Sivu 11 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111213141521 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 445

Aihe: UK-Eliquid kokemuksia

  1. #201
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    61

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Onko noi perusnesteet samoja velholla ja uk eliquidilla? tilasin velholta menttolia kun on uklta aina loppu.

     
     
  2. #202

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Otampa haukkuni takaisin.. Tänään oli Beniltä tullu vastaus s-postiin, notta pistää 24h sisällä tulemaan korvaavan lähetyksen. Onneksi oli hän joka vastas, kun aikasemmin kun on Aaron tai Simon vastannut niin tullut aikalailla töksähtävät vastaukset takasin (siis wizardilta, tiedä sitten ovatko missään kytköksessä he tähän uk-eliquidiin), olisivat varmaan tarvinneet kuvia tai muuta todisteeksi, että ei sitä maplewoodia missään kotona ole Harmi sinänsä kauppaa kohti, koska eihän se heidän vika ole, että ei paketti tullut perille. Toivottavasti perivät tuon 13£ Royal Maililta sitten...

     
     
  3. #203

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Minullekin vastattiin eilen UK:sta. Pyysivät lähettää risan Key Ringin takaisin. Eli kyllä tuo homma näyttää sittenkin toimivan. Olin jo varautunut tilaamaan nesteenikin muualta, kun kukaan ei ole kiinnostunut vastaamaan kyselyyni. Ekassa automaattimeilissä kertovat vastaavansa 24h sisään, mutta tällä kertaa meni liki viikko, että vastauksen sai. No pääasia, että vastasivat. Puran suunnittelemani boikotin toistaiseksi.

     
     
  4. #204
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    161

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Jatketaan kehujen virtaa.

    Uskomattoman nopea toimitus. Maanantaina laitoin tilauksen ja tänään torstaina paketti kotona.

    Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.

     
     
  5. #205
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Taas lähti bulkkitilaus + pari pienempää pulloa samantien matkaan.

     
     
  6. #206

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Pulju jatkaa hyvällä mallilla toimituksia. 15.1 tilaus ja tänään kotona

     
     
  7. #207
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    368

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Antaako E-Liquid noista Vermillionin litkuista alennusta tuolla koodilla???

    Libertyhän ei anna. Muuten nuo on samanhintaisia...

    En olekkaan tästä puljusta mitään vielä tilannut niin en tiedä.


    Automyynti on alani, Höyryttely on tapani!!!

     
     
  8. #208
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Kyllä sieltä koodilla alennuksen saa. Ja postikuluja ei tule päälle.

     
     
  9. #209

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    6 ekaa tilausta meni putkeen, toimitusaika enintään 1vko. Seittemännestä puuttui sitten 2 putelia. Olin Vanillaa tilannu 3, mutta kiireinen varasto-Archie oli pakannut vaan yhden. Yhteensä 10 tilausta täältä vuoden vaihteesta lähtien
    + 1 tilaus ecigwizardilta (joka lienee samaa puljua?)
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  10. #210

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Mä kyllä alan tilaamaan muualta nesteeni ja muutkin härpäkkeet. Alkaa ottaan päähän, kun tuolta ei jakseta millään vastata viallisia tuotteita koskeviin kysymyksiin. Ensimmäisellä kerralla kesti yli viikon vastata. Nyt on jälleen kestänyt 6 päivää, eikä mitään kuulu. Pitäköön tunkkinsa, saa Vermillionia onneks Libertyltakin.

     
     
  11. #211

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pössy28 Näytä viesti
    Olin Vanillaa tilannu 3, mutta kiireinen varasto-Archie oli pakannut vaan yhden.
    + 1 tilaus ecigwizardilta (joka lienee samaa puljua?)
    Torstaista lähtien 3 emailia lähettänyt, ainoa vastaus on automaattivastaus. Ecig-wizardillekin laitoin sitten samaa kyssäriä, koska lienevät samaa puljua. Ainakin Paypal -maksu menee samaan osoitteeseen
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  12. #212

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pössy28 Näytä viesti
    Torstaista lähtien 3 emailia lähettänyt, ainoa vastaus on automaattivastaus. Ecig-wizardillekin laitoin sitten samaa kyssäriä, koska lienevät samaa puljua. Ainakin Paypal -maksu menee samaan osoitteeseen
    No mä laitoin viime kerralla kanssa loppujen lopuks meiliä Ecig Wizardille, koskien UK:n tilausta. Ei nekään siihen mun meiliin mitään vastanneet. Heiltä tilattuja tuotteita koskeviin kysymyksiin ovat kuitenkin aina vastanneet nopeasti. Mä en tilaa enää UK:sta mitään. Toimitukset on sieltä toimineet ihan hyvin, mutta kyllä nyt edes jonkinnäköistä asiakaspalveluakin pitäisi olla. Yhden ainoan vastauksen olen tiedusteluihini saanut, ja senkin saaminen kesti viikon päivät. Lisätiedusteluihin ei sitten enää ole vastattu mitään.

     
     
  13. #213

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    egig-wizardille lähetettyyn reklaan tuli 2 min päästä suomenkielinen vastaus Tonilta, että puuttuvat lähetetään tuotaikaa. Sen jälkeen ei ole kuulunut.
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  14. #214

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pössy28 Näytä viesti
    egig-wizardille lähetettyyn reklaan tuli 2 min päästä suomenkielinen vastaus Tonilta, että puuttuvat lähetetään tuotaikaa. Sen jälkeen ei ole kuulunut.
    20 tuntia ecigin vastauksesta tuli sittenuk-elitkultakin lupaus lähettää puuttuvat..
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  15. #215

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pössy28 Näytä viesti
    20 tuntia ecigin vastauksesta tuli sittenuk-elitkultakin lupaus lähettää puuttuvat..
    Mikähän v*ttu siinä on, että mulle niitä ei kyllä kiinnosta vastata lainkaan. Olen ihan asiallisia meilejä laittanut ainakin 3 kpl puolentoistaviikon sisään. Kerran olen sieltä vastauksen saanut, senkin saaminen kesti kauan. Samasta asiasta sitten laittanut lisätiedusteluja, niin siihen niihin en vaan saa mitään vastauksia.

     
     
  16. #216

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Joo tosiaan täs o ny semmonen homma, et vaikka ecig ja uk-liquids on käytännös samaa puljuu, nii siitä vastaa erihenkilöt, aaron on kaiketi vähän kummankin puolel, mut enimmäkseen kaiketi vastaa ecigistä, ja uk-liquidista taitaa beni pitää huolta. Jostain syystä en nää noita uk-liquidsille lähetettyjä viestejä ollenkaan, yritän saada jos saisin oikeudet myös siihen sähköpostiin niin tulisi vähän lisä hommaa itellekkin

     
     
  17. #217

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Mainiota, jos saadaa kummallekin oma helppari. Todellakin olen toistakymmentä pienehköä tilausta uk-e:lle tehnyt, kenties 250-300 euroa sinne törsännyt. En haluaisi ostaa VR:ää muualta, mutta viime lähetys oli aika luokaton. VR Citruksessa oli käsin valkoiselle teipille kirjoitettu teksti ja 2 purkkia puuttui kokonaan. Jäi kaivelemaan, oliko se VR ollenkaan...
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  18. #218

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Eihän nyt minullakaan iso asia olisi (Key Ring lakkasi toimimasta parin päivän jälkeen), ja siitä nyt olen noita tiedusteluja lähettänyt. Tilasin jo uuden tilalle, kun kyllästyin UK:n vastaamattomuuteen. Rahallisesti siis hyvin pieni asia kyseessä. Olen vaan sitä mieltä, että asiakaspalvelun pitäisi edes kohtuu ajassa vastaakin.

     
     
  19. #219
    Kauppias eCigWizard's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    UK - Peterborough
    Viestit
    479

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Hi guys,


    Just so you know we integrated UK-Eliquid email system into our central system today, this means UK-Eliquid emails will get responded to as quickly as ecigwizard


    Aaron

     
     
  20. #220

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Pheew. It was about time...
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •