Sivu 69 / 69 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19596566676869
Tulokset 1,361 - 1,370 / 1370

Aihe: Kayfun Lite ja KFL plus (Svoemesto)

  1. #1361
    @beenari Ilmeisesti lasitankkia ei ole myynnissä koska olisit ilman muuta kertonut siitä?

     
     
  2. #1362
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Kenellähän se nyt oli se lasitankki-kitti myynnissä? Maksoi vielä naurettavat kahdeksan kymppiä...

    E: äh!! väärä sana kenellä, missähän sitä kittiä oli myynnissä piti kirjoittamani. Eli jokin HE-lätä modausfirman tuote. Saatanan kallis ja taisi vielä pakollinen DHL-postimaksukin tulla siihen päälle.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  3. #1363
    Jos sinulla on myynnissä niin voin maksaa siitä kympin.

     
     
  4. #1364
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Mulla on siis tämä malli: https://www.fasttech.com/products/3023/10009156/1766600

    Jos sen haluat, niin laita YV:llä osoite ja käyn joskus joutessani nakkaamassa postiin.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  5. #1365
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Toimiva lasitankki Kayfunissa:
    JYjY8V8.jpg

    Lisää infoa vempeleestä: http://www.e-savuke.com/vb/blogit-pa...tml#post664771

    (Ja hyi häpeä taas mainostamassa omaansa...)
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  6. #1366
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Tulipa sitten Beenarilta ylläripakettina kaiffarin(Katso tarkemmin vinkki tuolta http://www.e-savuke.com/vb/blogit-pa...inoita-10.html) lasitankki testiin.Tätä on niiiiin odotettu ja vihdoinkin saatavilla.Eilisestä alkaen ja noin kolme tankillista mtl tyylillä, lätty tipillä tuprutellen toimii aivan loistavasti.Eipä haittaa enään mitkään tankintappajanesteet ja niinkuin Beenarikin tuolla päiväkirjassaan pörisee, on vanha kaiffari tyylikkään näköinen ainakin tolla isommalla lasitankilla.Ainut miinus minkä löysin niin tuntuu tuo täyttöreikä hieman ahtaalta, mutta voipi olla meikäläisen(Loonit ja aidot sekaisin) kaiffariosistakin kiinni kun hätäpäissäni eilettäin niitä laatikosta rymysin.Muutenkin olen tottunut alla olevan menetelmän mukaan täyttämään, vaikkakin hieman sotkuista mutta ei niin mistä ei rullallisella vessapaperia selviä.Tosta alla olevasta linkistä puuttuu se että pohjaa kiinnittäessä oon täyttöruuvin irrottanut jotta tankkiin ei tulisi paineita, ja tätä lasitankkia täyttänyt puoleen väliin, noin 4ml.

    Suuret kiitokset Beenarille myös muusta paketin sisällöstä ja siitä että tämä testitankki jää meikäläiselle................................Kunnes omani saapuvat.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja masse Näytä viesti
    Muistaakseni kuvaketjussa oli jotain juttua kaiffarin täyttämisestä, joten ajattelin oman niksini tänne sujauttaa.
    Cartridges/Drip Tips Soft Subtank Drip Tip :: Ego² :: En Linkittämäni silikooni tippi menee kaiffariin riittävän tiukasti ja siihen oon päälle sujauttanut karton suojakortsun jonka leikannut noin puolesta välistä poikki.Varmaan käy jokin muukin tipin päälle koska tarkoitus on ainoastaan tukkia tipin reikä.

    Pohja kammioineen ja piippuineen syrjään, tankki ylöalasin jonka jälkeen oon kaatanut suoraan pullosta nestettä vähän yli puolenvälin ja tankki kokoon.Tulppa pois ja jos tarpeellista puhallus ilmareijästä jotta ylimääräiset nesteet poistuu jonka jälkeen pyyhintä ja käyttöön
    Viimeksi muokannut masse; 13.04.16 kello 22:01.

     
     
  7. #1367
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Se lasitankin häkki itse asiassa tulee ihan snadisti siihen täyttöaukon eteen. Neulapullon tai ruiskun ja neulan kanssa ei ongelmaa, mutta useimmilla muovinokkaisilla pulloilla menee hankalaksi.

    Kikka kakkonen: sormi ilmareiän päälle, topcappi irti, tankki täyteen, topcäppiä vähän kierteille, laitos ylösalaisin, kun ilmakupla nousee aton pohjalle sormi pois ilmareiän edestä, lopullinen topcapin kiristys. Ja menoksi.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  8. #1368
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    FT:n Kayfun Minin plussablokin PEEK eriste menee heittämällä KFLiteen. Ja plussapinnikin menee läpi. Ei tarvitse modata. Ihan snadisti heiluu reiässään mutta ei lähde irti ravistelemalla. Eli 99% täydellinen kampe.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  9. #1369
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Ai että kun tuli nostalginen fiilis kun heitin liteen käämit sisään. Huikea meininki tulitella 13 watilla 1.2ohmista pakettia. On tässä kyllä yhä edelleen oma fiiliksensä. Tässä menty jo ties kuinka kauan kaikenmaailman subohmeilla. Täytyypä kaivaa G-tube esiin ja fiilistellä lisää.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  10. #1370
    Pakko jossain mainita tämä Aliexpressistä saa melkein ilmaiseksi Lite+ täyttöruuvin tilalle sopivia nailonruuveja. Aavistuksen liian pitkiä (joka ei tosin haittaa mitenkään) mutta muuten sopivat täydellisesti sekä aitoon että ainakin omistamiini klooneihin. Ruuvautuu huomattavasti sulavammin/vaivattomammin kuin metalliruuvi eikä tarvitse tiivistettä.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •