Sivu 5 / 38 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678915 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 755

Aihe: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

  1. #81
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)


    Hmm.. mulla on 3 kpl näitä dual coileja, toisessa on WizMix RY4 ja sitä just käryttelen. Toisessa olen makustelly FSUSA JagerBombia, ja kolmas on ihan pussissa vielä.

    Ehkäpä laitan ton JagerBomb-vehkeen tosiaan imeytymään huomiseksi Kiitti ideasta imeyttää niitä!

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  2. #82

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Hmm.. Tässä nyt on vajaan viikon höyrytelly dual cartoilla RY4 ja SD4:sta, niin alkanut maistumaan jonninverran pahalle. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Varmaan pitäis keitellä, ja testata sitten onko makuun vaikutusta. Ihme tunkkainen ja tuhkakupin/taskun makuinen...

     
     
  3. #83
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    86

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Tulihan ne Dual Coilit eilen taitaa olla ettei paluuta tankkeihin tule, sen verran mukavampia eivätkä kuse. Onhan se makukin vielä toistaiseksi parempi Ja toi kondoomihan tarkoittaa sitä että laittaa tyhjän tankin siihen akkupäähän kiinni.

     
     
  4. #84
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    134

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Itsekin sain omani tänään ja pakko myöntää että kyllä näistä ihan erilaiset höyryt lähtee kuin tankista. Mistäs näitä kannattaa tilata jos meinaisi ostaa isomman satsin kerralla? En ottanut aluksi kuin muutaman kokeiluun niin heti pitäisi tilata lisää. Onko peleon tässäkin edullisimmasta päästä vai saako jostain Kiinasta edullisemmin jos tilaa vaikka +30kpl kerralla?

     
     
  5. #85
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Matti Lehtinen Näytä viesti
    En tiedä menikö oikeaan ketjuun, mutta tänään toi postipoika tommosia:

    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7798

    Näissä oli vissiin ekassa versiossa jotain probleemaa, mutta ainakin tämä uusi versio toimii hyvin. Oon tässä aamupäivän höyrytelly tuolla.

    Oli tosi helppo täyttää, siis paljon perus cartoa helpompi ja oikein hyvät höyryt tarjoaa tämä. Nyt katellaan vielä montako täyttöä tämä kestää, mutta jos viikonkin kestää höyryttelyä, niin sitten tämä on mun juttu ja pistän ison läjän noita tilaukseen. =)
    No nyt on mulla jo kolmas täyttö menossa noilla clearoilla ja olen myyty. Ehdottomasti simppelein höyryttelytapa noilla, mitä olen testannut ja hyvät höyryt irtoaa. Taidanpa pistää siis isomman läjän tilaukseen.
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  6. #86

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    MadVapes: 10 kpl ego mega dual coil 33.41$ posteineen (24.25 euroa)
    Healtcabin: 10 kpl ego mega dual coil 41.70$ posteineen (30.27 euroa) (täält saa myös stainless värisenä)

    Muita edullisia paikkoja?

    Laitteisto: VV-boxmod, miniDon, miniLava

     
     
  7. #87
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    104

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Mulle tuli peleonilta http://www.peleon.pl/product.php?id_product=1212

    5 x eGo DUAL Cartomizer (5 ml) Pak 5szt. 59,00 zł ~14 € + toimituskulut?
    "Huumoria" Ismo Leikola - Joku Keksi P**spanon
    http://www.youtube.com/watch?v=Rz_3D...eature=related

     
     
  8. #88

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    voi herranjeesus sentään, uusi lcd ego 3-stagen battery + ego mega dual carto + pink spot black mamba. ihan törkeän hyvät höyryt, tätä ennen pelkkiä tankkeja täytellyt...

     
     
  9. #89
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Radalan Näytä viesti
    Ei mitään hajua mistä puhut mutta itse ruuvaan vaan imukkeen irti ja täytän carton tiputtelemalla tippoja reunoja pitkin.
    Viimisen viikon on toiminut cartot loistavasti, paitsi kolmas joka oli ilmeisesti jo valmiiksi rikki.
    Joo noin minäkin teen. Joku puhui "kortsumetodista" ja siihen minä ettei se näiden kanssa käy. Puhuttiin vissin ristiin, kun en katsonut että kuka mitäkin sanoi. Et se ollut sinä.

    Kortsumetodissahan karto täytetään akkupäästä laittaen suojakumi (jota näissä ei ole) puolilleen juissia, ja pumppaamalla karto siihen akkupää edellä. Ja sitten loput nesteet "normaalisti" yläpäästä.
    Minä katselin eilen HöyryGurun videon ja koin samalla "valaistumisen".
    Ongelma itselläni oli noiden cartojen kanssa että tankatessa alkoivat vuotaa carton ja akun välistä.
    Kun hyväksyy että tuo on "normaalia", ottaa carton täytön ajaksi irti akusta ja jonkun sydeemin sen alle keräämään mehut (akkupää alas) täytön ajaksi, niin homma alkaa sujua.
    Eli ei ole mitään hätäisen miehen hommaa. Tiputtelee reunoja myöten ja sitten se mikä valuu läpi, kaataa yläpäästä takaisin kunnes carto ei enää ime nestettä.
    Libertyn sivulla taisi olla ohje että ensi kertaa käyttöön otettaessa, kannattaa carton antaa tasaantua yön yli kun sen on on "kyllästänyt". Tahtoo "kurlata" kun samantien alkaa höyrytellä.

    Tuon jälkeen voi sitten tankata tiputtelemalla tippoja sitä mukaa kuin kuluu.
    Itselläni tuntuu vaan maku sekä höyryt paranevan sitä mukaa kun samaa cartoa käyttää, eli tiettyä sisäänajoa tarvitsevat kunnes alkavat kunnolla toimia.

    Vertaisin kyllä tätä nykyistä e-savuke välineiden tasoa enemmän piipun polttamiseen kuin tupakan. Piipun kanssahan saa myös touhuilla kaikenlaista, rassata rassilla, putsailla, "nauttia" suuhun tulevista "sattumista" yms. Mutta kun tuossakin oppii niksit, niin homma pelaa, eikä se enää vaivaa.
    linkitä video?

     
     
  10. #90
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jsi811 Näytä viesti
    linkitä video?
    no tää guru meillä ainakin on :

    http://www.youtube.com/user/SiB77


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  11. #91
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)


    Investoin 44 senttiä apteekin injektioneulaan ja ruiskuun, ja johan on nyt helppo täyttää Dual Coil kartoa! Helppoa kuin heinänteko, eikä keskiputkeen mene tippaakaan.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  12. #92
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Tänään tuli vihdoin ja viimein Pink Spotin jamaica me crazy nesteet. 24mg - pitoisuudella otin vahingossa ja sen huomaa kun täytin perus XL Dual Coil carton. =D

    No joh. Hyvänmakuista tämä on kumminkin ja tuleepahan kurkkuhittii.
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  13. #93
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)


    Clear cartomizer http://www.ecigwizard.com/shop/en/ca...artomizer.html ei kestä. Mulla on muovituubi haljennut, ja nyt se lähti irti, kun olin ruuvaamassa kartoa irti akusta.

    Metallinen versio http://www.ecigwizard.com/shop/en/ca...artomiser.html tulossa, toivottavasti ja ilmeisesti kestää paremmin. Makunsa puolesta clearissa ei vielä mitään ongelmaa, on uudelleen täytetty lennossa aina vähän.

    Noita metallisia saa hyvin myös finnvapesta 5 kpl settinä ihan edullinenkin. No Kiinasta varmaan saisi halvemmalla, pitää sieltä jossain välissä...


    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  14. #94
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    No mulla on ollut tommonen nyt viikon päivät käytössä ja ei mitään probleemia:

    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7798

    Ei oo hajoillu, eikä vuotanu ja hyvät höyryt irtoaa. Oisko kolmas täyttö menossa nyt.
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  15. #95
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    132

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Kokeilkaapa Ecigin juicy peachia smokilla, omnomnom!!! Jäi tankit mullakin hyllylle pölyttyyn kun ekan dualcoilin iskin kiinni egoon. Nyt tuumin tässä että kannattaako mitää modia ees hommata vai laittaisko niilläkin rahoilla smokeja lisää tulemaan

     
     
  16. #96
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhis Näytä viesti
    Kokeilkaapa Ecigin juicy peachia smokilla, omnomnom!!! Jäi tankit mullakin hyllylle pölyttyyn kun ekan dualcoilin iskin kiinni egoon. Nyt tuumin tässä että kannattaako mitää modia ees hommata vai laittaisko niilläkin rahoilla smokeja lisää tulemaan
    Hauska avatar tuo "Höyryrosvo" sulla! Katotan miten hyvikset ja pahikset täällä pärjää

    Itse olen ihan noiden MEGA Dual Coil Cartojen vallassa, enkä mitään modeja meinaile. Ja eikös modit ole enempi akkupuolen juttuja, voihan niissä ajaa DCC:tä... Mutta tällä hetkellä mulle riittää eGo T akut ja DCC.


    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  17. #97

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Näille kun suositellaan isoa akkua, niin voiko näitä kuitenkin käyttää normaalilla 510-tyypin 180mAh akuilla? Hajooko akku, eikö riitä potku vai tyhjeneekö akku vain nopeasti? Nyt 2,4 ohmin single-cartolla tuo pikkuakku kestää koko päivän ja toinen samanlainen löytyy aina mukana. Erittäin rajallinen budjetti, tämän takia kysyn.

     
     
  18. #98
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Rikki menee pikkuakku. Isompi akku ja läjä dual coileja hankintaan.

     
     
  19. #99
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    5

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Omistan itse tällä hetkellä Liberty flightsilta ostetun Rivan 750mAh akun. Onko siinä tarpeeksi tehoa Dual-coileihin vai pitäisikö hankkia isompi jos näihin siirtyy?

     
     
  20. #100

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Aivan hyvin toimii.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •