Sivu 1 / 38 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 755

Aihe: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

  1. #1
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435

    Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Enpä löytänyt näistä juttua.
    Kellään kokemusta tällaisista cartoista.
    Näissähän on sisällä jotain fylliä, sellaista pumpulin näköistä.
    Höyryä tai makua ei tule juuri ollenkaan. Tuntuu että lämmintä ilmaa suurin osa joka täältä tulee.
    Kellään modausehdotuksia?

     
     
  2. #2

    Re: Dual Coil XL Cartomiser

    Ootko laittanut sinne nestettä sisään? :-) Ei vaan, vitsi vitsi. Näistä on topicci olemassa. Ovat loistavia... ainakin ne mitä itse oon käyttänyt.

     
     
  3. #3

    Vs: Dual Coil XL Cartomiser

    Itellä meinas lipsahtaa toi neste kyssäri kanssa xD

    Ainakin tässä osoitteessa Dualit wörkkiny aivan mahtavasti.
    Toivottavastasti löytyy toimiva ratkaisu, ettet vaan repsahda
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  4. #4
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435

    Vs: Dual Coil XL Cartomiser

    Ei tässä nyt repshdeta vaikka tilaus myöhässä onkin. On näitä jo jos jonkinlaisia varastossa.
    Tällä vaan oli hintaa sen verta että luulin hyväksi.

    Joo sori, olen puusilmä. Hain tolla hakukoneella eikä löytynyt.

     
     
  5. #5

    Vs: Dual Coil XL Cartomiser

    Ja jos dualit ei nappaa, niin ainahan ne menee tuolla myydään-palstalla
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  6. #6
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435

    Vs: Dual Coil XL Cartomiser

    No joko on lyöty tarpeeksi ^-^
    Rupes epäilyttämään toi nesteen määrä ja upotin melkein koko roskan nesteeseen.
    Lisäsin vielä yläkautta niin että pöytäkin lainehtii ry4:ssä.
    Varman päälle prkele. Ette enää v...tuile.
    Ry4 ei maistu kuin höyryvedelle.
    No mutta......täähän......alkaa.........

    Turha topikki, voi poistaa. Näistähän onkon jo juttua muualla



     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: Dual Coil XL Cartomiser

    ECigWizardilta tilasin viis näitä Dual Coileja 1,5 ohmisina. Täytin vehkeen nesteellä ja iskin kiinni eGo:n 1000mah - akkuun. Parhaat höyryt mitä oon ikinä saanu! En ymmärrä miten jengi on voinu häslää tämän kanssa? Tulppa pois vaan ja nestettä siihen vanuun. Carto kiinni ja höyryttelemään. Pahan makuista nestettä kyllä mulla tosin, mutta höyryä tulee runsaasti ja se on mukavan lämmintä. Loistava tuote on tämä!
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    183

    Vs: Dual Coil XL Cartomiser

    Pistin itsekin tilaukseen, kun ei näytä tosta tankkimallisesta tulevan itsellä nyt yhtään mitään. Palanut maku koko ajan, vaikka mitä tekis. Taitaa noi cartot vaan sittenkin olla parempi itselle ja vähemmän säätämistä.

     
     
  9. #9
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    33

    Vs: Dual Coil XL Cartomiser

    En tiedä aloittelijana onko kyse nyt yhtään samasta tuotteesta mutta tilasin libertyltä 5 kpl noita ego:lle tarkoitettuja dual coil cartoja Smok tech merkkisinä.
    Löin yhden carton täyteteen omenaa ja toiseen suklaa-vanilja. Molemmista tulee ihan älyttömät kurkkuhitit mutta savuja ei keuhkoihin vedon jälkeen oikeestaan mitään.
    Tuntuu että noi on jopa liian stydejä meikäläisen käyttöön. Onko muilla yhtään samoja kokemuksia vai oonko mä päästäni sekaisin?
    Ego-t, 510. Näillä mennään.

     
     
  10. #10
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    33

    Vs: Dual Coil XL Cartomiser

    Ja tähän vielä lisänä se, että kyllästyin ego:n tankkeihin kun tuntuu että niistä aina roiskuu sitä nestettä suuhun jossain vaiheessa. Tän takia tilasin noita cartoja.
    Alunperin piti tilata 510 dual coil LR tms. cartoja mutta vahingossa tilasin noita.
    Ego-t, 510. Näillä mennään.

     
     
  11. #11
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Dual Coil XL Cartomiser

    Yleisesti myynnissä ei ole vielä kuin Smok Techin tekemiä dual coileja, kokoja sitten on monia ja kuoria muovisina, mustina metallikuorisina ja maalaamattomina. HangSen tekee dual coilia "eGo-A:n" muotoisena ja vaakatasossa olevilla coileilla, en ole koittanut ja tuskin mitään isoa eroa tekee mutta tuolla näkyy olevan jos joku haluaa:

    http://www.spaincigar.es/epages/eb80...jectID=2596425

     
     
  12. #12
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Dual Coil XL Cartomiser

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Yleisesti myynnissä ei ole vielä kuin Smok Techin tekemiä dual coileja, kokoja sitten on monia ja kuoria muovisina, mustina metallikuorisina ja maalaamattomina. HangSen tekee dual coilia "eGo-A:n" muotoisena ja vaakatasossa olevilla coileilla
    Mitä nämä sitten ovat ??? :
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7824

    Mulla on tää paketti, ja eroa SMOKkiin on logo, ei muita pinnallisia ja sisuksellisia eroja. Toimiikin ihan samalla tavalla.
    Nyt olen puzzled kyllä.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  13. #13
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Dual Coil XL Cartomiser

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Yleisesti myynnissä ei ole vielä kuin Smok Techin tekemiä dual coileja, kokoja sitten on monia ja kuoria muovisina, mustina metallikuorisina ja maalaamattomina. HangSen tekee dual coilia "eGo-A:n" muotoisena ja vaakatasossa olevilla coileilla
    Mitä nämä sitten ovat ??? :
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7824

    Mulla on tää paketti, ja eroa SMOKkiin on logo, ei muita pinnallisia ja sisuksellisia eroja. Toimiikin ihan samalla tavalla.
    Nyt olen puzzled kyllä.
    Eiköhän noikin Smok:n kamaa ole mutta kyseisen kaupan logolla... Samoja on itselläkin ilman mitään logoa. Epäilemättä "kopioita" alkaa tulla, jos ei jo ole kun muut huomaavat menekin.

     
     
  14. #14

    Dual coil ja pakastaminen

    Onko kukaan kokeillut tätä konstia puhdistaa jos on miten kävi. Tässä lainattuna toiselta foorumilta:

    Now this is a strange thing to do I know, and to be honest I dont know why I did it but this morning at about 6am I took a pull on my e-cig and it was quite hard to pull on, nothing new there as it is a dual coil and has been in use for a couple of weeks now.
    I have done the soaking in boiling water to clean them but I dont think it has a great affect.
    As I have quite a few of these I have nothing to lose so instead of chucking it in the bin I decided to put it in the freezer for the day.
    I took it back out at about 5pm and it was .........frozen! so I put it in my pocket for a while to defrost, once it had warmed up I blew it out (battery end) gave it a couple of dry burns and filled it up with juice.
    The result is great, much better than boiling water and it pops and crackles again like a new one.

     
     
  15. #15
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Eli Suomeksi : kaveri laittoi pakastimeen dual coilin päiväksi. otti pois antoi sulaa, puhalsi akkupäästä mahdolliset jäämät pois ja täytti = toimii kuin uusi !

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  16. #16

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Näinhän se toimii. Perustuuko se siihen että glycoli kestää pakkasta erilailla kuin esim. vesi ja muut paskat. Våittävät että vanusta tulee kuin uusi.

     
     
  17. #17
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jonekki Näytä viesti
    Näinhän se toimii. Perustuuko se siihen että glycoli kestää pakkasta erilailla kuin esim. vesi ja muut paskat. Våittävät että vanusta tulee kuin uusi.
    joku vois testata täältä ton tempun. mulla on duali vielä ihan ok, tuoreinta vasta viikon käyttäny. heitin viimeisenkin normiaton laatikon pohjalle mätänemään.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  18. #18

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Itselläni on noita Mega tornadoja tuolla pari kappaletta, ja kyllä se tankin ja rivan pieksee 6-1.
    Mega Tornado + 3stage akku = jumalaista

    En henkilökohtaisesti suosittele vedellä pesemistä, olen jo kaksi kartoa hajottanut tällä tavalla, ruostuu ne coilit aika helposti sieltä.
    Paras tapa pestä atoja, kartoja ja kaikkia muita herkkiä esineitä on vahva alkoholi (~50%) + ultraääni pesukone, toimii kuin unelma.

     
     
  19. #19

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Kuinka usein ammattilaiset täyttää näitä? Jos ei näe paljonko on jäljellä nesteitä?
    välillä vaan täyteen vai annetaanko mennä tyhjäksi?

    Muutama perusteltu mielipide tarvitaan kun omaa ei ole

    Aku #19 + Odysseus
    Jazz e-pipe + Penelope

     
     
  20. #20
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Sitten ku maistuu kauhealle nii nestettä lisää.. Tuolla vanhalla se meinaa että 2h välein aina n.4-8 tippaa.. Uudella harvemmin täyttöjä ja enemmän nestettä

     
     
Sivu 1 / 38 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •