Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 34 / 34

Aihe: Sähkösavukkeiden/modien säilytys töissä ja yleisesti...

  1. #21
    Höyryttelijä husse's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    pori
    Viestit
    33
    tänään otin kans käyttöön pienen kalastus pakin mihkä survoin kaiken tarpeellisen. melko paljon liikutaan (varsinki kesäsin) mummoloiden ja kodin välillä. ihan toistaseks toimiva pakki tuli mut ans kattoo.. edelleen kotona ei niin tärkeet kamat pitkin pöytiä.
    noita bilteman pikku rasioita oon kans suunitellu kotio..
    -taas ku näki vähä vaivaa ni pääsi vähemmällä-

     
     
  2. #22
    Höyrykonkari Maastomato's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    267
    Minulla on tämä malli. Pienempiin lokeroihin mahtuu hyvin akkut, ruiskut ja osa setupointi tarpeista. Isommissa on sitten vaihtoputket, pihtisarja, meshit ja tyhjät pullot. Lokerikon päällä majailee kokoelma pulloja. Nesteitä säilytän myös tämmöisessä ikean laatikossa (tuo iso). Olisihan se kiva hommata joku minijääkaappi nesteitä varten, mutta ei ole vielä tullut vastaan mitään sopivaa mallia. Säilyisi varmaankin paremmin.

     
     
  3. #23
    Höyrykonkari Bambonaattori's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Inari
    Viestit
    261
    Töissä ja muualla kulkiessa zmax lepää taskussa Kaiken sortin koteloita on yritetty mutta ne ne ei oikein iske.
    Yeah bitch! Magnets!

     
     
  4. #24
    Repussa aina pari vara-akkua ja nesteputeli, illanviettoja varten myös pumpulia ja pari akkua lisää. Laite menee yleensä takin povariin, paidan rintataskuun tai joskus housujen reisitaskuun. Enpä ole minkään sortin koteloa kaivannut.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  5. #25
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    19
    Käytännössä aina Vamo kulkee ihan housujen taskussa. Jos johkin vähän raffimmalle reissulle lähtee samoilee, niin vanhan eGo tikun kantoboksiin menee sujuvasti käytössäoleva setuppi, varatankki, jokunen atopää, vara-akkuja & 30ml nestepullo!

     
     
  6. #26
    Itellä kulkee aina spinneri clero kärjessä takin povarissa, vähän paperia pohjalla jos sattuu vuotamaan tipan tai kaks :P

     
     
  7. #27
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Mulla on aina vapebagi olalla mihin tahansa lähdenkin kotoonta käytännössä siis manpurse jossa tehty taskut sopiviksi modeille ja atoille. Omassa yksilössä löytyy runsaasti tilaa myös setupointitarvikkeille, akuille, lompakolle ja avaimillekkin on oma naru laukussa. Jos mieslaukku ei pelota/hävetä suosittelen vakavasti hankkimaan, kamat pysyy järjestyksessä ja ehjänä tosi näppärästi!

     
     
  8. #28
    Mitä rohkeutta, mieslaukku

     
     
  9. #29
    Höyrykonkari Mlad's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    107
    Temosen kanssa sama juttu, manpurse se olla pitää!
    Mulla melkein aina reppukin kyllä selässä, eli siellä sit akut, laturit ja varalitkut. Bug-out-boxit jossa setuppitarvikkeet kokonaisuudessaan toisessa ja toinen sit saunailtoihin tms - litkut, atot, pikkuinen kori modeille.. Harvemmin kyl noi mukana.

     
     
  10. #30
    Oman kokemukseni mukaan miesten laukku = reisitaskuhousut. Silloin kun ne eivät riitä, seuraava vaihtoehto on rouvan käsilaukku. Joten onpa kyllä edistyksellistä miesporukkaa täällä. Toisaalta nuo roinamäärät... itselläni on hankaluuksia jo sen kynähöyrykkeenkin kuljettelun kanssa.

     
     
  11. #31
    Höyrykonkari Mlad's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    107
    Mä taas en pystyis kantaa modia taskuissa laisinkaan, taino takin rintataskussa menee koiralenkillä boxi.
    Tänään mukana IPV2+expromizer, cloupor mini+25mmsubtank ja 18650stingray+darang +2*20ml mehut, puhelin, mp3-soitin+napit, mynthonit, bussilippu, nenäliinat, avaimet - kaikki siististi ja ilman tunkemista. Eikä toi Fjällrävenin laukku ole edes kauhean suuri, mut kantaa näemmä tärkeimmät. Like Joey said: "It's a manbag!"

     
     
  12. #32
    Taskussa, reisitaskussa. Tänään meni taas lasitippi pas-2 kun oli ilmeisesti ottanut osumaa jostakin. Yleensä on varatipit sitten takin taskussa, mutta tänään ei ollut. Vara-akut ja nesteet repussa. Kesäksi varmaan sitten "manpurse" eli armeijan vanha leipälaukku.

     
     
  13. #33
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Nyt kun olen ton diablo onen saanut niin ajattelin tätä sille kaveriksi. Vois olla aika kätevä. Mitatkin on melkein kuin sille tehty. Varsinkin kun mun ainut vaate missä se pysyy hyvin pystyssä on laskettelutakin rintatasku ja se alkaa olla hieman lämmin näihin keleihin..

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    Lontoon yliopiston tupakkariippuvuusyksikön johtaja, professori Peter Hajek: "Itse luen todistusaineistoa niin, että sähkötupakka on vähintään 95 prosenttia turvallisempaa kuin tupakointi"

     
     
  14. #34
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Tai sitten yhteyttä HannesHorrible nimiseen forkan jäseneen. Vääntää nahkasta ihan omin pikku kätösin todella hienoja modikoteloita. Käden jälkeä voi katsella tuolta lisälaite ja tarvike osiosta
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •