Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 26 / 26

Aihe: Apua, olen eksynyt viidakkoon!

  1. #21
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    1

    Vs: Apua, olen eksynyt viidakkoon!

    Moro!

    Ajattelin ite kans tilata nuo SiB77 suosittelemat tuotteet, mutta pari alottelijan kysymystä olis.
    Eli kauanko nuo hylsyt/holkit(Cartridges) kestää? Pitäisikö tilate enemmä kuin mitä tuos paketis on..
    Tällä hetkellä menee vähän yli puoli askia päiväs, joten onko nuo litkut tarpeeksi tehokkaita siihen vaiko jo liian tehokkaita?

    http://www.mojurepublic.com/products...k-USB-Set.html
    http://www.mojurepublic.com/products...85x5ml%29.html


     
     
  2. #22
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Apua, olen eksynyt viidakkoon!

    Nuo viisi tankkia kestää niin kauan että hukkaat ne. Ei mitään kiirettä tilata niitä lisää. Yks tankki kestää varmasti koko päivän jos alle askin polttelet analogista. Eli nuo on uudelleentäytettäviä, korkki pois tankista, purista litkut tankkiin, kansi päälle ja menoksi. Täyttövideo tämän viestin lopussa linkistä opetusvideoita.

     
     
  3. #23
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    104

    Vs: Apua, olen eksynyt viidakkoon!

    No, niin. Olen siis päätänyt hankkia tuon sib77n suositteleman setin b-atomisaattorilla. Onko setti käyttökelvoton a-atomisaattorille? Tarvitsenko vielä tämän: 510 BOGE Blank Cartomiser (LR)? Sopiiko se tuohon vehkeeseen? En löytänyt ko sivuilta 24 mg litkua, vaan tämän: ECOpure Krystal (30ml), 36 mg. Voiko tuota "lirauttaa" hiukan sekaan noihin heikompiin, 16 mg (1 ml kumpaakin= 26 mg), vai kuinka sitä laimennetaan?

     
     
  4. #24

    Vs: Apua, olen eksynyt viidakkoon!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hinku Näytä viesti
    No, niin. Olen siis päätänyt hankkia tuon sib77n suositteleman setin b-atomisaattorilla. Onko setti käyttökelvoton a-atomisaattorille? Tarvitsenko vielä tämän: 510 BOGE Blank Cartomiser (LR)? Sopiiko se tuohon vehkeeseen? En löytänyt ko sivuilta 24 mg litkua, vaan tämän: ECOpure Krystal (30ml), 36 mg. Voiko tuota "lirauttaa" hiukan sekaan noihin heikompiin, 16 mg (1 ml kumpaakin= 26 mg), vai kuinka sitä laimennetaan?
    "1ml = 1cc = about 20 drops if we are talking water. With other liquids, 20 drops will get you close."

    Matikkaa - Täältä otettua (toivottavasti oikein ymmärttettyä (ketään ei matikkaani aikaisemmin kumonnut))
    (16mg*20/40)+(36mg*20/46)=26mg/ml (eli ihan oikein tuon oot laskenu).

    Elikkä litkun vahvuus(x)kerrotaan määrällä(y), joka jaetaan kokonaistilavuudella(z)
    (x*y/z)+(x2*y2/z) ja jos litkuja enempi niin sitten vain +(x3*y3/z) jne

    Laskuri 1 | 2 | 3 | 4 | 5
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  5. #25
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Apua, olen eksynyt viidakkoon!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Noita Ego starterkittejä kannattaa melkeempä tilata kiinasta, tulee jonkin verran halvemmaksi. Täysin samat tuotteet kyseessä. www.healthcabin.net tai www.heavengifts.com Molemmat moneen kertaan testattu ja erittäin toimiviksi todettu. Postit suomeen jotain 5usd luokkaa ja toimitusaika noin viikon.
    Kaveri maalasi hirveät uhkakuvat Kiinasta tilaamiseen, mutta ainakin toi heavengiftsin paketti on niin järkyttävän hyvä ja matalaan hintaan että pakko yrittää tilata.

     
     
  6. #26

    Vs: Apua, olen eksynyt viidakkoon!

    Mitä uhkakuvia siinä on maalailtavana? Jos haluaa pelata varman päälle, niin et ota nikotiinituotteita mukaan ja pidät tilauksen alle 45e. Merkkaavat paketin arvoksi aina joku 20usd, että vaikka ylittyski toi 45e, niin tuskin mitään napsahtaa. Täysin laillista on tuolta tilata, kunhan ei tilaa nikotiinia.

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •