Sivu 4 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 445

Aihe: UK-Eliquid kokemuksia

  1. #61

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Terve!
    Tilasin viime viikon keskiviikkona nesteitä uk:lta ilmasella postituksella.
    Tänään oli DHL:n kaveri tuonut paketin kotiin...?
    Laskun mukaan en kyllä siitä mitään joutunut maksamaan mutta kun laskua aikani tavattuani huomasin että olin joutunut maksamaan tavaroista 20% veroa. Katsoin vielä sähköpostiin tullutta tilausvahvistusta ja kyllä se vero oli sinnekin merkattu, en vain sitä silloin huomannut.
    Sivulla ei tuotteisiin ole merkattu että VAT included joten kai se sitten oikein on?
    Aikaisemmissa tilauksissa tota veroa en ole joutunut maksamaan.
    Onko muilla kokemusta tästä?
    Kokeilin vielä googlettaa tota ja kyllähän sieltä löytyi ulkomaisilta sivuilta samaa tietoa että verot tulee päälle .
    Oli itse Benikin vastaillut vihaisille foorumilaisille ja sanoi että tulee nostamaan hieman hintoja ja nimenomaan VR nesteissä.
    Kirjoitteli myös sinne että nyt sivulla pitäisi näkyä verollinen hinta mutta ei se mulla ainakaan toiminut. Sama hinta siellä on kun aina ennenkin.
    Vermillion River 30ml pulloissa on muutes nyt Vermillionin alkuperäinen tarra eikä sitä uk:n maskottia.
    Eli siitä varmaan sitten toi 20% hinnan korotus.
    Laitan vielä mailia tonne ja kysyn onko toi nyt ihan oikein kun ei sitä veron osuutta näköjään edes nää tossa maksutilanteessa vaan sen jälkeen kun on jo maksanut tuotteet.



     
     
  2. #62

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Viime viikolla laitoin kaks eri tilausta, yhtäänsä 7x30ml ja kaikista maksoin vaan ton 12.99 puntaa -alekoodi. Onpas kummallista, toivottavasti joku virhe kyseessä. Ootko varmasti kattonut laskun oikein? Mulla lukee tässä viimeisimmässä laskussa ettäSubtotal price 35.07, Total tax 0.00, Shipping 0.00, Total 35.07

     
     
  3. #63

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Kieltämättä oudolta kuulostaa tosiaankin ??? .Joku voisi jopa sanoa et "petkuhuiputusta tuollainen" jos totuttu käytäntö noin juoksussa muuttuisi 8)

     
     
  4. #64

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Tere!
    Kyllä mulla verot on merkitty laskuun erikseen ja tuli hintaan vielä lisää.
    Laitoin sähköpostilla kyselyn niin katsotaan mitä vastaavat.
    Eihän toi veron osuus nyt vielä maata kaada mutta olishan se kiva jos sivulla lukisi että vero ei sisälly hintaan.
    Veikkaan että tossa mun tilauksessa kävi joku virhe mutta katsotaan...

     
     
  5. #65

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Nyt on tämä asia mun kohdalla kunnossa. Olivat tosiaan ottaneet veron kahteen kertaan.
    Ohjelmassa tullut kuulemma joku virhe. Lupasi palauttaa rahat.
    Ilmeisesti nyt pitäisi laskuissa tosiaan näkyä tuo veron määrä erillisellä rivillä, mutta ei noin niinkuin mulla että vero on kahteen kertaan.
    Vaikka tälläkertaa oli tilauksen kanssa vähä ylimääräistä säätöä niin täältä tilataan vielä monta kertaa.
    Asiakas palvelusta iso +

     
     
  6. #66

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Hyvä että selvisi! Benin asiakaspalvelu on kyllä vertaansa vailla, aina on tavoitettu lähes välittömästi ja saatu mahdolliset ongelmat korjattua.

     
     
  7. #67
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Hitaudesta ei ainakaan voi moittia...taisi kuljetukset osua kohdilleen..tiistaina 22.11 tilattu ja myös shipattu..ilmaisin postei..ja tänää pe 25.11 mäjähti postiluukusta..

     
     
  8. #68
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    164

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrynaattori Näytä viesti
    Päätinpäs kokeeksi laittaa tilaukseen Vermillion riverin mustikkaa 30ml.. tilattu 20.11 ja paketti lähetetty tänään 21.11, saa nähdä kuinka nopeesti kotiutuu...
    Pitäisi ilmeisesti olla ihan hyvää tavaraa??
    Tuntuu että kuukauden höyryttelyn jälkeen nuo peleonin nesteet ei vaan maistu enään miltään...
    Onko muilla ollu vastaavia "mauttomuus" oireita??
    Tänään sitten napsahti postilaatikkoon tuo puteli, puolijuoksua kotiin ja höyryämään.
    Ensifiilikset-- Höyryää hienosti, mutta se maku... Minne lienee jäänyt ku ei ainakaan tässä putelissa ole?? Luulin että nuo peleonin nesteet ovat käyneet mauttomiksi, mutta ovat kyllä todella maukkaita tähän tapettiliisteriin verrattuna!!
    Oon kuullu että hyviä litkuja pitäs olla, että en sitten tiedä mitä kuraa ovat mulle myyneet... Taas on apinaa koijattu!

     
     
  9. #69
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    39

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrynaattori Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrynaattori Näytä viesti
    Päätinpäs kokeeksi laittaa tilaukseen Vermillion riverin mustikkaa 30ml.. tilattu 20.11 ja paketti lähetetty tänään 21.11, saa nähdä kuinka nopeesti kotiutuu...
    Pitäisi ilmeisesti olla ihan hyvää tavaraa??
    Tuntuu että kuukauden höyryttelyn jälkeen nuo peleonin nesteet ei vaan maistu enään miltään...
    Onko muilla ollu vastaavia "mauttomuus" oireita??
    Tänään sitten napsahti postilaatikkoon tuo puteli, puolijuoksua kotiin ja höyryämään.
    Ensifiilikset-- Höyryää hienosti, mutta se maku... Minne lienee jäänyt ku ei ainakaan tässä putelissa ole?? Luulin että nuo peleonin nesteet ovat käyneet mauttomiksi, mutta ovat kyllä todella maukkaita tähän tapettiliisteriin verrattuna!!
    Oon kuullu että hyviä litkuja pitäs olla, että en sitten tiedä mitä kuraa ovat mulle myyneet... Taas on apinaa koijattu!
    Kyllä ainakin oma vr:n mustikka ihan reippaasti maistuu.

    Taitaa vaan olla liikaa viskiä pohjilla jos mauttomuus vaivaa

     
     
  10. #70
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    164

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja diezel Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrynaattori Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrynaattori Näytä viesti
    Päätinpäs kokeeksi laittaa tilaukseen Vermillion riverin mustikkaa 30ml.. tilattu 20.11 ja paketti lähetetty tänään 21.11, saa nähdä kuinka nopeesti kotiutuu...
    Pitäisi ilmeisesti olla ihan hyvää tavaraa??
    Tuntuu että kuukauden höyryttelyn jälkeen nuo peleonin nesteet ei vaan maistu enään miltään...
    Onko muilla ollu vastaavia "mauttomuus" oireita??
    Tänään sitten napsahti postilaatikkoon tuo puteli, puolijuoksua kotiin ja höyryämään.
    Ensifiilikset-- Höyryää hienosti, mutta se maku... Minne lienee jäänyt ku ei ainakaan tässä putelissa ole?? Luulin että nuo peleonin nesteet ovat käyneet mauttomiksi, mutta ovat kyllä todella maukkaita tähän tapettiliisteriin verrattuna!!
    Oon kuullu että hyviä litkuja pitäs olla, että en sitten tiedä mitä kuraa ovat mulle myyneet... Taas on apinaa koijattu!
    Kyllä ainakin oma vr:n mustikka ihan reippaasti maistuu.

    Taitaa vaan olla liikaa viskiä pohjilla jos mauttomuus vaivaa
    Ei tossa 5km kotimatkalla hirveesti juomaa kerenny vielä ottamaan
    Kyllä tää mun VR höyryää nii prkl:een hyvin mutta ei minkään näköstä makua saa irti ???

     
     
  11. #71

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Liekkö liian tuoretta tavaraa.
    Anna hautua viikko ta kaksi ja kokeile uudestaan.

    Mulla oli Fruitstripen kans sama ongrlma, parani vanhetessaan. Oli sil uudella etiketillä..

    Laitteisto: VV-boxmod, miniDon, miniLava

     
     
  12. #72
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    164

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esspeni Näytä viesti
    Liekkö liian tuoretta tavaraa.
    Anna hautua viikko ta kaksi ja kokeile uudestaan.

    Mulla oli Fruitstripen kans sama ongrlma, parani vanhetessaan. Oli sil uudella etiketillä..
    Tämä on VR:n omalla tarralla/etiketillä.. liekö sitten uusi vai vanha, ei tietoa.. pitää jättää tonne jääkaapin perälle jokatapauksessa, jos ei ala maistumaan

     
     
  13. #73

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Joko neste on liian tuoretta tai sitten on jotain funkya tapahtunu ko. erälle. Täällä on useampi tuota samaa valitellut ja omasta kokemuksesta voin kyllä sanoo et makua ei pitäis puuttua. Testasin tuossa just varastosta löytyvältä, noin pari kk vanhalla blueberrylla ja kyllä mä ainakin maistan selvästi mustikan. Oon käyttänyt tuota ko. nestettä Pink Spotin blueberry mojiton lantraamiseen, en niin välitä mintun mausta.

     
     
  14. #74
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    127

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja diezel Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrynaattori Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrynaattori Näytä viesti
    Päätinpäs kokeeksi laittaa tilaukseen Vermillion riverin mustikkaa 30ml.. tilattu 20.11 ja paketti lähetetty tänään 21.11, saa nähdä kuinka nopeesti kotiutuu...
    Pitäisi ilmeisesti olla ihan hyvää tavaraa??
    Tuntuu että kuukauden höyryttelyn jälkeen nuo peleonin nesteet ei vaan maistu enään miltään...
    Onko muilla ollu vastaavia "mauttomuus" oireita??
    Tänään sitten napsahti postilaatikkoon tuo puteli, puolijuoksua kotiin ja höyryämään.
    Ensifiilikset-- Höyryää hienosti, mutta se maku... Minne lienee jäänyt ku ei ainakaan tässä putelissa ole?? Luulin että nuo peleonin nesteet ovat käyneet mauttomiksi, mutta ovat kyllä todella maukkaita tähän tapettiliisteriin verrattuna!!
    Oon kuullu että hyviä litkuja pitäs olla, että en sitten tiedä mitä kuraa ovat mulle myyneet... Taas on apinaa koijattu!
    Kyllä ainakin oma vr:n mustikka ihan reippaasti maistuu.

    Taitaa vaan olla liikaa viskiä pohjilla jos mauttomuus vaivaa


    ite tilasin samana päivänä eikä pakettia näy vielä minnekköhän on lähtenyt kiertelemään...



     
     
  15. #75
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jannek87 Näytä viesti
    ite tilasin samana päivänä eikä pakettia näy vielä minnekköhän on lähtenyt kiertelemään...
    Minä tilasin 24.11 sillä toiseksi halvimmalla / kalliimmalla vaihtoehdolla. Tänään tuli kirjattu kirje postiin ja lappu postilaatikkoon että sen voi noutaa.
    Vermillionin mustikasta ensi höyryjä juuri imeskelen.
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  16. #76

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Keskiviikkona 23. päivä tilattu ja postitettu ilmaisilla postikuluilla. Tänään tuli postiluukusta nesteet.

     
     
  17. #77
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    164

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jannek87 Näytä viesti
    ite tilasin samana päivänä eikä pakettia näy vielä minnekköhän on lähtenyt kiertelemään...
    Minä tilasin 24.11 sillä toiseksi halvimmalla / kalliimmalla vaihtoehdolla. Tänään tuli kirjattu kirje postiin ja lappu postilaatikkoon että sen voi noutaa.
    Vermillionin mustikasta ensi höyryjä juuri imeskelen.
    Kerroppa miltä maistuu vai maistuuko miltään, niiku ittellä..

     
     
  18. #78
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrynaattori Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti
    Vermillionin mustikasta ensi höyryjä juuri imeskelen.
    Kerroppa miltä maistuu vai maistuuko miltään, niiku ittellä..
    Kyllä tuo minullakin ihan hyvälle mustikalle maistuu, tai ennemmin sellaiselle mustikkapiirakalle. Hyvä maku kuitenkin ja tuoksu myös, huomasin kun käväisin ulkona ja tulin takaisin sisään jossa olin höyrytellyt.
    Tuntuu kyllä olevan melko paljon kiinni / tarkka jännitteestä millä tuo sweet pot irtoaa, paljon tarkempi kuin useimmat muut nesteet.
    Itse höyryttelen SMOK:n 3 ohmin kartolla ja Buzz:ssa säätöpyörä vähän yli keltaisen.... testasinpa Lavatubellakin, 4.7-4.8V tuntuisi siinä olevan sweet pot minulle tuolla kartolla. Esim. 4.4V vie makua jo paljon pois. 5.1V toiseen suuntaan samoin.

    Itse olen varsinkin noiden VV vehkeiden myötä tykästynyt suuresti Vermillionin nesteisiin. Tänään tuli tuon mustikan lisäksi paria muutakin minulle uutta testattavaksi. Tähän mennessä kaikki ovat olleet sellaisia, etteivät päädy sinne nestelaatikon taaimmaiseksi.

    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  19. #79

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Tilasin 25.11 pe pari vermillionin pulloo ja tänään kopsahti postilaatikkoon! Kyllä jäi hyvä mieli nopeasta toimituksesta! Postman pat ja kusti näyttivät tällä kertaa parhaat puolensa! Vähän on vermillionit tuolla vähissä mut bulkkitilaus lähtee kyllä heti kun saavat varastoaan täydennettyä!

     
     
  20. #80

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    16:18 tilaus sisään ja 16:50 vahvistus, että paketti lähetetty. Ei paha. Loppu onkin sitten Royal SNAFU:n käsissä.
    "Tupakoinnin vaihto höyryttelyyn on kuin luopuisi sorbuksesta ja saisi tilalle Nallen viinikellarin avaimet"

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •