketupakointi, tuo epäpätevä ämmä häiritsee sitäkin enemmän.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  8. #8

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Ei häiritse toisten tupakoinnit.

    Jonkun parvekkeelta kantautuva tupakan haju ei ole minkäänlainen terveysriski kenellekään. Kyse on siis vain hajuhaitasta. Jos hajuhaittojen tuottoa aletaan sanktioida, niin se avaa kyllä mielenkiintoisia ovia.

    Mutta ei siinä mitään, olen jo kauan sitten todennut, että olemme matkalla yhteiskuntaan, jossa ainoa sallittu oleskelumuoto on kypärä ja nasse päässä sekä pelastusliivit päällä pommisuojassa kököttäminen. Kaikki muu on vaarallista itselle/muille tai ainakin kiellettyä ihan varmuuden vuoksi.

     
     
  9. #9
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Eipä häiritse eikä haittaa vaikka joku tulis käymään ja käy parvekkeella röökillä.. Sitä varte sinne on tuolit ja pöytä hankittu.. Ja hyvä vaan että käy parvekkeella nii ei tule naapureilla mieleen alkaa vetää norttia sisällä ja sitte haisee koko rappukäytävä.. Ja mikäs sitä ois toisia kieltämään ku itekki tuli tuota kessua poltettua aika tiuhaankin tuossa parvekkeella..

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    183

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Ei häiritse, kun ei häiritse, vaikka joku polttais röökiä suoraan naaman edessä. Harvemmin tosin naapureista kantautuu röökin savua. Tosin nyt tulee parvekkeellakin oltua harvemmin, niin ei sitä silleen aina haistakaan. Niin että antaa palaa vaan, niin kauan kuin saatte! Kohta sekin on kielletty.

     
     
  11. #11

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Itteä ei häiritse yhtään, välillä lähen muijan mukaan kun se vetää analoogista, pikkuhiljaa oon yrittäny saada sitä e-savukkeiden maailmaan.. Pikkuhiljaa.

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    215

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Mua häiritsee toisten tupakointi, tapahtui se sitte parvekkeella tai bussipysäkillä, mut en mä sitä kieltämään alkais.

    Mua häiritsee myös idiootit, mutta en mä niitäkään ampuis...

     
     
  13. #13
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    ei häiritse mikään tupakointi, miksihän häiritsis? tupakoitsijat haisevat pahalta, tuhkikset haisevat pahalta mut tupakansavu ei juurikaan okseta.
    ittehän savustin lähellä pyöriviä yli kakskytävuotta, niin ei tää höyryttely musta vielä oo jeesusta tehny. ja tuo MusicTelevision koppelo, vois mennä
    takas kaapelikanavalle. tosin sama tyhjänlaukoja tuo on ku ne kaikki muutkin.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  14. #14
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Ei todellakaan. Aivan mahtavan hyvälle tuoksuu.
    35v. tupakointia takana. Nyt 2,5 kk vain sähköistä.
    Passiivista tupakointia harrastan duunin tupakkahuoneessa.
    Toivottavasti kaikki ei lopeta perinteisen polttelua.

     
     
  15. #15
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    64

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Ei haittaa. Tupakan haju on vieläkin ihan miellyttävä, kunhan ei liian utuiseksi mene. Esimerkiksi junan tupakkakoppi oli aivan karmea kokemus, en pystynyt olemaan siellä kuin 10 sekuntia ja kauhistelin sen jälkeen miten pahalle vaatteet haisivat.

     
     
  16. #16
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Eipä oikeastaan. Huomaa, että parvekkeella ei oo tullu kauheesti käytyä esavukkeeseen vaihdon jälkeen.

     
     
  17. #17
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    32

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Ei häiritse. Ja eipä ole tullut parvekkeen ovea avattua sitten esavukkeen (15 päivään?) Että eipä tule kämppääkään sitten tuuletettua... sillä tupakansavulla.

    "Vaping, 'cause smoking is so mainstream"

     
     
  18. #18
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Ei häiritse oman sikarinsavun takaa.

     
     
  19. #19

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Itse kävin aikaisemmin vuosikaudet partsilla röökillä. Ympärillä joko suljettiin ovia ja ikkunoita tai röökinpolttoni jälkeen availtiin. Kukaan ei koskaan edes pahemmin mulkoillut pihalla. En voi ruveta väyrystelemään, joten - Ei häiritse.
    "Tupakoinnin vaihto höyryttelyyn on kuin luopuisi sorbuksesta ja saisi tilalle Nallen viinikellarin avaimet"

     
     
  20. #20
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    13

    Vs: Häiritseekö sinua parveketupakointi?

    Ei häiritse.

     
     
Sivu 1 / 5 12345 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •