Sivu 4 / 38 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 755

Aihe: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

  1. #61

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrykela Näytä viesti
    Millä tavalla teillä on dual coilit ja muut cartot hajonneet? Itsellä on täytynyt hylätä sen vuoksi, koska ne menevät niin tukkoon ettei ilma kulje oikein läpi. Tokihan näillä on se viikko pari höyrytelty. Yhdestäkään ei ole langat poikki palaneet. Onko tässä käyttäjässä vika vai noiden ominaisuus? Voikohan noita jotenkin elvyttää? Sen totesin että langat saa poikki kun koittaa jotain työntää karton keskeltä kulkevasta putkesta läpi.
    olen carton keskireikää avartanut esim suoristetulla hakaneulalla ,sitä olen pyörittänyt niin että reikä avautuu k-u-n-o-l-l-a ja hyvin on toiminut .Vaivan uusiduttua olen tehnyt saman uudelleen 8) pihi kun olen

     
     
  2. #62
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Mulla noi on menneet tukkoon ja/tai maku alkanut vain muuttua pahaksi. Kestot olleet jotain viikon luokkaa tai parhaimmillaan jopa reilusti yli. Toistaiseksi olen tyytynyt vaihtamaan uuden. Pitää kai kokeilla puhdistusta jossain välissä. Eiköhän vesi ja ultraäänipesuri toimi noihin hyvin, ainakin makuvikaisten osalta.

    Lankojen palaminen olisi aikamoinen ihme. Jos dual coil on vieläpä LR (1.5ohm), on kumpikin lanka peräti 3 ohmia eli paljon maltillisempi kuin perinteisessä atossa. Tuo ei voi olla vaikuttamatta kestoikään.

     
     
  3. #63
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    8

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Ei tuo keittäminen minusta juuri tukkoisuuteen auttanut kun kokeilin. Vanun väri tosin muuttui puhtaaksi, että paskan maku luultavasti kyllä vähenisi. Tuon ruuvimeisselillä tuhoamani yksilön pistin auki. Näytti siltä, että vanu tai sydänlanka palaa noissa sellaikseksi möykyksi mikä ehkä tukkii tuon ilmansaannin. Pitää varmaan tuo ultraääni pesuri ostaa kokeeksi jossain vaiheessa kun käyttöä olisi sille sähkötupakka rojujen lisäksi moneen muuhunkin.

     
     
  4. #64
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    86

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Jos sitä omat tulisi huomenna postiin tuolta FinnVapelta, niitähän tässä on odotettu innolla.

     
     
  5. #65
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    JNS
    Viestit
    56

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Hyvin potkii noi Tornado dc:t. Akunkesto tosin vähentyi, pitää vissiin isompaa akkua egon 650mahin rinnalle hommata.

    Vähän on kuitenkin kosteutta näköjään akkupäähän ilmestynyt, onko tuo normaalia eli onko tullut liikaa nestettä laitettua tai jotain?

     
     
  6. #66

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Tänään tuli taas täydennystä lr dcc varastooni HC:lta. Paketti normaalikokoisia lr dcc ja kokeeksi otin Egon mega dcc 1,5 ohmia. Jestas minkä kokoisia Luulisi aamulla tankattu carto työpäiväksi riittävän.
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  7. #67
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Makes70 Näytä viesti
    Tänään tuli taas täydennystä lr dcc varastooni HC:lta. Paketti normaalikokoisia lr dcc ja kokeeksi otin Egon mega dcc 1,5 ohmia. Jestas minkä kokoisia Luulisi aamulla tankattu carto työpäiväksi riittävän.
    Riittää kevyesti vielä illaksikin...

     
     
  8. #68
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)


    MEGA Dual Coil 5ml Tornado Clear.

    Nyt on kokeiltu tankkaaminenkin uusiksi. 7,5h jatkuvaa höyrytystä ja alkoi yllättäen maistua "kuivalle", joten sitten tankkasin siihen lisää nestettä (samaa), vaikka siitä vielä tulikin jotain.

    Alkoi kusta suuhun ja maistua pahalle. Puhaltelu tuotti nestettä serlaan, ja "tuttikin" oli ihan märkä sisältä. Piippurassilla tutti kuivaksi, ja vähän sinne karton keskiputkeenkin sitä työntelin, mutta en läpi uskaltanut puskea.

    Nyt on taas hyvä. Mutta yllättävän nopeasti sen tyhjäksi sain, vaikka eihän se nyt tyhjäksi mennytkään, kun vielä höyryjä tuli. Mutta ei tullut täydellä teholla. Saa nyt nähdä miten nää kestää...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  9. #69
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Voiko joku pistää ohjeen miten näitä--- http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ka...artomizer.html täytetään,neulalla vai?ja kuinka kauan tuolla höyryttelee, koko päivän?olen kyllästynyt ego-t n kuseviin ja pieniin tankkeihin.Jospa tämä olisi hyvä keino höyrytellä koko duunipäivä yhdellä tankkauksella.

     
     
  10. #70
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jsi811 Näytä viesti
    Voiko joku pistää ohjeen miten näitä--- http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ka...artomizer.html täytetään,neulalla vai?ja kuinka kauan tuolla höyryttelee, koko päivän?olen kyllästynyt ego-t n kuseviin ja pieniin tankkeihin.Jospa tämä olisi hyvä keino höyrytellä koko duunipäivä yhdellä tankkauksella.
    Neulaa itsekin vähän himoitsen, mutta toistaiseksi olen vain kaatanut nesteet sisään, pitäen kartoa 45 asteen kulmassa, ja laitaan vain varovasti, niin että se imeytyy. Sitten kun alkaa vuotaa läpi on se täynnä, puhalletaan nesteet pois keskiputkesta ja höyryttämään. Tosta kirkkaasta mallista myös näkee vähän että miten se neste on sinne imeytynyt, ainakin ekalla kerralla. Uusintatäyttö on vähän vaikeempi, kun kyllä sitä nestettä siellä aina on.

    Neula olis kätevä varmaan kyllä.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  11. #71
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Tuntui jotenkin clear dual coilista tulevan hyvin miedot savut, mutta kun vaihdoin korvattan kärähtäneen ei-clearin taltta-imupään clearin tissi-imupään tilalle niin höyryt huomattavasti parani. Tuo ei-clear tuntuu muutenkin jotenkin pelittävän paremmin kuin tuo clear, en tiedä johtuuko valmistusmateriaali eroista.

     
     
  12. #72
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Mä täytän noi siten, että tuoreelle laitetaan ensin kortsumetodilla alapäähän nesteet (se silikonitulppa pois ja täyteen nestettä, sitten painetaan karto takakaisin tulppaan ja nesteet katoaa cartoon). Sitten yläpäästä reunoille tiputellen nestettä sopivasti, joku 20 tippaa tms. Kun vanu ei ole hetken päästä kuivan näköinen tietää että se on täysi. Uudelleentäyttö sitten yläpäästä tiputtelemalla.

    Neulat ovat käteviä kun umpinaisen astian pohjalle pitää saada tavaraa. Cartot eivät kuitenkaan ole umpinaisia, kun keskellä on kolo, ne täyttyvät ihan painovoimaisestikin hyvin. Täyttö kokonaan yläkautta on vain hidasta puuhaa, kun pitää odotella nesteen menoa alas asti (jollei avusta tuolla kortsu-metodilla).

     
     
  13. #73
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)


    Mulle ei ainakaan eGo MEGA Dual Coil cartoissa tullut mitään kumiputkea mukana, vehkeet oli pakattu "muovipussiin". Ei voi käyttää kortsua, vaikka en niin haluaisikaan, kun minusta se tuntuu sotkuiselta hommalta.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  14. #74
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Aijaa, luulin että kaikissa egon megoissa tulee kuminen imuke automaattisesti mukana (kyllä pakattuna pikku pusseihin).

    Kyseiset kartot:
    http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ka...artomizer.html
    http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ka...artomizer.html

     
     
  15. #75
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)


    Tuleehan niissä kuminen imuke (tutti), mutta ei kai sitä voi "kortsuna" käyttää? Läpihän se vetää, eikä edes käy akkupäähän.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  16. #76
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Ei mitään hajua mistä puhut mutta itse ruuvaan vaan imukkeen irti ja täytän carton tiputtelemalla tippoja reunoja pitkin.
    Viimisen viikon on toiminut cartot loistavasti, paitsi kolmas joka oli ilmeisesti jo valmiiksi rikki.

     
     
  17. #77
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Radalan Näytä viesti
    Ei mitään hajua mistä puhut mutta itse ruuvaan vaan imukkeen irti ja täytän carton tiputtelemalla tippoja reunoja pitkin.
    Viimisen viikon on toiminut cartot loistavasti, paitsi kolmas joka oli ilmeisesti jo valmiiksi rikki.
    Joo noin minäkin teen. Joku puhui "kortsumetodista" ja siihen minä ettei se näiden kanssa käy. Puhuttiin vissin ristiin, kun en katsonut että kuka mitäkin sanoi. Et se ollut sinä.

    Kortsumetodissahan karto täytetään akkupäästä laittaen suojakumi (jota näissä ei ole) puolilleen juissia, ja pumppaamalla karto siihen akkupää edellä. Ja sitten loput nesteet "normaalisti" yläpäästä.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  18. #78
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Radalan Näytä viesti
    Ei mitään hajua mistä puhut mutta itse ruuvaan vaan imukkeen irti ja täytän carton tiputtelemalla tippoja reunoja pitkin.
    Viimisen viikon on toiminut cartot loistavasti, paitsi kolmas joka oli ilmeisesti jo valmiiksi rikki.
    Joo noin minäkin teen. Joku puhui "kortsumetodista" ja siihen minä ettei se näiden kanssa käy. Puhuttiin vissin ristiin, kun en katsonut että kuka mitäkin sanoi. Et se ollut sinä.

    Kortsumetodissahan karto täytetään akkupäästä laittaen suojakumi (jota näissä ei ole) puolilleen juissia, ja pumppaamalla karto siihen akkupää edellä. Ja sitten loput nesteet "normaalisti" yläpäästä.
    Minä katselin eilen HöyryGurun videon ja koin samalla "valaistumisen".
    Ongelma itselläni oli noiden cartojen kanssa että tankatessa alkoivat vuotaa carton ja akun välistä.
    Kun hyväksyy että tuo on "normaalia", ottaa carton täytön ajaksi irti akusta ja jonkun sydeemin sen alle keräämään mehut (akkupää alas) täytön ajaksi, niin homma alkaa sujua.
    Eli ei ole mitään hätäisen miehen hommaa. Tiputtelee reunoja myöten ja sitten se mikä valuu läpi, kaataa yläpäästä takaisin kunnes carto ei enää ime nestettä.
    Libertyn sivulla taisi olla ohje että ensi kertaa käyttöön otettaessa, kannattaa carton antaa tasaantua yön yli kun sen on on "kyllästänyt". Tahtoo "kurlata" kun samantien alkaa höyrytellä.

    Tuon jälkeen voi sitten tankata tiputtelemalla tippoja sitä mukaa kuin kuluu.
    Itselläni tuntuu vaan maku sekä höyryt paranevan sitä mukaa kun samaa cartoa käyttää, eli tiettyä sisäänajoa tarvitsevat kunnes alkavat kunnolla toimia.

    Vertaisin kyllä tätä nykyistä e-savuke välineiden tasoa enemmän piipun polttamiseen kuin tupakan. Piipun kanssahan saa myös touhuilla kaikenlaista, rassata rassilla, putsailla, "nauttia" suuhun tulevista "sattumista" yms. Mutta kun tuossakin oppii niksit, niin homma pelaa, eikä se enää vaivaa.
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  19. #79
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)


    Ihan samanlaiset ajatukset täällä, uussavuton!

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  20. #80
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti

    Ihan samanlaiset ajatukset täällä, uussavuton!
    Kiitos.
    Ja edelliseen vielä lisäisin että on silti tuon pienen vaivan arvoista!
    Ei se tuhkakuppien tyhjentelykään sitä mukavinta puuhaa ole, ja siinäkin on oma vaivansa.

    Tankkasin juuri kaksi Dual coilia makuuntumaan huomiseksi. Toisessa sellainen sekalainen tupakka sekoitus jossa mm. 19-81, USA-MIX ja Kentucky Premium Blend tankattu sekalaisessa järjestyksessä. Toisessa Blu Spot jälkiruokamakuna ja vaihteluksi
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •