Tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: Janty ego tank.

  1. #1

    Janty ego tank.

    Näyttää Joyen valmistamat ego tankit olevan loppu tällä hetkellä, ainakin euroopassa.
    Onko kokemuksia Jantyn valmistamasta setistä ja muistakin sen tuotteista, sitä näyttää olevan saatavilla ja vielä reilusti halvempi kuin tämä Joyen setti.
    Ainakin Ivapour kauppaa tätä Englannissa.
    Kokemuksia firmasta?

     
     
  2. #2

    Vs: Janty ego tank.

    Minun tietääkseni Janty:n laitteet on nimenomaan JoyeTechin valmistamia eli täsmälleen samaa tavaraa eri nimellä. iVapour on laatumesta, tilasin sieltä oman ensimmäisen laitteeni jo parisen vuotta sitten.

     
     
  3. #3

    Vs: Janty ego tank.

    Niinpä näkyy Sauhuttomalla olevan. kiitos vinkistä.
    Ivapourin kanssa ei Paypall näytä toimivan, ellei tililä ole valmiiksi rahaa.
    Mitähän nesteitä Sauhuton myynee, hinnat kun näkyy olevan markkinoiden halvimpia?

     
     
  4. #4
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Janty ego tank.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja murikka Näytä viesti
    Niinpä näkyy Sauhuttomalla olevan. kiitos vinkistä.
    Ivapourin kanssa ei Paypall näytä toimivan, ellei tililä ole valmiiksi rahaa.
    Mitähän nesteitä Sauhuton myynee, hinnat kun näkyy olevan markkinoiden halvimpia?
    Sen nuista nesteistä tiiän että ei sisällä nikotiinia Suomalainen kauppa..

     
     
  5. #5
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    14

    Vs: Janty ego tank.

    Itse olen tilannut Jantyn sivuilta kaksi egoi jets black settiä: http://eu.jantyworld.com/index.php?p...id=179&lang=en

    Tämän hetken nestetilanne jantylla surkea, taitaa kuitenkin kiusata stock ongelma useita kauppoja. Lasitteita mukavasti saatavilla

    Paketit itsessään ovat olleet kaikenkattavasti toimivia, ainoa miinus on suolainen toimitushinta, mutta sen maksaa mielellään kun DHL toimittaa 48tunnin sisällä tilauksen tekemisestä :P

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •